Augustus 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door brusje, 13 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Catje86

Catje86 Bekend lid

1 sep 2008
    602
    0
    0
    Hanna mag ik vragen waar je die leuke varken-knuffel vandaan hebt?

2. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    @Mumtobe, ik was hier ook al bang voor zo'n sporthaldrama maar gelukkig snappen ze het hier dus!

@Noa, hier keken ze niet naar de tijd, wij waren ook wat vroeger, dus dan zou je het ook moeten halen om je mannetje op te pikken
    En geen onweer???? Jeetje het ging hier te keer joh,pffff

@Cjpt, wil je haar de groeten terug doen en zeg maar dat ze eerst haar draai moet vinden en dan vinden ook wij vanzelf weer een plekkie!

@Jingi, kolf je op dit moment op ongeveer dezelfde tijd??
    Je borsten gaan er dan schijnbaar ook aan wennen en gaan op die tijd zorgen dat er voeding is
    Maar wat moet dat een goed gevoel zijn geweest!!!
    Kan je hem lekker wat extra meegeven ook!
    Hier moet ik normaal ook nog steeds eruit voor een nachtvoeding maar dat is eruit, voeden en erin, kost me ongeveer 15min dus goed te doen
    Anouk slaapt zonder tut en ben daar nog steeds zoooo blij mee
    Maar ik vind het soms al vermoeiend dus kan me dat bij jou dan ook voorstellen

@Hanna, krijgt ze er niet vlug genoeg iets uit dan ofzo???
    Moet ze te hard werken?
    Is toch gek dat ze elke keer bij een fles zo hard gaat huilen

Ik denk dat ik kolf toch maar eens ga opzoeken
    Anouk ligt er alweer vanaf half 7 in en die heb ik niet meer gehoord.
    Ben benieuwd wat ze nu voor me in petto heeft vannacht
    Ik vind het allemaal best maar met dat doorslapen van afgelopen nacht had ik boobs, pfffffffffff
    En het drinken uit een gestuwde borst is ook niet echt een prettig gevoel, dus denk dat ik ze dadelijk nog even lekker leeg maak
    Heb ik ook meteen een voorraadje weer

3. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    @Hanna, wat raar dat ze zo gaat huilen als ze een fles krijgt. Ik wil niet wijs doen hoor, maar heb je nooit aan een KMA gedacht?? Ook omdat ze last had van haar darmpjes en krampjes. En omdat ze ook laat staan. Je moet eens kijken op internet naar de symptomen zo kwam ik er met Milan ook achter!

@Cjpt, fijn dat het goed is bevallen om weer aan het werk te zijn! Ging het allemaal goed met Dominique?

Groeten terug aan Pluis!

Zo ik ga even chipies eten op de bank!
    Moet morgenochtend weer naar de osteopaat, zo geen zin in....
    Tot morgen!

4. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    goedemorgen allemaal,

ik hou vandaag een super relax dagje, alleen even boodschappen doen, maar dat vind ik altijd leuk om te doen en verder lekker een beetje rustig aan doen.
    Suze kwam om 3 uur en net als Monique is het dan even voeden en weer terug leggen. Ik verschoon ook geen luier 's nachts

5. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    @ Hanna, in januari "mag" ;) jij toch pas weer werken?
    Kun je jezelf niet een avondje rust geven door lekker met je zus of een vriendin op stap te gaan? Lekker uitgebreid uit eten en een filmpje ofzo. Ik heb dat soms ook echt nodig hoor!

Helemaal geen idee waarom ze zo gaat huilen bij een fles?

@ Annie, ja Do had het super gedaan! De laatste dagen was ze vreselijk aan het rommelen met haar ritme, dan weer 3 uur ertussen, dan weer 4 uur, en soms was ze er zo uit dat ze elke 2 uur kwam! Maarja, oma's stralen een bepaalde rust uit denk ik... ze was heel de dag keurig elke 4 uur gekomen en verder geen huilen ofzo. Beetje jammer voor ons dat ze wel al 2 nachten om 2 uur en half 6 's nachts komt ;) Maar daar kan oma niks aan doen haha.

