Augustus 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door brusje, 13 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

He meiden, ben ik weer eventjes.
    Moest bij een indonesisch vrouwtje en ze was zo lief (alleen niet echt verstaanbaar haha) ik was al om 11uur klaar met alles (moest tot 12) en ik mocht al gaan. Kreeg ook een rol koekjes voor Youri mee, had even foto's geshowed van de kids want ze geloofde niet dat ik er al 2 heb haha.

Nita, jeetje zoveel mailtjes hihi. Ik hoop voor jou dat die wat je in de prullenbak hebt gedaan ook echt opgelost waren.
    En die nieuwe collega's van jou klinken heel gezellig ;);)
    Super dat Milan het zo goed heeft gedaan op het kdv. Wel fijn dat je tussendoor zelf kunt gaan voeden. Ligt het kdv zo kort bij je werk dan?

Hanna, tja verschillende meningen dus over de gordijnen. Ik merk gewoon dat Esmee makkelijker slaapt in het donker dus dan is de keuze voor mij makkelijk hihi.
    Hoe is het gegaan?
    Succes met de prik vandaag. Heb je er veel last van?

Monique, ja hou op over die fases :p tis meer 1 grote fase waar die in zit ;)
    Nee, maar ik merk wel dat het nu weer een stuk beter gaat met hem zeg maar. Hij is weer wat rustiger en slaapt beter (behalve gisteravond :(). En hij is best wel vaak bang voor iets. Heeft ie van zijn papa, die was vroeger ook zo bang en die gaf zijn zondagsgeld aan de grote broer, dan mocht hij bij hem in bed slapen hahaha.
    Hopelijk gaat Mirthe (en Youri) snel op het potje/wc. Oja als je DE tip krijgt, wil je hem mij dan ook vertellen? :D
    Wat goed van je meoder dat ze op komt letten bij jullie thuis. Heerlijk. Maar waar slapen jullie dan als ze bij jullie in bed kruipt?? :( Of gaan jullie tot 's morgens vroeg door?? :p

Cjpt, tjee wat een rotdromen heb jij gehad zeg.... Dikke knuff en goed van je dat je het er lekker uitgooit. Dan ben je het 'kwijt' he.

Skatje, ik werkte in de thuiszorg. Wil nu weer bij een supermarkt gaan solliciteren. Heb helaas geen diploma's behalve mijn Havo :( dus kan niet veel anders.
    Oeh, Aiden morgen prikjes :( maar wel weer leuk om zijn gewicht en lengte te weten he!

Mumtobe, oh lekker dat Dimara zo lang heeft geslapen, super!

Daan, joehoee jij bent er ook nog zo te zien hihi. Maar ik had je al gespot in het Greys Anatomy topic :)
    Alles goed? En met Noor?

Zo, ik ben weer bij. Moet nu snel even wat eten en douchen en dan de kids ophalen van het kdv. Kom vanavond nog wel even denk ik want mijn man heeft een vergadering van de oudercommissie op het kdv. Gezellig.... ;)

2. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    @Nita, ik moet om kwart voor 2 hihi. Jij gaat dus de Pneu niet laten zetten? Tenminste dat is de bedoeling. Is dat waar Rianne?? het ook over had? Dat ze die eigenlijk niet nodig hebben of vanwege het nare nieuws van de baby's een week geleden?

Ik ben ook benieuwd wat Noor weegt. 2 weken geleden was ze 5970gr en 58,5 cm. Dus op 6,5 kilo zit ze sowieso wel, ieeeeks. Hoop wel dat ze dan ook een cm of 2 gegroeid is. Maar dat zal wel niet in 2 weken haha.

@Cjpt, heb je zo naar gedroomd meid? Getverdamme. Ik heb het gelukkig nog maar 1 keer gehad. Maar niet zo heftig als jij het beschrijft. Hoop dat je het in de loop van de dag een beetje van je af kan zetten.

@Monique, supermama! Toppie en kan jij lekker naar het feestje.

