Hmm laat ik nou net de brieven ontvangen voor de vaccinatie. Tis op hetzelfde tijdstip als Youri moet dus wij kunnen gezellig met zijn 3en gaan..... (als ik Youri laat prikken...)
@Mvy, lief zeg Esmee en Youri samen!!! Ze lijken zo erg op elkaar echt leuk!! Wat een moppies.... En jammer dat je niet komt, dan moet ik zelf maar aan de slag @Annemiek, ik en mijn vriend laten ons wel enten! Zo nu even aan de thee en chocola En daarna poetsen....leuk zeg
Hallo allemaal! Wat zie ik weer een hoop leuke fotos voorbij komen! MvY, jij bent wel een super huisvrouw he? Volgens mij is jouw huis echt super schoon als ik je steeds zo hoor over poetsen. Annie, wat lekker dat je nog zoveel vakantie had staan, leuke verrassing! Annemiek, ik laat mij wel enten ja (en geef volledig bv). Mn man is al geent omdat hij astma heeft. Nou ik ben het even kwijt wat ik nog meer wilde zeggen. Oja, Monique, ik zag gister volgens mij een hele leuke fotoshoot van Anouk, dat ze omrolt. Leuk gedaan! En ik moet ook vaak aan jullie denken als ik iets aan het doen ben. Mn man hoort ook vaak: "op het forum zei iemand dat .." En dan volgt er bij hem een zucht of een lach. "Jij weer met je forum". Zijn wij "hechter" dan andere bevallinglijst clubjes? Hoe staat het overigens met de meeting? Is er al een bepaalde datum die het wordt? En wordt het zaterdag of zondag? Januari is al redelijk snel, dus dan weet ik welke dagen ik nog even vrij moet houden. Mm ben een stukje mandarijnen-chocoladetaart aan het eten. Jammie.
Mamajess, nee hoor ben geen superhuisvrouw hihi. Ik heb gewoon een huis wat heel snel vies word/stof vangt... En 2 poezen en 2 (3) kinderen dus vandaar Monique, ik lees vanalles steeds over foto's van Anouk maar volgens mij heb ik die toch echt gemist... Ga maar eens terug zoeken want ben wel nieuwschierig. Annie, thnx. Hihi toch maar zelf aan de slag dan. Skatje, hoezo? Ben je bang voor spuiten of wil je gewoon niet?
Oh Monique, geweldig hihi die foto's van het omrollen! Ze worden groot he... Wat zijn de augustus beebjes toch allemaal mooi!! Dat valt me echt op Jingi, trouwens nog bedankt voor je antwoord over de Bumba taart. Ga eens googlen.
@ Meeting, het word iig een zaterdag in januari. Maar ik moet nog even met de locatie checken wat voor kosten er eventueel zijn en wanneer het kan etc. Maandag meer erover! @ MvY, leuke foto's!! @ Huishouden, nou ik heb de zolder gedaan, 2 wassen weggevouwen en beneden de keuken aan kant en hele verdieping gestofzuigd. Eigenlijk moet ik nog afstoffen beneden maar het schemert gelukkig dus dan zie je de stof niet. Do d'r kamer is eigenlijk de enige ruimte in huis die ALTIJD opgeruimd en schoon is dus die is zowiezo goed. Ik krijg zo visite hihi. Vandaar mijn plotselinge sopdrang. Wat eten jullie vanavond? Ik weet niet of mijn visite mee eet of niet. Ik heb geloof ik nog pizzabroodjes in de vriezer... erg verleidelijk. Mijn vriend moet vanavond achter de bar dus als mijn visite niet blijft ben ik alleen. Kan ik lekker in mijn pyama haha. Erg zeg, heb 'm eigenlijk net uitgedaan ;o) @ Daan, thanks, misschien is dat het wel. Ze kan bijv wel ineens heel goed op haar hoofdje omhoog houden, normaal ging ze alleen gillen als ik haar op haar buik legde. En haar neus afvegen aan het boxkleed ;o) @ Forum-buddies, mijn vriend gaat gelukkig niet zuchten ofzo als ik zeg: "iemand op het forum zei". Hij heeft het altijd wel handig gevonden dat ik hier zoveel info vond. Maar ik merk dat mijn vriendinnen soms wel een zucht slaken als ik iemand van hier noem. Ik begrijp dan ook niet dat niet iedere zwangere vrouw zich aansluit bij haar bevallingsmaand-forum. Het is zo onwijs handig en gezellig! Dus mijn zwangere vriendin word wel eens moe van mijn gepromoot haha.
