Augustus 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door brusje, 13 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liefie

Liefie Bekend lid

26 mrt 2008
    753
    1
    0
    @aguamiga en Daan, thanx voor jullie antwoorden. Ik doe ongeveer hetzelfde dus ik ben weer gerustgesteld :)

Daan gefeliciteerd met je prijs!!
    En wat is Rapley? Geen idee maar kan natuurlijk googelen maar nu ff geen tijd/zin in.

Hmm ik moet naar de bouwmarkt dus voor een medicijnkastje. Was ik zelf echt niet opgekomen :( *dommie*

@Annie is je haar heel anders geworden? Of alleen wat korter.
    Ik heb opeens bedacht dat ik iets heel anders met m'n haar wil, ik weet alleen niet wat... Iemand ideeën? Ik ben een enorme schijterd qua kleuren en anders knippen.... Maarja ik heb nu al jaren hetzelfde, zal ik het durven om eens iets heel anders te doen?

Wij zijn weer terug van de boodschappen en we zijn droog overgekomen :). En Rens heeft nog een heerlijk tukkie van ruim een half uur gedaan dus hopelijk blijft hij daardoor een beetje gezellig tot het bedtijd is :p.

Fijne avond en tot morgen! (ik ga sporten dus kom niet meer forummen vanavond)

2. mik

mik Bekend lid

13 aug 2008
    528
    0
    0
    hey meiden
    ga zo lekker met een vriendin uit eten, lekker wokken.
    heb ik nu al zin in:D

senna heeft een huildagje vandaag, ligt nu te slapen op de bank.
    heb haar vanmiddag banaan laten proeven, en de eerste hap vondt ze niet zo, maar de rest daarna wel:D

3. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Liefie, Svinthe zit heel vaak in de wipstoel, zo kan ze alles goed zien en als ik dan tegen haar praat ziet ze me ook sneller. Verder zing ik vaak voor haar en speel ik met een knuffel. Ze kan zichzelf lang vermaken met haar handjes, dus dat scheelt weer he!

Daan, leuke prijs gewonnen zeg!!

Kerstradio, pffff zeg wel errug vroeg ;)

4. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    @Mik, wokze!!

@Hanna, ik respecteer Sinterklaas, maar kerst radio is zoooooooooo leuk. (overigens heb je na 1,5 uur alle liedjes al wel gehoord hoor en gaat ie dus gewoon weer op 3fm)

5. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    @ Medicijnkastje, ikea!

@ Daan, haha grappig he? Bijna even groot maar 2 kg verschil. Ach, ze zijn allebei happy toch!

@ Flesjes, hier nog 6 flesjes op een dag.

@ Mex griep prik, heb 'm net gehaald. Ging echt als een trein hier, niks geen wachtrij ofzo. We kwamen binnen in de sporthol en konden direct gaan zitten, prik en klaar! Bn benieuwd of ik morgen een stijve arm heb.

Mijn meisje slaapt uitgebakerd!!! Gisteren lukte het in de slaapzak maar was ik bang dat het alleen maar kwam doordat ze zowiezo goed slapen na de prikjes. Maar ook vandaag heeft ze gewoon in de slaapzak geslapen, jeeeeeeh!
    Beetje jammer van de Swaddle die ik vorige week had gekocht haha.

Ehm... verder weet ik het even niet meer.

Ohja, schattige foto's van Samuele weer! Wat een mooi mannetje is dat toch!

@ Baby vermaken, hier wissel ik het af. Overdag veel in de box en 's avonds wil ze tv kijken. Dan zet ik haar in de wipstoel waar speeltjes aanhangen, de middelste haal ik er dan af. Dan heeft ze links en rechts iets om tegen te slaan en in het midden is ruimte om de tv door te zien ;o)

6. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Annie, fijn dat je je er goed bij voelt :)

Daan, wow wat goed van die prijs. Lief van je schoonmoeder hoor!