@Cjpt, volgens mij verkopen ze bij de wibra nog flanellen lakens. Daar kan je 2 doeken van knippen. De afmetingen 100*100 en 100*70 gaan tot 6 maanden dus moeten groot genoeg zijn.

Noor is nu sinds afgelopen woensdag niet meer ingebakerd en dat gaat hartstikke goed. Ik ben zo trots op haar! En ze slaapt net zo goed. Dat had ik echt niet verwacht.

3. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    @MvY, heej meissie. Al weer wat bekomen van Grey's Anatomy? Heftig was het he.
    Het gaat hier lekker. Zie boven. We moeten dus prikjes halen, oei.
    Ze ligt hier nu te slapen in de kinderwagenbak. Doet ze nooit. Ja, wel tijdens het wandelen. Maar zodra we stilstaan wordt ze wakker. Ik laat haar maar. Ze kan d'r slaap goed gebruiken nu.

Alles goed met Youri en Esmee?

4. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    @ Daan, oh bedankt voor de tip! Ga ik daar eerst even kijken, makkel!ijker dan op de markt door zo'n stoffenkraam heen spitten

5. Nita82

Nita82 Bekend lid

11 dec 2008
    672
    0
    0
    Ik dacht gisteravond dat ik ongesteld aan het worden was maar nu is er niks meer te bekennen :(. Beter, want van mij mag het nog wel een tijdje wegblijven.

6. mik

mik Bekend lid

13 aug 2008
    528
    0
    0
    hey meiden
    ben nog steeds erg druk, maar lees zo goed als alles nog wel;)
    vanmiddag naar het cb met senna
    ben benieuwd hoeveel ze gegroeid is
    gister mijn rooster gekregen van december(begin de 12e weer)
    ziet er wel goed uit, heb alleen een week dat ik 7 hele dagen moet werken, das van 24 tot en met 30 dec....
    das wat minder maar als ik die rits erop heb zitten, dan ben ik er ook weer 7 vrij:)
    nou meiden ga nu snel even douchen

7. MamaJess

MamaJess Niet meer actief

Goedemiddag dames,

Annie, hoe jullie het doen vind ik ook een mooie manier hoor. Mijn ouders hebben mn rijbewijs niet betaald, mn opleidingen niet betaald en niet voor me gespaard. Dus op mn 14e met een bijbaantje begonnen, en op mn 17e fulltime gaan werken. Heb altijd veel moeten werken om alles te kunnen betalen. Daarom ben ik altijd bang dat er opeens geen geld meer is :) Beetje stom, want ik mag zeker niet klagen over onze fin situatie. Maar het blijft altijd knagen, de angst om geld tekort te hebben. Dus daarom voel ik me echt verplicht om te sparen.
    Fijn dat het zo goed gaat met Milan!

MvY, hier ook vieze pluisjes ja. GA was spannend he! Wie denk je dat er doodgaat, Izzy of George? Hopelijk niet allebei.

Hanna, ik hou de gordijnen open als ze overdag op bed ligt. Vanwege dezelfde reden als cjpt, ik wil dat ze een goed dag en nacht besef heeft.

Nita, leuk dat het werken je weer zo goed beviel. 180ml in 3 min :$ Jeetje, je kunt een heel weeshuis voeden ;)

Monique, nee dank je :D Ik zie het vanzelf wel als Florine 2 is haha.
    Wat lief van je moeder.

Cjpt, jakkie wat een nare droom (dromen). Hangt het in de lucht ofzo? Ik schrok ook wakker van een nare droom. Bah.

Skatje, Florine had eerst heel vaak de hik (iedere dag) maar dat wordt steeds minder. Nu nog eens in de 3 dagen ofzo.

Daan, wat goed van Noor!

