@Rianne, Thanks..Ja die arts was in de war omdat ik alleen de dktp liet prikken, in de computer was nl alles al ingevuld en dat moest nu weer veranderd worden, en ze zouden vragen gaan krijgen van het RIVM. Ze ging ook een heel verhaal houden over waarom er eigenlijk allemaal ingeent wordt. Oa ook een kostenplaatje, zo van: wat kost het als er niet wordt ingeend en kinderen worden ziek met gevolg ziekenhuis opname enz enz..blablabla..en wat kost het om in te enten. In Alphen is er trouwens geen kind in ingeent met het serienummer prevanar waarmee de overleden kindjes zijn geprikt. @Nita, ben jaloers op jou melkproductie, ik heb het gevoel dat het bij mij juist minder word. tanden..Pepijn kreeg zijn eerste tanden pas toen hij 15 maanden was...en dat waren 4 kiezen, een paar weken later 4 tanden boven en onder. Hij heeft mist nu nog 4 kiezen maar die zullen nu ook wel snel komen.
@ Noa: Ja idd het is toch al een lastige tijd... moet zeggen dat ik het niet erg zou vinden om pas in 2010 weer te gaan werken, maar het is gewoon lastig om iets voor zo'n 20 uur te vinden wat ik ook nog eens in 2 dagen kan krijgen! bij mijn vorige baas zou ik 18 uur in 2 dagen gaan maken!
Zo even snel want heb een knallende hoofdpijn! Voel me al een week of ik ongesteld moet worden. Maar er komt niks. Alsof ik anders had verwacht met dat belachelijke lijf van mij. Een normale cyclus is echt teveel gevraagd geloof ik... blegh! Ga zo maar gauw naar bed zodat deze dag over is. Slapen, Dominique slaapt ingebakerd. Ze draagt dan alleen een rompertje. Overdag kleed ik haar trouwens ook bijna niet aan, alleen als we weggaan of we visite krijgen. Toen ze nog niet ingebakerd sliep droeg ze in bed altijd gewoon dezelfde kleren als die ze de hele dag aan had. Ik deed haar ´s ochtens schone kleren aan en mits ze die niet onderpieste of poepte hield ze die heel de dag en nacht aan. Tot de volgende ochtend dus weer. Pff donderdag moet ik naar de gyn voor mijn spiraaltje, zal morgen eerst effe naar de apotheek gaan om hem te halen. Ga er nu het dichterbij komt toch wel een beetje tegenop zien. Hoor echt alleen maar dat het inbrengen zo pijnlijk is. En ik ben een beetje bang dat mijn lichaam gaat reageren op de hormonen. Ik wil geen pil meer omdat ik er altijd migraine van kreeg en stemmingswisselingen. Volgens de gyn zit er in het spiraal zo weinig hormoon dat ik daar geen last van zou moeten hebben... ik hoop dattie gelijk heeft. Dromen, ja was echt geen fijne droom. Do slaapt natuurlijk zo goed dat ze overdag altijd maar een uur per keer wakker is (incl voeden) en normaal leg ik haar na het voeden in de box om te spelen. Maar vandaag heb ik haar iedere keer alleen maar vastgehouden en gekroeld. Had ik even nodig, hoop vanacht op gezellige dromen. Nou meiden, ik heb een vol glas Safari van mijn vriend gekregen (mijn hoofdpijn komt uit mijn nek en alcohol verslapt de spieren). Dus ik ga met mijn Safarietje richting slaapkamer haha. Lijk wel een alcoholist haha. Tot morgen!
Oh Skatje, schattige foto´s!! Bizar hoe ver ze die speen kunnen uitploepen he! Do laat dat ding ook gerust een halve meter afleggen haha.
