Augustus 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door brusje, 13 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Best wel:$:$:$

2. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Sorry hahaha grapje natuurlijk ;)

3. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ mvY: hihi, tja t zou kunnen toch? :p

hier net een spuitluier...;) hoorde het erin spuiten maar gelukkig is alles weer netjes in de luier gebleven! maar waar dat nu ineens vandaan komt? :(

Vriendlief net heel lief: ik ga zo douchen en dan neem ik haar van je over, dan kan jij even op je gemakkie zonnebanken en douchen enzo... dus ik knik instemmend, blijft ie vervolgens nog een dik halfuur op de bank hangen en according to Jim kijken :x dus ik zeg uhmm... jij zou toch gaan douchen zodat je Dimara daarna van me over kon nemen? als je hier blijft zitten blijft er weinig tijd over...
    en nu issie boos ;) *zucht* mannen!

4. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Erg herkenbaar! Mijn man zegt ook altijd dat ie iets gaat doen, en een half uur later heeft ie het nog niet gedaan!! zo irritant!! Ik zeg dan ook al na 5 min steeds, zou jij niet .... gaan doen?? en dan word hij geirriteerd hahaha:D

5. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ mvY: Zou het aan de naam liggen? hahaha

6. Daan: hmm ik hoopte ook dat dat het niet zou zijn, maar ook de huisarts heeft zo zijn twijfels, dus ik moet dinsdag voor een echo en heb voor nu zetpillen mee gekregen voor als de pijn weer terug komt!

Lieke: midden in de nacht! en ik heb pijn net onder mijn ribben aan de rechterkant en die pijn is inverhouding tot mijn bevalling kwa pijn tja vind ik niet echt te vergelijken, maar pijn jah echt wel:x dit wens ik ook mijn ergste vijand niet toe.

Mumtobe: wat is er mis je kapsel?? ik vind het best leuk hoor!

Dus tja echt wel balen voel me nog algeheel naar en verschrikkelijk moe ga dus lekker op tijd naar bed vanavond tenminste als dat mag van Finn!
    Ga nu lekker bankhangen en kom morgen wel weer melden hoe mijn nacht is gegaan.

7. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Ollekebolleke: er is niks mis mee hoor ;) hoop dat je de nacht goed doorkomt meid! fijne avond!

8. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Hmm ja, dat zou het weleens kunnen zijn idd! ;)

Ollekebolleke, nogmaals beterschap... Hopelijk is Finn lief en mag je lekker vroeg slapen!

9. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    pluis, ik denk dat ik je wel een beetje begrijp w.b. de bevalling. Ik vond het bijzonderder dan m'n bruiloft, hoe mooi die ook was. Ik kan er nog helemaal vol van schieten als ik aan al die prachtige details terug denk!

MvY, jaa wel 1 doos gedaan vandaag ;) maar ook de was, boodschappen en opgeruimd, dus dat telt ook mee!

Liefie, ik kan je filmpje niet zien!

Nita, mooie foto's! Volwassen gezichtje heeft hij zeg, idd vast door die ogen.

Mumtobe, leuk je haar! Hoe oud ben jij eigenlijk? Was jij niet zo even oud als ik ongeveer? (22?)
    Haha mannen!

Ollekebolleke, hopelijk heb je een goede nacht!

Er zou een vriendin komen eten, en zij zou wat eten meenemen. Helaas kon ze pas vanaf 7 uur hier zijn. Belde ze net dat ze over moest werken, dus ze is hier pas over een half uur! Ik heb intussen alvast maar een pizza gegeten ;)

Julia sliep net bijna, dus met mijn oelemeloenen verstand dacht ik: ik leg haar lekker in haar bedje! Helaas, dat ging natuurlijk niet, het is avond! Meiske weer helemaal wakker... Nu slaapt ze gelukkig nog weer even op mijn arm... ;)

Ehm tot morgen denk ik!!

10. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Getsiederrie, wat een naar bericht over die baby's. En ik was al zo aan het twijfelen over de mex. griep. Ga nu nog kritischer kijken naar haar prikjes. Bah.

@Nita, geweldige foto's van Milan. Heb je photoshop? Daar kan je em wel lichter mee maken. Ik zal eens kijken wat ik voor je kan doen. vind je dat goed?

@Filmpje, jaaaaaaaaaa, ik heb filmpjes van Noor. Zelfs een hele leuke als we haar ontbakeren. Ik ga ze zo even uploaden.

