@ Nita: Ja het is lastig om zoiets te vinden maar misschien kan je het gewoon eens voor de gein in de gaten houden op MP ofzo, wie weet vind je iets leuks! Ik weet hoe het kan kriebelen Nou laat ik het zo zeggen, we kwamen van Landal de Lommerbergen en we moesten richting Eindhoven, volgens mij rij je dan de hele verkeerde kant op als je in Tegelen uitkomt toch?
In Reuver? Dat ligt hierlangs! Wist niet dat je daar geweest was, wat grappig. Kwam je over de autoweg of moest je hier de autoweg op? Voor naar Eindhoven moet je hier over de inmiddels volgens mij beruchte A73 met die geweldige tunnels die meer dicht dan open zijn .
@ Nita: Ja idd in Reuver we zijn door het dorp zelf gereden, en nee we hoefden gelukkig niet langs de beruchte tunnels! we zijn richting Venlo gereden en toen hebben we Eindhoven aangehouden, het kwam trouwens omdat vriendlief niet met de pond wilde haha!
Bah me mannetje heeft er vanavond geen zin in! Hij heeft maar een uurtje geslapen en is nu al een uur aan het huilen en spoken Hij was wel weer veel aan het slikken, maarja het kan ook komen door het slaapzakje. Misschien baker ik hem vannacht in Bah heb gelijk weer een dip. Zo merk ik altijd dat ik nog wel moe ben (lichamelijk maar vooral geestelijk) van die huilmaanden...pfff bah Kan zo huilen.. Zo ben klaar....
@ Annie: Dikke knuff meid, voel je niet schuldig hoor... als het na zo'n lange tijd eindelijk goedgaat is een "terugval" juist extra zwaar! Zo ik ben er weg van, ga er 1tje uit bed trekken voor de 4e fles vandaag... anders wordt het helemaal feest vannacht! ze slaapt al vanaf 17.00 uur.... Fijne avond allemaal!!
Skatje: die is echt het halve bed door gegaan, je zal er maar last van hebben! Mumtobe: waarom wil je 20 uur in 2 dagen proppen, lijkt mij zwaarder dan 24 in 3 dagen, maar ieder zijn eigen ding. Lees dat je wat problemen hebt met ontbakeren, Finn gaf het hier zelf eigenlijk ook wel een beetje aan, hij begon erg te protesteren tijdens het inbakeren en huilde langer dan hij altijd deed als we hem in bed legde. Ook sliep hij alleen nog maar `s nachts ingebakerd, dus eerst rustig aan telkens 1 slaapje weg laten en laat Dimara het dan zelf aangeven. Rustig aan meid ze is wel wat jonger dan de meesten, het komt vanzelf goed! Cjpt: Finn heeft ook bijna de hele dag het zelfde aan hoor, mits hij het natuurlijk schoon houd, hij heeft gister en vandaag wel 3 setjes aan gehad aangezien meneer er de laatste dagen een hobby van heeft gemaakt om de boel onder te poepen. Ik duim voor een gezellige hele leuke droom voor je vannacht! Dikke knuffel! Petra: meid ik heb het idee dat je even niet zo`n zin hebt in werken of eigenlijk voel je je een beetje schuldig, maar dat is nergens voor nodig, je moet je pas schuldig voelen als je de hele dag thuis zit en daardoor je meiden geen leuke dingen en een dak boven hun hoofd kan bieden. Meid laad je zelf lekker op tijdens het paardrijden en geniet daarna lekker 3 keer zo hard van je meiden! Dikke knuffel! Daan: las dat jullie ook sinds woensdag gestopt zijn met inbakeren, wij ook vond het een wonder dat het in 1 keer goed ging. En wat betreft overgaan naar het "grote" bed, ik zit er eigenlijk ook best mee, probeer Finn `s middags al in dat grote bed te leggen, maar vind er niks aan, snap je gevoel! Ik probeer ook nog steeds uit te stellen, maar wat jij zegt dat het wiegje te smal word is hier eigenlijk ook wel een beetje zo. Hoop voor jullie dat het morgen goed gaat met haar laatste fles en geef Noor maar een extra dikke knuffel. Annie: en lucht het op meid, dikke knuffel! Paarden: ow ik zou ook zo verschrikkelijk graag weer eens..... droom droom droom. zag van de week een foto ergens op hyves en dat was echt 2 druppels water met het paard wat ik 4 jaar lang verzorgd had dus vervolgens de stoute schoenen aan getrokken en gehyved, bleek het een ruin te zijn en ik had een merrie verzorgd, vervolgens was ik eigenlijk zo verdrietig... ik mis haar!! Bah waarom.....
