Augustus 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door brusje, 13 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    @Anna, ah zielig voor Teun al die krampjes. Ik zou de speen 2 gewoon gebruiken en als het echt niet meer lukt op het eind de 3. Hij moet gewoon wat meer zijn best doen dan;)

@Noa, balen zeg dat je last hebt van je longen. Beterschap!!!

@Cjpt, en al mooie foto's gemaakt van je fotomodelletje;)

@Mik, wij hebben de toeslag al aangevraagd, maar Milan gaat over 2 weken naar het kdv. Maar op welke dag je het krijgt weet ik nog niet ;)

@Hanna, leuk dat de efteling zo geslaagd was! En gelukkig gaat het goed met Svinthe!

@Ollekebolleke, lekker gewandeld? Paste het allemaal in de auto?
    En je mag best een stukje taart komen halen hoor;)

Prikken: ik ben er wel bij als Milan ze krijgt. Het lijkt mij juist dat als hij pijn heeft of verdrietig is dat hij dan bij mama wil zijn. En Milan krijgt ook alles. Ze krijgen ze niet voor niks denk ik maar. En ja er overlijden ook kindjes na vaccinaties, maar als je daar aan denkt dan word je helemaal gek. Er kan altijd wat gebeuren.

Nou ik heb me visite overleefd hihi. Het was alleen heel raar.....
    De oom en tante van Bart (me vriend) kwamen. Dus mijn schoonouders dachten dan komen wij ook gezellig, want dat vinden oom en tante ook leuk. Dus ik zei al tegen bart "dan wil ik wel dat je oom en tante dat weten anders vind ik het raar.." Dus bart zijn ouders hadden gezegt dat ze de oom al hadden gesproken.
    Dus vanmorgen zitten we gezellig met oom en tante aan de taart... en toen kwamen me schoonouders. Zegt bart ze oom "oh komen hun ook?" Dus Bart zegt 'Ja dat wisten jullie toch?'.
    Zegt ze oom 'Nee'. :$ Dus ik zeg 'nou dat is ook raar..'
    Zegt ze tante 'ja dat vind ik ook raar..'
    Dus uiteindelijk vond iedereen het raar dat hun zichzelf dus zo hadden uitgenodigd! :x
    Dus de kraamvisite ging alleen maar over me schoonmoeder :x Kan daar zo boos om worden. WIJ hebben kraamvisite waarom moet ZIJ zich er dan weer mee komen bemoeien!! En dan nog zeggen dat het zo is afgesproken terwijl niemand het weet:(
    Ligt het nou aan mij of is het raar?

2. Mik: vervelend dat 1 van je katten tegen de klamboe van Senna heeft gepiest, maar is er niet een reden voor? Mijn kat doet het alleen met een rede, jah oke ik vind het een hele slechte reden, maar een reden heeft hij.

Noa: we wilden naar het dijkgatbos, maar daar was het echt te druk dus zijn we naar het robbennoordbos gegaan, tja niet mijn favo bos, maar wel lekker genoten. En de auto rijd heerlijk hoor, alleen erg jammer hij was grijs metalic (zilver) maar nu boerenland-prut-grijs, bah het is weer oogst tijd, beetje jammer maar het is en blijft een auto en ik ga niet de hele winter mijn auto alle dagen soppen. En hier is het inderdaad ook zo mistig.

Annie: lief hoor dat ik wel een stukkie taart had mogen komen halen, maar t is nu al te laat en Finn is beetje zeurderig, dus een ander keer oke! En we hebben heerlijk gewandeld wel fris en of alles in de auto paste, jahoor alleen op de terugweg was het onderstel van de wagen omgevallen dus toen had de hond wel erg weinig ruimte, maar we zijn met alles erop en eraan thuis gekomen!
    Wat vervelend weer van je sm, ik denk dat het misschien handig is om eens een goed gesprek met haar te voeren of haar gewoon even een tijdje te mijden, want volgens mij raak je alleen maar zwaar geirriteerd van haar. En anders wil ik wel ff met haar praten waar woont ze???

Ff kijken of het lukt om een foto te showen:D

Bekijk bijlage 26967

3. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    @Ollekebolleke, in heerhugowaard, zal ik het adres ff geven:p
    En wauw! wat een mooie foto zeg!! Lekker ding hoor!

4. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    @ Ollekebolleke, wat een poepie!!

@ Annie, kun je (of je vriend misschien) niet eens heel duidelijk zijn tegen je sm?? Ik zou dit soort sh*t echt niet accepteren hoor! En misschien krijg je dan even ruzie maar dat zal vast weer overwaaien. Als je het zo laat doorgaan ben je straks een keer ZO boos dat je écht uit je dak gaat en heb je waarschijnlijk alleen maar een grotere ruzie.

Nou wij zijn lekker naar het strand geweest en wat foto's gemaakt. Helaas vergeten de batterijen te checken dus na een stuk of 15 foto's ging de camera uit haha. Nouja, we hebben nu een paar mooie. Morgen ga ik er nog een paar maken met haar beer enzo erop. Ik zal hem even verkleinen en showen.

5. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    ey meiden

was ik weer hihi. me longen worden helaas alleen maar erger snik snik morgeochtend hang ik emteen om 8 uur aan de telefoon.
    en de mist nou het zit nu helemaal potdicht!!!

en tot overmaat van ramp kijk net in de spiegel zit er gewoon een beetje groene gloed over me haar!! had het kunnen weten ben as blond van me zelf en tja dan donkerbruin vaak werkt het niet helemaal dus ga morgen ff de kapper bellen dat ze het mag oplossen.

@ollekebollek ow lekker gewandeld dus en ja in de boere knoeken blijft je auto niet schoon nee, wij hebben donkerblauw metallic maar hier in de buurt legt de weg open en ja mer de regen vanaf gelopen week lijkt hij nu wel grijs aan een kant hihi.
    leuek foto!!

@annie ow leuk zo 'onverwachts'bezoek gelukkig keken die oom en tante der ook van op, vonden je taart ook lekker.

@hanna ja ga ook cker naar de dokter hoor!! en show ons die foto is.

@cjtp ow balen dat je camera leeg was, ik heb die pech ook altijd of vergeet hem als nog hihi

pfff ik heb nog een hond in de aanbieding ik moest ff de deur open doen kom ik terug weg eten!! heb die gewoon me bord staan leeg vreten, normaal doet ze dat nooit rot hond!!

6. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    op het strand

7. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    @Cjpt, ja ik moet ook eens duidelijk zijn, maarja me vriend die accepteerd het maar gewoon. Die zegt 'ja ze is nou eenmaal een beetje raar'. Ik vind dat hij vandaag iets ervan had moeten zeggen. Hij zegt 'ik ben het wel gewend'. Nou ik niet!
    Maarja ik heb ook zoiets van laat maar gaan, maar ze hoeft nu niet te verwachten dat Milan komt logeren. Ze is zo opdringerig en dat werkt alleen maar averechts! Dus uiteindelijk heeft ze zichzelf ermee hoor!
    Krijgen we nog foto's te zien?? :)

8. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    met mama

9. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    nog eentje dan :p

10. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    Oh sorry hahaha je bent al bezig....;)

11. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Hihi, vrouwtje ongeduld ;o)

Lastig he als je vriend het dan "gewend" is. Ik zou er persoonlijk toch wat van gaan zeggen, dit wil je toch ook niet?

12. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    @Cjpt, wat mooi zeg!! Die foto van jullie samen is echt te schattig!!

13. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    @Cjpt, nee maar ik denk dat ze zal blijven 'bitche' hihi. Maar ga het wel zeggen dat ik het raar vond en dat niemand het wist!

14. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @annie inderdaad alle opdringerige sm maken hun het zelf moeilijk mijn vriend is er ook aan 'gewend'maar ik niet dus hij mag het zeggen als ie terug is hihi

@cjtp mooie foto's!!!! zo te zien was het bij jullie heerlijk weer.

15. mik

mik Bekend lid

13 aug 2008
    528
    0
    0
    @ollekebolleke: de enige reden die ik kan bedenken, is dat hij een btje jaloers is dat senna nu even wat meer aandacht krijgt, meer kan ik me niet bedenken.

@cjpt: hele mooie foto's van jou en dominque:)

@annie22: senna gaat pas vanaf januari naar het kinderdagverblijf, vandaar dat ik nog zit te wachten totdat het online beschikbaar is

zo ben net terug van mij oma, en was erg gezellie.
    mijn oma is al op leeftijd (lees 93) dus raakt het af en toe een beetje kwijt.
    vandaag had ze duidelijk een goede dag.
    had nog een puntje appeltaart meegenomen, vondt ze ook helemaal geweldig:)

zo pim (mijn man) is nu even frietjes aan het halen, had ik zo ontzettend veel zin in....
    erg he?

nou de klamboe heb ik gewassen, en nu maar hopen dat het niet meer naar pis ruikt....
    en als klap op de vuurpijl, is onze geiser ook nog stuk, dus heb gelukkig nog wel verwarming, maar geen warm water....
    maar goed als dat het enige is? wat klaag ik dan?

nou meiden pim komt er aan dus ga snel naar beneden.
    tot straks

16. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Brusje, gewoon lekker doen wat voor jou goed voelt!!

Annie, het is raar hoor!

Ollekebolleke, toffe foto zeg! Waar heb je dat shirtje vandaan? Leuk is die!

Schoonmoeders, *roflol* ik lig steeds in een deuk als jullie over 'm'n sm' praten :D Sorry, kan er niet aan wennen...

Noa, hier ook zo'n muts met haarkleurtjes. Donkerbruin wordt paars, kastanjebruin wordt knaloranje... ;) Ik houd me eigen kleurtje wel!

Cjpt, leuke foto's!!!

Mik, fijn dat het leuk was met je oma. Mijn man zei net aan de foon dat hij ook bij z'n oma was geweest, maar het was veel te druk met familie. Ze was zijn naam zelfs vergeten... Sneu natuurlijk. Mijn opa's en oma's zijn nog wat kwieker gelukkig. Toch moeilijk, oud worden!

