meiden ga me hond uitlaten in dit pokke weer en lekker onder de wol, wordt ziekjes volgens mij blehh trusten meiden tot morgen!!
@ Noa: Niet ziek worden... Heb niks bijgelezen helaas, heb geen tijd de kapster komt zo! Wat vinden jullie? wil het ongeveer zo laten knippen:
@MamaJess, het inslapen gaat gewoon goed, alleen is Anouk overdag van de korte slaapjes, zowel ingebakerd als vandaag in haar slaapzak. Dus ik baker gewoon niet meer in, vandaag 1 keer een huilmoment gehad dat ik even niet wist wat ze wilde dus ze is er niet van over de zeik geraakt dat ze hele dag niet ingebakerd is geweest!! En jaaa wij zijn zaterdag en zondag in Hengelo bij de rally te vinden. Hoe was de offerte? @Rianne, eng dat artikel zeg Maar ik begrijp toch goed dat je niet bang moet zijn als je nog moet voor de spuiten maar eigenlijk als je dus al geweest bent?? En gelukkig geen mex. griep @Kim, fijn om te horen dat alles goed gaat en leuk dat hij baby van de maand is geworden! @Noa, je krijgt van mij toch 10 punten dat je naar je schoonouders bent gegaan!!! @Nita, fijn dat het zo goed is gegaan op KDV En toch bij je ex geweest ja, had hij tijd joh @LadyJenn, heb er hier ook 1, die haar batterijen binnen een uur vaak al weer opgeladen heeft @Hanna, toen ik dit berichtje begon lag ze in haar slaapzak, nu ligt ze ondertussen in de Lodger Ik hoop dat jij morgen weer een schijtdag heb @Verhip, wat een geweldige pasfoto, dat snoetje hi hi @Mumtobe, stoer kapsel!! Pfffffffffff ik zit jeetje zeg Woensdagavond ben ik altijd alleen. Anouk ging weer rond half 7 naar bed na weer een dagje dutjes van 50min. Wel allemaal in gewone slaapzak en niet 1 keer langer geduurd dan 10min voor ze sliep. Ik dacht dus ook die is weer vertrokken voor vandaag, nou nee dus:x Ik lekker gedoucht en hubbie vertrokken, hoorde ik net voor half 8 brah buh eh ah Oke dus nog een ronde extra vandaag en nu is het ineens al weer half 10 Let op, Anouk voeden, telefoon van de oppas, mirthe naar bed, anouk in lodger,mama kolven, mirthe uit bed, anouk weer wakker, mirthe in bed, anouk weer goed gelegd en nu .....................rust Oh nee wacht even snel tut pluggen
Hehe, we zijn weer thuis (in duitsland). Even lekker bijlezen; ik doe vanaf gisteren Velobabe, gefeliciteerd met Jamie! Ik woon helaas niet in ZH. Lieke, idd, mijn moeder is ook na een maand of 2 overgestapt op de fles omdat wij er niet meer goed van groeiden. Nu denkt zij natuurlijk dat ik dat ook moet doen... Apart hoe Maud (niet) wil drinken.. Ik heb wel gehoord dat ze rond 3 maanden een betere zuigtechniek ontwikkelen, en dan dus vaak in kortere tijd meer binnen krijgen. Nog wel genoeg plasluiers? Cjpt, ik heb er ook een hekel aan om kindjes zelf naar mama toe te zien gaan voor een slokkie, maar idd, misschien zit het in ons hoofd Lieve foto trouwens met een prachtige lach! Monique, tsja, dat is wel zo, maar als ze wel een keer ziek wordt heeft ze ook niet zoveel extra... Blegh die foto! Dat heeft Julia gelukkig nog nooit gedaan Hanna, in het huis loopt alles aardig op schema. Ik heb gisteren Julia's kamertje lila geverfd, en nu hoeft er alleen in de slaapkamer en in de woonkamer nog een muurtje geverfd, en de vloer komt maandag... In ons oude huis moet er nog wel veel, dus hopelijk slaapt Julia veel de komende dagen Julia heeft nu trouwens ook opeens maar heel af en toe poep, maar dan dus idd ook weer een paar poepbroeken van hier tot ginder Mumtobe, erg he dat pakken. Ik was blij dat we nu met de auto konden, dan kon ik gewoon lekker veel meenemen. We hadden zelfs de was meegenomen, die heeft