mooi hoor, die foto's van kane en elias! en svinthe... tja wat zal ik daar over zeggen... wat een ontzettend lief en mooi meisje! super foto! kerstmuts: heb nu een muts besteld via internet, en dan komt de naam van senna erop te staan. dus hij is onderweg! ga nog even een was aanzetten
Anouk, zo ik ben jaloers op die chocotoffs Die zijn zooooooooooo lekker he! Fijn dat de pepti vergoed wordt! Schoonfamilie, daar heb je toch marktplaats voor? Mik, leuk een kerstmuts met naam!
ey meiden hoe is het> jullie hebben lekker gekletst, heb alles terug gelezen hoor. dus regaar ff op de grooteste dingen. prik: hier werd ook gemeld baby's mochten niet mee. du ze gaat even naar opa en oma. en de tijden die aangeven stond was om alles zo vlot mogelijk te laten verlopen dus ik hoop dat we snel door kunnen want we moeten daarna me vriend ophalen hihi. HUILEN: hier ook met tranen. zag weer mooie foto's voorbijkomen. pff het wordt hiert zwart buiten!!! hopelijk blijft het een beetje redelijk weer
Zo vanaf mijn werk hier. Raar hoor, aan de ene kant voelt het echt alsof ik helemaal overnieuw moet beginnen. Aan de andere kant voelt het alsof ik nooit ben weggeweest en de afgelopen 5 maanden nooit zijn gebeurd. Heb wel heel de middag lopen puin ruimen want ja er heeft hier 5 maanden een man alleen op de vestiging gezeten de afwas stond bijv opgestapeld in een keukenkastje was hij vergeten te doen hahahahaha. Nouja, 6 uur opruimen verder en ik voel me weer een beetje thuis haha. @ Annie, was het niet makkelijker die schoonzus uit je vriendenlijst te halen ;o) @ Brusje, heb je helemaal geen idee waarom de beeb elk uur komt? @ Mum, ik verstuur nooit kerstkaarten, dus kan je geen tips geven. @ Marieke, ik ben vorige week naar 2012 geweest, vond precies hetzelfde als jij. Leuke fotos weer allemaal! @ MamaJess, nee ik neem Do ook niet mee naar de vaccinaties hoor. Al is het maar omdat je misschien wel erg lang moet wachten en dan zit je daar straks met een huilend kind. Mijn moeder past die dag zowiezo op Do want het is voor mij onder werktijd. Dus oppas had ze al. @ Mum, hier vanaf het begin al direct tranen volgens mij. @ Ollekebolleke, het viel me hartstikke mee! Kijk er is wel het 1 en ander veranderd hier maar puur het werk zelf verleer je natuurlijk niet. Dus je bent heel snel weer bij. Ik heb ook aangegeven dat ik deze eerste 3 dagen niet van plan ben om al operationeel te zijn. Ik richt me nu op 20 weekmemos met aangepaste procedures doornemen, cijfers van 20 weken bestuderen, vestiging opruimen en het huidige werkend bestand en klantenbestand uit mijn hoofd leren. Daar kan ik prima 24 uur mee vullen. En dan volgende week weer knallen! Ben ik een slechte mama als ik zeg dat ik vanochtend huppelend de deur uit ging, Do niet heb gemist en het heerlijk vond om vandaag weer eens even mijn oude vertrouwde zelf te zijn? ;o) Ik voel me weer helemaal mens ipv mama. Heerlijk!
