Augustus 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door brusje, 13 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Mogguh!!

MvY, hopelijk gaat het snel beter. Zal wel een gebroken nacht zijn geweest voor jullie.

MamaDeluxe, mijn productie was vrijdag en gisteren weer een stuk beter, maar nu vind ik het weer wat minder geworden. Ze heeft nu vanmorgen weer 2 borsten gedronken, terwijl ze dan net ruim 4 uur heeft geslapen. Normaal waren m'n borsten dan zo vol dat ze door 1 al helemaal volgespoten werd :D
    Ik ben meer gaan drinken en sinds donderdag speciale BV-thee gaan drinken (met oa venkel er in). Nu heb ik dat gisteren niet gehad, dus ik ga vandaag maar weer ff dat drinken, misschien dat het helpt. En ik heb gisteren in een lang stuk slaap van haar een beetje af kunnen kolven, dus als ze niet genoeg heeft heb ik nu nog een beetje uit de vriezer!

Trouwens een gekke nacht hier. Ik ben van het 'er moet 2 uur tussen de voedingen zitten'-principe afgestapt, en nu is ze 's avonds dus een beetje meer aan het drinken. Om 22 uur viel ze als een blok in slaap, en om half 2 werd ze weer wakker... En toen om 7 uur weer. Normaal slaapt ze 's avonds iets later, maar slaapt ze ook minstens door tot 5 uur. Nou ja, zal wel weer veranderen he ;) Zoals alles!

2. mik

mik Bekend lid

13 aug 2008
    528
    0
    0
    goeiemorgen dames

hier ook een goede nacht gehad
    senna had gisteraaf om 21.15 de laatste fles en kwam toen vannacht om 04.15!
    netjes toch?!

het geboortefeestje was ook zeer geslaagd gister,twas erg leuk om de meiden van de curus allemaal weer eens te zien
    bij mij schoonouders ging het wel.
    weet niet goed wat ik er van moet denken
    als mijn schoonmoeder senna vast heeft, doet ze echt heel lief, maar daarna zegt ze toch dat ze het niet leuk vindt om oma te zijn:(:(:(:(

vanmiddag naar een vriendin van mij toe
    die is kapster, en mijn haren kunnen wel een beurt gebruiken!
    nou dames fijne dag allemaal

3. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    Djamione is een combinatie van ons(mij dus) zelf en Harry potter, Hermione, maar Hermione vonden we net niet leuk genoeg, en het moest wel bij Ystashua passen (lotsgodin Istastuya) Dus de spelling is uit engeland dus.
    Mijn dame schippert ook tussen 56 en 62, en voor de winter zijn we al een beetje aan het inslaan voor 68 en we hebben een vest gekocht van 74. Maar het ligt wel aan hoe groot het valt hoor. we hebben nml rompertjes maat 50 die groot vallen.

4. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    JA die heb ik bij draagdoek.nl gekocht, wilde graag een oranje, omdat we ook een oranje maxi cosi hebben en oranje/zwart wandelwagen, lakentjes oranje, spuugdoekjes oranje, een setje kleren oranje met een muts van oranje. De slaapkamer is groen, blauw, rood, allemaal primaire kleuren en dan met snoopy, erg leuk en boven het ledikantje een sluier met lichtgevende sterren 9helaas geven ze nou niet echt heel veellicht)

5. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    Wij laten onze meid neit langer dan 15 minuten huilen, maar ik moet zeggen na de eerste twee hebben wij al heel wat ervaring opgedaan. Het klinkt lullig, maar de eerste is toch een beetje een expiriment kind, omdat je van niks een heleboel ervaring moet opdoen. En die leuke adviezen van andere werd ik ook onzeker van.
    Conclusie ga jezlef niet martelen en doe wat jullie denken dat het beste is voor jullie kindje. Ps, onze dochter slaapt nog steeds bij mij, ze wil niet in haar bed als het savonds is. (wel lastig want ik wil nu wel wat gaan doen)
    Wij hebben zoiets van als ze liever bij ons wil zijn dan doen we dat, in de buik was ze ook constant bij ons en zodra het geboren is moet ze in eigen bed waar het voor zo'n kleintje heel erg eng kan zijn.

6. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    arme mamadeluxe, en met zoveel kids om je heen is dat erg lastig. Maar gelukkig een heel lieve papa;)

7. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    @Rianne, ik ben benieuwd of Elias ook profijt gaat hebben van inbakeren.
    Hier gebruiken we de Swaddle Me, had ik nog van bij Mirthe
    Daar ben ik ook met die doeken begonnen maar dat is zo'n gedoe en zekers voor een oppas niet te doen
    De Swaddle kost 2 tientjes dus is goed te doen.
    Dit is wel een doek die "echt" inbakert, dus waar ze echt straks met de armpjes langs het lichaam inzitten.

@Morgenzon, hoop dat het hartruisje bij Stef niets voorsteld!!

@Nita, dat gevoel dat ken ik ook, maar dat blijft nog best lang!
    Bij Mirthe ook geknipt en gehecht en heb altijd bij op hurken zitten nog een ander raar gevoel gehad

@Mik, hoe is het bij je schoonouders gegaan??
    Ik lees het nu
    Zegt ze dat gewoon waar jullie bij zijn??

@Gentle, oh wat kan ik me je gevoel voorstellen zeg, gelukkig had Julia er geen "last" van
    Heb je hubbie niet de huid volgescholden??
    En hier heeft Anouk nooit maat 50 aangehad, zit echt gewoon in 56 en van truitjes zelfs al 62 ook
    Broek gepast in 62, was in lengte net te lang maar aan de buik echt enorm groot .lijkt dus op zusje, lange benen en slanke taille (lees geen taille)

@Skatje, hier drinkt Anouk ook alles leeg, dus echt goed kolven is er ook niet bij
    Omdat Anouk 's nachts doorslaapt staan de borsten dan wel op klappen, als ze dan wat korter drinkt dan kan ik die keer wel afkolven.

@Marieke, hi hi dat van die tampons
    Ik heb het niet geprobeerd bij mij zette het toen niet echt door.

@Cjpt, hier ligt Anouk in de avond ook beneden hoor.
    Net als bij jullie zijn dat haar moeilijke uren en ik vind dat als het overdag zo geweldig gaat waarom zou ik haar dan laten afzien in de avond (maar dat is mijn mening)
    Wij hebben gewoon geprobeerd wat er gebeurde als je haar ingebakerd en wel op een kussen op schoot hield en daar werd ze dan heerlijk rustig (wel met speen in)
    Daarna was het voor de nacht nog een voeding en dan wel gewoon in het bedje
    Dit hebben we dus gelaten zo, ze ligt alleen nu 's avonds in de Lodger heerlijk bij mij.
    Bij mij hoeft Anouk niet over de zeik te gaan, ook al zou dit volgens de inbakerregels niet mogen.
    Ik doe een beetje van hun en een beetje van mezelf;)

@Tess, je kan het gewoon proberen hoor maar slapen niet alle baby's "los" met handen naast hoofd??

@Ollekebolleke, ohhhhhhh ik zou woest zijn.
    Wat zegt hij dan vandaag??

@Petra, wat lief dat Roos haar naam kan zeggen.
    En hi hi was je tipsy?

@MvY, heel veel beterschap voor je kindjes
    Pfffff zal wel zwaar zijn nu of niet?
    Maar als je twijfelt over Esmee gewoon terug gaan hoor, mij is ook altijd verteld dat beebjes onder de 3maanden geen koorts mogen hebben

Hier gisteren een perfecte rallydag gehad!
    Super genoten maar dat kon ook bijna niet anders met zo'n weertje he!
    Vandaag is Anouk wel "anders"
    Komt vaker drinken en slaapt korter maar aangezien we zelf ook beetje brak zijn, zal zij dat misschien ook wel hebben
    Vandaag sta ik dus geheel ter haar beschikking omdat ze het gisteren zooooooo perfect heeft gedaan