@ Monique, ik vond het juist altijd een lekker gevoel om te voeden op een ontploffende borst haha. Echt alsof je HEEEL nodig moest plassen en eindelijk mag. :D
    Oh en bedankt voor het welkom bij de club hihi, dat mama-zijn is maar een raar wereldje! Ik ben wel erg blij dat ik vaker lees dat het normaal is om het fijn te vinden om weer te werken. Ik zou me er gewoon schuldig door voelen anders. Het ging zo makkelijk allemaal!
    Nouja, vrijdag zal een ander verhaal zijn. Nu liet ik haar achter in ons eigen huis bij mijn eigen moeder. Vrijdag moet ik haar wegbrengen naar een ander huis en Peet zijn moeder. Dat voelt ook gewoon al anders.

Nou, nu even aankleden enzo want moet om 9.15 bij cb zijn. Klote tijd want dan moet ze precies eten!

Vraagje: na het prikken mogen ze niet ingebakerd (help) maar mogen ze wel in een dikke slaapzak of ook dat niet? De vorige keer had ze wel een graadje verhoging na de prikken.

6. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Goeiemorgen!

CJPT Succes bij het CB!
    En wat fijn dat je zo lekker gewerkt hebt! Maar kan me wel voorstellen dat je nu ook met een gerust hart ging...Do in haar eigen huis met je eigen moeder. En vrijdag Do wegbrengen naar je schoonmoeder...is toch anders. Maar hopelijk heb je vrijdag ook een lekkere werkdag!

Hier ook weinig plannen vandaag. Straks even naar de Kruidvat en boodschapjes doen voor het avondeten (wat moeten we vandaag nou weer eten? :() en de rest van de dag lekker thuis en een beetje keutelen.

Fijne dag meiden!

7. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen meiden,

Hier een nog slapende Svinthe, dus ik heb even tijd om bij te lezen.

Catje, ik heb het varken gekregen bij het kraamfeest... dus ik heb echt geen idee waar het te koop is. Is zal straks eens even kijken of er een merkje aan zit.

Monique, ja mischien moet ik wel een andere speen gaan gebruiken. Ze heeft nu speen 2, misschien nr 3?
    Heeft iemand hier ervaring mee?
    Is het nog gelukt met kolven gisteravond?

Anouk, ik ga zometeen eens kijken op internet.KMA? Geen idee, maar lang leve google he!
    Succes bij de osteopaat!

Petrabr, zo'n relaxed dagje heb ik ook in gedachten! Heerlijk toch? Ik ga allen tussen de middag even bij mijn ouders eten en verder helemaal niks! :)

cjpt, ja in januari mag ik wer inderdaad. Sinds gisteren ben ik er officieel aan toe :D
    Volgende week woensdag ga ik een ochtendje meedraaien, heb ik heel veel zin in.
    Dat avondje uit is een heel goed idee, ik ga eens wat verzinnen, want op deze manier wordt ik ook niet vrolijker ...
    In mijn coconnetje in huis noem ik het nu...
    Succes bij het cb. Balen dat het precies de drinktijd is. Volgens mij kan je na de prik wel gewoon een slaapzak aandoen hoor!

8. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    geodemorgen,

gister van 20.00 tot 02.00 geslapen en toe om elk uur wakker,
    het is niet iets nieuws hoor, ze poept nog steeds heel veel, en dat begint meestal rond 3en, nu heeft ze geen krampjes meer bij, maar voelt zich te ongelukkig om alleen in bed te liggen, je tussen de uren geen probleem. heeft een van jullie ook een beeb die 5 a 6 poep broeken heeft per ewtmaal? vast niet, kan me niet voorstellen, dit is ook nieuw voor mij. inclusief slaappatroon, beide kids sliepen van 21.00 tot 07.00 met 2 maand. maar ik vind het niet erg hoor, ze worden al zo snel groot.

en als ik bv geef dan gaat ze me aaien????

9. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    Kerncoach

ik was een beetje aan surven voor enten, en dit kwam ik tegen, erg interesant

10. jingi

jingi Actief lid

30 nov 2008
    483
    0
    0
    Alphen aan den Rijn
    Ik vind het ook wel lekker als een volle borst wordt leeggedronken..gek he? haha..