@ Cjpt, wat heerlijk voor je dat het werken zo goed ging. Je snapt nu zeker wel waarom ik sommige had aangeraden om het toch een weekje te proberen? Ik vind het ook zo fijn om af en toe even niet alleen maar over flesjes en luiers na te denken. ik ga de meisjes halen toedeloe
@ Annie: idd waar bemoeid ze zich mee zeg die schoonzus van jou! 18.30 uur zou voor ons een ideale tijd geweest zijn, had ik liever gehad als vanmiddag half 3!! hoe is het telefootnje met de KA gegaan? *lees het al* goed zeg! @ Monique: Ja daar verbaas ik me dus ook over, volgens mij gaat Dimara het ook echt niet tot 6 maanden redden in de bak hoor! ze heeft nu nog maar zo'n 10cm over... @ Ollekebolleke: haha die Finn neemt dat versje (na 9 maanden mama pesten... en dan iets over papa pesten haha) wel erg serieus dus Heerlijk idd paardrijden! kan niet wachten tot ik weer lekker een buitenritje kan maken in de voorjaarszon! Finn huilt pas 3-4 weken met tranen? ow dan zal het bij Dimara snel komen denk iK! @ Noa: Jeeej je mannetje weer thuis!! Prik viel mee, totaal niet pijnlijk en gelukkig was het niet druk! helaas kwam het wel met bakken uit de hemel vallen toen we de auto uit wilden stappen haha Vriendlief vond het maar niks, prikje en het inspuiten van de vloeistof heeft ie niks van gevoeld zei hij maar meteen erna trok ie spierwit weg en moest ie ff gaan zitten... toen dacht ie dat het wel weer ging en ging ie achter de kinderwagen lopen! nou tis maar goed dat ik naast m liep want toen ging hij dus bijna van zijn stokkie! toch maar weer even gaan zitten misselijkheid en duizeligheid laten zakken en toen zijn we rustig naar buiten gelopen! hij krijgt nu pas weer een beetje kleur! gelukkig heeft ie (nog) niet gezegd dat hij de volgende niet gaat halen! Ik was best nerveus omdat ik niet wist wat ik van hem kon verwachten en de tranen brandden in mijn ogen omdat ik al die kindjes zag huilen! heb echt een paar keer moeten slikken!
@cjtp fijn dat het werk mee viel,en je do met een gerust hard achterliet. @mumtobe ja bijna thuis he!!! en jullie zijn dus geprikt, zo te lezen kan je mannetje der niet echt goed tegen hihi. ik hoop dat het hier ook zo goed gaat, en niet lang hoef te wachtten.
@ Noa: ow nog ff dus! nee vriendlief kan er echt niet tegen! het is geen aanstelleritus! hier ging het allemaal heel vlot, hoop bij jullie ook! Oeps vriendlief heeft een telefonische ruzie met zijn moeder... t ligt niet aan mij gelukkig haha!
@mumtobe ja sommige mensen kunnen gewoone echt niet tegen naalden en ja daar kan je niks aan doen, ow telefonische ruzie mmmm gelukkig niet jouw schuld hihi en ga duimen dat het hiet ook vlotjes verloopt
@ Noa: Nou ik werd er nog wel even bijgehaald verderop in t gesprek! wij kunnen niks goed doen! hadden jullie het over schoonfamilie op marktplaats?? kan je er ook bij vermelden dat je geld toe geeft?
@Mumtobe, haha jij hebt ook al zo'n leuke schoonfamilie Nou veel erger dan mijne kan haast niet haha! Ik geef ook geld toe!!
