Augustus 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door brusje, 13 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jingi

jingi Actief lid

30 nov 2008
    483
    0
    0
    Alphen aan den Rijn
    klopt, ze kijken sprekend op elkaar. Ben benieuwd of dat ook zo blijft.

nu ga ik me even aankleden..:):) en Ruben uit bed plukken voordat hij Pepijn wakker maakt.

tot later..:D

2. Rianne80

Rianne80 Fanatiek lid

20 jul 2008
    1.338
    0
    0
    Lelystad
    Monique, geduld, ga ik regelen ;)

Babyzwemmen, neen hier niet, ik ben met mijn oudste wel eens geweest maar ik vind het meer gedoe dan plezier... Ga wel thuis samen in bad :D
    Mijn lief wilde wel graag babyzwemmen maar kan nergens iets in het weekend vinden, flauw he? Waarom is er geen papa-babyzwem-dag?

Mama van Youri, met twee kids zwemmen? Ja het moet te doen zijn, Youri is al wat groter natuurlijk maar ik denk goed plannen, niet stressen en vleugeltjes om Youri doen voordat je bij water in de buurt komt?

Marieke, hier op het kdv werd er ook amper geslapen en nu langzaamaan wordt het beter, ik denk dat het gewoon wennen is.

Liefie, gefeliciteerd met Koen, leuke naam, daar horen klompjes bij ;)

Roken, ik ben ruim 2 jaar geleden gestopt (op 8 augustus en ik was 2 jaar later op 8 augustus uitgerekend!) met roken na 13 jaar roken (in mijn vorige zwangerschappen max 7 sigaretten per dag gerookt). Nooit binnen bij mijn kids gerookt, toen ze ouder waren wel eens 's avonds binnen in de winter... Maar ik merk nu ik niet meer rook hoe ver rook reikt en daar zou ik niet meer voor kiezen, het komt echt wel boven, zelfs binnen als iemand buiten in de tuin staat! Je merkt het minder als je zelf rookt en daar ben ik toch best van geschrokken want ik wilde mijn kids er niet mee belasten. Maar goed, ik ben er vanaf, cold turkey in één stoppoging dus ik was super trots maar ik vind het nog steeds lekker ruiken en kan het best missen, volgens mij gaat dat nooit meer over...

Ginny, mooi bordje, waar heb je die vandaan?

MamaJess, ik heb nog geen ontslag genomen, ik heb het vorige week wel laten doorschemeren dus ik ga het er morgen maar eens over hebben, ik zag dat ik maar een maand opzeg termijn heb en voor alle opvang twee maanden dus die heb ik wel gewijzigd maar mijn werk ga ik langzaam opbouwen want ik wil ze wel door de drukke kerst periode heen helpen, ik kan het niet over mijn hart verkrijgen om voor de kerst te vertrekken, het is dan zo druk en er was al iemand ziek die normaal 4 dagen werkt dus dat overleven ze niet ;)
    Hier ook alleen naar de winkels in een drager en dan nog... Met een tas... Een drager vind ik ook handig als ik hem in de auto vervoer en even eruit moet, hup uit het stoeltje in de drager en weer terug daarna, makkelijker dan de hele autostoel op het onderstel enz enz...
    En erbijhangbaby's vind ik ook altijd zielig en zou ik het liefst knuffelen zo van, ik zie je wel hoor! Maar goed ik ben een sentimentele muts :p

Cjpt, nee poep blijft niet zitten in die zwemluiers, geen spuit poep in ieder geval, ze absorberen namelijk niet...

Jingi, is dat een hema vestje? Ik zag ze hangen volgens mij en dacht, zou die leuk staan? Het mutsje heb ik ook, lekker ventje hoor!

Tot laterzzz

3. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    Wat een lekker ding die Ruben!

Ik heb ff geen puf om op iedereen te reageren.