@Brusje, elk uur wakker is Ruben gelukkig niet. Hij is nu erg verkouden dus ik denk dat het bij hem daardoor komt. Ruben poept juist heel weinig soms zelfs een paar dagen niet. Hij laat wel echte grote mensen scheten..en die stinken ook flink!
    Ik vind het zo erg vermoeiend hoor, zeker als ik de volgende dag moet werken. Ik zeg dan wel dat ik een gebroken nacht heb gehad, maar ja als je eenmaal op je werk zit moet je er ook echt helemaal zijn.

Ruben zit tegenwoordig met zijn handjes in zijn mondje, soms moet hij er zelfs van kokhalzen. ik geef hem dan een knuffeltje in zijn handjes en daar gaat hij dan heel wild mee zwaaien..:p

11. Liefie

Liefie Bekend lid

26 mrt 2008
    753
    1
    0
    Zo, die spuit zit er in bij mij! Hebben we dat ook weer gehad.
    Ik was binnen een half uur heen en weer, lekker snel dus. Had nog sneller gekund als die muts bij het eerste tafeltje me meteen had verteld in welke rij ik moest gaan staan, ik stond in de verkeerde... :)

@Annie, fijn dat de ka er in trapte!

@cjpt, nee hoor helemaal geen slechte mama dat je Do niet hebt gemist en lekker gewerkt heb. Ik heb ook nog op je hyves blog gereageerd. Was juist wel blij te lezen dat jij het zo ervaren hebt, geeft mij hoop voor 4 januari als ik ook weer aan de bak ga...

@Olle, oh wat vervelend van je vader. Maar ik begrijp uit het verhaal dat je naar Canada gaat! Naar je zus? Leuk leuk! Wanner ga je? En mag Finn ook mee?

@Miekepluis, als je dit leest... bedankt voor de groetjes via cjpt en de groetjes terug! Doe kalm aan, het is nogal ff wennen natuurlijk met werken, kom maar gewoon weer als eraan toe bent! Hoe gaat het met je mexicaantjes??

@Monique, en... wat heeft Anouk gedaan vannacht? Ben benieuwd!

@cjpt, ik heb Rens de laatste keer na zijn prikjes wel in een dikke slaapzak gedaan. Dat leek me eigenlijk best tegenstrijdig want die slaapzak lijkt mij dikker en warmer dan de Pacco maar het zal wel te maken hebben met dat ze dan losse armpjes hebben en daardoor toch de warmte beter kwijt kunnen.

@brusje, Rens heeft 2 (heel soms 1) poepbroeken per dag. En hij poept alléén tijdens het drinken. Nooit tussendoor of als hij slaapt ofzo. Wat schattig dat Djamione je aait :D ze vindt mama lief.

Schoonfamilie.... door al jullie verhalen hier heb ik me weer eens extra gerealiseerd wat ik toch bof met de mijne!! :) En net was mijn sm hier om even op te passen toen ik voor die prik ging en toen ik terug kwam heb ik het met haar erover gehad dat ik zo blij ben dat we het goed met elkaar kunnen vinden en dat ik ook weleens anders hoor... en dat ik hoop dat we altijd tegen elkaar kunnen zeggen als er iets is of als we bijv teveel van hun vragen qua oppassen dat ze dat gewoon moet zeggen. En zij bevestigde dat ze blij zijn met mij als schoondochter hahaha. Dus "met dank aan" jullie negatieve verhalen hebben mijn sm en ik elkaar zojuist de liefde verklaard :D.

12. Liefie

Liefie Bekend lid

26 mrt 2008
    753
    1
    0
    Naar aanleiding van Pluis d'r groetjes via cjpt...

Hoe zit het eigenlijk met het hebben van buddy's hier? Ik had op het vorige topic (lang geleden... toen we nog zwanger waren... ;)) een buddy maar die schrijft nu nooit meer mee hier. Stel dat ik een poosje niet kan komen hier zou ik het ook wel fijn vinden om dat ff te kunnen laten weten. Wil iemand anders misschien mijn buddy worden?

13. jingi

jingi Actief lid

30 nov 2008
    483
    0
    0
    Alphen aan den Rijn
    @Liefie, ik wil jou buddy wel worden hoor, wordt jij dan ook die van mij? het is inderdaad wel handig mocht er iets zijn waardoor je niet op het forum kunt komen.

14. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Hey meiden,

ik stap even in op pagina 483.

@Ginny, wat een grappige foto's van Kane.:D
    Noor stopt tegenwoordig ook alles in haar mondje.

