@mumtobe gelukkig ben ik dus niet de enige die er zo overdenkt hihi @hanna ben blij voor jullie dat svinthe het eindelijk kwijt is inderdaad daar kan je blij mee zijn. en svonthe drink dus 140 per keer hoeveel flessen krijgt ze dan en lekker hoor zolang verlof nog hihi
@ Annie: de volgende ochtend eigenlijk al... Dimara werd wakker en kreeg de fles, meteen na de fles kreeg ik een dikke vette glimlach (dat had ze nog niet eerder gericht gedaan) en was ze supervrolijk, ook dit was nog niet eerder voorgekomen! maar na een dag of 3 was het echt duidelijk dat dit door de pepti kwam! en de pepti stinken? ja het ruikt idd niet echt heel lekker, maar wacht maar tot je de eerste pepti-poepluier ruikt... @ Hanna: Wat fijn dat Svinthe eindelijk gepoept heeft... had je er nu iets voor gehad? (heb ik ff gemist denk ik) hier is tot nu toe *klopt weer af* alle poep nog in de luiers gebleven!
@ Noa: nee hoor, mijn SM heeft net in 7 weken tijd voor het eerst onze dochter bij haar naam genoemd meer hoef ik niet te zeggen denk ik... zo ik ga mezelf nu bannen hier, want ik MOET de spullen gaan inpakken... ik zou eigenlijk vanavond naar de paarden gaan, maar helaas heeft het slechte weer roet in het eten gegooid papa zou dus eigenlijk oppassen vanavond en dat moet ie dus alsnog maar doen, dan kan ik gaan pakken voor ons weekje weg! ben bang dat ik er anders helemaal niet aan toe kom!
@mumtobe stinken die luiers zo erg dan van de pepti? en zozo sinds 7 weken was ze ziek hihi en dan weet ik genoeg. en jullie gaan 6 nov weg natuurlijk lekker hoor, dan is wel handig om spullen te pakken.welk park gaan jullie? en jammer van avondje naar de paarden maarja dit weer is niet echt lekker om buiten te zijn.
@Rianne, ja het vestje is van de Hema! @Cjpt, wat een mooie lach. haha..ik probeer het ook al weken, maar zodra hij de camera ziet stop ie met lachen. @monique, ieeuuwwwwww haha...
@Noa, foto van je nieuwe kapsel!! @Mumtobe, het is Mirthe die je ziet op die smeerkeesfoto @Annie, als dit helpt waarom zou je dan idd weer stoppen?? Kan dan toch geen kwaad om op deze voeding door te gaan? @Hanna, hi hi zie je al met een grote glimlach een klein strontmonstertje verschonen. Maar nu we toch bezig zijn, foto?? @Cjpt, wat jij nu dus heb houd mij tegen om op FV over te gaan. Nu kan ik altijd aanleggen maar dat mag met FV niet en wie zegt idd dat die korte slaapjes dan over gaan. Jij heb het nu dus met je huiluurtjes dat je iets anders moet gaan verzinnen. En ja ik denk wel dat ik een bewuste laatste keer borst ga doen (ooit) Die beebs, die beebs, je blijft er mee lachen he Ik ben het aan het bijhouden voor die zus van hubbie die van het weekend gaat oppassen zodat ze beetje kan zien, hoe het kan gaan En dit is het laatste stukje van vandaag Dit is het laatste stukje 15.35 In bed en niet meer gehoord, heb om 15.55 gespiekt en toen waren oogjes nog open 17.04 Daar is ze weer!! 17.40 Eten 18.45 In bed Toen ik haar om 17.00 uit bed viste had ze gepoept en ook beetje in haar inbakerzak, dus alles in de wasmachine gegooid, ik had zoiets van gooi haar wel in de Lodger vanavond en dan vannacht weer inbakeren. Maar ze begon al snel te mopperen en wij moesten nog eten. Ik haar in de winterslaapzak met mouwen in haar bed gejopt, 10 min huilen en toen was ze stil En het schema ging zo verder 18.45 in bed ????????????? Ze slaapt nl. nog