Bebejou verkleiner: nou ik heb m vanochtend weer eens geprobeerd. Maar nee hoor, ik blijf het een mal ding vinden. Ik heb het idee dat Florine het ook helemaal niet leuk vindt, want ze wordt zo dubbelgevouwen, snappen jullie? Ze wil altijd haar ruggetje strekken, maar in dat ding heeft ze zo'n bolle rug. Dus ik denk dat ik m weggeef aan een zwangere kennis. Misschien heeft die er straks wat aan.

Zo ik ga even broodjes eten. Heb maar brood bij de natuurwinkel gehaald, hopelijk vult dat wat beter. Want als ik gewoon brood eet heb ik nog niet genoeg aan 10 sneetjes. Tot later.

8. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nita, tjonge dat kolven gaat heel goed bij jou zeg! Wel fijn toch? Of mag het ook wel ietsje minder voor je?

Daan, succes bij het cb vanmiddag! Hopelijk heeft Noor niet erg veel last van de prikjes.
    Donderdag moet Svinthe ook weer. Hopelijk gaat het net als de vorige keer, toen heeft ze heel veel geslapen en verder niks aan de hand.

Kwijlen, Svinthe gaat dit nu ook meer doen sinds de laatste dagen.... Maar voor tandjes is het toch nog veel te vroeg???

cjpt, tjee, wat een dromen zeg!! :$ Ik snap dat je dan net uitgerust wakker wordt!
    Svinthe ligt nu boven in haar bedje, maar ik hoor haar nog wel rommelen. Waarschijnlijk blijft ze gewoon braaf liggen, ze huilt daar bijna nooit!
    Ze was wel moe, gapen en in haar oogjes wrijven, dus ik hoop dat ze daar even een uiltje gaat knappen. Al is het maar voor een half uurtje ofzo.
    We hebben 's avonds het ritueel van lampje aan, luier verschonen, fles, knuffel en in bed....
    Voor overdag heb ik nog niks bedacht. Ze heeft nu niet haar slaapzak aan, omdat ik dat echt bij de nacht vind horen. Dan weet ze ook het evrschil tussen een hele nacht slapen en een tukkie overdag??? Het gordijn heb ik open gelaten....
    Tja en zo doe ik maar wat..... :D

Monique, lekker zeg zo'n oppas die zichzelf aanmeldt! :)

cjpt, oeps, en zeiden ze er iets over bij het cb?
    Prenatal dus wel duurder? Dat ga ik onthouden!
    Ik moet ook weer nieuwe spenen, maar ik vind geen leuke :) Het moet natuurlijk wel stylish verantwoord zijn he hihi!

MvY, fijn dat de werkdag goe dis gegaan. Weer eentej eraf he !

Mik, succes bij het cb. Altijd leuk even wegen en meten he!

Vanmorgen ben ik bij mijn schoonouders op de koffie geweest. was al weer een tijdje geleden en dat moet natuurlijk ook niet. Naar mijn eigen moeder trek ik wat meer, maar dat is eigenlijk niet goed.
    Op 2 december wil ik een ochtendje gaan proefdraaien op mijn werk en heb ik haar gevraagd om op te passen. Ze vond het heel leuk dat ik het vroeg, dus weer punten gescoord :D
    Straks krijg ik de prik.... :( Zal blij zijn als het 16.15 uur is dan ben ik er van af!!

9. Liefie

Liefie Bekend lid

26 mrt 2008
    753
    1
    0
    Goeiemiddag allemaal!
    Hier was het vanmorgen weer 4.50 dat Rens wakker werd en begon te piepen. Speentje pluggen hielp niet. Om 6 uur toch maar de 1e fles gemaakt. Om 6.40 lag hij er weer in, en mama ook ;) Toen heb ik nog ff geslapen tot 8.45, maar nog niet genoeg eigenlijk... Ik vond mezelf zo'n bofkont met mijn doorslapende kind, maar nu begin ik echt oververmoeid te raken als hij steeds zo vroeg begint...

Komende nacht gaat hij voor het eerst niet-ingebakerd slapen zonder dat dat met prikjes te maken heeft. Ben benieuwd. Als hij daar niet tevredener van wordt dan ga ik toch rijstebloem proberen, want dit moet niet zo blijven!!