Meiden, ik ga een hond zoeken. Ik ben al een poosje op zoek naar een hond in het asiel, maar hij moet én met een baby, én met een kat overweg kunnen... Niet zo gemakkelijk! Maar het liefst wil ik een ouder hondje, zodat we kunnen kijken of het wat voor ons is en ik hem niet nog zindelijk hoef te maken! Ik ga het net maar weer eens af, maar anders word het toch echt een puppie in het voorjaar, als Julia iets ouder is.

17. Nita82

Nita82 Bekend lid

11 dec 2008
    672
    0
    0
    Cjpt, leuke foto's! Ik vind die van jullie samen ook de mooiste!

Noa, oeps haar verven een beetje mislukt. Hopelijk kijgt de kapper het goed. Ik ben ook van blond naar bruine gegaan en dan moet je de eerste keren een bruintint met een rodere kleur pakken. Omdat blond haar geen pigment heeft en het anders dus groenig wordt.

Ollekebolleke, wat een schatje is Finn!

Anouk, wat een rare schoonmoeder heb jij. Zou er inderdaad eens een gesprekje aan wagen voordat het uit de hand gaat lopen.

Mik, wat fijn dat je oma zo'n goede dag had.

Gentle, gaaf dat je een hondje gaat kopen. Ik wil er ook eentje maar wacht ook tot het voorjaar. Ik wil dus heel graag een puppy maar om die nu in de winter als het zo koud en vroeg donker is zindelijk te moeten maken zie ik niet zo zitten dus rond april ga ik er een kopen. Welk ras wil je? Ik een cavalier king charles spaniel. Die hebben we bij mijn ouders ook 12,5 jaar gehad. Super hondjes ook met kinderen!

Mini is echt zijn hele nachtritme kwijt. Nu al 3 nachten dat hij steeds maar een uurtje of 3 slaapt, dan weer wil drinken en rond een uur of 5 vind hij dat hij lang genoeg stil is geweest en begint hij te vertellen, te lachen en heel hard op zijn duimpje te zuigen met bijbehorende smekgeluiden. Overbodig om te zeggen dat ik ondertussen wallen tot op m'n knieën heb..

Ik had dus een fles gevonden waar hij uit dronk (van Dr. Brown). Dat ging 2 dagen goed en dronk hij 70 ml weg maar vanmiddag wilde hij er maar 30 en daarna gingen zijn kaken stijf op elkaar en deed hij zijn mond pas open toen ik mijn tieten tevoorschijn haalde ;).

18. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @mik balen van je geizer maar gelukkig heb je wel de kachel nog.

@genle nou alleen bruin pakt blijkbaar niet op me haar grrr maarja die kapster had dat ook kunnen bedenken hihi.

en ja sm blijft grappig he maar anders is het zo lang woordt hiji

en je gaat dus voor een hond leuk hoor!! ik ben gek van honden. en het is inderdaad belangrijk dat hij of zij met katten en kinderen kan. vaak als je een hond van internet haalt een oudere zeggen ze dat alles kan maar dan heb je hem thuis en is het totaal andere hond. maar sommig mensen zijn gelukkig wel eerlijk daar in,

wij hebben zelf een bullmastiff is echt een schat van een hond, en ook heel erg lief voor kinderen en ander huisdieren,

wat voor hond had je zelf in gedachtten groot of klein. en als je een pup neemt wat voor ras? of gewoon een mixie

@nita nou me haar is geverd bij de kapper!!! dus ja zij had het moeten weten ik heb alleen gezegd dat ik donker wou hihi dus zij mag het op gaan lossen:D en jij dus ook een hondje gezellig hoor en ach dat zindelijk maken is zo gedaan als je maar conseqeunt bent.
    en van die wallen geloof ik meteen

19. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    @ Nita, ach meid 1 troost; als Milan dit volhoud wen je er echt vanzelf aan! Dominique komt al van begin af aan minimaal 1x per nacht en zodra ze om een uur of 4/5 wakker is dan is het ook kletsen, lachen, smakken enz enz. Ik heb me erbij neergelegd. Ik leg haar naast me in bed en klets gezellig met haar mee. Het is inmiddels ook mijn favoriete moment van de dag met haar.

Zo intiem om in het donker (ik kan door mijn witte gordijnen en het licht van de straatlantaarn voor mijn raam net haar gezicht een beetje zien) samen te kletsen. Als ik na een half uurtje haar speen erin doe en haar handjes vasthou dan valt ze wel weer in slaap. Dan baker ik haar in en hup in haar eigen bed.

Als ik overigens niet met haar meeklets dan valt ze niet in slaap! Blijkbaar put dat samen kletsen haar uit haha.

20. Nita82

Nita82 Bekend lid

11 dec 2008
    672
    0
    0
    Milan heeft ook nog niet doorgeslapen. 1x 7 uur maar dat was blijkbaar een foutje :D.

Deel Deze Pagina