Liefie, ik doe ook ongeveer die dingen wat er gezegd werden. Je kunt nog niet veel he. Sport ze!

Rapley, vind ik maar eng dus hier niet.

Cjpt, ook de prik overleefd. Wat goed dat Do oningebakerd slaapt nu. Hopen dat ze volhoud. En die Swaddle me krijg je wel verkocht hoor :)

Marty, mooie foto's!

Nou, ik heb nu toch best wel last van mijn arm... Auwie. Voel me ook niet helemaal fit maar weet niet of dat met die prik te maken heeft. Youri lijkt er geen last van te hebben. Hoest wel zijn longen uit zijn lijf maar verder niks.
    Esmee heeft een ontstoken oogje. Germ.

Ik ga lekker onder de deken op de bank liggen.
    Fijne avond meiden en tot snel!

7. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    @ MvY, nou ik denk dat ik die Swaddle maar in de doos met babyspullen doe op zolder... misschien komt er ooit nog wel een klein Tonnetje bij en dan kan ik hem wellicht weer gebruiken ;o)

8. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    ey meiden

heb alles terug gelezen hoor, en hij komt morgen pas thuis jullie zitte een dag te vroeg hihi.

pff ga ff eten maken ben er zo weer

9. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Verhip, met een pipetje zout water in het neusje druppelen schijnt te helpen, maar Julia was er zo snel weer af dat ik het niet nodig had.

MvY, Nederland is toch ook weer wennen, dat valt me wel tegen. Ik ken hier niemand, en ook al is het een leuk dorp, dan zit ik toch weer in m'n eentje thuis. We moeten nog even kijken hoe we qua geld uitkomen de eerste maanden, dus extra uitjes zit er ook niet in. Maakt het wel saai!

Bloem, koophuizen zijn idd heel goedkoop! Huren was voor ons alleen maar duurder helaas, omdat er alleen particulier wordt verhuurd, en dus vragen mensen belachelijke prijzen voor kleine huisjes.

Mik, volgens mij mag het met 4 mnd (zie je ook op de potjes in de supermarkt), maar met 6 mnd is het pas echt nodig, en schijnt de maag er ook pas echt aan toe te zijn. Ik denk dat ik ergens tussen de 4 en 6 mnd een beetje begin met proberen, zodat ze met 6 mnd ook echt wat binnen gaat krijgen. Ivm allergieën schijnt het wel beter te zijn om zo lang mogelijk te wachten (tot 6 mnd dan).

Mumtobe, nee 4 jaar zou ik ook van ze lang zal ze leven echt niet doen! Brrr... Op dit moment is elke maand langer bv weer een doel op zich ;)

Marty, Samuele is echt wel een Italiaantje hoor! Je kunt het in z'n knappe koppie wel zien!

Noa, spannend morgen!! Ik weet een klein beetje hoe het voelt ;) Ik was helemaal op van de zenuwen die laatste uren. Vreemd, aangezien je toch al langer zonder elkaar bent, maar dan duren die laatste momenten het langst ;)

Liefie,
    Antwoord 1: Julia is bijna de hele dag wakker :$:$ Ik weet op dit moment na een lange dag ook niet meer wat ik met haar aan moet, maar wij doen: box spelen (rug en buik), op de grond op een kleed met knisperdingetjes, in het stoeltje met een rammelaar of een knuffel, op schoot, elke dag wel even naar buiten met de wagen. Dat was het wel ongeveer. Ze houdt zich tot nu toe vrij goed bezig in de box, vooral 's ochtends als ze nog een beetje uitgeslapen is.

Antwoord 2: een bouwmarkt!!! Daar hebben ze dat zeker weten!

Daan, leuk die prijs! Ik probeer dat soort dingen ook altijd, maar tot nu toe zonder veel succes... Oh, en dat stoom effect van de regenhoes ken ik ;) Zeker in van die lekker verwarmde winkels :p
    Rapley lijkt me erg leuk, maar gaat ook wel erg ver. Ik vind het 'een kind moet alles zelf kunnen ontdekken-idee' wel een beetje overdreven soms, maar het idee van spelen met een stukje wortel, en intussen nieuwe smaken leren, dat trekt me wel. Maar dan wel in combinatie met leren eten van een lepeltje!

