Hoi meiden, een goedemorgen deze morgen. @Petra, jij ook een fijne dag gewenst. Mooie foto van jou en Suze. Knuffelze! @Marieke, wat een grappige foto zeg. Maar slapen met een doekje over zijn hoofd? Nooit van gehoord zeg. Vind je dat niet eng? Het ziet er daarentegen wel erg leuk uit. Nou, het ziet er niet uit alsof hij net wakker is. Mooi hoor. @Pluis, ze voelen het aan hoor. Ik zweer het je. Jammer dat je dus al zo vroeg op was. Zie wel dat je ook al vroeg moet vertrekken. Veel plezier op de jonge gezinnen beurs en in de Nijntjewinkel. Mooi spam van Fenne. Mooi blond is niet lelijk en ze heeft ook al best lang haar he. Jemig wat worden onze kinderen groot zeg. Haha kijk die foto's van Anouk. Hihi. Ik heb er zo een, zit ze in een boodschappendoos. Zal eens kijken of ik em nog heb gniffel. @Nita, ben benieuwd of hij uit de Tommie Tippee wel wil drinken. Kan soms best verschillen per fles. @Brusje, dat heb ik meer gehoord. Dat ze lekken/nat aanvoelen en sneller luieruitslag veroorzaken. Tenminste dat las ik hier ergens op het forum. Wat gebruik je normaal dan? @Annie, wat een blije Milan. Fijn voor je mannetje dat het nu beter is gegaan. Hoop dat het goed blijft gaan. Koemelkallergie idd. Ik zei gisteren reflux, dat was dus een foutje. Nieuwe pyjama niet mooi. Ventje toch. Niet meer huilen hoor. Staat je prachtig. @ Verhip, succes op het cb. Als het je dwars zit dan heb je het er toch gewoon over. Wellicht kunnen ze wat angst bij je wegnemen? Succes. @DesireeK, he meid. Leuk dat je even een berichtje achterlaat. Mooie foto van Yrsa. Lachebekje. Snap best dat je het druk hebt met 2 koters hoor. Gaat verder alles goed met jou? even stoppen om de kleine fles te geven. Tot zo
Gentle: ik prbeer Finn ook wel eens in bed te leggen als hij bijn slaapt, maar helaas trapt het kleine apie daar nou net niet in, best jammer he! Heeft ze verder wel goed geslapen? Daan: zo grappig, Finn doet precies het zelfde als we hem uitbakeren, echt grappig. En een leuke meid hoor die Noor! Annie: wat fijn dat het zo goed gaat met Milan, hoe is het vandaag?? Mijn zus zei toevallig vorige week ofzo dat haar kleine man zo ineens na 3 maanden geen last meer had van krampjes, dus wie weet heeft Milan dat ook, hoop het wel voor jullie zou wel mooi wezen als hij daar in iedergeval vanaf is! Marieke: tja de ongi`s ik geef bv en ben nu ook al voor de 2de keer ongi, terwijl ik ook nog 6 weken heb gevloeid na de bevalling, dus mijn hoop om er voorlopig ook vanaf te zijn is ook voorgoed voorbij! Leef met je mee Lieve foto Foto`s: ik zag zo even een heleboel hele leuke foto`s voorbij komen, wij hebben 15 nov een fotoshoot 1 uur voor 25 eurie, eens zien wat voor moois we kunnen maken. Entingen: mama`s die bv geven hoe denken jullie erover om je zlef te laten enten en dus door middel van de bv je kindje te enten?? Ik twijfel zo erg door alle ent verhalen, ik weet even niet meer wat ik moet! Gelukkig heb ik vannacht toch een stuk beter geslapen, nee ik moet het anders zeggen ïk heb vannacht geslapen" Heerlijk, ben nog niet helemaal bij getankt, maar voel me wel al iets beter. Zo en ga nu de kleine man eten geven en dan de hond maar even uitlaten en een beetje opruimen in huis! fijne dag allemaal
wat een leuke foto's allemaal! annie: gelukkig gaat het nu beter! inenten: ik twijfel enorm. Ik ben niet zo'n voorstander van inenten en mn ha heeft een paar weken geleden ook afgeraden. Maar ja als dadelijk echt een epidemie uitbreekt dan zijn we misschien de pineut. Echt moeilijk.
@Monique, wat een leuke foto. Hoe doe je dat met die bloem? @Marieke, hihi...koekkoek.... @brusje, wat zat er allemaal in dan...of moet ik zeggen wat zat er niet in? ik moet hem nog ophalen. Inenten, ik weet het ook niet meer hoor. Ik vind het zo eng. Ik wist niet dat je als bv moeder ook de prik kom nemen? Maar heeft dat dan niet hetzelfde effect als wanneer je ze bij het kind laat prikken? Stel dat je die foute pneumokokkenvaccin bij jezelf laat prikken dan kijgt het kind toch ook die stoffen binnen? of is het dan toch anders?