Annie: uh das een goeie, tja je vriend weg doen is ook zo wat, dus ik zou zeggen gewoon marktplaats. (ow lees nu nog iemand met hetzelfde idee!!) Ow wat verschrikkelijk vervelend dat je vriend gratis snoep van zijn werk had mee genomen, ik rij morgen wel ff langs dan help iok je er wel vanaf!! Noa: heb jij ff pech met je weer! Het is hier 5 km bij jou vandaan tenminste best wel rotweer, met heel veel regen nattigheid, hagel, onweer en wind. Heb je de hond nog droog uit kunnen laten?? En hoe laat moet jij te prikken voor de mg, wij moeten donderdag om 16.45 Cjpt: nee hoor je bent geen slechte moeder, omdat je het fijn vond om even je eigen oude ik te zijn, zolang je ook weer met plezier naar huis toe gaat naar je mooie dochter en manlief en als je maar wel aan do gedacht hebt! Tja opnieuw inwerken heb ik wel een beetje last van je verleerd het ook niet, hoe je mensen moet wassen enzo, maar sommige handelingen zijn wel veranderd, dus moet ik toch even opnieuw leren! Mumtobe: ow nee Finn huilt al vanaf week 3 of 4 met tranen! maar het begon wel met gewoon natte ooghoekjes en nu echt hele grote krokedillentranen!! En inderdaad wat het versje betreft, maakt Finn helemaal waar! Ik ben ook zo benieuwd hoe vriendlief hier gaat reageren! Schoonfamilie en marktplaats: Mag je daar ook gewoon je eigen vader op zetten??? Ik heb niet een hele goede relatie met mijn vader, maar bel hem wel 2 keer in de maand ongeveer, belt hij mij van de week boos op of ik zijn telefoon nummer kwijt was...... Uh nee hoezo, nou je belt niet om te vertellen dat je tockets naar canada hebt geboekt en dat je een nieuwe auto hebt gekocht en en en, dus waarop ik zeg je kijkt ook op hyves en daar heb ik het een paar keer neergezet dus had je het ook kunnen zien en trouwens je kan mij ook bellen hoor!! Ja maar..... ik heb geen geld zegt hij!!!!! Ja dus je kan ook internetten dus kan je me ook een mailtje sturen of ik ff bellen wil!! Ow grrr sorry kan zo nog wel even door gaan, maar doen we maar niet gaat jullie alleen maar vervelen!! Ik geef ook geld toe bij mijn vader en sm, die is ook vervelend!!! Zit nu al met de zenuwen, ik moet 4 december een ochtend dienst werken en mijn schoonmoeder gaat dan oppassen, heel leuk natuurlijk (not) Maar dan zouden we Finn heel vroeg uit zijn bed moeten halen om 6 uur terwijl Finn normaal altijd tot een uurtje of 8-9 slaapt, nou had mijn schoonmoeder het idee om Finn dan bij haar te laten slapen, maar ik voel me daar niet echt goed bij, dus ik zei het tegen vriendlief en die voelt gelukkig hetzelfde, dus nu moeten we haar gaan vertellen dat ze wel oppassen mag, maar dat het slapen niet doorgaat Ik heb al tegen Will (vriend) gezegt dat hij het dan mag gaan vertellen! Zo en nu ga ik lekker mijn kleine mannetje knuffelen hij heeft al vanaf vanmiddag half 4 de hik T is net zijn moeder Ik weet hoe moedeloos je ervan kan worden en hij begint toch ook echt wel te miepen, t zal wel zeer doen ondertussen, arm kereltje! Meiden een fijne avond en tot de volgende keer!
@Ollekebollek, wat een super beeb heb jij hi hi, lekker papa lastig vallen en voor mama een engeltje zijn Zal ik zaterdag voor Sint dan maar een scheerapparaat als kadootje inpakken, hi hi Krijgt hij ook eens wat! En rare reactie weer van je pa, toen je zwanger was deed hij toch ook soms zo vreemd (was toch bij jou he??) En je SM zal het maar moeten accepteren he, het is jullie kind en jullie bepalen wat voor hem het beste is Dat zij het aanbied om hem te laten overnachten is heel lief maar je hoeft er toch geen gebruik van te maken?? @Rianne, Mirthe had wel de vieze poep maar ook geen luieruitslag Heb je al gevoeld of gekeken in zijn mondje? En yep ik ken het gevoel dat je iets krijgt maar eigenlijk al weet dat je net zo goed weer een afspraak kan maken voor over een paar weken. @Annie, you go girl!!! Ik zou er ook moeite mee hebben gehad hoor om dat te doen, zou denk ik ook hetzelfde als jij hebben gedaan @Noa, heb jij ook die zware onweersbui gehad?? @Cjpt, yep jij bent nu een slechte mama!! Welkom bij de club @Mumtobe, hier ligt Anouk ook al strak in de bak Gelukkig kan het buggygedeelte wel heel plat dus dat wordt binnenkort ombouwen Kom volgende keer hier de prikken maar halen, dat was echt zooooooo relaxed! Nou, eens een keer 10punten voor Gemert!! Hier snappen ze wat het is als er kinderen geent worden. Bij binnenkomst totaal niets te horen en zien van de entingen ook door het oproepen op postcode maar een rij van een stuk of 5 voor ons. Als je aan de beurt was kwam je binnen in een kamer waar ook nog eens schermen stonden en mochten wij gewoon met ons 3tjes bij elkaar zitten, zonder iemand anders erbij Prikken was ook zo gebeurd en Mirthe heeft even gehuild maar bij het zien van een spekkie was het weer over Super relaxed gegaan dus
@ Ollekebolleke: Jij ook SMperikelen... getver ik mag toch echt hopen dat ik niet zo wordt later!! en je vader is ook al lastig! Sterkte meid! Finn al zo lang de hik?? tjonge! ik heb het wel eens 12 keer op een dag maar zo lang heb ik het gelukkig nog nooit gehad! hoop ook niet dat Dimara dat van mij ge-orven (?) heeft! Fijne avond meid!