m'n moeder gedaan en nu kan alles weer in de kast! Daan, knap van Noor!! Ik ga Julia ook weer wat meer op haar buik laten oefenen de komende tijd , want de afgelopen week heeft ze erg veel op schoot gelegen! MvY, wauw, ook al! Ben benieuwd of ze het al echt door heeft! Cjpt, hier al wel langer lange mouwen, maar ik moet haar niet te dik inpakken (geen vestjes of dubbele lange mouwen), want een kouwkleum is het niet! Tv, Julia kijkt niet. Ze vindt de lamp (boven de tafel) leuker Ook het aquarium van mijn ouders was heeeeel mooi TV kijken is idd niet zo goed voor die ukkies, maar eventjes mag wel, toch? Wij hebben ook geen tv aansluiting, dus ik heb voor sinterklaas alvast maar dvd'tjes gevraagd, van winny de pooh en nijntje ofzo! Annie, knuffel! Doe maar even lekker wat jou het beste lijkt! Marty, fijn dat het zo goed ging! Stoer hoor, zo'n uk in het vliegtuig. Skatje, ben je de dag doorgekomen? Aguamiga, fijn om nog een bv mama te horen wat dat betreft laat ik die schema's aan me voorbij gaan, want ik word daar alleen maar onzeker van. Julia drinkt bijvoorbeeld vandaag om 5.15 / 9.45 / 13.00 / 17.00 / 18.45 / 20.30 / 22.30 (wss). Zoals je ziet clustert ze 's avonds een beetje. Nu is die voeding van 17.00u vaak wat eerder, en komt ze 's avonds iets minder snel, maar 7/8 voedingen is wel normaal. Ze drinkt wel snel en kort, dus ik kan in principe overal heen, als ik maar een slab en een hydrofiele doek bij me heb. Ik voed nu gewoon waar ik ben. Voorraad heb ik nog niet echt. Meer wat uitgeprobeerd, maar met de verhuizing moet ik alles ontdooien uit de vriezer, dus ik gooi het wss weg. Zonde, maar de flessenwarmer zit al ingepakt... Oh, en ik gebruik voor info vaak borstvoeding.com, en voor vragen hier bij het bv gedeelte van deze site! Pluis, beterschap! Sweepy, leuk dat je bij ons blijft kletsen! Prikken, vreselijk nieuws! Julia moet morgenochtend Rianne, fijn dat je serieus genomen wordt! Nita, ik geloof niet dat dat werkt, want je bent zelf toch al ingeënt ooit, dus dan zou je beeb het daarvan ook al hebben gekregen! Zou wel gemakkelijk zijn... LadyJenn, wel een beetje een ritme. 's Nachts zo'n 7 uur tussen de voedingen, daarna nog ongeveer 5 uur ertussen (met veel slapen), daarna vaak 2/3 uur er tussen met nog een of twee keer een uurtje in bed slapen, en 's avonds lekker op schoot af en toe slapen met max 2 uur tussen de voedingen. 's Middags is het nog heel vaak wisselend hoe lang ze slaapt. Soms 1 uur, soms 3 uur! Verhip, grappige pasfoto, lekker wijs! Mumtobe, leuk dat haar! Zo zit het bij mij ook ongeveer, maar ik heb heel erg piekhaar, dus het zit niet zo mooi Ja, ik ben aan het einde!!! Pfff, volgens mij de langste post ooit Ik wil ook altijd graag op iedereen reageren Julia heeft het weekend gelukkig lekker veel geslapen, en geen probleem gehad met veel in de auto en in het stoffige nieuwe huis te zijn. Manlief belde net dat hij de slaapkamer ook al heeft geverfd, dus nu alleen de helft van de plintjes nog, en de woonkamer. Leuk! Wel heel lastig om hier steeds ook op een of andere manier verdrietig te zijn om weg te gaan. Ik wil niets liever dan weer naar NL, bij m'n hubbie zijn en in NL wonen in ons mooie huis, maar natuurlijk ga ik onze vrienden hier ook missen... Heel dubbel, en ik merk dat ik niet zo goed tegen het treurige kan nu ik hier alleen met Julia ben. Ik vind het al moeilijk genoeg! Julia heeft trouwens echt haar handjes ontdekt, en volgens mij is ze daar zo moe van. De hele dag ermee spelen, er op zuigen, met de ene hand de andere pakken. Heel schattig!! Bij jullie ook??