@MamaJess
    Wij gaan ombeurten. Als de een gaat, blijft de ander even in de auto bij Noor.
    Vonden het ook niet zo'n strak plan om Noor naar zo'n mensenmassa mee te nemen.

@Mum, Noor huilt volgens mij vanaf een week of 6 met tranen. Heel sneu om te zien.

@Petra, gelukkig heeft Roos niet te veel last gehad van de prik.

@Rianne, misschien komt er een tandje aan? Zielig hoor. Volgens mij had ik ergens gelezen dat ze dan ook van die zure poepluiers hebben.

Wel een heel mooie foto van Elias zeg.

@Hanna, mooie foto zeg. Tis al een hele dame hoor.
    Ik had me voor genomen om Noor nooit van die speldjes in te doen. Maar steeds als ik Svinthe zie vind ik dat zo schattig staan. En ws ook erg handig ivm het haar wat steeds voor haar gezicht valt natuurlijk.

@Monique, ben benieuwd hoe het vannacht is gegaan met de voedingen. Even verder lezen.
    Eng is dat he als ze zo lang slapen. Ik sta dan ook met bonzend haard bij haar deur.

@Cjpt, hoe is het werken gegaan?

@Ollekebolleke, zware lekkage dus. Ieks. Je moet em toch wel even gaan uitleggen dat de weekenden voor uitslapen zijn hoor :p

@Cjpt, nee hoor meid. Geen slechte mama. Fijn juist om te lezen dat je huppelend de deur bent uitgegaan. Bewijst alleen maar dat Do in goede handen is en jij een fijne baan hebt. Maarre, hoe was het weerzien met Do dan?

@Mum, ik kan me niet veel voorstellen bij een naalden/prik fobie, maar zo te lezen heeft je vriend het goed gedaan. Hopelijk is het zo meegevallen dat hij ook de 2e prik haalt.

Ja dat van die kindjes zie ik ook nog meer tegenop dan voor mijzelf. Ik zie steeds van die dramatische foto's etc.

@Monique, ik lees dat jullie ook zware onweer gehad hebben. Wij ook, zaten een paar dikke klappen tussen. Gelukkig werd Noor er niet wakker van, maar haar mama kan er zo niet tegen...

Bij jullie ging het prikken ook op postcode. Bij ons ook (maar ik gok dat Apeldoorn wat groter is). Hoop dat het ook zo gesmeerd gaat.
    Gelukkig dat Mirthe de prik goed doorstaan heeft. Het is je dus meegevallen gelukkig.

@Cjpt, doe je de hartelijke groeten terug aan Pluis. Laat ze maar rustig aan doen.

@Petra, hoop dat je een superrelaxte dag hebt vandaag.

@Cjpt, ik heb Noor wel gewoon in een slaapzakje gelegd. Nooit bij nagedacht, maar het is gewoon goed gegaan hoor.

@Brusje, ik mag al blij zijn als Noor 1 poepluier per dag heeft.

@Liefie,
    :D:p Wel lief dat je dat zo hebt gezegd.
    Ik ben ook gezegend met heel lieve schoonouders. En ook ik heb na het lezen van deze verhalen echt het gevoel dat ik heel gezegend ben.

Zo, ga straks even de stad in. Voeding halen en nog wat Sintkadootjes. Wij kopen de pratende woezel voor Noor. Ik zag dat er meer zijn die dit als cadeautje krijgen/kopen. Leuk!

Dan om 17.00 uur zijn wij aan de beurt voor de prik. Ben benieuwd of het druk is etc.

15. aguamiga

aguamiga Actief lid

9 nov 2008
    178
    0
    16
    Wijchen
    Jullie ukjes ook verkouden (geweest)? Vind t zo zielig, Sara zit helemaal vol, en snuiten kunnen ze nog niet...

Daarnaast spuugt ze ineens ook de laatste drie dagen, maar heb sterk de indruk dat dat van de verkoudheid komt, kan dan horen dat ze veel last van slijm heeft zeg maar, en dan begint ze te kokhalzen...