Liefie, gewoon naar de kapper gaan en zeggen: doe maar wat! Komt best goed ;)

Rapley: mijn schoonzus heeft het geprobeerd en daarom heb ik me wat ingelezen. Het gaat er dus vooral om dat je kind door middel van het zelf voelen, vasthouden en proeven van eten veel verschillende smaken én vormen van eten leert kennen. Nadeel is dat ze vaak snel gaan kokhalzen doordat je bijvoorbeeld een stuk wortel, broccoli of banaan in de hand geeft. Voordeel is dat ze spelenderwijs veel smaken leren kennen, zonder dat alles er hetzelfde uit ziet en op een lepeltje gepureerd wordt aangeboden. Ze leren dus ook de structuur kennen. Tsja, ik weet nog niet of het wat voor ons is..

Had ik trouwens al gezegd dat Julia kan omrollen? Ze was (met de nadruk op was) tijdens de verhuizing heel druk met oefenen van haar rug op haar buik te komen. Ze kwam al helemaal op haar zij, en kwam nog net niet over die laatste arm heen. Toen kreeg ik opeens het leuke idee vorige week om haar weer eens op haar buik te leggen (was al een poosje geleden), en ze laat zich zo omrollen! Sindsdien oefenen we dagelijks en ze vindt het wel grappig geloof ik. Ze kijkt heel verbaasd als ze opeens andersom ligt :D Nog meer omrollende beebs hier? Ik was wel heel erg trots :)

Verder een rotdag :( Voel me niet helemaal lekker, zit de hele dag thuis op de bank, weinig te doen, geen baan kunnen vinden op internet, Julia de hele dag wakker en mopperig. Pffff. Ben helemaal moe van het niets doen. Ik kijk op tegen morgen. En overmorgen. :(

10. MvY: Jah ik ga nog wel foto`s showen, maar moet ze dan eerst ff verkleinen, dus ze komen er aan maar duurt nog even!
    EN jah een v-snaar vervangen kost wel geld, maar zoveel?? ach het blijft gewoon erg vervelend, die dingen (auto`s) heb je gewoon nodig en als ze er niet zijn mis je ze en als je dan moet betalen had je liever gehad dat we nog met paard en wagens reden!

Hanna: jah zeker ik wil hier de gang nog opknappen en dan wil ik op de meterkast de kapstok hangen en dan is de muur helemaal vrij en dan wil ik daar een hele grote collage met allerlei foto`s en verschillend lijsten maken!

Liefie: heerlijk toch zo weer een keertje lekker uitslapen, kan nu ook niet meer alle dagen, dus geniet er dubbel van als het kan!

Vraag 1: ik wissel Finn af door hem in de box, op een speelkleed (activitie Gym) of in zijn wipstoeltje te zetten, soms is hij alles zat en dan zet ik hem voor de tv in zijn wipstoeltje en dan is hij daar ook weer mee bezig, dus opzich heb ik hier niet heel veel nodig, oja ik heb hem ook wel eens opschoot als ik hier bezig ben met lezen of als ik zelf tv kijk (hij is er nu al verslaafd aan, schaam schaam)
    En ik denk niet dat je bang moet zijn dat je Rens te weinig aandacht geeft, ze moeten ook leren om zichzelf soms te vermaken.
    Oja wij kijken ook als Finn bijna nergens zin in heeft ook vaak naar de visjes, hebben we allebei iets leuks te doen en we kletsen ook veel samen ook als hij in de box ligt en ik ergens druk mee bezig ben, zolang hij me dan maar hoort!

Vraag 2: Hmmm geen idee!

