Ah, daar zijn jullie! Ik vroeg vanmiddag al wanneer we overgingen naar de mama's maar we zijn al over Net met vriend er over gehad wanneer we Sara alleen $) in haar wiegje gaan leggen.... Ze slaapt nu nog in de box beneden overdag en is dus eigenlijk altijd bij ons in de buurt. Dat kan natuurlijk niet zo blijven, maar vind het wel moeilijk om te beslissen wanneer ze nou boven moet gaan slapen en wanneer ze beneden is, hoe doen jullie dat? (Vind het trouwens sowieso vreselijk als ze meer dan een paar meter uit mijn buurt is...)
jaaa....gevonden, nou plaats hem hier dan ook nog maar.... @Monique, @Jingi, bij jou dus ook bloed Denk jij dat het ongi is of gewoon ineens weer helderlbloed van de bevallingswond nog?? Hier ook nog steeds bloed ja baal er flink van, ik weet het niet zo goed, voel me verder niet ongesteld en het is ook niet ontzettend veel. misschien te veel gelopen(ik dan) dat de wond weer is opengegaan. ik kan me er ook geen voorstelling van maken hoe groot zo'n wond is.. Hier trouwens nog steeds onrust in de tent s'avonds. Nou las ik net in een bv boekje, dan sommige baby's s'avonds vaker kleine beetjes willen drinken, bv om het uur een paar slokjes. Dat noemen ze dan clustervoeden. Misschien is dat bij Ruben ook het geval. Ga het dinsdag navragen op het cb. ik pas ook mijn normale kleding nog niet hoor, moet nog 8 kilo vanaf. ik loop dus ook nog met zs kleding maar bij mijn buik ziet dat er dan weer raar uit. gelukkig geen last van stiae. @Skatje, hihi..wat jij hb met de grote boodschap heb ik ook, vervelend en pijnlijk.:x @Muntobe, van harte met jullie dochter! eindelijk.
Aguamiga Kane slaapt hier ook nog vaak beneden in de box. Meestal leg ik hem, na z'n flesje van 9-10 uur in z'n eigen bedje en dan ga ik de was doen, opvouwen en beetje strijken ofzo....in elk geval dat ik boven bezig ben. Moet dan wel een paar keer terug lopen voor z'n speentje, maar vaak valt hij wel in slaap. En verder is hij eigenlijk altijd beneden en slaapt hij in de box, maar daar wil ik toch ook wel verandering in gaan brengen...weet alleen nog niet hoe of wat Conijn Ja Zumba lijkt me inderdaad ook erg leuk! Zal binnenkort eens informeren hier bij de sportschool. Thanx voor de reactie's op de foto's van Kane...ben ook echt zo verliefd op m'n kleine mannetje! Dus...hierbij nog een fotootje...gisteren op de bruiloft in z'n mooie kleertjes...romperblousje met spencertje en wit broekje
Jaaaa het stond hem zó onwijs schattig...echt een spetter!!! Maarre...Svinthe mag er ook wezen hoor!!! En echt supergaaf, die lekkere bos haar van d'r!!! Kane vindt Svinthe ook een lieffie hihi
Hey moppies, gek hoor, hier schrijven. Heb geloof ik nog een beetje moeite om het zwangerschapsgebeuren af te sluiten en het mama gebeuren te aanvaarden of zo. Maar goed, waar maak ik me druk om hihi. Hier ook een harde scheten later hihi en ze kan ook hard boeren. We moeten er erg om lachen hihi. Soms moet Noor er even van huilen, dan schrikt ze er zelf van denk ik Noor slaapt niet in de box. Ze ligt altijd boven te slapen. We voeden haar wel beneden. We proberen zoveel mogelijk rust en regelmaat in te bouwen. Zeker nu met het inbakeren en we merken dat ze er veel profijt van heeft. Ze slaapt nu ongeveer 3,5 tot 4 uur tussen de voedingen. Hartstikke netjes dus. Ik ga wel veel kijken. We hebben wel een babyfoon, maar ik vind het prettiger om even te kijken bij d'r. Merk wel dat ze wat meer wakker is. Dus de box is een volgende stap. We kwamen bijv. vanavond thuis van een verjaardag en legden haar even in de box en toen toonde ze een klein beetje belangstelling voor de mobiel had ik het idee, dus misschien dat ze er ook wel aan toe is. Ik merk zelf dat ik wat moeite heb met het omschakelen. Hebben jullie dat ook? Dat de kleine zo snel ontwikkeld, maar ikzelf een beetje er achter aan loop. Noor is ook meer en andere geluidjes aan het maken. Leuk vind ik dat. Zwangerschapskilo's. Ik zit nog 1,5 kilo boven mijn startgewicht, maar kan nog geen eigen broeken aan. Daarvoor moet er ook nog wel wat meer af dan die 1,5 kilo. Ik heb Rolf de WII fit voor zijn verjaardag gegeven, dus daar wil ik me wat in verdiepen en als ik straks echt goed kan lopen, dan ga ik lekker veel met Noor wandelen. Wat een Mooie foto's van Kane en Svinthe zeg. Ik zal eens een mooie foto van Noor zoeken.