8. conijn

conijn Bekend lid

24 okt 2008
    691
    0
    0
    Hallo allemaal,

even gauw een berichtje van mij. Ik ben nogal geschrokken vannacht. Nathan had de hele middag gehuild en was de hele middag wakker geweest. Ik heb hem om kwart over acht zijn flesje gegeven en wij zijn toen ook rond half 10 naar bed gegaan. Meneer meld zich namelijk altijd zelf tegen 12 uur. Nu werd ik vanmorgen wakker en keek ik op de wekker. Was het gewoon 6 uur!! Heeft hij dus van half 9 gisteravond tot 6 uur vanmorgen geslapen. Ik durfde niet bij hem te gaan kijken, IK was er van overtuigd dat hij er niet meer zou zijn. Maar toen papa hem had opgehaald kreeg ik een grote glimlach van een uitgeslapen mannetje, die nu wel heel erg honger had. Ik ga toch maar weer de wekker zetten dan voor de laatste fles. 10 uur slapen lijkt me iets te veel voor zijn klein purkie. We zijn wel allemaal enorm bijgeslapen, dat wel!

Kus

9. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    @ Monique, nou gisteravond was ik er ook ineens klaar mee. Ik was met die 1,5 uur echt mijn eigen grens overgegaan. Tuurlijk heeft ze niet 1,5 uur non-stop liggen huilen. Soms wel 10 minuten in slaap. Maar alles bij elkaar toch 1,5 uur. Dus ik heb haar eruit gehaald en gevoed. En nu vanochtend ook. Was ze weer bijna een uur aan het huilen (af en aan) en heb ik haar ook eruit gehaald, getroost en gevoed. En nu slaapt ze!

Mijn vriend wil meer dan ik vasthouden aan die regels maar ik vind dat er grenzen zijn. Dus ik ben hem er nu van aan het overtuigen dat we best wat dingen mogen veranderen aan de regels als dat beter werkt met haar.

Vind het al met al wel een hele heftige tijd dit hoor! Nooit gedacht dat ik het zou zeggen maar ik zal blij zijn als we een paar weken verder zijn.

Soms voel ik me best schuldig dat ik denk: waarom hebben wij niet een gezellige baby gekregen? Waarom precies een huilbaby?? Maar dan bel ik mijn mams even en die verzekert me er dan weer even van dat die gedachten heel begrijpelijk zijn. Mijn broertje was ook een vreselijke huilbaby en dus voor haar heel herkenbaar.

Ik vind het jammer want ik geniet er nu veel minder van dan ik had gehoopt. Maar ik ben bang dat ik me er bij neer moet leggen dat dit nu eenmaal is wat we krijgen. En dat het genieten hier iets later zal beginnen.

@ Mik, zegt je schoonmoeder dat?! Heb je wel eens gevraagd waarom dat ze het niet leuk vind? Ik zou echt goed pissig worden denk ik. Misschien zegt het meer over mij maar ik zou geloof ik echt iets zeggen in de trant van: "dan komen we toch niet meer?? Hoef jij je geen oma te voelen!"

@ Conijn, jeetje ik zou ook inderdaad echt niet durven kijken! Maar misschien had Nathan het echt even nodig na zo'n huilmiddag. Of hij had meelij met zijn papa en mama na al dat huilen en gunde jullie even een goede nachtrust :p

10. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Cjpt, wat goed dat je er een beetje je eigen draai aan gaat geven. En fijn zo'n moeder die je weer even geruststelt en vertelt dat je heel normaal bent, dan kun je weer even ertegenaan!

Conijn, oei ik zou ook niet durven gaan kijken hihi. Maar wat goed dat hij zo lang heeft geslapen! Heb je ff kunnen bijtanken.