Hoihoi, Hier weer even een berichtje van mij -> simmer <-. Ik heb vanaf vrijdag alles bijgelezen maar om op iedereen persoonlijk te reageren gaat mij vast niet lukken! Zit nu op mijn oude laptop te werken, de nieuwe kreeg kuren en is opgestuurd. Moest mij daardoor ook weer opnieuw inloggen omdat echt alle inloggevens foetsie zijn. Best balen dus! Vandaar ook mijn (alweer) nieuwe nickname Ik las op hyves dat Esmee en Ruben ook enorme slaapkoppies zijn. Hier hebben we sinds maandag ook een enorme slaper want Lisa slaapt nu van 22u tot 9.30u door. Geef sinds maandag maar 4 voedingen (210/7)op een dag. Ze werkt dit ook nogeens non-stop naar binnen. Ik werk een beetje volgens het Gina Ford boek, kent iemand dit??? Slapen/wakker: Na de fles blijft ze nog 1,5 tot 2 uur wakker, ze speelt dan in de box en/of zit in haar wipstoel te spelen. Daarna breng ik haar op bed waar ze ongeveer 2,5 uur slaapt. En dan het riedeltje weer van vooraf aan. Geboortecadeau: ons mooiste cadeau tot nu toe is een geboorteklok met hierin ons geboortekaartje verwerkt. Voor foto mag je mij pb'en! Werken: Ik lees dat er al verschillende personen aan het werk zijn. Hoe bevalt het tot nu toe? Lijkt mij wel weer wennen. Ik begin pas weer op 4 januari dus heb nog wel even. Verveel me nog geen moment Babyzwemmen: Hier ook aangemeld. Wacht nog op een bevesting! Cjpt: het is idd erg emotioneel maar misschien wel beter. Ik zou denk ik fv geven omdat je al aangeeft dat je productie nihil is. Je kunt ook een combi doen. 90 cc fv en de rest bv? Ik weet natuurlijk niet hoeveel cc ze normaliter krijgt! Ik heb bij 1 borst nog behoorlijk lang last gehad van stuwing. Probeer dat te voorkomen want dat is vrij vervelend. Probeer eens te kijken en bij te houden hoeveel fv ze per keer neemt en overhoudt. Prikjes: 2e prikjes in de armen? Lisa kreeg ze in haar beentjes. Volgende week krijgt ze haar 3e vaccinatie alweer. Tandjes: hier komt er ook 1 door. Ze heeft zo af en toe een rood wangetje, ze bijt op haar handjes, ze kwijlt allemaal kenmerken/symptomen die lijken op... Maar ze is er niet huilerig door! Kraambezoek: ook hier lopen ze de deur nog plat Een beetje overdreven maar elke week nog wel 1 afspraak tegaan.
@Monique, ja stom he. Ze willen dan even bevestiging dat het kma is. Dus dan zou het met de andere voeding weer erger moeten worden. Maarja we zien wel. Ik geloof er niet zo meer in. @Usfamke, goh dat klinkt goed jullie ritme! en wat goed al op 4 flessen! @Mumtobe, nou joepie verheug me nu al op die poepluiers... Milan verslikte zich net weer een paar keer in de box. Ben wel bang dat hij een keer echt stikt! Hij slaapt nu gelukkig. Hoop dat hij morgenavond ook slaapt want we gaan naar de bioscoop met vrienden en me vader komt oppassen....