@ Monique, wat een schattige foto's weer! Slaapzak, nou de lengte is het probleem ook niet zo, dat maakt toch niet veel uit. Maar Dominique is natuurlijk ook erg smal. Dus de afstand van haar lichaam naar het begin van de mouwen is al zo groot dat haar armpjes niet eens in de mouwen blijven zitten. Dus er valt ook niet veel om te slaan haha. Dus die slaapzak hangt nu mooi te wezen, hopelijk past ze hem over een maandje ofzo. @ Brusje, wat grappig hoe verschillend we die luiers ervaren he? Hier houden die pampers juist weer veel beter dan sommige andere luiers. Zal ook een beetje met de lichaamsbouw van het kindje te maken hebben misschien. @ Annie, kijk! Die 1e foto van Milan... dat zien we nou graag! .... ik scroll even verder en zie hem nu toch in een iets minder vrolijke stemming hahahaha ja je kan je pyama maar lelijk vinden he?! Ik vind hem overigens wel erg leuk! @ Enten, ik geef geen bv meer dus moet kiezen of ik Dominique straks eventueel laat enten tegen de mex griep of niet. Ben er nog niet uit, wil er eerst meer over weten. Over dat via bv doorgeven van anti-stoffen... werkt dat nou echt?? Ik kan me het bijna niet voorstellen. Maar goed ik ben natuurlijk geen dokter hihi. Zo ik ga straks even naar de kapper (vriend is vanmiddag vrij). Lekker hoor! Weet nog niet wat ik met mijn haar wil. Ik zou wel eens heel wat anders willen maar met mijn haar valt er niet veel te kiezen. Wil niet kort en wil niet elke dag lang bezig moeten zijn. Ohja en wordt snel geïrriteerd als het in mijn gezicht hangt... dus tja... ben geen makkelijke klant voor de kapper haha. Vanavond kom ik zwaaien naar Daan, heb een meeting van mijn werk in Apeldoorn. Eerst een presentatie, dan diner en feest. Ben benieuwd. Niet zo'n zin in eigenlijk maar wel goed om weer een beetje feeling met mijn werk te krijgen. Nog maar 2 weekjes... blegh! Oh trouwens, gisteren had mijn visite toch zo aso een half uur vantevoren via een hyvesmailtje afgezegd? Ze is zwanger en ineens in paniek over mex.griep dus spoedgesprek bij vk aangevraagd. Dus daarom kon ze niet komen. Ik nog een aardige reactie teruggestuurd dat het niet erg is en gevraagd hoe het bij de vk was en gewoon niks meer teruggehoord! :x Nou stik erin zeg! Als ik weer van haar hoor laat ik die beleefdheid even varen denk ik. Dan zeg ik wel eerlijk dat ik er wel een beetje van baalde en dat ze dat wel begrijpt als haar baby er is. Dat ze dan zelf kan ervaren wat een circus het is om voor het middaguur jezelf, je huis én je baby klaar voor visite te hebben.
goedemorgen meiden senna heeft weer geslapen van 22.30 tot 8.00! wel drinkt ze nog steeds flesjes van 120cc, maar dat zou wel goed zijn ook vandaag is ze weer erg huilerig..... @brusje: bij mij zat ook zeer weinig in de doos van de prenatal. een paar sokjes, een pak maandverband, en een potje olvarit groente en dat was het! wat betreft die pneumokokkenvaccin: ik heb gisteren gelezen, dat alle "foute" vaccins, al weg zijn gehaald, en dat elk cb nieuwe vaccins heeft gekregen. senna moet over een week weer, maar ga het wel eerst navragen, of dat bij mij cb ook het geval is. nou meiden, ga zo even de kamer van senna poetsen, en nog wat wasjes draaien, en dan vanmiddag misschien nog even naar de stad. geld uitgeven wat ik niet heb hoop dat iedereen een super dag heeft!
@ Marieke, of de tweede zwangerschap zwaarder was? Ik vond eigenlijk van niet. Bij Roos werkte ik 5 dagen en had dus amper tijd voor een dutje. In het weekend ook altijd veel te doen dus dan was de week weer voorbij Bij Suze werkte ik maar 3 dagen in de week en deed ik in het weekend niet zoveel omdat je toch ook niet te vaak weg wil voor Roos. Tijdens mijn verlof bleef Roos gewoon haar 3 dagen naar de opvang gaan (2x oma 1x KDV) dus dan had ik 3 hele dagen om te lummelen. Roos liep nog niet aan het eind, die deed haar eerste stappen vlak voor de geboorte van Suze en dan moest ik haar wel tillen maar ze kon ook niet snel wegrennen. Volgens mij moet je een 2 jarig kind ook de hele tijd tillen (op de commode/op de kinderstoel) en dan denk ik dat ik het makkelijker heb gehad. en nu? zit ik me regelmatig te vervelen als Suze een half uur naar haar mobile aan het kijken is en Roos zoet aan het spelen is. Het enige wat weleens lastig is is als ik Suze aan het voeden ben en Roos wil kattenkwaad uithalen, maar als het moet kan ik ook lopend (borst)voeden afbouwen bv gaat hier niet zo Suze krijgt nog steeds 2 flesjes kv per dag en eigenlijk bevalt dat prima. Het zijn ook niet steeds dezelfde voedingen maar ik heb er wel een partij vrijheid door gekregen. Ik kolf maar 1 keer op mijn werk en red het tot nu toe prima zo. ik = blij
Ollekebolleke en Jingi, het klopt dat je voor de mex griep zelf de vaccinatie kan nemen en dan via de bv de antistoffen doorgeeft. Heb dit bevestigd gekregen van zowel de huisarts en de grieplijn (dat postbus 51 nr over nieuwe influenza a), dus het is toch echt waar hoor. Ik ga dus ook zeker weten zelf de vaccinatie halen als babys tot de risicogroep gaan behoren. Dit geldt volgens mij niet voor de dktp en dergelijke, misschien heeft dat iets te maken met dat je door die prikken tot je 18e beschermd bent? Kan me niet voorstellen dat je dmv borstvoeding een kind tot zn 18e kunt beschermen, maar in het geval van mex griep is dat ook niet noodzakelijk. Dan is een paar maanden voldoende. En dat is zeker weten het geval.