Monique, wat fijn dat Anouk gister zo goed heeft meegewerkt aan jullie dag! Dan mag ze vandaag wel wat vaker komen om te drinken he ;)
    Ja het is wel zwaar met 2 zieke kindjes, naja Esmee die slaapt alleen maar maar Youri kost veel energie hihi. Gelukkig is mijn man er ook nog.

Ik weet het niet hoor, Esmee ligt nu even in de box en ze is echt superbleek. Ze heeft echt geen kleur meer :$ dat is toch niet goed?
    Ze moet om 14uur weer drinken (ze meld zich ook helemaal niet meer om te drinken maar ze drinkt wel gewoon normale hoeveelheden voor haar) en ga haar dan weer temperaturen. Als het dan weer boven de 38.5 uitkomt gaan we weer bellen hoor pff.
    Youri ligt ook alweer in bedje (vanmorgen ook al 1.5uur geslapen) die is echt heel moe en zielig. Hij heeft wel niet meer overgegeven of diarree gehad dus twijfel of het wel buikgriep is.

Ik ga jullie niet langer vervelen ;)

11. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Cjpt, inderdaad, niet al te strak aan de regels vasthouden hoor. Die regels zijn voor "normale" baby's, en iedere baby is nu eenmaal anders.

MvY, luister maar goed naar je innere mama-stemmetje. Met koort zou ik inderdaad nog maar weer even bellen.

Hier een beetje een regel-achtige dag. Vannacht vroeg gekomen en nu steeds om de 1,5-2 uur drinken. Nou ja, misschien helpt het de productie een beetje opkrikken!

12. Rianne80

Rianne80 Fanatiek lid

20 jul 2008
    1.338
    0
    0
    Lelystad
    Ik heb mijzelf gisteren voorzien van twee pacco inbaker doeken, na filmpjes en methodes te hebben bekeken op youtube leek ons deze toch het makkelijkste en hebben we via marktplaats er twee op de kop getikt. Twee tientjes per stuk (nieuw 50 euro per stuk)

Gisteravond aan de slag gegaan want in de avon slaapt hij altijd prima en dacht ik, als we hem dan inbakeren hoeft hij er niet tegen te vechten omdat hij altijd al slaapt en kan hij eraan wennen alvast. Zo gezegd zo gedaan en het ging op zich prima, na een fles om 17:00 ingebakerd en wakker gemaakt voor een fles om 23:00, het is wel geen nacht voor ons maar voor hem wel op die tijden ;) Daarna wilde mijn lief hem in zijn slaapzak leggen omdat hij 's nachts altijd goed slaapt en hij dan toch niet in "dat ding" hoeft... Hij hem in de slaapzak gelegd en om 3 uur meldde meneer zich met krampjes en ook gelijk voor een voeding. Daarna heeft mama hem heel eigenwijs weer ingebakerd omdat hij in de vroege ochtend juist wel onrustig is altijd. Hij meldde zich om half 7 en weer met krampjes dus even getroost en daarna een voeding gegeven om 7 uur. Daarna even bij me gehouden want hij was erg wakker (gek he als je aan de nacht begint om 17:00 uur...), heerlijk gelegen, gelachen en gepoept en daarna weer het bedje in toen hij ging gapen... Geslapen tot half 10 en daarna wakker geweest tot half 1! Ik heb van 10 tot 11 hem nog ingebakerd in bed gelegd maar dat resulteerde in een uur!!! huilen/schreeuwen... En om 11 uur was het fles tijd, daarna wel wakker geweest tot half 1 dus en gezellig gedaan, lachen, liggen, wakker zijn... Daarna ging hij gapen en jengelen dus hup in bed, 20 minuten gehuild :) en daarna stil... soms een kermpje maar nu nog steeds stil verder... *hoopt hoopt*

Maar wat te doen in de nacht, inbakeren of niet? Hij slaapt altijd goed in de nacht dus mijn lief heeft het liever niet en ik weet het echt niet... :( Ik neig ook naar niet doen maar wel na een voeding rond 3 uur...

MvY, wat zielig die zieke kindjes van jou vooral met een baby altijd eng natuurlijk, ze zijn nog zo klein... sterkte!