Vervolgens spuugt ze, en 2 seconden later kijkt ze me dan lachend aan zo van, "hé mama, kijk es wat ik gedaan heb, goed hè!" Echt ziek lijkt ze dus niet te zijn, maar ze krijgt wel vaak schone kleren aan ;)

16. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    @Petra, geniet van je relax dagje
    Hier is het 's nachts idd ook, eerst zelf plassen, dan Anouk met slaapzak en al uit bed vissen, samen op bed kruipen, voeden en terug.

@Cjpt, vond jij voeden op zo'n borst fijn ja?????
    Nou jij liever als ik dan hoor, ik zat echt au au.
    En ik heb er ook geen moeite mee om de kids achter te laten, nu is het bij mij niet voor mijn werk maar voor de rally als ik ze achterlaat, maar toch
    De 1e keer dat ik Mirthe had achter gelaten kwam ik er 's avonds om 22.00uur achter dat ik nog niet had gebeld:D
    Als de kids bij mij zijn dan ben ik Mama Monique maar zodra ik ze achterlaat dan gaat die jas uit en ben ik gewoon Monique
    Ik zoek ook altijd uit hoor bij wie ik ze laat en als ik dat vertrouw heb ik ook geen enkele moeite.
    Enne pssssssssssst wij zijn toen Mirthe net een jaar was, een week naar rally geweest in Finland en hebben haar toen achter gelaten (erg he;))
    En komt ie, ik heb 3 keer gebeld!!

Ik heb Anouk vorige keer gewoon ingebakerd na de prikken en heel goed in de gaten gehouden.

@Hanna, zie je ook dat ze wel wil eten maar dat er niets komt of niet snel genoeg??
    En ik heb gisteravond idd nog 100cc kunnen afkolven!
    Ga er idd lekker eens even uit als je het gehad heb, je batterijen zijn dan meteen weer opgeladen!

@Brusje, dus ze kan wel idd even een goeie ruk doen, jammer dat ze die niet wat later pakt en dan 's morgens elk uur wakker wordt.
    Hier poept Anouk ook echt veel ja, 3 of 4 keer op een dag is geen uitzondering maar 1 keer altijd
    En yep ook hier een borstaaier:D

@Jinge, hi hi ook al zo 1 die het lekker vindt, dat gevoel van uit een volle borst drinken, maf hoor

@Liefie, wat Anouk vannacht heeft gedaan??
    Ha ha, ouderwets mama lastig vallen
    Lag weer wel om 18.30 op haar bedje maar kwam om 1.30 en daarna om 5.45
    Maf hoor maar heb me er bij neergelegd en ooooooit komt er weer zo'n nacht dat je kan doorslapen, wist je alleen maar wanneer he;)
    Ha ha, wat een geweldige SM heb jij dan zeg, knijp er idd maar mee in je handjes

@Daan, succes met de prikken
    En ontspan vooral, ik zat gisteren nogal gespannen en heb nu een zere bovenarm;)

@Aguamiga, vervelend he als ze verkouden zijn
    Anouk heeft ook iets gehad maar gelukkig niet mega erg
    Ze kunnen niet snuiten idd maar er zijn wel van die "uitzuigpeertjes" te koop, ik vind die super handig, dan kan je ze helpen het neusje vrij te maken

17. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    hoi meiden

alles goed hier wel hoor, oins meisje is vandaag alweer 3 maanden gaat echt snel.

@jiongi fijn dat het kolve zo goed gaat.en ruben doet ze handjes dus ook in ze mond yas ook denk wel is bij me eigen hoe kan dat toch passen hihi

@hanna ow svinbthe ook zo mieperig hier nog een dame hoor!! soms kan soms ook wel denken hou is ff je mond hihi

@moniqeu ow niet naar de tijd nou ik zorg wel dat ik er ff voor 1 ben hihi. en nee geen omweer, dus nederland is weer niet zo heel klein hihi

@pluis groeten terug.

@petrbr geniet van je luie dag.

@cjtp

@ginny vervelend het dat avond eten, denk ook wel is wat moeten we nu weer maken. ben je der al uit?

@brusje pff elke uur wakker, en zoveel poepluiers nou dat is hiet niet aan de orde hoor. maar inderdaad ze worden snel groot.

@liefie fijn dat het prikken bij jullie vlotjes verloopt.
    en fijn toch dat het zo goed klikt me je sm. hier voorheen ook maar sinds me zwangerschap en de geboorte is het veranderd.