@ Monique: Wat relaxed idd... nou hier werd je gewoon open en bloot midden in de sporthal geprikt! t ging gelukkig allemaal wel heel vlot maar die kinderen zien elkaar al huilen voor ze aan de beurt zijn dus die kids gaan al over de emmer voor ze uberhaupt bij die prik in de buurt zijn!
@mumotbe ow jij bent er ook bij betrooken ja mp mag ook mischien kunnen we alle sm hier bijelkaar op de advertentie zetten hihi. @ollkebolle nee hier alleen regen, maar heb de hond tussen de buien door uitgelaten hihi. en wij mogen om 13.15 en me zus om 13.00 dus ik ga dan ook ze rijden met mij mee. @moniqeu ow netjes geregeled die prikken bij jullie ik zou niet weten hoe ze het hier doen. en nee geen omweer gehad
Miekiepluis heeft me gevraagd of ik namens haar wat groetjes uit wil delen aan jullie, dus hierbij. Ze heeft het even heel erg druk met een goeie balans zoeken tussen werk en prive en het lukt dus niet om hier regelmatig te komen. Zodra ze wat meer rust heeft komt ze gauw weer buurten!
@mumtobe, Ruben heeft ook al een paar weekjes tranen. @monique, ja kolven ging vandaag heel goed. En ik heb er eigenlijk niks speciaals voor gedaan. Normaal kolf ik 140 (2 borsten) nu had ik 240?! met 2 borsten...naja....ik hoop dat het zo blijft. wat kunnen ze je toch aan het schrikken maken he...slaapt ze een keer door het is ook niet goed..hihi Ik hoop dat Ruben ook eens door gaat slapen, ben de afgelopen weken zeker 2-3 keer per nacht uit mijn bed gemoeten. Als ik hem na het voeden terug leg is hij ook echt heel onrustig en loop ik rustig nog 5 keer terug om zijn speen in te pluggen. loop echt op mijn tandvlees op het moment. @ollekebolleke, vandaag ging het kolven goed. Ik had vanochtend toen ik wakker werd voor het eerst in lange tijd een overvolle borst... groetjes terug aan pluis
cjpt, gelukkig dat het werken goed is gegaan. Ik begin er oek wel aan toe te raken denk ik hoor. Svinthe is al dagen aan het miepen en ik ben het echt even zat nu. Ik kom net van mijn moeder, daar heb ik lekker gegeten en zij heeft de fles gegeven. Svinthe begint steeds als ze een fles krijgt keihard te huilen.... zielig voor haar, erg vermoeiend voor mij. Manlief had wat van zijn werk vanavond en heeft gewoon nog even geborreld na afloop Ik wil ook!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *Zwaait naar Miekiepluis* Hopelijk komt alles snel een beetje in het ritme voor jou! Fijn dat ik goede berichten lees over de prikacties! Lijkt me niks om zo lang met je kind in de rij te moeten gaan staan. Ik ga even de avonddingen doen, alles klaar maken voor morgen. Fijne avond!