@ Gentle, ja Dominique ook. Al een week of 2 is ze met niks anders bezig dan haar handjes. Lijkt ook net of ze heel de dag zit te bidden want ze vouwt ze ook steeds samen haha. En dat sabbelen... ze kwijlt zowiezo al zoveel... eerst droeg ze iets nog wel eens 2 dagen maar dat gaat nu echt niet meer. Gelukkig zit ze nu wel in een maatje waar ik ERRUG veel van heb. Nou gisteren op zoek naar de slaapzak gegaan en met lange mouwen kon ik hem inderdaad (Monique) alleen vinden in maat 70. Wel gekocht en geprobeerd maar kreeg er helemaal de slappe lach van want die past ze echt over een maand of 2 misschien. Daar zwemt ze in en haar armpjes komen nog niet tot de helft van de mouwen. Dus nog maar even bakeren. Vandaag even naar inloopuur van cb (neem mijn geplande zwangere kwaamvisite wel mee ;o) en vragen of ik soms niet strak genoeg baker ofzo.
ik heb niet bijgelezen, sorry. was van plan om dat vanmorgen te doen als de kindertjes nog sliepen, maar ja. paniek in de tent omdat ik er niet op kon (op zp) hier gaat alles oke. moet wel onwijs wennen aan het werken maar dat komt vast goed. Suze heeft het super gedaan op het KDV, ze vonden haar een erg zoet meisje (heeft ze natuurlijk van mij ) Ik probeer vanaf hier weer in te haken
Gisteren heb ik overleefd.. Nu vandaag nog en dan weer weekend Ik heb gister gehoord dat die 2 kindjes bij mij komen! Ik ga mooi ontslag nemen Is ook wel druk natuurlijk, maar dan ben ik tenminste wel thuis Hier ook een kleine die de hele dag door loopt te keten. Hij is alleen maar stil als je met hem kletst en speelt. Anders gaat hij huilen.. Mijn vriend is gisteren knettergek geworden Vandaag past oma op, dus ik hoop dat het goed gaat Zo maar eens even bellen. Schema: dat woord komt niet voor in Aidens woordenboek
Monique, het gaat inderdaad over als je al bent geweest voor de inentingen maar dat ze het advies krijgen om de voorraad niet te gebruiken wil niet zeggen dat ze dat doen toch? Daarom ga ik er wel naar vragen denk ik... Dat kind van mij is echt niet aan ontbakeren toe... Ik heb van de week twee keer een slaapzakje (met lange mouwen en zonder mouwen) geprobeerd en geen succes, huilen, huilen, huilen... Dus dacht ik gister weet je wat, ik stop je in je bakerdoek en dan in je slaapzak, dan laat ik je dekentje achterwege en dan kan je wennen aan een slaapzak idee... Huilen, huilen, huilen... Nou dacht ik, ik kreeg het idee dat hij zonder slaapzak en gewoon met bakerdoek onder zijn dekentje wel zou gaan slapen dus zo gedacht zo gedaan... En ja hoor, ummel ummel en weg was hij... Ik mag hem dus niet eens ingebakerd in een slaazak doen (zijn kamertje is koud dus te warm had hij het niet...) ik denk dat hij het gevoel van zijn dekentje miste ofzo... Volgens mij baker ik hem in tot zijn 18e ofzo Maar ik hou op met pogingen voorlopig... Voor wie interesse heeft, ik kwam dit tegen: Oudersnatuurlijk.nl Een beurs
poeh monique dta was een evrmoeiend avondje! gentle: vreemd he hoe iedereen zich op eens zo met je gaat bemoeien. Cb zei idd ook van betere drink techniek. Plasluiers waren ook wat midner. Nu gaat het weer beter. We gebruiken nu nutriton voor en na de voeding. Wel een heel geklooi maar ze lijkt beter te drinken en minder te spugen. Het wegdraaien van het hoofd doet ze nog steeds. Veemd. Volgens schoonmoeder wil ze gewoon kijken. Wel gek dat ze dat amar op 1 kant heeft... Balen dat jullie nu even gescheiden zitten, wanner gaan jullie verhuizen? Maud speelt ook veel met handjes in de mond en vasthouden alsof ze bidt. Maar ze heeft volgens mij nog niet door dat het haar handen zijn en ze daarmee een speeltje of zo kan vastpakken. cjpt: hier gisteren ook slaapzak gekocht amar blijf ook nog even inbakeren omdat ze nu eindelijk overdag wat beter slaapt... Ik baker trouwens heeel strak in. Het gaat toch altijd losser zitten.
