Augustus 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door brusje, 13 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Cjpt: Wat fijn zeg dat DOminique zo in slaap is gevallen!

Vraagje: hebben jullie ook een koosnaampje voor jullie beebs? en is dat dan dezelfde als toen hij/zij nog in je buik zat? :)

Ik noem Dimara vaak Tuttie, haha hoe ik erbij kom weet ik niet maar ze moet er altijd om lachen als ik haar zo noem :p
    Zo noemde ik haar in mijn buik dus niet omdat ik niet wist omdat we een jongetje of een meisje verwachtte...

2. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    In mijn buik noemden we haar frummel. Nu is het vaak poes of apie :)

3. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Haha leuke koosnaampjes :D

Youri noemt haar 'Essie' dus dan neem je dat vanzelf over en ik moet er echt aan denken dat ik Esmee zeg als er anderen bij zijn hihi. Ook noemen we haar vaker 'Meeke' :)

Cjpt, dat geeft je moed voor het ontbakeren he!!

4. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ MvY: haha daar denk ik dus echt niet aan hé, ik noem haar gerust Tuttie waar iedereen bij is :p maar noem haar ook gewoon bij haar naam hoor ;)

mijn SM daarintegen noemt haar nooit bij haar naam, heb het haar in die 7 weken nog geen 1 keer horen zeggen :(

5. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Nou das lekker dan zeg...

Ik bedoel eigenlijk dus dat ik Esmee moet zeggen als ik het over haar heb tegen anderen, beetje verkeerd verwoord net ;)

6. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ mvy: Tja ik ken haar ondertussen ;)
    Aha zoo... nou snap ik 'm... ik ben ook een beetje traag van begrip op zondag hoor :p

Ons meisje heeft sinds gisteren haar handjes ontdekt... zit er steeds mee in haar mondje hihi
    zeg dat net tegen vriendlief, zegt ie: dat zouden ze toch pas rond de 8 weken moeten gaan doen...

dus ik had echt ff zoiets van :$:(;) hoe weet hij dat??
    heeft ie net in het Oei ik groei boek zitten lezen op de wc :):D

7. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Marieke, leuke foto zo met Ties onder de douche!

Nita, waarom wil je oefenen met de fles? Wil je de bv af gaan bouwen?
    Milan is echt een kanjer zeg. Hij kan zijn rammelaar al vasthouden. Leuke foto! mooi mannetje.

Noa, mooie kapsels hoor! Ben je er al uit?

cjpt, gelukkig maar dat je die bank nog niet had besteld dan...
    En alweer een opvolger gevonden... Haha, inderdaad volgende week nog maar eens een blik erop werpen. Je weet maar nooit he?
    Wij hebben ook heel lang gezocht naar een bank.. Uiteindelijk wel gevonden, maar het was echt een zoektocht.
    Fijn dat Dominique zo goed heeft geslapen en gedronken.
    Goed zeg van haar dat ze nu ook zonder bakerdoek slaapt. Gaat het afbouwen toch wel erg gesmeerd tot nu toe.

Petrabr, strakke actie met dat paspoort :)
    Fijn te lezen dat jullie het leuk hebben gehad.
    Succes met werken morgen. Gelukkig heb je er wel weer zin in.
    Ik ben erg benieuwd hoe dit bij mij zal zijn.
    gelukkig heb ik nog even, maar ik denk dat je er dan wel langzaam naar toe leeft....

Mumtobe, bah je voelt je niet lekker..
    Beterschap hoor!
    Koosnaampjes, tja een heleboel voor Svinthe.
    We noemen haar Willy, omdat haar haar lijkt op dat van Willy Alberti :D
    Kleine snurker, spreekt voor zich lijkt me
    Kleine flaps, en dat zeiden we ook al toen ze nog in mijn buik zat
    Dan nog Pretletter, Floepstraal... en heel af en toe zeggen we ook Svinthe ;)

Tuttie is ook een goeie :)

MamavanYouri, zo zo, lekker aan de poets geweest? Heerlijk hoor!
    Gelukkig is Youri weer beter.
    Veel plezier met de visite vanmiddag.

all, gisteren was het erg gezellig met onze vrienden. Uitgebreid Svinthe geshowed natuurlijk en heerlijk gegeten.
    Michel zorgt nu even voor onze kleine meid, dus ik heb even mijn handen vrij.
    Net even lekker op mijn gemak de was gedaan en wat gestreken. Dat gaat wel veel rustiger dan met een kleine meid erbij in een wipstoel.
    We wilden vandaag eigenlijk naar Park Hoge Veluwe, maar er was niet zulk goed weer opegegeven, dus hebben we het maar uitgesteld.
    Dus nu even computertijd voor deze mama :D

8. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    #3268 noa307, 1 nov 2009
    Laatst bewerkt: 1 nov 2009
    hoi meiden

was ik weer, is het bij jullie ook zo raar weer hier wel bah niks aan.
    zometeen maar lekker filmpie kijken want me meissie legt in bed

@cjtp ow balen van je bank, maar beter in de winkel dan dat hij staat. wij hadden dat ook had een bank uitgezocht, ging ik ff meten thuis paste hij nooit van ze leven;)dacht dat ik toch echt goed gemeten had dus ja is hem oook niet geworden toen maar 2 stoelen gekocht hihi

veel plezier met je vriendin, en ja die kindjes doen altijd wat anders dan dat wij in gedachtte hadden he

@petrbr fijn dat het eten geslaagd was aleen beetje jammer van je paspoort dus geen gokje gewaagd? nouja volgende keer maar weer.

@daan ja vindt het beide ook mooi maarja zit erg te twijfeln bij het eerste kapsel is het wel veel werk denk ik, alhoewel ik nu ook alle ochtende sta te fohne hihi. maar denk dat het de kleur wordt en ik me lengt hou en dan goed in lagen, zodat het altijd nog vast kan hihi

hihi wij hebben het ook zo geleerd als jij om de beeb te wassen, maar yas gaat alleen met badolie in bad vanwege de droge huidje dus we hoeven niet in te soppen hihio

@annie fijn dat het eten geslaagd was en jeetje me schoonzoon is wel een slaapkoppie :D:D
    veel plezier vanmiddag!!!

@verhip geen haar mens!!:D jij hebt het dus gewoon los>? ik vindt altijd wel leeuk om wat te doen met me haarm, maar ja dan ga je naar buiten met de hond en al het werk voor niks hihi. en inderdaad je krijgt het nooit zoals bij de kapper dus denk dat ik de kleur neem en gewoon me eigen lengte in veel lagen hihi

en die kilo's gaan ban zelf wel hoor

@mvy hoop ookl voor je dat het eenmalig was, en youri dus opgeknapt fijn om te horen, en jammer dat het uitslapen niet helemaal gelut is.

@mumtobe ow jij ook een lekker nacht maar niet heus, kan best door zo sprongtje komen hoor, hoe gaat het nu met je?
    leuk he als ze he hun handjes ontdekken, je vriend is nu dus wel goed op de hoogte:D

@hanna
    de kleur wordt het sowiso maar denl wel iets langer dus gewoon me langste lengt houden en de rest in lagen want zit nu geen model meer in hihi ben 20 augsutus voor laatste geweest net voor me bevalling hihi

hetwas dus erg gezellig met jullie vrienden wat vonden ze van svinthe?
    en ja de was doen enzo is handiger als je even je handen vrij heb maarja dat kan niet altijd, ik strijk altijd maar savonds en de rest tussen door hihi

@miekepluis gefeliciteerd met je verjaardag!!!

nou meiden heb me best gedaan hihi tot later

9. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Noa: Tja zit nog steeds te snotteren op de bank maar zit nu een hele bos worteltjes weg te werken en dat is wel even verzachtend voor mijn keel hihi
    idd grappig als ze hun handjes ontdekken :D vriendlief is op de hoogte ja, ben benieuwd of er meer is blijven hangen haha, vind het wel leuk dat hij uit zichzelf dat boek pakt (al is het als ie naar de wc gaat)

de kapster komt hier woensdagavond, ik ga het ook in lagen laten knippen, het komt nu tot halverwege mijn rug en wil het tot net over mijn schouders hebben!

10. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @mumtobe
    ow wortjeltje hier een zal chips hihi. en ja ookal is het de wc hij toont toch intresse in het boek hihi

ow jij dus ook naar de kapper, ik heb normaal een kaspet die doet het altijd maar vaak doet ze niet echt wat ik wil, en vraagt me vriend wel is je zou toch naar de kapper gaan? dan heb ik zoiets ow het valt dus niet op.

en nu was er een kapster bij me pa thus om me stief me en de buurvrouw te knippen en toen zei ikkan je dit toen zei ze ja en ze verfde ook met wella verf (kan niet tegen alle verven meer ze hebben een keer me hoofdhuid verbrand met verkeerde verf)maar nu twijfel ik heel erg bij wie ik zou gaan want aanst kan zij het helemaal niet goed en loop ik voor joker.

hebben jullie een vaste kapster?

11. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Noa: Nou haha ik hou mijn vingers ook nog maar even gekruisd want ik ging altijd naar brain wash kappers (ken je dat?) en mijn vriend werd door zijn moeder geknipt, maar omdat ik nu geen tijd meer heb om bij Brain wash te gaan zitten wachten (je kan geen afspraak maken, kan zo binnenlopen) had ik zoiets van ik ga op zoek naar een thuiskapster, en die heb ik dus via marktplaatst gevonden...
    stonden goede revieuws bij dus t is een beetje op hoop van zege! ik laat haar mijn vriend eerst knippen, bij hem kan altijd de tondeuse eroverheen haha :p

12. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @mumtobe ja zo soort kappers kan ik wel, bijmije moet je wel afspraak maken ze heeft een kapsalon bij haar thuis, maar je moet telkes een afspraak maken en ze zit nu gewon val tot januari en ik heb nog wel is dat het in me kop komt om naar de kapper te gaan en dan kan het niet, en ja deze kaperst komt thuis dus dat is makkelijk met die kleine je kan niet uren bij een kapster zitten met zo kleinte. dus ja zit in twijfel, me moeder wou wel oppassen .moeilijk weer, en me vriend gaar hiert naar een turkse kapper die knipt geen meiden hihi

13. Pluis: gefeliciteerd met je verjaardag! hoop dat je vandaag een betere dag hebt dan gisteren!

Mamajess: zo volgens mij glimt jou huis vandaag en heb je weer genoeg ruimte om nieuwe troep te gaan verzamelen!

Noa: wat lief van jou mannetje dat hij zegt haar en jou zo te missen! Ik hoop voor je dat de tijd super snel gaat kwa het terug komnen van manlief, heb jij ook weer even wat tijd voor jezelf!

Nita:wat lastig dat milan niet uit een flesje wil drinken, gelukkig heb je de mogelijkheid om onder werktijd bv te geven.
    Finn wil gelukkig wel een flesje en zelfs fv pikt hij, tis net zijn vader als hij maar voer binnen krijgt!
    Wat heeft Milan trouwens een mooie ogen!

Cjpt: ik heb Finn ook nog steeds naast me in zijn wieg hoor, vind het heerlijk, vriendlief probeert af en toe wel om mij om te vkrijgen om Finn in zijn ledikant te leggen, maar dan ben je voorlopig bij mij aan het verkeerde adres! En of ik nou naar zijn kamertje moet lopen of op sta hem pak en weer ga zitten om hem te voeden, maakt ook geen fluit uit ik moet er toch uit zegt vriendlief, maar ik vind het nog erg fijn dus voorlopig slapen we nog gezellig met zijn 3tjes!

Annie: succes met je franse visite.

Bijnaam: Finn noem ik regelmatig apie, kereltje of ventje

Mumutobe: mijn sm noemt Finn nog steeds regelmatig haar, zij, ze!!! dus heb ik flink de balen van want het is een jongen en door haar noemen vriendinnen van haar Finn ook een meisje enzo, hoe is het met je dochter!!! grrrr het is een jongen en klaar ben ik met kletsen!:x

Noa: Wij gaan meestal naar mijn sm die heeft ook een thuis kapper en die knipt mijn vriend altijd best netjes en ze knipte mij ook altijd, maar ze was met zwangerschapsverlof dus was ik 2 keer bij een ander geweest en ben daar nu veel blijer mee, ze zijn wel iets duurder, maar het zit wel naar mijn zin, dus in het vervolg ga ik niet meer naar de thuis kapper.

Finn sliep de afgelopen nachten zo verschrikkelijk goed dat het niet lang goed kon gaan, nou vanacht ben ik van 12 tot half 4 bezig geweest met speen erin speen eruit speen erin enz, toen maar gevoed en vervolgend om 8 uur weer.
    normaal krijgt Finn rond een uur of 20-21 uur zijn laatste voeding en gaat dan zijn bed in en slaapt dan tot 7-8 uur nu ging hij om 21 uur naar bed, kreeg hij om 23 uur eten 12 uur naar bed en de rest had ik net al gezegd, bleg ben een beetje moe!
    Vervolgens is wel vriendlief om 8.30 uur met hem naar beneden gegaan en heb ik geslapen tot 10 toen wilde meneer weer eten, dus ik dacht al aan een regeldag, maar nu slaapt hij alweer vanaf 10, dus ik snap het niet meer, maar ik ga hem wel nu wakker maken, anders hebben we vanacht weer zo`n rommeltje!

oeps toch een best verhaal geworden, sorry;)