ey meiden!!! hier was ik weer hihi. me medicijnen werken gelukkig iets dus dat scheel weer. iemand vroeg wat de dokter er van vondt. zit gewoon vol slijm in me luchtwegen dus ja. en weer practige foto's voorbij zien komen. @mumtobe inderdaad ga maar niet stoken in goed huwlijk hihi. en hier nog geen vaccitnatoe binnen had dus even gebeld naar de ggd en wij krijgen hem morge of maandag, en ik moet om 13.15 a.s donderdaad en me zus om 13.00 maar wij gaan dus om 13.00 want me zus heb geen vervoer. en me vriend komt die dag om 14.00 binnen dus wordt snel snel. hun thuis brengen yas ophalen bij me pa en dan eindelijk naar de haven pff zou nog meer reageren maar ben weer is vergeten en inderdaad wij zijn wel hecht clubje
@ Annie: Stoere Milan Pfff hier heeft mijn vent zojuist gelezen (op teletekst) dat 1 vaccinatie genoeg blijkt te zijn... nu gaat hij er dus waarschijnlijk maar 1 halen met zijn naaldenfobie! @ Mvy: Er wordt veel op geboortedata gewerkt met de oproepen, dus misschien ligt het daar aan! Ligt Esmee gewoon op de bodem van t bad? Geweldige foto van je moppies! @ Petra: Owww Suze heeft staartjes haar ik ben jaloers!! Uberschattige foto zeg! @ Noa: Jeeeej je mannetje komt bijna thuis!!
verdorie, ik had een heel verhaal getypt en nu is het weg!!!! ik ga het echt niet nog eens typen, dus heel kort: wat een superleuke foto's, en idd allemaal heel mooie beebs. bofkonten zijn wij! Ties voelt zich weer beter vandaag gelukkig! mama niet, want na 3 maanden helemaal geen bekkenklachten is het nu weer begonnen...handig als je op een bso werkt... en iemand vroeg gister geloof ik of ik nog eens een lekkende boob had gehad... helaas niet. Hier alleen nog bv uit de vriezer.
Zo eindelijk weer eens tijd om mee te kletsen... lees elke dag wel mee hoor, dus ben helemaal op de hoogte. Ik val hier weer even binnen... Wij hebben hier de oproep voor de vaccinatie nog niet binnen, zal binnenkort hopelijk wel komen. Mooie foto's voorbij zien komen Aankomende maandag gaat Lisa voor het eerst een ochtendje wennen op het kdv. Ik had een afspraak staan om een kijkje in mijn nieuwe klas te nemen maar er is iets tussen gekomen, n raar verhaal in iedergeval :x baal er een beetje van het leek me zo leuk om even te wennen/kijken. Vraagje: Lisa weigert sinds deze week de fles. Moet redelijk wat moeite doen om haar aan het drinken te krijgen. Ook haar slaapritme is een beetje chaotisch sinds ze in het ledikant slaapt. Ze is verder hartstikke vrolijk maar drinkt dus niet al haar flessen leeg. Zitten we weer middenin een sprongetje?