Is er iemand die fv geeft en nog in de "kleine" flesjes zit? Ik lees van jullie allemaal verhalen over hoeveel cc en flessen ze krijgen maar dat zijn allemaal beebs die veeel ouder en zwaarder zijn dus die aantallen zeggen mij niks. Is soms gewoon ruim het dubbele van wat Dominique krijgt. Dus zijn er fv mama's die nog rond de 6 x 100cc flesjes zitten? Ik zou wel eens ervaringen willen uitwisselen.
Goedemorgen! Noa, wat een raar mens toch, die sm van je. Hoe lang nog voordat je vriend thuis komt? Een paar weken? Niet ziek worden hoor! Rianne, ik denk dat ik er ook naar ga vragen volgende week. Zal wel bijdehand overkomen, maar dat maakt me niet uit. Volgens mij moet je je idd zorgen maken als je de prik al hebt gehad. Gelukkig geen mex griep bij jou in huis! Nita, het klopt dat je bij bv de antistoffen doorgeeft aan je kindje bij een vaccinatie, maar dat kan niet bij dktp enzo. Maar wel bij de mexicaanse griep, dus ik ga (als babys risicogroep worden) zelf de vaccinatie halen. Gister nog dat postbus 51 telnr over mex griep gebeld, en die gaven me gelijk. Dus dat is misschien voor jou ook handig. LadyJenn, hier wel een beetje een ritme. Maar niet heel precies hoor, kan soms een uurtje schelen. Hanna, wat vervelend dat Svinthe nog steeds niet beter kan poepen. Hoe lang zo het moeten duren voor je verschil merkt? Verhip, wat lief!! Oh echt een schattige foto zeg. Mumtobe, ik vind het wel een mooi kapsel. Wat voor kapsel heb je nu? Monique, knap van Anouk dat ze het gewoon pikt om niet meer ingebakerd te worden. Goed hoor, je hoort wel eens andere verhalen. Offerte voor het dubbel glas in de babykamer viel reuze mee, 190 euro. Offerte voor het vervangen van raam en kozijn in de badkamer was duuuur, 700 euro Nou had ik wel zoiets verwacht, maar manlief schrok een beetje. Aangezien we de badkamer in februari helemaal gaan opknappen hebben we besloten even te wachten met het vervangen. In plaats daarvan wordt er ook dubbel glas gezet (er zit nu een stuk plastic in, malle vorige bewoners ), dat kost 90 euro. Dus we zijn 280 ex btw kwijt, ben erg tevreden. Nog een beetje lekker geslapen na je drukke avond? Cjpt, ik heb in augustus bij de Hema een slaapzakje gekocht in maat 50-62, dat is echt een kleintje (past hier allang niet meer). Misschien is dat wat? Wel zonder mouwen, maar misschien dat je er dan iets met lange mouwen onder kunt doen? Skatje, lekker dat je ontslag kunt nemen! Rianne, jammer dat Elias het niet pikt om in een slaapzak te slapen. Klein driftkopje ? Die beurs vind ik wel interessant, maar Enschede is voor ons echt te ver weg, dat is 2 uur rijden. Zo ik ga zo eens de weekendtassen vullen. Morgen samen met schoonouders een weekendje naar landal. Heb er erg veel zin in, kan het heel goed met mn schoonouders vinden. Iemand nog een tip wat ik echt niet moet vergeten mee te nemen? We zitten in een luxe huisje met sauna en bubbelbad, dus ik ben na het weekend helemaal ontspannen . En er staat nog een grote afwas, bleh, die moet ik ook nog doen. Nee, nog geen afwasmachine hier, want de keuken doen we in maart pas haha.