We hebben het ziekenhuis vanmorgen gebeld en worden straks terug gebeld. Dus hoop een beetje snel...
    Ik zeg al weeeeken dat ik vind dat die voeding niet lekker valt!! Dat vonden ze in het ziekenhuis ook! Dus ik hoop zo dat ik straks een andere voeding mag halen van de KA. En anders haal ik sowieso de pepti!

4. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    @MvY, er was er bij ons ook 1 die liet het kind gewoon rondwandelen maar dat zou ik met Mirthe niet durven en jij met Youri denk ik ook niet;)
    Jammer dat hij niet in de buggy blijft zitten, dat doet Mirthe met een boekje erbij zonder problemen

@Fon, da's vervelend zeg
    Want je doet het eigenlijk perfect en je productie zou dan idd ook 's avonds weer beter op gang moeten komen zoals jij het doet
    Misschien eens vragen bij CB of LK?

@Daan, lekker gewandeld en leuk bezoekje gebracht??

@Skatje, he wat leuk ga je collega van me worden?
    Heb jij je papieren al of ga je niet voor een gastouderbureau werken?

@Jingi, hi hi slapen ze eindelijk een keer door, zit je tegen het plafond, zeer herkenbaar:D
    Wat een stoere Ruben!!
    En mama vindt het kroelen leuker dan hij, hi hi

@Rianne, ik heb geduld hoor, hoef toch niet te poetsen ofzo dus tijd zat:p

@Annie, ik hoop dat ze snel bellen
    Maar als jouw gevoel niet goed is en ziekenhuis helpt je dadelijk niet dan gewoon je gevoel volgen hoor!!
    Je zat vorige keer ook goed!

5. Liefie

Liefie Bekend lid

26 mrt 2008
    753
    1
    0
    @cjpt, ach wat sneu voor je broer. Erg lief van jou om hem even te gaan opbeuren.

@naambordjes, wij hebben met ons trouwen een nieuw naambord gekregen omdat ik zijn naam aannam, nu vind ik het wel zonde om die weer weg te doen. Er is geen plek om Rens aan het bordje toe te voegen. Is het heel raar om het gewoon zo te laten?? Over 20 jaar is hij toch weer het huis uit... hahahaha :D

@jingi, leuke foto's! Ruben kijkt alleen niet zo blij met het kusje van mama ;)

Bedankt voor alle felicitaties met mijn neefje. Haha, ik voel me er helemaal feestelijk door! Ik vind de naam Koen zelf ook errug leuk. Had ik zelf kunnen kiezen, maar niet gedaan omdat er ook een 'oe' in onze achternaam zit. Mijn ouders hebben nu 3 kleinzoons: Niels, Rens en Koen. Klinkt goed hè!? :)

Nu ben ik hard aan het peinzen wat ik voor cadeau zal doen. Ik heb al een vestje liggen dat ik sowieso voor Koen wil geven en voor Niels een Ernie-puzzel. Ik wilde even de naam afwachten en misschien ook het geboortekaartje, kijken of ik daar wat mee kan doen. Iemand nog goede ideeën?!

6. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Monique: ik heb de Pabo dus ik hoef alleen nog EHBO te doen. Dat heb ik nog niet, waarschijnlijk ga ik dat in januari doen.

Dus jij bent ook gastouder? Hoeveel dagen en hoeveel kindjes heb jij?

En jij, heb jij je papieren al? Ik ga wel voor een gastouderbureau werken ja..

7. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    hier nog een enorme Mol-fan. Wanneer begon het nu?

liefie: leuke/originele cadeaus die ik heb gekregen:boekje met een verhaaltje erin over Maud (echt heel leuk), geboortekaartje op canvas. Tas met naam erop, luiertaart zelf gemaakt (met luiers, rompers en sokjes), boek van Jip en Janneke. En als je heel veel werk er in wilt steken, zoals mn schoonzus: een houten plaat behangen en daarop allemaal fotolijstje bevestigen plus naam en geboortedatum. Snap je wat ik bedoel?

8. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    @Skatje, leuk hoor gastouder! Ben je lekker bij Aiden en leert hij ook goed met andere kindjes spelen!

@Liefie, nee heus niet gek hoor als je dat naambordje zo laat! En klinkt idd leuk die 3 namen. Mijn broer heet Niels hihi!

@Monique, ja ik ga ook zeker mijn gevoel volgen! Ik zie gewoon aan me mannetje dat iets hem niet lekker zit dus kan het ook echt niet zo laten!

Net trouwens me moeder aan de lijn. En dan krijg ik weer zo'n opmerking 'Ja maar sommige baby's huilen gewoon veel". Ja dat zal best, maar ik zie toch dat er wat is!
    Voor mensen die het niet hebben meegemaakt is het blijkbaar moeilijk voor te stellen dat je er niet goed van wordt en dat het zooo zielig is!

Me moppie heeft vanochtend niet geslapen en nu ligt hij net 3 kwartier en ligt hij alweer te kreunen en te piepen:(

Zo ik ben lekker een cake aan het bakken! Over een half uur is hij klaar:) Ik had dat wel verdiend vond ik haha ;)

9. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Annie, hopelijk bellen ze snel terug!!

Liefie, een boekje met verhaal erin en de naam erin verwerkt? (hier ook gekregen) of een slabber met de naam erop.
    De namen passen idd heel goed bij elkaar!

Monique, uhh nee dat zou ik nooit durven hihi. Fijn dat Mirthe wel rustig blijft zitten in de buggy. Hier lukt dat alleen als hij een koekje krijgt maarja op een half uur kan hij heeeel veeel koekjes eten ;)

10. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    @rianne, danique is vanaf de geboorte al wel schrikkerig, maar heb ook de indruk dat het meer begint te worden.
    @ladyjenn, ja dat vind ik ook! sterkte met je borstontsteking......:(
    @MvY, jeeh, van 7 tot 7 goed hoor van esmee!! fijn dat je methode werkt!
    @monique, fijn dat ze vanacht weer door heeft geslapen! danique werd vanmorgen ook brabbelend wakker*cute*:)
    @brusje, hier wordt ook alleen buiten gerookt!
    @marieke, dan zou dat het best wel eens kunnen zijn! ze is vandaag ook erg hangerig, wilt nog geen 5 tellen in de box!
    ik moet volgende week maandag weer voor het eerst werken!
    @liefie, gefeliciteerd met je neefje!! fijn dat het toch nog zo vlot is gegaan!
    @ginny, oh lekker zo'n nachtje, hier is het ook altijd afwachten de ene keer moet ik een paar keer "pluggen"de andere keer hoor ik dr niet en moet ik dr s'morgens wakker maken.
    @cjpt, fijn dat ze toch gewoon lekker heeft geslapen, was wel even spannend of niet?! wat sneu van je broer,2 jaar is toch een behoorlijke tijd!
    en wat dat betreft is FV ideaal he, kun je zo af en toe eens elkaar aflossen.
    @ginny, wat mooi dat naambordje! wil ik ook nog graag laten maken.
    @mamajess, heeft het mss toch ook wat met het sprongetje te maken, danique is nu ook 11 weken, wel fijn dat het voor sommige herkenbaar is, was al bang dat ik te weinig bij andere mensen kom messchien.
    oh dat is idd jammer als de verjaardag precies rond die tijd valt, danique heeft ook nog steeds begin van de avond een jengel(krijs) uurtje, kan dr de klok op gelijk zetten, heel apart!
    als wij een verjaardag rond die tijd hebben dan gaat er meestal maar 1 van ons en blijft de andere met de kids thuis of iig met danique.
    @cjtp, die zwemluiers houden wel een hoop tegen, maar of ze echte spuitluiers ook binnen houden durf ik niet te zeggen, hebben ze hier nooit gehad.
    @miekiepluis, fijn dat zo goed is gegroeid, danique is vandaag bij de ka ook gemeten en gewogen en was ook 61,5 cm, wel grappig, alleen heel iets zwaarder, hoop dat ze niet teveel last krijgt van de prikjes....:(
    @jinji,ook al zo'n lekkere nacht!heerlijk!
    @daan, wat een heerlijke tijd om een beetje wakker te worden hihi:p
    @jinji, ach wat een lief mannetje, leuk mutsje heeft danique ook!(maar dan de roze;))
    @annie, ik hoop dat de ka je gauw terug belt! en ben heel benieuwd wat hij zegt! ik ben weer niet veel wijzer geworden hoor, de ka vond dat danique het goed doet nu op de zantac en wilt geen motilium erbij geven vanwege de krampen die het KAN veroorzaken, dus niet eens zeker....ook zei ze dat danique gewoon erg gespannen is en behoefte heeft aan rust en regelmaat, ja duhh daar ben ik al vanaf de geboorte mee bezig!
    toen ik aangaf dat ik zelf denk dat de voeding niet goed valt, zei ze dat sommige kindjes nu eenmaal meer en langer last hebben van krampjes dan andere, kon volgens haar wel tot de 4 maanden duren(heeft dinand ook gehad tot 4 maanden, maar dat was anders op de een of andere manier) dit nu bij danique voelt ook niet goed, maar goed, nu moet ze dus op de pepti blijven en weer een maand afwachten hoe het verder gaat en als er iets veranderde in de tussentijd kon ik zelf bellen.
    ze zei wel dat je de reflux nooit 100% onder controle kunt krijgen, maar wel zoveel mogelijk kunt "verzachten" ik weet het af en toe ook niet meer, lees ook wel verhalen dat de kindjes met de juiste med. etc wel goed geholpen zijn en er vanaf blijven!