Slaapzak vraag: ik lees bij Hanna dat Svinthe overdag niet in de slaapzak gaat --> wat dan wel? In de gewone kleertjes in bed? Wel of geen dekentje?

@cjpt bah wat een nare dromen had jij. Ik droom ook vaak heel raar. Vooral nadat ik al wakker geweest ben, dan heb ik alleen een lichte slaap en droom ik de gekste dingen (of doe ik dat altijd al en onthou ik het nu alleen beter?)

@Nita wat fijn dat het werken zo goed ging! Groeten aan jerommeke morgen...:D

@MvY ik had het nog niet gezegd, maar knap dat je weer stopt met je werk als je het gewoon echt niet leuk vindt! Is iets administratiefs niks voor jou?

@Daan sterkte met de prikjes straks.

@mik jeetje 7 hele dagen werken?! Wat voor werk doe jij dan? En de hele kerst doorwerken dus, vind je dat niet heel vervelend?

@hollebollegijs oftewel MamaJess :) Wat eet jij toch altijd veel! En dan zo slank blijven, ik ben jaloers.

@Monique wat fijn dat je moeder op komt passen. Lekker makkelijk voor jullie. Laatst is Rens een hele dag bij mijn ouders geweest. Zei ik toen we weggingen bedankt voor het oppassen. Nee, zegt mijn moeder, jullie juist bedankt dat wij op mochten passen :D

Ik ga nu eindelijk 's iets doen voor onze muziekvereniging. Moet een stukje schrijven voor het clubblaadje. Ik zit het al 1,5 week uit te stellen en de deadline is allang voorbij...:) Heb gisteravond besloten dat ik ga stoppen met die commissie want ik doe het met tegenzin.

10. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    Zooo ben al de hele tijd aan het bijlezen pfff....

@Hanna, goed dat ze op bed ligt! Ben benieuwd...

Over de gordijnen open of dicht moet je gewoon kijken wat voor jou kindje het beste is. Milan weet heel goed wat dag en nacht is en 's nachts is het toch veel donkerder dan overdag met de gordijnen dicht. Als Svinthe met gordijnen open kan slapen is het prima toch.
    Bij Milan zeiden ze in het ziekenhuis ook dat hij beter sliep met gordijnen dicht, maarja ik heb natuurlijk wel een druktemaker;)

@Daan, woow die Noor ook al helemaal in de slaapzak!! Hoe kwam het bij jou dan dat het opeens niet meer nodig is?? Je deed al af en toe een slaapje maar ben je steeds verder af gaan bouwen of per direct gestopt??
    Ik baker Milan ook niet meer in en gaat prima. Ben alleen bang dat het misschien te snel is zo in 1 keer??

@Monique, Milan heeft keurig tot half 9 geslapen!! Ben trots:D
    Doe 's nachts slaapzakje met mouwen en overdag zonder mouwen.
    En idd die moeder van jou scoort punten :p

@Nita, lekker dat je werkdag weer goed ging! En goed van Milan dat hij het zo goed heeft gedaan.

@Cjpt, he bah nare droom zeg!!

@Mamajess, ja hoe het bij jou vroeger was lijkt me ook niet fijn. En dan snap ik dat je gaat sparen hoor. Misschien gaan wij ook nog wel sparen maar nu niet in ieder geval.
    Oh Florine zit dus ook al niet lekker in die verkleiner! Milan ook al niet..

Zo ik ben weer een beetje bij geloof ik...