Goeiemorgen, Eindelijk bij de mama's hihi. Ginny wat een prachtige foto's van Kane! In zijn mooie kleertjes hihi. En met bijpassend speenkoord zag ik Oh en die schoentjes zo cool!! Kan niet wachten tot Esmee haar schoentjes allemaal past. Hanna, mooie foto ook van Svinthe, vind dat speldje in haar haar zo cute! Zijn we al aan het koppelen hier?? Hihi is er ook nog een stoere bink over voor Esmee? 8) Daan, ah wat een schatje is Noor ook he. Leuk he hoe ze veranderen, dat gaat nu allemaal heel hard de komende tijd!! Geniet ervan want het gaat veel te snel en dat is echt waar. (zul je nu wel al merken) Gewicht, hmm ik moet nog 10 kilo eraf... En ik pas zelfs mijn zw.broeken nog niet ben echt veel bij mijn bovenbenen en kont aangekomen helaas... En dat gaat er niet zomaar vanaf. Maar merkte bij Youri ook dat het sneller ging toen ik weer ging werken! Dus nog even afwachten. Heb laatst 2 nieuwe spijkerbroeken gekocht in een grotere maat, die kan ik dan nu voorlopig aan en erna hopelijk weer mijn oude broeken hihi. Hier beetje een rotnacht gehad. Esmee had gisteravond krampjes en dus gingen we pas rond 12uur slapen. Om 2uur was ze er alweer. Achja... volgende nacht beter hihi.
wat is kane toch een knapperd. en svinthe met haar grote bos haar. en dan hebben we mooie noor die aan het slapen is. Ik zal kijken of ik nog wat mooie foto's heb van onze kleine dame! En het groeit als kool. Ik mis het zwanger zijn niet, maar heb wel wat moeite met de afsluiting ervan, het gaat zo snel, lijkt net gisteren dat ik me enthousiast kwam melden van ik ben ook zwanger yeeeeh.
Ik kom even trots melden dat mijn kleine grote man heeft doorgeslapen. Van 12 uur tot 7 uur vanmorgen. Hij ging op een gegeven moment langere nachten maken van 5 uur slapen, soms 6 uur, maar viel hierna weer terug naar om de 4 uur komen voor drinken. Nu werd ik vanmorgen weer voor het eerst van de wekker wakker. Das ook wel eng hoor, leeft ie nog, maar toen zijn broer bij ons op bed kwam banjeren kwam er ook een schreeuw uit de babykamer!! Haha!! Kilo´s: Tja ik ben ook nog een kilo of 10 te zwaar van de zwangerschap, maar ook zou ik er nog wel 10 kilo extra af willen hebben. Dus inderdaad begonnen in de sportschool. Op woensdagavond mijn cardio/krachtrondje en steps en op zondag morgen zumba en zwemmen. Nu ook nog mijn eetpatroon aanpassen en dat vind ik het allermoeilijkste. Moet toch gebeuren. Ik eet vanaf vandaag geen snoep meer!!!! Hebben jullie de lampionnen al in huis? Tis lampegietjes avond! Liefs
*Inbraak!* ... van een augustus 2006/2008 mama! Zag net dat dit topic geopend was, wilde jullie allemaal van harte feliciteren met jullie augustusbeebjes! 1 jaar geleden zaten wij ook allemaal in deze periode, de tijd van de eerste lachjes, soms weinig slaap.. ( ) ... Geniet ervan allemaal, het gaat allemaal zo hard! Nog even en jullie kindjes lopen zo voorbij! *Uitbraak!*
Hoi meiden, Nou, nou die Svinthe vannacht... klaar wakker en haar papa en mama dus ook. Van 11 tot half 2...... Toen maar weer een fles gegeven (120 cc) en toen is ze wel wat in slaap gevallen. Maar nog wel vaak haar speen terug moeten stoppen... Gelukkig viel ze wel in slaap, tot half 7 , en na de fles (150cc ) heeft ze nog tot kwart voor 9 geslapen. Ik dus ook gelukkig! Noor is echt een lieffie zeg!! Wat een mooie foto! Lampegietjes, nooooooooit van gehoord hahahahha! Zal hier wel niet zijn denk ik Maar ik ben wel heel benieuwd wat het is... een feest??? Morgen gaan we een dagje naar Haarlem, leuke stad om te winkelen en er is ook nog eens een groot wijnhuis waar mijn man eens wil rondneuzen. Ik ga de tip van Rianne opvolgen en een thermosfles heet water meenemen om zo de flesjes te maken. Hopelijk lukt dat allemaal Leuk hoor dat we echt bij de mama's zitten! Ik heb net de lijst nog eens zitten bekijken, allemaal zulke mooie namen! Fijne dag allemaal! Groetjes, Hanna
het is een hoop werk 2 van die forums bijhouden (2008 en 2009) maar ja ik wil toch ook wel weer graag over de kleine Suze kletsen en lezen waar iedereen mee bezig is
Aguamiga, ik zou zeggen, probeer het gewoon eens een keertje! Als ze een keer lekker moe is, leg je haar in haar bedje/wiegje en ga je zelf beneden wat leuks doen. Gewoon 1 keer per dag proberen, zo deden wij het, tot ze op een gegeven moment (nu dus) altijd in haar bedje slaapt. Maar neem je tijd, want bij ons is de babykamer naast de woonkamer, dus dat is gemakkelijker Ginny, Kane heeft wel een hele coole kledingstijl! Koppelen kan trouwens heel handig, want we hebben precies 42 jongens en 42 meisjes!!! Queenbee, dankjewel!! Wij gaan even voeden en dan lekker kleertjes shoppen! Julia wordt groot