@daan succes bij het prikken en sinterklaas vieren wij bij opa en oma, en de verzorgde de kado's hihi .maar die woezel en pip komt aardig vaak voorbioj ja

@aguamige. hier is yas even verkouden geweest gelukkig zelf boven opgekomen, het kinde van me zus (9 weken) is al poosje erg verkouden en krijgt nu antibiotica kuur echt zielig zo klein kindje dat zo vol zit. me zus gebruikt neusspray en babyluuf maar heeft helaas voor hem niet geholpen

@

18. Rianne80

Rianne80 Fanatiek lid

20 jul 2008
    1.338
    0
    0
    Lelystad
    Ollekebolleke, hier ook een moeizame/vermoeiende relatie met mijn vader dus ik zucht even met je mee ;)

Monique, gekeken in zijn mondje, ja geprobeerd maar zie in die luttele seconde niet zo snel iets... Het is weer feest deze ochtend, huilen/brullen/janken :x

---> Het is nu anderhalf uur later en ik heb nog een optie bedacht... Hij zat net huilen op schoot terwijl ik wat probeerde te eten... Ik heb een stukje banaan uit mijn eten gevist en tussen mijn vingers plat gemaakt en in zijn mond gestopt en hij vrat me levend op zowat... Zou hij geen pijn hebben maar honger? Twee uur na zijn ontbijt-fles? Om half elf maar een fles gegeven en die is helemaal op... Ik wilde wachten met bijvoeden (allergieën) maar krijg steeds meer het idee dat hij het daar niet mee eens is... Ik had van de week een papje rijstebloem gegeven maar dat vond ie best vies hahaha banaan daarintegen eet hij dus met huid en haar... What to do ladies :(

Hier waren de prikken massaal in een sporthal dus niks netjes wegewekt, ik had een zesjarige angsthaas op schoot en op anderhalve meter afstand zat en meneer met zijn rug naar ons toe en daar verdween op dat moment een naald in waar ik zelfs onpasselijk van werd en toen moest mijn arme schaapje dus nog, dat was gillen ;)

*zwaait naar Miekiepluis* neem je tijd meid.

En zou Gentle al goed verhuisd zijn naar Dronten?

Cjpt, ik heb hier na prikken altijd ingebakerd, is koeler dan een slaapzak denk ik en daar gaat het om, gewoon in de gaten houden en verder is het prima volgens mij...

19. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Aaarrrggghhh had net een hele reactie, druk op backspace omdat ik een typfout had gemaakt, hele reactie weg :(
    ga niet opnieuw beginnen met een zere arm!

heb vandaag goed last van mijn arm! :(

20. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Nou mijn meisje is weer helemaal goegekeurd op CB. Toch altijd weer fijn. Ze weegt nu 4950 gram en is 58,5 cm. Weet dat dat voor velen van jullie hier mini lijkt maar ik vind 5 kg ineens heel wat! Ze blijft op de curve onder het gemiddelde zitten maar volgt wel mooi de vorm vd lijn dus dat is het belangrijkst.

Helaas ligt ze nu te brullen boven, heb een prachtige slaapzak van 60 cm met lange mouwen voor haar gekocht maar ze vind het zo te horen helemaal niks. Ik geef haar nog een kwartier en als ze dan niet gaat slapen temperatuur ik haar even en gaat ze in de bakerzak. Ik weiger om heel de dag met een kind op schoot te zitten en ze moet toch slapen!

@ Monique, wat goed zeg! Een week weg als ze 1 is. Ik vind het wel gezond dat soort dingen. Heb je lekker tijd voor jezelf, even opladen!

@ Liefie, komt vast bij jou ook helemaal goed!

Oh trouwens, ik vroeg hoe het kan dat ze zoveel kwijlt terwijl ze nog geen tandjes krijgt ofzo. Toen vertelde de arts me dat rond deze tijd de speekselklieren steeds beter op gang komen maar dat de beebs nog niet op het idee komen om het weg te slikken. Dus het is heel normaal dat ze vanaf een maand of 2 even een tijdje heel erg gaan kwijlen.

BEn trouwens wel doorgestuurd naar een manueel therapeut om even te checken of haar voorkeurshouding erg genoeg is om te gaan corrigeren.

Deel Deze Pagina