Nou hier gaat het prima!! Milan heeft tot half 9 geslapen en vanochtend ook nog een uurtje! Ga hem nu niet meer inbakeren want het gaat prima zo!! :D
    Hij heeft net niet gehuild voor het slapen gaan. Hoorde hem een beetje kletsen en opeens wat het stil!!! Knap he?! :D

11. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    ey meiden

hoe is het bij jullie? hier wel goed. ondanks de verkoudheid enzo. donderdag middag mag ik eindelijk bij de dokter komen,

@hanna hier gaat yaslin gewoon naar bed na de fles, de ogen vallen al dicht tijdens die fles soms jengelt ze nog ff een paar minuten en soms ize meteen vertrokken naar dromeland
    hiet gaan de gordijnen ook dicht, rolgordijn. soms laat ik wel stukkie open maar ze weet wel wanneer het dag of nacht is hoor. en als het te licht is blijft ze hooguit uurtje slapen.

en je sm gaat dus oppaasen een ochtendje zal ze zich vereerd voelen om op svinthe te mogen passen.

@nita zozo dat waren aardig wat email hihi. milan had het goed gedaan bij he ouders. wat fijn dat je melkproductie zo goed is. en inderdaad na prikjes kunnen ze nog wel hangerig zijn. ik denk dat het partim werken wel wennen zal zijn ja. ik heb nooit fulltim gewerkt altijd maar 20-24 uur in de zorg.

@daan succes bij het cb

@moniqeu nee ik heb der verkoudheid nog, en anders had ik hem niet door geven aan jouw meiden hoor;)
    lief dat je moeder op gaat passe. en wel handig gewoon lekker thuis

@cjtp verveolend he zulke dromen,maar je kan der helaas niks aan doen denk ik. denk dat alle moeders dat wel is hebben hoor,
    en de inbaker doeken waren dus maar voor tijdelijk hadden ze inderdaad even beter kunnen zeggen hoelang ze mocht lennen ja toch?

@skatje nee hier geen hik tijdens het slapen.

@mumtobe ow je had de gewone ow appelsmaak die heb ik hier niet gezien hihi. hoe was het gegaan met die rijstebloem of nog niet geprobeerd?

@mvy ahhh wat lief van die mevr. en hopelijk kan je weer bij een supermarkt aan de slag zou wel lekker zijn.

@mamajess hihi heb je zo veel trek ik zit na 2 broodjes al vol:D

@liefie. hier gaat ze niet in de slaapzak overdag.
    maar wat ik me wel afvroeg, zij heeft pyama;s aan elkaar zeg maat met voetjes. maar nu had ze een gewonen aan maar moet ze dan sokken aan als ze in die slaapzak legt of niet?

12. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Liefie, Svinthe gaat gewoon met haar kleertjes in bed. Dat doet ze 's nachts ook nog gewoon. Ik heb nog geen pyjamaatjes. Die ga ik pas gebruiken als Svinthe 's avonds in bad gaat, dus als ik weer ga werken.
    Overdag ligt ze niet in een slaapzak, maar wel onder de het dekentje en lakentje.
    Succes met het stukje voor de muziekvereniging!

Annie, fijn dat Milan zo lekker oningebakerd heeft geslapen!

Svinthe is nu net wakker, om 12 uur in haar bedje gelegd en bijna niks gehoord, beetje geprutteld en lekker geslapen!
    Lekker ding die dochter van ons! :)

13. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    Milan slaapt weer net als eerst...:)
    Dit was gisteravond...toen kreeg ik hem bijna niet wakker voor de laatste fles!

14. mik

mik Bekend lid

13 aug 2008
    528
    0
    0
    @liefie: ik ben begeleidster op een groep met mensen, met een verstandelijke beperking.
    ik vindt het erg veel 7 dagen, maar goed, hou het maar voor me dat ik daarna 7 dagen vrij ben.
    het is bij ons zo, dat we of werken met de kerst of met oud en nieuw
    en omdat senna er nu toch niks van mee krijgt,heb ik besloten om dit jaar met de kerst te werken, en ben ik volgend jaar vrij met de kerst:)
    maar het blijft veel, alhoewel het altijd wel heel erg leuk is, om met deze dagen te werken.

15. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Slaapzak: hier alleen een rompertje met lange mouw of een rompertje zonder mouwen en shirtje met lange mouw, geen broekje en sokjes, slaapzakje zonder mouw en dekentje erover.

