@ Noa: haha ik heb ook heel wat uurtjes zitten vogelen, en nog weet ik niet hoe alles werkt, maar ik ga gewoon zitten klooien en uiteindelijk lukt het wel... ben best trots op t resultaat heb 'm nu bijna een jaar, zal 'm binnenkort weer even verlengen! enne gewoon blieken bij anderen zo kom je ook een hoop te weten hoe het werkt!
Mumtobe Ja wat is jouw site? Kan de mijne hier ook wel neerzetten, dan moet je alleen ff PB'en voor het wachtwoord www.kanevanunen.babysite.nl
Ja wij hebben er ook een voor Svinthe. Als je wilt mag je me pb-en voor het wachtwoord... kleinedewitte@beebiesite.nl
Ik vind het zo leuk die babysites, ik heb er zelf geen geduld voor, maar vind het wel leuk om bij andere te kijken. Ik heb toch zoiets leuks voor Pepijn, hij is bijna jarig en we laten een Bumba taart voor hem maken. Hij is nl superfan van Bumba! Kijk zo gaat de taart eruitzien, gaaf he. Bekijk bijlage 29748
waarom doe je dat? Ik wil je helemaal niet aanvallen hoor en iedere ouder is zelf helemaal verantwoordelijk voor zijn/haar eigen kind dus als jij je er prettig bij voelt moet je het zeker doen, maar de darmpjes zijn toch nog helemaal niet berekend op dat soort dingen al zal je niet veel geven en het is toch niet zo handig om te beginnen met zoete spullen en dingen waar suiker in zit. Een kind heeft nog een heel leven voor zich waarin nog genoeg zoetigheid gegeven kan worden. 1 van de aug 2008 mama's is ook zo begonnen en haar kindje lust nou helemaal niks, het is de hele dag weer tobben of er wat naar binnen gaat, ik heb geen idee of het wat met elkaar te maken heeft maar ik zou bang zijn om de smaak van mn kind te verpesten bijvoeden Ik begin zelf rond de 5 a 6 maanden met bijvoeden, eerder hebben ze het gewoon niet nodig naar mijn idee en dan doe je het eigenlijk meer voor jezelf omdat je het zo leuk vind. Aangeraden word vanaf 6 maanden omdat je dan meer kans hebt om niet een allergie te ontwikkelen, dat is voor mij genoeg reden om niet te snel te beginnen.
@Annie, ik denk dat Anouk dus juist rolt omdat ze er ook niets aan vindt op haar buik Straks had ik haar op het aankleedkussen op tafel op haar buik en dan kan ze niet draaien, dan begint ze ook heel vlug te piepen hoor @Hanna, ik denk ook dat het voor Mirthe tijd is om daar heen te gaan. Maar het is toch weer een stap he En wat goed dat Svinthe weer een dutje boven heeft gedaan! @Ollekebolleke, het is voor mijn productie van de BV niet verkeerd hoor als ze 's nachts komt. En bij mij krijgen kindjes altijd eten hoe laat het ook is, ik ben het niet zo eens met die theorie dat kindjes dan wennen aan een nachtvoeding en dat blijven doen. Bij Mirthe zijn we toen ook aan het rommelen gegaan, met niets geven en laten huilen tot rekken met een tut en idd water geven Maar het beste was echt om haar gewoon een flesje te geven, dat is vanzelf over gegaan Dus bij Anouk doe ik niet eens moeite, die krijgt gewoon meteen eten Finn, dus ook lekker aan de rol, knap hoor! He jakkes nu is hij dus veel huilend wakker, da's idd niet de bedoeling en niet prettig Gelukkig is deze dag bijna ten einde, op naar een nieuwe frisse dag morgen! @Skatje, ha ha die Aiden Wat jij mama ik oefenen, doei, ik ga mooi een dutje doen @Noa, gewoon Yaslin dan veel op haar buik op jouw buik leggen dan oefent ze toch hoor! Ik ga Anouk ook niet pushen, als ze niet wil dan niet @Mumtobe, hier hebben beide dames een eigen hyvespagina @Jingi, super taart! Die gaat in de smaak vallen @Petra, het is idd ieder zijn eigen keuze wanneer en met wat ze beginnen om het kind te laten proeven of eten Hier trouwens een kind wat ook bijna niets lust maar die heeft juist heel laat alles gehad en geproefd en ik wil daarom Anouk eigenlijk iets eerder dingen laten proberen. Dan bedoel ik niet nu maar straks rond een maand of 8
@ Monique, wat een supergave foto's van Anouk en wat is het een knap en leuk meisje. Gaat het nog steeds zo goed met de beide meisjes? @ Jingi, wat een prachtige taart, Roos is ook een fan van Bumba, is zo schattig als ze gaan meeklappen hè? Had ik de hele avond vrij gehouden om lekker op de zw pagina te hangen, ligt alles eruit maar gelukkig kan ik er nog op voordat ik in mn bedje lig. Ik heb nu 4 vrije dagen voor de boeg en ik heb er zo een zin in. Ik ga de hele dag kusjes geven (aan mijn meisjes dan hè, niet dat jullie denken dat ik de hele dag kusjes ga geven aan wie maar wil)