Mumtobe, voor poepen kan je inderdaad wat water geven (of beetje olijfolie in de fles zeggen ze, heb ik nooit geprobeerd) het is ook even wennen voor die darmpjes allemaal. Thee, ja venkelthee mocht bij krampjes dus die in ieder geval? Rest weet ik niet... Online vond ik dit: Ouders Online: Vraagbaak kindervoeding- archief en dit: Rooibosthee is voor iedereen gezond, maar als u bepaalde klachten heeft, zou rooibosthee extra goed voor u kunnen zijn vanwege het ontbreken van ondermeer cafeïne. Zelfs voor baby's is de thee gezond. Voor deze allerkleinste is er speciale baby-thee. Daarnaast kan je dingen als kamille thee ook wel doen denk ik... En vanaf vier maanden zie ik andere meiden zeggen, dat geldt voor rijstebloem toch eigenlijk ook? Denk niet dat (slappe) thee kwaad kan, kruidenthee wel te verstaan en het liefst nog biologisch? met googlen kom je een heel eind En so cute weer die foto's! Hanna, bol.com met 15% korting dat speelgoed? Ik zat laatst te kijken bij hun en er waren toch aardig wat dingen duurder dan bij een bart smit... Ik koop nooit online (ok boeken/cd's/dvd's wel), of ik winkel graag Monique, het foppen met de fles heeft als verschil dat hij niet 1200 ml op een dag krijgt en dus 36 schepjes want dat is teveel... Voor de rest is het maagvulling net als een "volle" fles. Monique, wat je zegt over verweven zijn door je gedachte aan cjpt en de kledingmaten, dat herken ik wel! Ik haal jullie ook wel eens aan in voorbeelden of verhalen Annie, gekke Milan weer ik zijn pacco? Nou ja als hij maar slaapt toch? Daan, wat lief Noor met haar roze muts en wantjes!!! Aguamiga, hier de baby bjorn active, erg prettig, ook omdoen is erg makkelijk! Maar 7 kilo voel ik toch wel erg goed... Ik heb een zwakke nek/rug dus kinderwagen is het beste voor mij. @ alle foto's, ik vind spam zooo leuk! Allemaal zo schattig, keep them coming! MamaJess, ik weet niet of wij "hechter" zijn, mss kan iemand dat beoordelen die ook op een ander draadje mee schrijft? En als je data vrij moet houden? alle weekenden alvast? Ooohh alleen de zaterdagen lees ik Ik schrijf wel in een draadje uit 2003 mee op een ander forum, ook erg gezellig en we meeten elk jaar een keer, we zijn nog met z'n drieen over hahaha Soms popt er wel ineens een oude bekende op maar niet lang meestal. Vandaag een oproep gehad voor iedereen hier en we gaan het wel doen, even met de andere helft papa's overlegd maar die hadden zich niet echt erin verdiept... Wij moeten maandag tussen 17 en 20 uur, ze hebben het hier ingedeeld op postcode en hebben gelukkig een ruime tijd waarin je kan komen, ze werken in blokken van 3 uur. Elias heeft vannacht geslapen van 21:30 tot 6:30! In zijn slaapzak! Ik hoorde hem wel even om half 5 maar ging weer slapen, ikke blij! Hij had gister maar 4 flessen op, de laatste was om 20:15, daarna nog even leker gespeeld. Ik heb vanmiddag een papje gemaakt van rijstebloem, het is zo'n happerd/smakkerd dat ik dacht, volgens mij wil hij dat wel proberen en aan groente en fruit wil ik nog niet beginnen ook al is hij bijna vier maanden, hij vond het maar vreemd maar smakte wel een eind weg, kreeg niet veel binnen want het ging ook net zo hard weer naar buiten maar we hebben ons vermaakt een tijdje, foto's volgen Eerst nog een foto van zijn voetje van gister, ik denk niet dat ik hoef aan te wijzen waar de schade zit...
@mumtobe inderdaad bijna thuis!!!! @marieke ow balen dat je bekken gebeuren weer terug komt. @usfamke hier ook nog geen oproep binnen hoor. mischien morgen.
Lees net op het regionale nieuws dat er in onze provincie iets misgegaan is met de versturing van de oproepbrieven voor huisgenoten van babies tussen de 0 en 6 maanden. De verwachting is dat we de brief zaterdag zullen krijgen. We wachten rustig af...