Haha dan ben je langs mijn werk gereden . Ik ga er ook eentje uit bed halen en boterhammen smeren voor morgen. Lekker maar een half dagje!
@Annie, niet meer dan logisch denk ik. Je bent steeds op de survivalmodus geweest, daarna kon je steeds eventjes ontspannen en zodra er dan zo'n zware dag komt merk je pas hoe vermoeid je eigenlijk bent. Desalniettemin blijft het een nare situatie zo. Op en neer en op en neer. Dikke kus voor jou en Milan. Hoop dat je een rustige nacht hebt. @Nita, hoe is het nu met Milan? Wat las ik, heeft hij de fles ontdekt? Hoe gaat dat nu? @Mum, jij ook fijne avond verder. Reageer morgen even verder op je pb hoor. xxx
Daan, ja eindelijk! Wel met een aantal voorwaarden want hij wil alleen verse bv en geen ingevroren. Die lust hij niet . Maar ik ben al lang blij dat hij eindelijk de fles pakt want constant op en neer rijden zag ik toch niet zo zitten. Nu drinkt hij wel in de middagpauze bij mij. Hij heeft toch wel even last gehad van de spuitjes. Beetje verhoging (37,8 )en pijn aan zijn beentjes waardoor hij heel huilerig was. Na het badje was het wel iets beter en nu slaapt hij nog. Ga hem zo maar eens wakker maken. Heeft Noor nog gereageerd op de prikjes?
Nee eigenlijk niet. Ze was wel wat meer moe en op de plekjes van de prikjes was het wat hard en ik mocht er niet aankomen. Maar dat is alles. De vorige keer had ze wat verhoging en is ze een paar dagen wat van de leg geweest (hangerig, sneller voor een fles komen). dus ik mag aannemen dat ze hier wel goed doorkomt. @Milan, alleen verse melk hihi. Ach ik geef hem geen ongelijk. Belangrijkste is dat hij uit de fles drinkt. Stuk rustiger voor je zo. Fijn joh.
Jingi, in de computer was alles al ingevuld en dat moest weer veranderd? Ik verbaas me dan toch echt over de vooringenomenheid van zo'n cb zeg... Ja het rivm gaat je een herinnering sturen als je een prik niet laat zetten maar gewoon de kaart naar ze terug sturen en erop zetten dat je hem niet laat zetten en dan houden ze op met sturen. Hier heeft de cb arts er zelfs op gezet dat wij ervoor kiezen deze niet te nemen en zij stuurt hem voor me op, da's pas service Mumtobe, lastig, bijna tegelijk met je kind tandjes krijgen ik ben ondertussen alweer twee van de vier verstandskiezen kwijt, waarom willen tandartsen dat zo graag? Vorige week gilde Elias de buurt bij elkaar als ik hem niet in zijn bakerzak deed en de afgelopen twee dagen werd hij boos als ik het wel deed... en nu wil hij dus wel ineens in een slaapzak, ze bepalen het allemaal zelf geloof ik, wij zijn geen opvoeders nog maar volgers Al die paardrijders hier, niet over praten dan kriebelt het hier ook... Annie, kan me voorstellen dat je gelijk weer een dip hebt als Milan even laat merken hoe het ook alweer was, zoiets vergeet je niet snel en voelt al heel vlug als "oh ja"... Morgen werken, bah... tot donderdag denk ik dames! Trusten!
hey meiden senna is een btje huilerig van de prikjes, echt een beetje aan het jengelen erg zielig zelfs net tijdens de fles bleef ze huilen, haar nu lekker op bed gelegd, en hoor haar niet meer.... ga nog even wat drinken, en dan ook naar bed.