@ Noa: Hier zijn de luiers heel erg gaan stinken toen we met de Pepti begonnen zijn dus ik geef de pepti maar de schuld Idd jammer maar ik had me ook niet zeiknat laten regenen! @ Monique: Owww hihi sorry... Is Anouk niet zo'n smeerkeesje? @ Annie: haha, enne niet schrikken van de kleur hé... (knalgroen) Zo ben al een heel eind met pakken... tjee wat moet je veel meenemen voor zo'n klein mensje
Cjpt: leuke foto van jullie meisje! Badvervuilers: Finn laat wel eens een natwindje met een beetje inhoud, maar zeker niet zo erg als de foto van monique, bleg! Noa: is je haar wel geslaagd?? en hoe was je pizza? Hanna: gelukkig in haar broek, dan is ze al leeg als je haar in bad doet, dus blijft je badje mooi schoon! Wat zij de ha eigenlijk?? Mumtobe: waar gaan jullie heen?? ik hoop ergens waar de zon schijnt?! Monique: soms zijn het ook rare monsters maar vaak wel erg lief! Usfamke: Jeetje ook al een tandje, wat gaan we snel zeg. Annie: wat vervelend dat Milan zich zo verslikt, Finn heeft het ook regelmatig maar dat is vaak tijdens de voeding omdat ik te snel en te veel geef soms, dus tja lastig te regelen met bv, maar bij Milan heeft het een andere oorzaak, meid kan me voorstellen dat je beetje bang bent dat hij op een keer echt stikt, maar maak je zelf niet gek hoor meid, dikke knuffel! iedereen een fijne avond en tot morgen slaap lekker
Anouk, hopelijk helpt de Pepti en gaat het snel beter met Milan! Cjpt, wat een lieve foto! Monique, haha wat vies zeg! Milan heeft gelukkig nog nooit in bad gepoept. Hanna, fijn dat Svinthe weer goed poept, jammer dat ze dan helemaal onder zit. Mumtobe, lekker zeg een weekje op vakantie! Verslikken, doet Milan ook heel vaak. Inderdaad net zoals bij Ollekebolleke, dan komt de bv veel te snel en veel te veel. Ik denk dat hij daarom ook de fles niet snapt. Hij hoeft uit de borst nauwelijks te zuigen want het loopt er zelf wel uit en met die fles natuurlijk niet. Jeetje wat hebben jullie allemaal een slaapkoppen zeg! Milan doet dat dus echt niet. Die slaapt tussen de voedingen steeds een uurtje maar meer niet. 's Avonds slaapt hij wel heel goed want hij gaat rond half 8 naar bed en dan maak ik hem tussen half 11 en 11 wakker voor een voeding anders meldt hij zich pas rond 1 uur.
Annie wat heb ik het met jou te doen --knuf--! Ook vooral de reacties die ik voorbij zie komen van bepaalde mensen in jouw nabije omgeving, tsjong! Ik gun jou ook zoveel plezier dat ik met Lisa beleef. Ze huilt echt (bijna) nooit!
@ Ollekebolleke en Nita: ik heb pas een tip gezien voor dames die te snel BV geven... die vrouw ging op haar rug liggen en legde het kindje op haar borst (buik op buik zeg maar) zo moest het kindje echt wat moeite doen om de voeding eruit te krijgen en verslikte het zich niet meer... wanneer zij zittend of liggend op haar zij bv gaf kwam het er te snel uit!
hoihoi allemaal, ik heb genoten van het dagje beautyfarm en mijn lief heeft genoten van een dag met zijn kleine kaboutermeisjes. Morgen weer werken dus ik ga nu alle tassen en tasjes inpakken. Van de week gingen Suze en Roos naar mijn schoonmoeder toen ik moest werken, maar morgen gaan ze naar het KDV. Vinde het wel spannend voor Suze hoor. Suze heeft trouwens vandaag haar uitgestelde prikjes gehad en ze was een kanjer ik ben bijgelezen maar heb geen zin om verder te reageren want ik ga met mijn schone ontspannen gemasseerde ingevette lijf op de bank hangen doeidoei