Conijn, schrikken hé dat soort dingen! In principe mogen ze een uur per pond slapen hoor, dus bij 5 kilo kind mag hij best 10 uur slapen! Meestal zijn dit soort dingen sporadisch en doet hij het vandaag niet.

Wie heeft die bierleut als kerel? Ik zou hem toch een schop onder zijn ass verkopen hoor (al heeft dat meestal geen zin) maar ik heb dan ook een antipathie tegen onbehoorlijk zuipen :x dus ik ben niet objectief ;)

13. Liefie

Liefie Bekend lid

26 mrt 2008
    753
    1
    0
    He dames,

Ik heb alles gelezen maar niet alles onthouden...
    Even kijken wat ik nog weet.

@MvY al weer naar de ha gebeld nu? Hoop dat beide kindjes snel opknappen, is vervelend om je zo'n zorgen te maken!!

@brusje hihi ik dacht al dat Djamione van harry potter's Hermione af kwam!!

@mik echt raaaaarrrr dat je schoonmoeder dat zegt! Hopelijk bedoelt ze dat het idee van oma zijn vervelend is omdat dat 'oud' klinkt en niet omdat ze jullie kindje niet leuk vindt.....

@Rianne wij bakeren Rens ook 's nachts in, ondanks dat hij 's nachts altijd al goed sliep/slaapt, want we willen dat hij snapt dat ingebakerd zijn betekent dat hij lekker mag gaan slapen dus dan wil ik daar consequent in zijn. Maar ik snap heel goed dat je man dat zo ziet hoor, ik vind het soms ook onnodig 's nachts maar ik ga dat over 2 wk vragen bij het cb, of ik het 's nachts misschien achterwege kan laten.

Wij hebben gisteren familiedag gehad in Heerlen. De heen- en terugreis gingen ip goed, zolang we reden lag meneer lekker te pitten maar als we stil stonden (er was file...) begon ie meteen te piepen :( Daar aangekomen natuurlijk enorm veel aandacht/prikkels van iedereen die hem wilde bekijken, maar hij liet het zich allemaal zeer kalm welgevallen :)
    Oom en tante hadden een djembé-workshop geregeld, en 2 oppassen om ondertussen op de kindjes te passen (Rens, en de 6maanden oude tweeling van mijn nicht). Die oppas heeft Rens ook de fles gegeven dus wij konden gezellig meedoen met de hele familie! 's Middags en 's avonds heeft ie wel weinig geslapen en da's vandaag goed te merken... hij heeft vannacht doorgeslapen van 23 tot 7 uur :$ en is vandaag ook nog amper wakker geweest....

14. MamaJess

MamaJess Niet meer actief

Cjpt, ik vind het een mooie foto!

Monique, geen medische blunders hoor, maar wel sociale blunders. Ik zal het denk ik wel neer gaan zetten. Hoe was de rally? O ik zie het al, heel geslaagd.

Rianne, he jakkie dat je het hebt gevoeld bij je ks. Dat is toch iedereens nachtmerrie denk ik.
    Wat een lieve foto! En het feestje klinkt leuk, ben ook wel weer eens toe aan een feestje.

Morgenzon, kan zo'n ruisje kwaad?

Nita, ik ben flink geknipt, en tot een week of 2 terug had ik er ook veel last van. Vooral bij hurken, of op een been staan. Maar sinds Florine ongeveer 6 weken was is dat afgenomen. Het voelde echt alsof er te veel druk op kwam.

Jingi, ookal zo'n mooie foto.

Mik, hoe ging het bij je schoonouders? Vervelend dat het niet zo lekker loopt tussen jullie.

Gentle, ik kan me voorstellen dat je nogal schrok gisterochtend! Zou ik ook doen. Dan hebben jullie wel dikke muren zeg, ik hoor Florine duidelijk zonder babyfoon haha.
    Hier ook maatje 56 en 62 aan.

Skatje, ik heb hetzelfde probleem met kolven. Florine drinkt ook 2 borsten leeg.
    Lieve foto!