@Rianne, die zalf ken ik niet Hoop wel dat hij helpt! Succes vannacht @Liefie, Rens gaat dus ook al zo goed ineens!! En bah zonder mannetje de komende nachten. @Mumtobe, hoop dat je geen pijn krijgt van je kies, want kan gemeen zeer doen als die doorkomen En Dimara gaat ook vanzelf aangeven wanneer ze er aan toe is om uit te bakeren, tot die tijd lekker blijven doen hoor! @Mik, idd een hoop geregel die 7dg dan Zal gek zijn denk ik om Senna zo weinig te zien En bij jou dus ook die "slechte" prik vorige keer @Ollekebolleke, zo doe ik het ook hoor Vind het prima als Anouk korte slaapjes wil doen maar zodra ze hier beneden moppert gooi ik haar gewoon terug in bedje Heel veel dingen denk je van te voren dat is toch simpel, tot je er zelf mee te maken krijgt Moeder worden of zijn is idd een hele leerschool met op dit moment nog innieminnie leraren @Skatje, ha ha zie hem liggen in zijn bedje!! @Jingi, so he die Pepijn was dan wel heel tegendraads met tanden, hi hi @Daan, lijkt nu heel wat Noor in het grote bed maar na een paar dagen weet je niet meer beter! Ben benieuwd wat ze gaat doen als je de laatste voeding gaat weglaten @Catje, hier maak ik het bedje ook al niet meer kort op hoor Anouk verschuift nooit naar beneden En al zou ik het zo op maken dat ze met voeten tegen einde ligt dan komt ze vanwege haar lengte nog halverwege uit @Annie, niet wanhopen meid, komt echt weer goed!! Maar je kan idd gelijk weer terug schieten in een dip dat ken ik ook Dan gaat het dagen goed en pats daar zit je weer terug op de bodem van de put Probeer je op te trekken aan de leuke momenten die jullie hebben gehad!! Ik ga ook dadelijk bedje op zoeken Toch gek hoor dat ineens die laatste voeding is verdwenen Anouk komt met wakker maken 1 keer 's nachts maar als we haar niet wakker maken ook 1 keer maar 's nachts dus die maken we niet meer wakker Ineens de avond dus weer voor mezelf en hubbie moet ik echt weer even aan wennen Tot morgen!
@ Daan, haha dit had je gekregen als je Noor eerder in het ledikant had gelegd. Dominique is op de foto 6 dagen oud. We hadden haar overigens met een geintje in het ledikant gelegd, ze sliep toen natuurlijk nog in de reiswieg. @ Mum, ik denk dat jij en ik (onder andere) vaak aangestoken worden door de verhalen van hier. Maar we moeten niet vergeten dat onze ukkies vaak een paar weken jonger zijn dan die van de anderen hier. ;o) Ik heb net weer eens geprobeerd om haar in een slaapzakje op bed te leggen. Nou moord en brand gilt ze! Ze is te klein om strak in de stoppen onder de dekens, dus ze wurmt haar armen binnen no-time los en dan is ze boos. Na 10 minuten gillen heb ik haar ingebakerd en tijdens het inbakeren was ze gelijk stil. In bed gelegd en ze sliep voor ik haar kamer uit was. @ Paarden, wat een paardenliefhebbers hier allemaal. Ik heb er niks mee haha, vind ze maar eng groot hihi
@ Nita, ik was inderdaad diegene die met paarden werkt, maar tijdens werktijd kan ik niet rijden. Ik begeleid mensen met een handicap met het verzorgen van de paarden. Na werktijd rij ik meestal nog 1 of 2 paarden voor andere en pas daarna ga ik de meisjes halen