Hoi meissies, even lekker een kopje koffie en bijlezen. Heerlijk. Komtieeeeeeeeeeeeeeeeeee @Sweepy, fijn meid dat Simon en Lucas het zo goed doen en blijf maar lekker hier kletsen. Ook al ben je dan een mei mama, net wat je zegt, qua ontwikkling pas je beter bij ons. Hier ook mensen die ongevraagd aan Noor gaan zitten. De eerste keer dat dat gebeurde had ik echt zoiets van Ik zou dat zelf nooit doen. Maar ja een kinderwagen trekt natuurlijk. Laat staan als je er 2 hebt. @Liefie, het was dus gezellig lees ik. Fijn hoor, het lijkt me niet leuk als je vriendin zo ver weg woont. Ik hoop dat je de kans krijgt om nog eens naar guatamala te gaan als Rens wat groter is. @MvY, Leuk he, heb ik vorige week ook gedaan. Wat is het snel gegaan he. Over een week of wat komt het nieuwe aug. mama's 2010 topic er al weer aan...... @Monique, Noor is idd een schone slaapster. Heel fijn. Ik merk dan wel dat ze overdag wat meer wakker is en dus niet wil slapen, dus heeft wat meer vermaak nodig hihi. Noor slaapt trouwens ook onrustiger/korter als ze niet ingebakerd is. Wat ze trouwens even niet meer wil. Alleen nog maar inbakeren, maar goed. Maar wel een goed en fijn teken dat Anouk wel in slaap kan vallen in haar slaapzakje. @Rianne, als de huisarts vind dat je daarheen moet komen, tja dan heb ik niks gezegd hihi. Ik lees denk ik zo wel hoe het is gegaan. @Prikjes. Gatverdamme, wat is dat voor een rotbericht over die prikjes zeg. Noor moet de 17e. He bah. @Noa, jemig dat is toch ook een gebed zonder eind met je sm. Wordt idd tijd dat of je vriend thuiskomt of je zelfs eens uit je slof schiet. @Rianne, fijn dat het geen mex. griep is en hopelijk is je mannetje snel weer beter. @Kim, gefeliciteerd dat Aiden baby van de maand is geworden. Jammer voor de andere moeders van hier. Maar jullie hebben ook allemaal prachtige beebs hoor. @Nita, knappe Milan die zo zoet is geweest op het Kdv. Goed zeg. @LadyJenn, met 'een soort van' zit je wel goed. Noor heeft op zich wel redelijk vaste tijden van eten, maar soms slaapt ze wel, soms niet. Overdag wisselt dat best wel. Het ligt er ook wel aan hoe 'actief' ze is geweest. Beter gezegd, hoe actief mama is geweest. WAnt als we ergens naar toe zijn geweest kost het haar ook veel energie en is ze sneller van slag. Maar ik begrijp het wel beter en kan er dus ook beter op inspelen. Dat vind ik wel prettig. @Verhip, geweldig zo'n pasfoto. Ze kijkt wel enigszins verschrikt moet ik zeggen. @Noa, niet ziek worden meissie. Beterschap. @Mumtobe, mooie coupe. Ik wilde dat ik zoiets kon joh. Maar ik heb slag/krullen, dus ja. Heb je zelf ook die kleur haar of moet er verf aan te pas komen? @Monique, nou daar gaat je avond he. Je blijft ook bezig. @Gentle, zo te lezen gaat het aardig