Het is maar een klein likje hoor, wat hij krijgt! En hij van alles nog maar 1x een likje gehad. En niet alles op dezelfde dag! Ik stop hem heus nog niet vol met suiker en zo
goedemorgen, hier even een berichtje vnmij, Ook iklaat mijn meisje dingetejs proeven, ook een likje maar dan wel met dingetjes die gezond zijn. Met avond eten zit e altijd bij ons en dan laat ik haar een sperzieboon proeven of een worteltje, niet dat ze het et maar dat ze de smaak proeft. Op suiker dingen heb ik het niet zo, maa ik hou er ook niet van dus dat scheelt dan weer. Verder niet alles bij gelezen , wel een gave taart heb ik gezien. Verder hier geen byzheden (ja eenvriendin die denkt dat zij het wel weet en mij ongevraagd advies geeft, daar hou ik niet van)
Jingi, wow wat een mooie taart zeg!! Daar zal Pepijn heel blij mee zijn! Petrabr, balen he dat het forum eruit lag. Ik had ook net wat tijd... Gelukkig doet ie het nu weer. Heerlijk joh, 4 vrije dagen! Heb je nog plannen? Svinthe ligt nog te knorren en ik heb boven de badkamer schoongemaakt *klopt zichzelf op de schouders* Dus ik ben weer klaar voor vandaag! Straks naar het cb. Zie ik erg tegen op ivm de prikjes Ik vind het daar helemaal niet leuk! Hopelijk laat onze kleine meid zich er weer goed doorheen. Ik heb iig geen afspraken staan verder, dus als het niet gaat wordt het verder een mama-hangdag! Fijne dag allemaal!
weet niet meer wie het vroeg, maar ook Sara heeft haar eigen site! www.aguamiga.nl. Wel even registreren voordat je de foto's enzo kunt zien, want ik wil niet dat jan en alleman Sara kan bekijken, maar jullie vertrouw ik wel
Dimara is gisteravond om kwart voor 8 in slaap gevallen in haar ledikantje, en toen wij gisteravond naar bed gingen hadden we besloten haar te laten liggen en als ze vannacht zou komen, dan zou ze een nachtvoeding krijgen van 60cc..... *tromgeroffel* ze werd om 5 uur wakker flesje gehad weer terug in haar ledikantje, even mopperen maar toen weer geslapen tot 8 uur (tussendoor een paar keer wakker, speentje terug gegeven en ze sliep weer) ik ben echt supertrots op ons meisje!! en nu ligt ze dus alweer in haar ledikantje te slapen vanaf 9 uur! ik denk dat t wiegje naar zolder kan ergens ook wel weer jammer... Een paar dagen terug ging het hier over een verkleiner voor in het badje... ik heb ook zo'n onding (als ze erin zit in haar badje zit ze met haar buikje boven water en ik kan er niet meer langs met mijn handen om water over haar buikje te gooien) maar ik heb er vanmorgen op een andere manier gebruik van gemaakt hihi... als Dimara smorgens wakker wordt verschoon in haar eerst en daarna moet ik haar dus weer wegleggen om een flesje te maken (als ik het andersom doe is het flesje weer koud) dan is het altijd gillen natuurlijk want ze heeft honger... dus nu heb ik haar in de badverkleiner gelegd bovenop de wasmachine (ze krijgt haar eerste flesje boven) en zo kon ik haar flesje maken terwijl ze mij zag! (wasbak hangt naast de wasmachine en ik heb constant zicht op haar, ook zit ze stevig in dat ding) het werkt geweldig want ze heeft lachend en kletsend op haar flesje zitten wachten
@Petra, het gaat idd nog goed met beide meiden Anouk is echt heel makkelijk daar hebben we het echt mee getroffen Oke ze komt vaak om eten en slaapt nooit zo lang maar verder vindt die alles wel prima. En Mirthe tja hi hi, is een geweldige meid maar soms nu pfffffffff ik zoek af en toe echt een stukje behang Maar over het algemeen heb ik het echt getroffen hoor!! Volgens mij heb jij ook 2 heerlijke meiden of niet? Je komt in ieder geval wel altijd zo over En joh geef jij nooit kusjes aan iedereen die maar wil, wat flauw @Skatje, trekt Aiden dan gekke bekken als je hem iets laat proeven?? Ze zeggen altijd dat je bij een 2e makkelijker bent maar ik heb het bij Anouk nog niet gedaan om die iets te laten proeven @Brusje, die van jou heeft dus al groenten geproeft, viel het in de smaak?? Vervelend van die vriendin, kan je het haar wel duidelijk gemaakt krijgen?? @Hanna, veel succes op CB! @Mumtobe, wat goed van Dimara dat ze zo lang heeft geslapen!!! En hi hi, sommige dingen kan je idd ook voor andere doeleinden gebruiken he! Hier weer gewoon normaal 1 nachtvoeding gehad. En nu slaapt ze nog steeds dus zit er dadelijk als het goed is 3 uur (of zelfs misschien wel wat meer) tussen de voeding Dan ben ik eens benieuwd of dat wat uitmaakt voor het schema van Anouk de rest van de dag.