11. verhip

verhip Fanatiek lid

23 aug 2007
    1.463
    0
    0
    @ Liefie: Het is dus een Koen geworden: Leuke naam!!!

@ Babyzwemmen: Ik vraag het me ook af van de poepluiers!? Of was wel het antwoord al gegeven?

Ik heb vanochtend pasfoto's laten maken van Tess, aangezien we in Januari op wintersport gaan...Superleuke foto is het geworden, ben helemaal trots!

12. verhip

verhip Fanatiek lid

23 aug 2007
    1.463
    0
    0
    En wat ik nog wilde vragen aan MamavanYouri volgens mij. Hebben jullie echt nu 4 flessen?? Ik heb het idee dat Tess dit ook al aankan, maar vind het nog zo vroeg. Ze is volgende week pas 3 maanden..En hoeveel krijgt ze in de 4 flessen?

13. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Verhip, spammen die foto van Tess!! :D
    Ja ik geef 4 flessen van 180+6.
    Maar als ze een dag om 5 flessen vraagt geef ik haar dat ook hoor.

14. MamaJess

MamaJess Niet meer actief

Fon, nee daar heb ik geen last van. Vervelend zeg, zeker als extra aanleggen niet helpt.

Monique, nou er waren twee opties mogelijk
    - Verkeerd aangelegd inderdaad
    - Zo veel melk dat de baby lui wordt, en niet meer zn best doet om goed te happen (de melk komt toch wel).
    Ik weet nog niet wat hier nou precies aan de hand is.
    Wat je zegt over de tt zal ik eens proberen, misschien moet ie verder in haar mondje dan.
    Ik heb je toegevoegd op hyves! Had trouwens en blondine verwacht hihi.

Rianne, wat lief dat je ze de kerst nog doorhelpt. Wat goed dat je in 1 keer was gestopt met roken na zoveel jaar, nooit een terugval gehad? Mn man heeft ook zo'n 15 jaar gerookt, maar hij heeft het er nog steeds wel eens lastig mee (nu 2 jaar gestopt).