@Mumtobe, mooi hoor dat haar. Ik schrok maar heel eventjes hoor :p

Oh en Rolf zegt altijd standaard. Nog 2 minuten. Yeah Right!!

11. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Gentle: klopt inderdaad :D ik ben in augustus 22 geworden!

@ Daan: thnx :D hier issie wel gelijk gegaan maar een uur!! weggeweest
    nu is het mijn tijd en ligt ze op MIJN schoot te slapen haha

12. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    hoi meiden was ik weer, ben niet echt beterder geworden :(

@daan hoe is het met je man?

@ollekebollke ow fijn galstenen heb ik ook gehad, ik bend er aan geopereerd laprescopische heb er nu geen last meer van die operatie is me echt 100%meegevallen. die gal aanvallen zijn echt vreselijk

@mvy je doet niet allen maar huisdhouding hoor,je drinkt ook veel koffie, nou dat was bij ons wel het geval hihi

@genle je hebt het druk hihi, ien inderdaad als ze huilen en je gaar weer kijken stoor je ze inderdaad hihi

@pluis fijn dat het zo goed ging bij de gastouder en bij jouw op school komt vast allemaal goed met jullie.

@moniqeu dank je wel en d8t al van wie waren al die vlaggen maar zijn dus van jouw:D:D

@nita hihi in de rust. leuke foto's en wat houdt hij ze hoofdje goed omhoog yaslin kan dat nog niet zo goed hoor die wordt boos en gaat gillen als het niet lukt, echt een meid dus hihi

@mumtobe hihio onderde zonnbank, dan heb je zeker geen dubbele of wek?
    hihi lekker he mannen beloven van alles maar vaak heb je houten bek hihi '

@

13. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

dat is aardig van je :D

14. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Noa: nee wij hebben een zonnehemel idd, ook lekker :D

15. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    @Noa, het gaat zegt hij net :D (zat ff mee te lezen)

Nou hier zijn de filmpjes. Zijn eerst misschien nog niet zo duidelijk, maar ik kon niet langer wachten met de linkjes (wordt nog bewerkt of i.d.)

Oh en ik ben serieus stoer hoor, maar ja, baby's he. Daar ga je zo gek tegen praten :p

YouTube - MOV051 (uitbakeren)

YouTube - MOV056 (inbakeren)

16. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    #3716 noa307, 5 nov 2009
    Laatst bewerkt: 5 nov 2009
    @mumtobe ow een hemel kan ook lekker zijn, ik heb daar mindergeduld voor dat gedraai hihi geef mij maar een tosti ijzer, maar dan moet je niet net final destanion gekeken hebben, nadat hun zonnebank niet meer opging en in brand ging hihi.

@daan ow hij leest gezellig mee hihi fijn dat et gaat

heb even jullie film kusten bekeken hoor!! nu weet ik hoe zo iets gaat dat in en uit bakeren, yaslin doet zo als ik der pyama uittrek hihi.

17. jingi

jingi Actief lid

30 nov 2008
    483
    0
    0
    Alphen aan den Rijn
    hihi..blaten doet Ruben ook en ook vaak "laaaalaaaaalaaaa"

Vorig jaar was ik nu lekker in Mexico op vakantie....en daar is waarschijnlijk ook ons kleine mexicaantje verwekt.

Nog een kindje, ja hoor ik wel, moet wel gaan opschieten want ben bijna bejaard..hihi..en nog een detail mijn vriend moet ook wel mee willen werken.

@Daan, leuke filmjes. lekker he dat uitrekken en die geluidjes kan er zo van genieten. aaaaaaaaaaaggggg dat 2e filmpje is echt vertederend met dat muziekje, jij is lief! (moet er bijna een traantje van wegpinken):)

18. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Was meer vanwege het feit dat we info aan het verzamelen waren over die baby's die waren overleden nadat ze ingeënt waren.

Dus ik was aan het schakelen snappie

19. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Ik heb alles gelezen, maar nu geen tijd om veel te reageren.
    Svinthe heeft bij alle flesjes heel hard gehuild, krampjes????
    Gelukkig was er dan ook de langverwachte poepbroek vanmiddag :)
    Nu is ze even rondjes aan het lopen met mijn man....

Dus even snel:

Mumtobe, mooi kapsel hoor!

Nita, wat een stoere bink zeg!

En nog even een fotootje van ons meisje:

20. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    En nog eentje