Annie, wat fijn dat Milan zo goed heeft geslapen. Helemaal uitgerust dus. En goed dat 3 schepjes lijkt te werken.

Hanna, mijn abonnement op dit onderwerp werkte ook opeens niet meer :(

Brusje, leuke fotos! Is zo'n draagdoek niet erg warm?

Marieke, hihi moest erg lachen om je "ze vallen er niet uit".

Ollekebolleke, he wat een onvolwassen gedrag. Mannen.. Ik zou er als hij nuchter is een serieus gesprek over hebben.

Petrabr, wat leuk dat Roos Suze kan zeggen!

Mamadeluxe, vervelend dat hij zo huilerig is.

MvY, hoe is het nu bij jou? gaat het al beter met Esmee? Lijkt me een heel enge situatie.

Hier net knallende ruzie met mn moeder, die is volgens mij niet helemaal goed bij haar hoofd. Ik had afgesproken dat ik zou bellen als ik klaar was met voeden, omdat ze Florine kwamen bekijken. Toen stonden ze opeens al voor de deur, toen ik nog aan het voeden was :(. Dus ik zeg: dit vind ik niet zo prettig, ik zou toch bellen? Krijg ik te horen: nou meid doe eens normaal, je doet al maanden onaardig en ik pik het niet meer :(.
    Komt me dus even beledigen in mn eigen huis, raar mens :(. Dus ik zei: doe zelf normaal, jij bent degene die onaardig doet. Vervolgens zegt ze: nou het lijkt me verstandiger als we weer gaan.
    Nou prima hoor. Vind het alleen sneu voor Florine, niet dat ze het doorheeft natuurlijk, maar toch.
    Pff lekkere dag zo.

15. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Willen we net weggaan... heeft een van onze poezen in de Maxi Cosi gepiest....:x:x:x:x
    Die geur krijg je er nooit meer uit!

16. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

he gatver, die geur krijg je er idd heel lastig uit! :(

@Jessi, wat raar van je moeder!

@Rianne wij bakeren ook snachts in, omdat Ties anders niet gaat slapen maar steeds op zijn buik probeert te draaien :D

17. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @ollekebolleke he bah dat je vriend zo doet, zou het ook niet leuk vinden hoor.

@mvy ow no steeds verhoging nou hoop echt dat jullie meisje snel op knapt en youri ook.

@cjtp dikke knuffel voor jouw en het komt vast goed!!!

@petra fijn dat da rally geslaagd was.

@hanna owjee, dat ruikt inderdaad niet lekker, je kan de voering wel wassen volgens mij? hoop voor je dat het er uit gaat.

@jessie jeetje je moeder begrijpt het niet helmaal zeker, en ik zou ook zo reageren hoor.

nou meiden ga even eten klaar maken tot later

18. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Rianne, hier werd ook geadviseerd om (zeker in het begin) ook in te bakeren op de momenten dat ze normaal wel goed slapen. Anders zou het verwarrend kunnen zijn. Als ze eenmaal gewend zijn en goed in het ritme zitten mag je af gaan bouwen en kun je dus beginnen met het slaapje dat altijd al goed ging.

Jessi, jeetje wat een rare reactie van je moeder zeg! Ach, lekker laten gaan hoor, jij denkt nu als eerste aan wat goed is voor Florine en dat is nu het belangrijkst. Als je mams dat niet begrijpt of lastig vind dan heeft ze mooi pech. Maar da´s mijn bescheiden mening. Wij hebben nu ook echt maling aan anderen, eerst ons meisje, dan de rest!

MvY, hoe gaat het nu

19. Mik: inderdaad een beetje vreemd van je schoonmoeder om te zeggen dat ze het niet leuk vind om oma te zijn, ik denk dat het voor haar nu gewoon werkelijkheid is dat ze oud word, misschine heeft ze daar moeite mee, maar het is en blijft wel vervelend voor jou, net of ze niet blij is met haar kleindochter. Dikke knuf voor jou

mama van Youri: jeetje meid wat is dat toch met Esmee, klinkt niet erg leuk, gaat het nu weer een beetje en ben je in het ziekenhuis geweest?