@Usfamke, welkom terug, zal weer even moeten wennen aan deze nick. De 3e prikjes al weer, so he Die zijn ook weer in de beentjes, dan de volgende zijn in de arm @Annie, ik zou ook niet zomaar weer terug willen als dit werkt Eerst maar eens lekker rust in huis terug bij jullie @Mumtobe, Anouk heeft idd nog helemaal niet in bad gepoept. Maar die heeft weer BV poep wat echt overal door heen komt @Ollekebolleke, die kleine monsters kunnen je idd flink laten zweten, maar als je dan een glimlach of een knuffel krijgt dan vergeet je het zoweer. En weet je deze periode lijkt nu echt soms ahhhhh en grrrrrrr Maar als je het straks heb gehad, denk je het viel toch wel mee! @Nita, hier dus vandaag ook 1tje die overdag maar max een uurtje sliep tussen de voedingen en vanavond niet meer gezien! Anouk slaapt dus nog steeds, hi hi Ga haar vanavond wakker maken rond 23.00 en doet ze dit morgen nog een keer dan ga ik haar eens laten liggen. Maar zou mooi zijn als ze net iets later kwam dan, want nu heeft ze 17.40 laatste voeding gehad en volgens mij gaat ze daar nooit een nacht op redden. Vandaar dat ik het nu ook niet durf En ik denk dat ik dus ook gewoon vanaf nu stop met inbakeren of zou dat niets zijn? Ik denk dat ik het gewoon ga proberen. En dat net allemaal in de week voor ze de 1e keer een weekend uit logeren gaat hi hi Ga ik haar zaterdag afleveren met een lege gebruiksaanwijzing, zo van zoek maar uit, want ik weet het ook niet meer Je mag inbakeren, hoeft niet Ze kan tussen een voeding slapen van 50min tot 5 uur. Dus je zoekt het maar lekker uit
@ Petra: Geslaagd dagje dus Ik ben er vantussen... ben doodmoe door die snotkop Fijne avond allemaal!
cjpt, Dominique weer een krijsuur.. Pffff, lijkt me zo vermoeiend! Gaat het nu beter? Noa, Svinthe krijgt 5 flessen per dag en Yaslin? Mumtobe, ja ik heb voor Svinteh lactulose gekregen, laxeermiddeltje Monique, meestal is het .. gelukkig hebben we de foto's nog.. Maar in dit geval.. helaas daar heb ik niet aan gedacht Lekker schemaatje!!! Usfamke, hahaha, weer een andere naam... Ik begin ook weer op 4 januari met werken. Nog even te gaan dus lekker thuis. Ollekebolleke, de huisarts veoeg wat we er allemaal al aanhadden gedaan. Na de hele riedel opgenoemd te hebben, zei hij niet veel... Man van weinig woorden en ik laat het dan gewoon stil en wacht af.... Hij ook en dan krijg je zo'n stilte hihi, maar ik were intussen hoe het met hem werkt. Toen zei hij: Heb je al Lactulose geprobeerd? En dat heb ik vervolgens gekregen voor Svinthe. Als het niet over is volgende week dan moeten we langs bij de kinderarts. Maar tot nu toe gaat het prima Mijn man is vanavond naar een concert van Golden Earring in Rotterdam samen met mijn zwager. Hebben ze gekregen voor vaderdag. Hij belde net even in de pauze om te vertellen hoe leuk het is Goed cadeau dus! Ik lig lekker op bed, ben al gedouched en Svinthe ligt in haar bedje te slapen. Hopelijk wordt ze nog een beetje wakker voor haar laatste fles straks... We zullen zien!
Haha Monique, echt zo van hier heb je haar en succes! Mumtobe, dat is inderdaad wel een goeie om eens te proberen! Zo, ik spring even onder de douche en dan maak ik Milan wakker voor een voeding. Daarna hopelijk lekker lang slapen want ik ben moe!
Monique: wat een variariteit zeg met jullie meisje Anouk. Was Mirthe ook zo? Hanna wij hebben hier ook het middeltje lactulose voorgeschreven gekregen in Lisa haar 3/4 week. Ze had nl. al 10 dagen geen ontlasting. Net voordat we het middeltje zouden gaan gebruiken zat ze van top tot teen onder de poep. Manlief geeft nu haar laatste flesje voor de nacht. Ze was bijna niet wakker te krijgen, ons poepstampertje !
Ik vind het altijd erg lastig om Svinthe wakker te maken voor de laatste voeding. De ene keer lukt het beter dan de andere keer en dat merk je natuurlijk aan het aantal cc wat ze dan drinkt...