voorspoedig met de verhuizing. Fijn. Lijkt me wel vermoeiend. Is het lang rijden met de auto? Hier ook een die veel met haar handjes in haar mondje zit. Dat doet ze eigenlijk al vanaf haar geboorte, maar nu bijna continu. En kwijlen dat ze doet hihi. @Gentle, hier ook een 'bidder'. Zal zo even 2 fotootjes opzoeken. Echt grappig om te zien. @Slaapzakjes. Mijn schoonmoeder heeft er wat ingeslagen bij de Ikea. Harstikke leuk. 1 is vrij stug en de ander niet. Is allebei zonder mouwen, dus weet niet of ze ook in lange mouwen zijn. Gister weer een dansles gehad. Heerlijk. Heb me lekker kunnen uitleven. Heb gelukkig minder spierpijn dan de vorige keer. Al merk ik dat de trap op lopen met een baby van 6 kilo toch wel wat zwaarder is nu hihi. Zo, ga even die foto's zoeken. xxx
hey allemaal! Idd, het aug.mama 2010 forum komt binnenkort al... dat is bizar! ik weet nog zo goed dat ik posi testte en me hier aanmelde voor mijn vriend uberhaupt wist dat ik zwanger was zodra de eerste augmama 2010 zich aanmeldt moeten wij maar gaan vertellen dat aug baby's de allerleukste zijn! en ik mis het zwanger zijn ook!!! ik wil nog een keer! @Verhip, geweldig die pasfoto! @Mumtobe, ik vind het ook een leuk kapsel! @de inentingen.. gatver wat een verhaal, ik wil het niet weten! Ties moet over 2 weekjes weer @inbakeren, Ties slaapt ook niet zonder. hij gaat niet huilen maar slaapt maar een halfuurtje zonder inbakerdoek. @Kim, gefeliciteerd met je baby van de maand! @Gentle, Ties bidt ook heel veel @all, Ties gaat steeds meer kletsen en geluiden maken van de week zei hij ineens iets dat heel veel leek op "blauw" mijn vriend en ik keken elkaar aan en hadden zoiets van "blauw????" was toeval natuurlijk maar wel heel grappig. ook hebben we een keer gehad dat ie bij papa aan het huilen was. ik zei "och, schaapke toch" en Ties zei toen "mehhh"
Wat zal je gelachen hebben haha. Weet je waar ik soms zo om moet lachen. Dan ligt Noor te huilen in haar bedje en ga ik naar boven en zodra mijn hoofd boven haar wiegje verschijnt een dikke glimlach. Dondersteentje is het hoor.
hey meiden ben even niet geweest, druk druk druk ook niet bijgelezen vanaf nu ga ik dat weer doen even een vraag heb senna net getempt en was 37,7 toen heb ik haar na et badje nog getempt, en was toen 37,9 kan dat door et badje komen? wat moet ik nu doen? zometeen nog een x tempen? en als die te hoog is, dan de dokter bellen of zo? ben zo bang voor de mexgriep verder is ze wel vrolijk, net even een huilbui, maar goed ben benieuwd
kunnen jullie je voorstellen dat je nu alweer zwanger zou zijn? Ik ben niet zwanger hoor, maar verleden jaar was dat natuurlijk wel zo. Ik blijf het heel onwerkelijk vinden dat ik binnen zo een korte tijd twee kinderen heb