Milan heeft vanmiddag met zijn rammelaar gegooid! Hij smeet hem tegen de tafel aan en schrok er zelf van .
hoihoi ik ben er nog hoor, maar hou het niet zo goed bij hier. Heb alles bijgelezen en heb nu geen idee meer waar ik op wilde reageren gordijnen overdag laat ik de gordijnen open in haar slaapkamertje. Sinds twee weken brengen we Suze tegelijk met Roos naar bed (19.30 uur) of ze nou slaapt of wakker is. Ik heb het idee dat ze ondertussen al snapt dat het dan kinderbedtijd is want eigenlijk horen we haar nooit 's avonds. Andy geeft dan een flesje om 23 uur ( nou ja dat probeerd hij, maar mevrouw is nog steeds absoluut geen fan van de fles). Dus we hebben elke dag vanaf 19.30 uur de hele avond voor onszelf en dat is me toch een luxe Morgen moet ik weer werken maar daarna ben ik een paar dagen vrij, heb dan 3 volle dagen achter elkaar gewekt, ik vind het heerlijk, maar ik moet zeggen dat ik de meisjes best mis en dat ik het soms sneu vind dat ze weer niet thuis zijn al hebben ze het heerlijk bij opa's oma's en kDV en werk ik nooit meer dan 3 dagen in de week Na werktijd rij ik ook nog 2 paarden en dat is natuurlijk helemaal genieten, 1 paard geeft echt een heerlijk gevoel dus ik kom elke dag helemaal opgeladen uit mn werk
He meiden, Noor heeft vanmiddag haar 2e prikjes gehad. Ze was erg verdrietig, maar gelukkig moest ze daarna gelijk haar fles. Dus voor die tijd evne de fles in de flessenwarmer gedaan en toen we terugkwamen was het flesje klaar. Dat was een goed troostmiddel. Zielig hoor. Ze is erg goed gegroeid ahum Helaas niets in de lengte. We gaan haar morgen in haar ledikantje leggen. De wieg wordt te klein. Nu ze niet meer ingebakerd is ligt ze met haar armpjes opzij en dat gaat niet. Dus ligt ze in een zeer onnatuurlijke houding. Heb er toch wel moeite mee hoor. Mijn kleine (nou ja, klein) meissie in dat grote bed. Had het graag nog even uitgesteld. We mogen nu trouwens over op 4 flessen van 180+6. We moeten haar nu steeds wakker maken voor de laatste fles van 22.30. Kregen een heel verhaal over slaappatronen. En aangezien ze tevreden is. Vandaag doen we het nog niet. Mag ze nog even zieliig zijn van de prikjes. We proberen het morgen wel. Dan zou haar laatste fles om 7 uur ongeveer zijn. Het zal mij benieuwen. Mijn kleine meid wordt groot hoor...
@ Petra: Ow ik ben echt jaloers op jou... ik had er ook allang weer op willen zitten (paarden) maar helaas laat de wei het niet toe, is te nat... (de paarden staan bij een vriendin aan huis (melkveebedrijf) vanaf januari ga ik weer lessen op de vereniging heb er nu al zin in! @ Daan: Kleine Noor wordt groot.. mag ik vragen wat ze weegt? Hmmm lees hier allemaal verhalen over kindjes die heel makkelijk van de bakerzak afkomen... ik heb het vanmiddag ook geprobeerd om Dimara in haar slaapzakje in bed te leggen maar na 5x alarm had ik al wel door dat het niet ging werken... misschien ben ik er ook wel te vroeg mee! we laten het nog maar ff zo! Mijn meisje slaapt al vanaf 5 uur volgens mij denkt ze dat het nacht is... het probleem met veel drinken lost zich nu wel zelf op want ik krijg er vandaag nooit meer nog 2 flessen in! dus dat is niet zo erg. hoop alleen echt dat ze straks weer goed slaapt! ga haar ook maar wakker maken tegen tienen!
Petra werkte jij op een manege of was dat iemand anders? Ik zou ook zo graag weer gaan rijden maar op mijn paard kan dat helaas niet echt meer en geld (of tijd) voor een tweede paard heb ik helaas niet.
@ Nita: Kan je geen paardje zoeken die je zo af en toe voor iemand (recreatief) kan rijden? wij zijn vorige week trouwens nog door jouw dorp gereden... vraag me niet wat we daar deden want t was aardig uit de richting
@ Skatje, jij maakt het ledikant dus niet kort op? Dacht dat je baby bijna met de voetjes tegen het voeteneind moest komen. Al die regels ook
Haha ja? Waar moest je dan zijn? Zoiets zou wel ideaal zijn ja maar de meeste die iemand zoeken voor erbij willen dat op een vaste dag en dat red ik niet, nu nog niet in ieder geval. Misschien als Milan wat ouder is.
Ja deed ik eerst wel. Maar ik vind hem groot zat nu om het niet meer te doen Ja ik weet het, ontaarde moeder