echt een supermooi liedje over je kindje, zou er bijna emotioneel van worden YouTube - Claudia de Breij zingt Jouw liedje
@ all: thanx voor de fijne vakantiewensen! heb geen tijd om verder te reageren want vriendlief is zo thuis en dan vertrekken we! Wilde even laten weten dat ik weer terug ben van het CB, dacht dat de afspraak om 11 uur was, maar werd om kwart voor 11 gebeld waar ik bleef, wast om half 11 haha! Dimara weegt nu 5295 gram en is 57,2cm goed gegroeid dus weer Ze zou eigenlijk haar 1e prikjes krijgen, door het nieuws vind ik het allemaal doodeng en hebben we besloten de vaccinatie een week uit te stellen, dan is er zoiezo meer over bekend (lijkt mij) en kunnen mijn vriend en ik het er nog even goed over hebben... de afspraak staat op nu dus vrijdag de 13e om 14.00 uur... doei doei!!
@Mum, wat goed dat je de kans hebt gekregen om nog een week na te denken. Ze begrijpen dus goed dat je als ouder bezorgd bent en meer wil weten. Heel goed zeg. Dimara is goed gegroeid dus, dat is mooi zeg. Oh, ik heb je geaccepteerd trouwens hihi.
@Petrar, bedankt voor je reactie. was gewoon heel benieuwd, aangezien er tussen Ties en zijn brusje toch geen jaren zullen zitten denk ik. @Hanna, je hebt toch niet te hard gecheckt he? das zo zielig voor Svinthe @Daan en Monique, mijn moeder gooide een keer een doekje over Ties zijn hoofd heen voor de grap, toen ie niet wou slapen. ze wilde m gelijk weer weghalen maar tot onze stomme verbazing viel Ties direct in slaap en sliep 4 uur achter elkaar! Ties is heel erg van het kijken, en soms doet hij zo erg dat hij niet in slaap valt. een doekje haalt die prikkels dan weg. @Annie ik ben zo blij voor je! en wat een super foto van Milan, dat zien we graag! @griepprik, Ties krijgt hem wel, er zijn veel mensen om ons heen ziek en ik moet er niet aan denken mijn mannetje te verliezen
hoi meidne ik heb allesw bij gelezen hoor, maar ben tocg echt ziek geworden bleh!! hopelijk wordt ik geen mexicaantje. zag weer super leuke foto's voor bij komen dus wij kunnen niet achterblijven, ik lees allleen ff alles mee vandaag hoor iedereen alvast een fijn weekend toegewenst!!
Ja jemig, die babypruikjes. Zag het laatst op tv. Het moet toch niet gekker worden. Kan me best voorstellen als je een redelijk kale baby hebt je wel eens jaloers kan zijn op baby's met wat meer haar. En als fashionstatement
He meiden! Wat jammer dat niet iedereen mijn filmpje kon zien. Zal zo nog even wat foto's spammen van Rens op het speelkleed, dan hebben jullie toch een beeld ervan APPLAUSSSS voor alle super leuke foto's en filmpjes die ik gezien heb!!! Vooral doorgaan met spammen, ik vind ze allemaal geweldig! @Daan, hier precies dezelfde uitrek-manie als Rens uit zijn pacco komt @Annie, ik zit hier helemaal te juichen bij het nieuws dat het beter gaat met Milan! Echt goed dat je toch je eigen gevoel hebt gevolgd met de pepti. Hopen dat het nou zo blijft!!!!! @mumtobe, veeeel plezierrrr als je dit nog leest!! En leuk om die foto van jou te zien, weer een gezicht erbij @Olle, fijn dat het iets beter met je gaat. Inenten: ik maak me nog niet zo druk om de mex.griep prik, dat is nog niet zo ver. Wel over de gewone prikken die we dinsdag weer moeten halen. Ik twijfel me suf..... (en waarom zegt mijn man alleen maar 'hmmmmm' als ik vraag wij HIJ ervan vindt?!?!?! )