Anouk, ik ben benieuwd wat ze zeggen in het zkh.
    Lekker zo'n opmerking van je moeder, daar kun je wat mee :(.
    Jammie, cake, mag ik een stukje ;)?

Suze, ik ga wel gewoon, want zolang ik Florine vast heb geeft ze geen kik. Ik moet het alleen niet in mn hoofd halen om haar tussen 17.30u en 19.30u/bedtijd neer te leggen of aan iemand anders te geven. Dat wordt echt niet geaccepteerd. Dan wordt het wel huilen ja. Maar ze heeft in principe geen huiluur, want zolang ik haar op de arm heb is alles goed.
    Hoe lang kan reflux duren eigenlijk? Is dat iets waar ze als peuter ook nog last van hebben? Of alleen de eerste maanden?

Kreeg net een smsje van een vriendin, ze is vanochtend bevallen van een dochter! Ze heet Rosanne, en is via een geplande ks geboren.
    Zoveel babytjes en zwangeren om me heen, echt leuk!

Nu koffie, heb nog ergens een pak spritsen liggen, die ga ik maar eens aanvallen :D

15. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    @Liefie, lekkere hollandse namen voor de klein kinderen, ik hou daar wel van!

@Skatje, oh wat lekker dat je je papieren al heb
    Nu baal ik wel dat ik mijn HBO SPH niet heb afgemaakt dan was ik ook klaar geweest, maar ja die liefde he;)
    Ik had 1 kindje een meisje op dit moment maar daar is begin Sept. een 2e geboren dus is de bedoeling dat die straks allebei komen.
    Nu dus verlof en vanaf jan. weer aan de gang
    Al twijfeld de moeder heel erg of dat niet te veel is voor mij, ik durf dat best aan maar zij moet zich er lekker bij voelen.
    De baby komt zoiezo.
    Zij werkt flexibel dus ik heb geen vaste dagen.
    Wel altijd vrijdag vrij en normaal niet meer dan 2 dagen, maar die 2 dagen kan dus van alles zijn en verschillende uren

@Annie, mensen die zeggen sommige baby's huilen gewoon veel, moet je gewoon denken dat ze dat doen om jou op te beuren.
    Dat huilen van zo'n beeb gaat gewoon door merg en been en zekers als het een beeb van jezelf is ,dat trekt geen 1 mama!

@MvY, of een koekje waar hij heel lang op moet kauwen hi hi
    Maar is wel vervelend ja

@Suze, hier wordt Anouk steeds vaker, vrolijk en brabbelend wakker, is echt leuk en gezellig
    En lijkt me zo vervelend he voor jou en Annie, je voelt gewoon dat het niet goed zit maar je wordt eigenlijk van het kastje naar de muur gestuurd.
    En dan ook nog doodleuk zeggen, kijk maar een maandje af, ja pffff

@Verhip, en waar is die geweldige pasfoto dan??

Ik snap echt de ballen van Anouk.
    Ze is niet vervelend ofzo maar ze slaapt echt elke keer maar 50min en hoppa daar is ze weer.
    Net is ze 2 uur wakker geweest, in bad, gespeeld met mij, gespeeld met Mirthe, gedronken, dus ik dacht krijg wel even tijd te hebben om iets te doen want nu gaat ze langer slapen maar nee hoor, ze ligt alweer naast me.
    Die heeft betere batterijen dan mama
    Alleen ligt ze nog wel steeds te geeuwen dus iets klopt er niet.