Misschien een domme vraag, maar Aiden ging net poepen. Dus ik zijn broek verschonen, gaat hij tijdens het verschonen nog veel meer poepen.. Blij dat ik hem aan het verschonen was, anders had hij tot zijn nek onder gezeten :p Maar het was echt schuim! Is dat een zgn spuitluier? Of diarree? Ik weet niet eens hoe diarree eruit ziet bij een baby :p

16. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Daan, oh je bent nu dus misschien al terug van het CB :D hoe was het? Hoeveel weegt Noor nu?
    Hier alles goed met de kids:) loopt als een trein ;)
    Greys anatomy was idd heel heftig. Pff en dan nu zo lang wachten...

Mik, pff 7 dagen achter elkaar is veel he. Maarja als je erna 7 dagen vrij hebt is dat wel weer lekker he.

Mamajess, jaaa pff veel te spannend. Ik denk dat George sterft. Je zag ook op het einde toen ze elkaar zagen dat Izzy ineens schrok/raar keek dus net alsof ze weer terug ging zeg maar. Ze mag ook gewoon niet dood!! (George ook niet :()

Liefie, nee ik hou niet van stilzitten... Heb de secretaresse opleiding gedaan en vond er niks aan hihi.
    Wat raar dat Rens nu ineens weer zo vroeg wakker is he. Kan me voorstellen dat je dan kapot bent. Hopelijk vind je snel DE oplossing.

Kwijlen, hier ook best erg vind ik. Maar ik zie ook wel van die 'witte sneetjes' daar waar de ondertandjes moeten komen dus wie weet...

Noa, donderdag pas naar de dokter? Jee dan moet je ook lang wachten he pff. Beterschap!

Annie, wat een poepie hihi. Echt fijn dat hij weer de 'oude' is!

Skatje, geen idee :(

Zo, en nu ga ik mijzelf een schop onder mijn kont geven en eens wat doen want het is een rommeltje hier.

17. Liefie

Liefie Bekend lid

26 mrt 2008
    753
    1
    0
    @Noa ik heb ook 1 pyjamaatje met voetjes eraan vast. Maar bij de andere pyjama's zonder voetjes doe ik geen sokjes aan hoor. Rens is nogal een zweterd :)

@Hanna ah dus overdag gewoon zonder slaapzak en met gewone kleertjes naar bed. Doen anderen dat ook??? Annie hoe doe jij dat met Milan??

@Annie hoe komt Milan toch aan die punkharen! Geweldig :D

@Daan hoe heb jij dat voor elkaar gekregen, Noor opeens helemaal uit de bakerdoeken. Knap hoor! Heb je nog tips voor me?

@mik ah ik snap het, nou alvast veel sterkte met die 7 dagen...

@Skatje ik heb geen idee, nog nooit schuim gezien en ook nog nooit gepoept terwijl hij verschoond werd. Raar kind die Aiden ;)

@MvY nou dan is in een winkel werken leuker voor jou ja!
    Ik heb gisteren Grey's niet gezien maar ik heb wat gemist hoor ik al...

Ga nog ff lekker theeleuten voordat mijn kleine vriendje zich weer meldt :)

18. Rianne80

Rianne80 Fanatiek lid

20 jul 2008
    1.338
    0
    0
    Lelystad
    Gisteravond nog bijgelezen maar niet gereageerd dus ben het nu allemaal kwijt, ik weet wel nog iets over gordijnen... Hier gaan ze divht overdag en ze zijn verduisterend, toch weet hij goed wat dag en nacht is, met gordijnen open sliep hij echt niet zo lekker als met dicht.

Skatje, hier ook de hik te pas en te onpas, niet alleen na het drinken...
    Jij ook al maatje 68? Ik heb alles uit de kast gehaald en niks is te groot :) en boven die maat heb ik niet veel, shoppen binnenkort!
    Een poepen met schuim is wel diarree ja, hebben we hier ook een tijdje gehad met een buikvirusje...