Fijne dag allemaal:D

14. mik

mik Bekend lid

13 aug 2008
    528
    0
    0
    @pluis: gefeliciteerd hoop dat je een leuke dag hebt

verder alles vlug doorgelezen, we hebben een lekker druk weekend vandaar

senna slaapt sinds 3 nachten weer door:D
    vanaf een uur of 22u tot 6u.
    helemaal goed dus
    alleen gaf ik haar eerst 5 flessen van 150, maar is toch iets teveel voor haar in 1x
    ben nu weer terug naar 5x 120 en dan de laatste fles 150
    ze komt ook echt om de 3u overdag
    is het erg dat ik weer terug ben naar 6 flessen?

moet weer gaan.
    senna huilt, tijd voor een fles

15. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Noa: ja idd moeilijk!

@ Ollekebolleke: Waattt?? dat is helemaal erg zeg... is ze nog wel helemaal bij dat ze Finn haar,zij,ze noemt??

16. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    @Daan, hahaha een kwarttaart ook echt!! KWARK hoor Pluis niet kwart.....
    Maar ff serieus...een KWART red ik ook hoor..;):p

@Ollekebolleke, jeetje wat een nacht zeg!!! Nou hoop dat Finn weer gaat slapen zoals eerst!

@Mik, nee vast niet erg weer naar 6. Maar als ze het niet opdrinkt is het niet erg toch?? Zou wel weer naar 5 gaan als het kan binnenkort.

@Mumtobe, haha leuk dat je vriend goed heeft gelezen;)
    Hier eentje die niet van lezen houdt dus die zal dat echt niet doen!

@Hanna, lekker dat je man even voor Svinthe zorgt! Ik vind dat ook erg lekker in het weekend kan ik even rustig me dingen doen.

@Mvy, jammer van je uitslaapochtend ;) Veel plezier met de visite!
    En ik had het net over taart, maar cake lust ik ook heus wel hoor;)

Nou me mannetje ligt alweer op bed! Hij was na zijn fles net meteen chagrijnig (dus nog moe) want mocht hem geen eens een kus geven! Dan begon hij meteen te huilen haha.

Ik ben trouwens blij als ik naar 4 flessen mag want 5 wordt soms toch wel lastig hoor. Hij was nu kwart voor 9 wakker en had pas om 1.15 zijn 2e fles! Dus straks 5 uur ofzo en dan 8 en 11 maar proberen?? Kan ook 5 en 9 uur doen , maar ben bang dat hij dan vannacht honger krijgt. Wat denken jullie??

Nou ik ga nu echt strijken!! Want had ik dat gister al gedaan?? NEE! :) Dus het ligt er nog steeds helaas......

17. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Annie: haha nou die van mij houdt dus ook absoluut niet van lezen, daarom ben ik ook zo trots dat ie dit uit zichzelf gelezen heeft :p

Ik ga ff lekker zonnebanken op zolder :)

18. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @ollekebollke ja cker lief van hem om dat tegen ons te zeggen, en de tijd gaat super snel vindt ik, dan he mijn dagen zijn best druk hihi en we kunen nu al zeggen deze maand komt hij thuis klinkt beter dan volgende maand hihi.
    jouw sm noemt finn met ze en zij das ook niet leuk pfff zou der wat van zeggen of gewoon niet reageren.

en welke thuikapster was het bij jullie kwam ze uit bz of ui dh. aanst is het de zelfde hihi en bij welke kapper was je nu geweest dan?
    hopelijk slaapt finn vanacht beter

@annie ow was milan nog moe, had hij nog niet genoeg geslapen hihi en inderdaad zo is het moeilijk om op 5 flessen te komen met zo slaap koppie. wij komen vandaag weer is uit op 6 en deze dame is oo niet vrolijk kan ik er bij der vriendje brengen kunnen ze samen chagerijnig zijn hihi

@mumutobe zonse!!! aangezien de echt zon er niet is zou ik ook onder de nep zon gaan hoor. niet te brui worden!!

strijkze!!!!!

19. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    Zooo ik ben alweer klaar met strijken vond ik zelf haha!
    Ik kan het nooit zolang volhouden hoor. Maar 5 shirtjes ben ik er alweer klaar mee!

@Noa, oh is je dochter ook chagrijnig?? Nou lekker stel wordt het dan haha!

@Mumtobe, oh oke. Nou dan mag je zeker trots zijn! En wat lekker zeg een zonnebank!

20. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @annie hihu wou ik net me strijk gaan brengen ben je alweer klaar, en inderdaad leker stel wordt het samen, ach de hond entertaint haar nou dus ik vindt het best hihi

Deel Deze Pagina