Ahhh wat schattig! Wat is Dominiqueje mini Hoe lang is ze? Over het bedje kort opmaken: ik stop Aiden altijd heel strak in. Goed, paar keer flink schoppen en hij is weer los. Maar omhoog kruipen kan hij, op zij ook, maar niet naar beneden. Zowel vannacht als vanochtend lag hij weer in dwars, met zijn beentjes bungelend door de spijlen. Hij had vannacht geen slaapzak aan want gisteravond was hij al in slaap gevallen zonder, dus dan maak ik hem er niet voor wakker. Maar hij vindt het in dwars leuker denk ik
Goeiemorgen! Heb wel meegelezen de afgelopen 2 dagen...eens kijken wat ik nog weet... Daan Kleine Noor wordt groot he! Kane ligt ook pas sinds vorige week 's nachts in z'n ledikantje en ik vond het ook maar raar hoor...net alsof ik hem tekort deed...gek he. Maar hij slaapt prima in z'n eigen kamertje en papa en ik slapen ook een stuk beter, nu we niet elk zuchtje van hem horen. CJPT Hihi schattig zeg...kleine Do in dat grote bed Skatje Ik stop Kane z'n slaapzak aan de onderkant onder het matras, maar soms doe ik dat niet ver genoeg en dan ligt hij 's morgens ook een stukje hoger. Hij ligt dan nog wel recht...ben benieuwd wanneer ik hem dwars in bed vindt haha Annie Knuffie voor jou! Vervelend als Milan dan weer even een terugval heeft. Nita Hoe is het nu met Milan? Nog wat verhoging? Kane heeft ook een paar dagen lichte verhoging gehad na z'n prikjes...sneu he Hier weinig nieuws...Kane slaapt nog steeds hartstikke goed *even afkloppen* 's Avonds rond 20.30 uur laatste fles, vaak rond 6.00 uur even speentje pluggen en dan weer doorslapen tot 8.00-9.00 uur...heerlijk!!! Gisteren heb ik trouwens de Babycook gekocht...ik wil toch zoveel mogelijk vers eten maken voor Kane en dit apparaat lijkt me ideaal. Ook fruit enzo kan je ermee pureren en ik kreeg er ook een receptenboekje bij twv. 20,- dus mama kan zich uitleven haha
Rapapa... rapapa....*tromgeroffel*... Rens werd vanmorgen om 7.30 pas wakker! Eerste nacht oningebakerd in de slaapzak. Laatste fles om 22.30 iets groter dan normaal gedaan, wat ie met veel geduld van mama's kant helemaal opdronk. Ik ben trots op mijn kleine vent!!!!! Weten julie nog dat ik eergisteren in zak en as zat... haha 1 perfecte nacht en ik ben het alweer vergeten.... @mumtobe, jij zoekt dus werk in de zorg voor 20 uur per week in 2 dagen? Wil je dan 10 uur per dag werken ? Poeh, heldhaftig hoor, ik vind 8 uur per dag wel genoeg . @Noa, en hoe zit het met jouw baan dan? Je moest stoppen vanwege het eczeem toch, is dat nog niet over en ga je niet meer werken? @Skatje, maffe Aiden! Misschien een spenenkoordje gebruiken? En je hoeft niet te stoppen met spammen hoor, ik vind 't leuk . @cjpt, hoe gaat het met je hoofdpijn? Nog lekker teut geworden van de safari? En nog leuk gedroomd vannacht? @Nita, Milan die met rammelaars smijt? Je moet dat kind eens opvoeden . @Daan, wauw wat een veranderingen allemaal bij Noor! Vier flessen zit er hier echt nog niet in hoor, zeker weten dattie dan 'snachts komt! Over dat wiegje, dat is hier inderdaad ook wel zo: gisteravond viel mij ook op dat hij met z'n armpjes tegen de randen van de wieg aan lag. Maar ik wil niet teveel tegelijk veranderen. Eerst