Ga morgen eens zonder bakerzak proberen want ze wurmt zich er graag uit, misschien dat ze er aan toe is om zonder te slapen
    En veel kan ik er toch niet mee verliezen:D

16. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    @mamajess, oh als ze op de arm toch niet huilt zou ik ook gewoon gaan, danique is dan echt ontroostbaar tussen 5 en 7, dan zit je niet lekker op een verjaardag;) het schijnt dat de meeste kindjes met 1 jaar van de reflux af zijn, vaak eerder, ligt er vooral aan of ze het straks goed gaan doen met de vaste voeding, dat blijft beter "zitten"en het maagklepje schijnt over het algemeen met 1 jaar goed te sluiten, dus dat hoop ik dan maar.......;)
    @monique, danique heeft ook al een paar dagen dat ze na 3 kwartier weer wakker is, alleen is zij dan niet echt vrolijk:( soms wil ze met een speen nog wel weer de oogjes dichtdoen, maar niet altijd........ik denk zelf dat ze last heeft van het sprongetje
    ja wordt echt van het kastje naar de muur gestuurd, wordt daar zo moedeloos van.........:(

17. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Monique, die slaapcyclussen zijn toch iets van 45min? Misschien word ze dan steeds wakker in de lichte slaap?

Hier slaapt Esmee al vanaf 10.30uur... Ga zo maar eens kijken :D

18. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Heyhoi allemaal!!

Even een druk weekend gehad hoor, maar ik mis jullie wel! Het is erg druk zo'n weekend klussen en logeren, maar het moet maar even. Vanaf morgen ben ik weer in Duitsland en ben ik vast weer wat meer van de partij! Volgende week gaan we verhuizen en hopelijk hebben we ook snel internet. Zal wel even een paar dagen duren helaas... Ik vergeet jullie niet hoor! Ik ga even terug lezen tot hoe ver ik kom, want ik verwacht dat Julia binnen een half uurtje wel weer wakker wordt. Even afwachten dus!

Monique, lastig dat ze zo rommelig slaapt! Julia is vandaag ook meer wakker. Tsja, soms hebben ze zo'n dag... Hier is het de laatste tijd wel leuker als ze wakker is!
    Ik heb trouwens ook SPH gedaan! 2 jaar geleden al afgerond, maar nog maar weinig in gewerkt. Alleen in mijn examenjaar werkte ik al parttime erbij. Ben benieuwd of ik er straks nog wat mee ga doen. Wel zonde anders!

MamaJess, leuk vriendinnen met baby's! Ik heb alleen jullie om tegenaan te zwammen wat dat betreft ;)

Verhip, gek he, dat pasfoto's maken met zo'n ukkie! Wij hebben als het goed is nu thuis het paspoort van Julia ook liggen (ik ben nu illegaal in NL ;)), maar die foto's zijn echt raar. Alsof ze al veel ouder is, maar dan nog met babyhaartjes :p

Annie, ik heb het verder even niet meegekregen, maar de meds slaan toch niet zo goed aan als het leek? Naar hoor, ik kan me goed voorstellen dat het lastig is als mensen je niet begrijpen. Je kunt er moedeloos van worden als je merkt dat ze zich niet fijn voelen. Julia heeft maar heel soms wat krampjes en verder nooit echt pijn gehad ofzo, maar ik kan me goed voorstellen hoe erg het is om zo'n kleintje zo vaak pijn te zien hebben :( Sterkte ermee!!

Lieke, leuke cadeau's zeg! Ik snap wat je bedoelt met die fotolijstjes, gaaf!! Een beetje in leuke kleuren? Ik heb een grote donkergroene canvas doek met Julia's naam er op gekregen, maar die past echt niet bij ons huis... ;)

Skatje, gaaf dat je gastouder wordt! EHBO is erg leuk om te doen (zelf ook gedaan), dus dan heb je het snel voor elkaar. Mag je pas beginnen als je dat hebt?