Rianne: als je er nu gewoon de gewoonte van maakt om hem in te bakeren als hij in bed ligt, dan is er voor hem ook meer duidelijkheid over wanneer wel en niet slapen, niet ingebakerd is niet slapen en ingebakerd is lekker slapen.
    Ene over die bierleut, dat was mijn kerel en ik vind een biertje drinken niet erg, maar je zelf helemaal klem zuipen vind ik wel erg. helaas had hij er vandaag geen last meer van!

Liefie: wel fijn dat jullie lekkerd oor konden slapen, wie weet wat vaker overdag wakker houden?!

Jessi: een serieus gesprek heeft weinig zin, want hij weet dondersgoed hoe ik er over denk en zegt ook aldoor dat hij probeerd er rekening mee te houden, het lukt alleen nooit!
    Wat vreemd dat je moeder zo doet, dikke knuf!

Hanna: je kan de bekleding van je maxi-cosi als het goed is gewoon wassen hoor en als het dan eerst wast met groene biotex en dan daarna nog met pure alcohol, dan is de geur er voor ons en voor de katten helemaal uit, de biotex haalt de geur voor ons er uit en breekt de eiwitten die in de urine zitten af en de alcohol haalt nog de laaste geur restjes weg die wij niet kunnen ruiken maar katten wel, dus dan ben je weer geur vrij en het werkt echt. Ik spreek uit ervaring.
    Succes!

Vandaag werd mijn neefje gedoopt en natuurlijk allemaal familie in en on je heen, maar gisteren was het ook al een drukke dag dus Finn had gisteren al genoeg verschillende mensen van dichtbij gezien, dus ik wilde vandaag niet dat hij van de 1 naar de ander zou gaan, dus mijn vader en oom hebben hem even vast gehad en vervolgens vroeg mijn moeder of ze hem mocht, uh nee sorry nu even niet, ow nou dan niet hoor, oke ga jij ff sjaggie doen, pech voor jou (mijn gedachtes) verder niks gezegd. Waren we in de kerk en mijn moeder had de wagen heen geduwd gaan we terug vraagt ze weer of ze de wagen mag duwen, uh nee ik wil nu even zelf duwen, jah maar dan heb ik een steuntje (ze heeft een spierziekte) ja sorry maar het is mijn kindje en ik wil even duwen (ben gewoon te trots) Was ze weer een beetje boos, nou jammer dan hoor volgende keer beter!
    Verder was het best gezellig en leuk, ik vind het alleen wel best moeilijk om nee te zeggen als anderen Finn even vast willen houden, nu gaat dat steeds beter hoor, maar ik vind het wel lastig.

verder gaat ie best redelijk ik heb het idee dat de zalf voor mijn boobs werkt, aangezien ik niet meer met tranen in mijn ogen zit te voeden. Ik let nu ook beter op hoe Finn pakt en dat hij niet te lang na sabbelt, dus ben nu best te vreden, het kan nog beter, maar zo is het vol te houden!

Zo ga nu even eten maken, begin toch best wel honger te krijgen.

20. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Vanmiddag had ze ineens 38.9 dus maar weer gebeld en we mochten maar weer eens langs komen. Mijn man is nu met haar erheen want Youri moet ook op tijd naar bed. Hij heeft al een uur zitten wachten pff. Nu belde hij net dat ze doorgestuurd worden naar de kinderarts. Gelukkig.

Hanna, oeh bah kattepis in de maxi is niet echt lekker... Hopelijk krijg je het er op de een of andere manier nog uit?!

Liefie, dan was je gister kort in de buurt ;)
    Lekker nachtje zeg!

Jessi, jeetje wat stom van je moeder zeg..

Ollekebolleke, jou moeder dus ook al zo begripvol ;)

Deel Deze Pagina