maar eens een week oningebakerd slapen, dan de volgende stap naar het ledikant . Hoeveel was Noor precies gegroeid dan, en was het niet erg dat ze niet in de lengte was gegroeid?? @mumtobe, vergeet niet dat Dimara hier het jongste kindje is en misschien is ze gewoon nog niet aan uitbakeren toe! En ik zou beginnen met het slaapje waarbij ze het beste slaapt, bijv 's avonds of 's nachts? Overdag baker ik nu ook nog in terwijl hij vannacht heel goed in de slaapzak heeft geslapen. Alles op z'n tijd.... @Annie, he bah een dipje. Hoe is het verder gegaan vannacht? Nog ingebakerd? Is toch niet erg joh, weer een keertje inbakeren betekent vast niet dat het helemaal niet meer lukt toch? Knuf! @Rianne ja die verstandskiezen, ik ben ze allevier al kwijt. Denk dat de tandarts dat niet wil om jou te pesten (hooguit om er geld aan te verdienen ) maar om te zorgen dat je geen scheve tanden krijgt... Oh werken vandaag, nou succes en al bijna voor het laatst!!! @cjpt hihi jij zegt hetzelfde tegen mum als ik! En over paarden: ik hou er ook niet van hoor. Wij zijn het toch verdacht vaak met elkaar eens vind ik . En superschattig die kleine Do in dat grote bed! @Ginny wat is het verschil tussen een babycook en een gewone keukenmachine? Kun je het er ook mee verwarmen ofzo?
Ik vind het toch zo opvallend dat het bij veel kindjes tegelijk opeens goed gaat met het uitbakeren! Uit mijn hoofd: Rens, Noor, Elias, Milan, Anouk.... zit het in de lucht ofzo? Alleen 'de kleintjes' zoals Dimara en Do nog even lekker blijven inbakeren, en niet onzeker worden van de andere verhalen hoor!! Ik ga zometeen weer 's gezellig een dagje naar mijn mams toe. Veertig minuutjes rijden naar mijn geboortedorp. Zuslief woont daar ook dus uiteraard ga ik ook nog even bij haar en mijn lieve neefjes langs. Moederlief vroeg wat ik wilde eten en of ik misschien iets wou eten wat ik zelf nooit maak omdat mijn man het niet lust?! Goed idee.... zuurkoolschotel!! Jummie, ik verheug me er nu al op .
Hey dames, Het gaat weer ietsje beter. Milan bleef gister gillen, ook na zijn laatste fles. Dus uiteindelijk maar een tijdje laten huilen en toen is hij in slaap gevallen. In slaapzak! We hadden hem ook nog ingebakerd maar hij werd er boos van Uiteindelijk was mama wel heel verdrietig Ik hoop echt dat ik me snel beter voel. Voel me soms zo depri. Maarja wanneer moet je naar de dokter??? Het lijken wel gewoon stemmingswisselingen..... Ach maak me gewoon te druk om alles pfff Denk dat als het straks goed gaat met Milan in slaapzakje enzo en op het kdv dat ik me dan ook weer beter voel. Hij is nu op het kdv wennen. Van 9.15 tot 11.15. Ben nu dus bezig met een grote schoonmaak dan kan ik vanmiddag lekker niks doen. Ga lekker in me joggingbroek hangen hihi. Bah wat een vies weer!! Tot later!! P.s. Was net trouwens wel heel trots Ik heb net gewoon mijn kind naar het kdv gebracht! Ik heb gewoon een baby haha. Soms besef je dat opeens he? Ik zag altijd op me werk maar ouders met kindjes en dan was mijn droom altijd dat ik ook met een kindje zou komen in de maxicosi En jaaaaa hij is er gewoon!!! Jullie zullen me wel gek vinden hahaha.....