Mumtobe, je komt met 180/6 niet over een liter want dat is 5 x 200 ;) en het gaat niet om die liter want je mag er best meer vocht in doen, het gaat om niet meer dan 30 schepjes voeding per dag!

Monique, jij ook een lieve mama? Ik ook, belde ze gister huilend op, of ze zich niet teveel met ons bemoeide? (ze was bij haar eigen moeder geweest de dag ervoor, traumaatje...) Dus ik zei, nee hoor mama, je mag zelfs als je wilt nog wel een schepje er bovenop doen, vind ik niet erg. (Ik vind het contact soms zelfs wat weinig!)

Nita, jij slaat ook de pneu over deze keer? Ben benieuwd hoe ze reageerde! En het is toch niet aan hun trouwens? (omdat je schreef, als ze dat goed vinden...)
    En wennen aan parttime buiten de deur werken heb ik nooit gehad, ik heb nooit fulltime gewerkt :D

Daan, ja ik heb de tweede pneu ook niet laten zetten en MamJjess (toch? Oh jee twijfel ineens of zij het was hahaha, nee dat was MamaJess...) ook niet. Wat ga jij doen dan, of heb je gedaan, want het is al na tweeën.

MamaJess, jullie sparen een leuk bedrag voor haar zo, prima toch, als je het kan missen gewoon doen! Ik heb van huis uit ook nooit wat gekregen financieel, had mijn moeder gewoon niet en ik ben er niet slechter van geworden, ik heb ook niet veel nodig heb ik het idee als ik soms zie wat anderen besteden, dat ben ik helemaal niet gewend maar ik maak me ook niet zo snel druk om geld, mijn man daarintegen krijgt het altijd benauwd van de financiele administratie terwijl we gewoon kunnen betalen wat we moeten, dus ik hou me daar maar mee bezig :p Ik dwaal af geloof ik hahaha

Hier slapen we al de hele dag slaapjes in een slaapzak!!! Met een kleine klaagzang vallen we rustig in slaap! Het is al twee dagen vechten met de bakerdoek en nu was ik het zat, dan niet joh dacht ik en dat was geloof ik ook wat hij wilde vertellen... Maar nu komt de nacht en durf ik het niet goed, hoe zal hij slapen dan? Toch maar proberen denk ik... We komen vandaag ook op 4 flessen uit denk ik... Hij is vanalles aan het veranderen en ik vind het maar eng :$
    Vanochtend bij de huisarts geweest want hij blijft maar puistjes/pukkeltjes/uitslag hebben in zijn gezicht, nu een zalfje gekregen voor 10 dagen, kijken of dat helpt voor dat kraterkoppie...

tot later!

19. jingi

jingi Actief lid

30 nov 2008
    483
    0
    0
    Alphen aan den Rijn
    zo ben ook weer bij gelezen.

Ik laat de gordijnen overdag ook open. voor het dag nacht ritme.

De verkleiner vind ik ook handig!

vanmorgen op het CB geweest, Ruben weegt nu 6120 en is 64 cm, lekker gegroeit weer. Hij heeft alleen de DKPT prik gehad, ik wilde de preu 1 keer laten vervallen maar dat kan dus niet?! omdat we op jonge leefdtijd zijn begonnen met de vaccinatie en hij anders niet genoeg anti stoffen aanmaakt?! maar ik hield voet bij stuk. (erg knap van mezelf, meestal laat ik me meer ompraten) Nou dan maar uitgesteld. Ze was er helemaal van in de war, was echt hoogst ogebruikelijk!
    Hoe zit dat nou. Rianne jij had toch ergens een stukje waarin stond dat 3 ook voldoende is?

20. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    @Liefie, Milan slaapt overdag ook in een slaapzakje en dan alleen broek uit. Gaat prima!

Me kind roept moet gaan!!
    Het waren net wel hazenslaapjes in de slaapzak.....??

Deel Deze Pagina