Liefie, leuke namen idd! Lekkere nederlandse combi :)

Nou, ik ga weer eventjes verder. Morgen nog een laatste drukke dagje terug naar DE, en dan donderdag langs de KA voor de inentingen en de laatste controle. Daarna kom ik weer lekker kletsen ;) Ik heb Julia trouwens dit weekend gewogen (op de grote weegschaal), en toen woog ze 5 kilo precies, dus ze is maar 700 gram aangekomen in 6 weken. Nu zegt mijn moeder ook steeds: 'Ze is geen dikkertje he.' of 'Jullie hadden vroeger van die lekkere spekrolletjes, maar dat heeft zij niet he', en daar word ik helemaal onzeker van. :( Ze is gewoon geen dikkie, maar ook niet mager volgens mij... Hopelijk kan de kinderarts me een beetje geruststellen ;)

19. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ pluis: mooie kadoos heb je gekregen zeg :) thnx dat je vraagt hoe het met me is... ik ben nog wel van de snotter maar dat is het enige gelukkig.. hoop dat het daarbij blijft!

@ Nita: toch lief van de paps! mooi mannetje is het!

@ Annie: Ik zou het idd ook even gaan overleggen... ik herkende ook 95% van de symptomen van KMA bij DImara en omdat ik het zelf als babay ook gehad heb was het sommetje zo gemaakt!
    Als ze niet toegeven gewoon zelf de pepti proberen en de bonnetjes bewaren, kan je later alsnog declareren..

@ Suze: hier hebben we ook een week de nutramigen geprobeerd maar zagen geen duidelijk verschil... gewoon proberen hoor als je erover twijfelt!
    Geweldige foto's zeg! en wat lijken je 2 dochters op elkaar zeg!

@ Jingi: Die mensen zijn duidelijk een beetje doorgeslagen in het AP..
    Geweldige foto's van Ruben!

@ Cjpt: Wat fijn dat het zo goed gaat met Dominique! en super hoe de nacht is gegaan! wat sneu voor je broertje zeg!

@ MvY: Wat fijn zeg dat Esmee de klok rond heeft geslapen... hoop dat ze het volhoudt! hoeveel cc krijgt ze per fles? *lees hte al*
    Ik wil ook gaan babyzwemmen maar moet ook even kijken hoe of wat met de dagen wanneer het gedaan wordt en wanneer ik ga werken! hoop dat je een oplossing kunt vinden voor youri zodat
    jij ook kunt gaan zwemmen met esmee!

@ Brusje: Haha ik vind het alleen maar prettig dat we alleen de doos krijgen en dus geen andere doos over de vloer die je van alles opdringt :p

@ Liefie: gefeliciteerd met de geboorte van je neefje! ik krijg meteen weer kippenvel bij het lezen van babynieuws :D

@ Roken: Hier 3 maanden voor ik zwanger raakte gestopt... hier in huis wordt ook niet meer gerookt, ik vermijdt geen plaatsen waar gerookt wordt, mijn moeder rookt ook en daar kom ik ook thuis met Dimara!

@ Ginny: Mooi naambordje zeg!

20. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    hoi meiden

jullie hebben lekker gekletse ondanks er een paar weer aan het werk moesten, heb wel alles bij gelezen onder de fles hihi

@mvy zozo die esmee kan lekker slapen, hopelijk houdt ze dit vol
    en jammer dat je niet kan baby zwemmen en inderdad met youri in de buggy is het niks

@liefie gefeliciteerd met je neefje koen!!

@daan zoz noor groeid goed, en alrijd zielig he die prikjes. hoe vondt je broer jullie bezoek?

@annie weet je al wat meer, en ik kom wel plakkie caken met thee halen hoor hihi en tja elke kind huilt wel is maar als moeder zijnde weet je heus wel wat er met je kindje aan de hand is,

@marieke fijn dat het leuk was op je werk, en mischien moet ties gewoon wennen.

@skatje ik hoop voor jouw dat de andere ouders ook jouw kiezen zodat je thuis kan bkijven,je moet wel blij zijn met je baan

@nita, hoop ook voor jouw dat milan snel door slaapt, want inderdaad als je moeten werken dan breken die gebroken nachten je snel op,

@verhip show die pasfoto!!!!

hmm volgens mij ben ik nog de helft vergeten hihi

Deel Deze Pagina