Annie: zie je wel je hebt lekker genoten toe je even "vrij"was! je bent dus lekker bezog geweest en voelt je nu weer lekker, geniet maar lekker van je vrije dag af en toe, die heb je wel verdient na de afgelopen maanden!

Daan: bij welke winkel had jij de ovenpasta??? Ik kon hem de afgelopen maanden alleen bij de c1000 hier in het dorp krijgen en in 1 smaak, dus welke winkel had jij ze nu????

Leuk dat je moeder je op heeft gegeven voor die prijs, toppie meid!

Cjpt: meid is toch fijn dat je niet meer hoeft te bakeren? Tja wel zonde van je geld, maar je kan hem altijd bewaren voor een 2de of verkopen op marktplaats!

Gentle: Finn rolde 2 weken terug per ongeluk op zijn rug, hij schrok er zelf een beetje van, maar van nde week deed hij het 3 keer achter elkaar, dus geen foutje te noemen en nu doet hij het ook vaker. Van de week probeerde hij zelfs van zijn rug op zijn buik te draaien, hij kwam tot bijna over de helft! Ikke = heel trots!

Meid waarom kijk je zo op tegen de aankomende dagen?? en vervelend dat je je zo naar voelt, dikke knuffel!

Ik snap Finn soms echt niet meer hoor:( Hij is vandaag echt wel heel erg van zijn ritme afgeweken:$
    Hij werd om 9 uur wakker heeft toen gegeten, daarna pas om 1 uur inplaats van zijn standaard 3 uurtjes had er nu dus 4 uur tussen zitten, vervolgens wilde hij om half 4 alweer dus na 2,5 uur en nu om kwart over 7 slaapt hij nog:$ Maar ik laat hem maar liggen, want dan kan hij straks na zijn laatste voeding lekker zijn bedje in en hoop ik dat hij vandaag de dag op 4 voedingen gaat redden!
    Dus dat hij lekker doorslaapt vannacht op 1 voeding minder!
    Ach we zien het wel, maar ik vind het zo toch best lastig aangezien ik bv geef en dus niet weet of hij wel echt genoeg heeft!
    Ben daar soms best onzeker over, helemaal omdat hij nu volgens mij er weer steeds langer over doet om verzadigd/vol te zijn, hij had eerst aldoor 10-20 minuten nodig om te drinken en nu ruim 30 min en dan is hij eigenlijk nog niet klaar:( als ik hem er dan afhaal neemt hij vervolgens zijn duimpje.
    Ik weet het niet zo goed, omdat hij overdag tussen de voedingen door helemaal niet echt zeurt, dus ik heb zo mijn twijfels.

11. jingi

jingi Actief lid

30 nov 2008
    483
    0
    0
    Alphen aan den Rijn
    @Gentle, grappig dat je op bv.com staat, toevallig zat ik eergisteren nog te kijken naar die foto's en verbaasde me een beetje over die eerste foto..die moeder die voor de spiegel staat, die zag er zo maf uit.

@liefie, ik herken dat van Rens..Ruben zie ik ook vaak bedenkelijk kijken als ik hem in de box leg.."nee he, moet ik daar weer liggen" haha. maar ik zet hem ook vaak in de wipper, en ik heb dan Pepijn nog die rond hobbelt. En dat vindt Ruben reuze interessant om te bekijken. maar ik zet hem ook weleens voor de tv...(slechte moeder he?)

Medicijnkastje, bij de Ikea, of een bouwmarkt.

@Daan, ik heb het geprobeerd bij Pepijn, ik heb ook het boek. Er staan ook handige lijsten in over wat ze vanaf welke leeftijd kunnen eten. Maar sinds een paar maanden weigert hij te eten...(peuterpubertijd) wat ik hem ook voorschotel..."Pepijn neem een hapje"..NEE...

Nou we hebben toch besloten om de mexprik te gaan halen, we moeten nu wel naar een andere plaats maar dat is niet zo erg.

12. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb de link van de Rapley-methode eens bekeken en dit ga ik zeker niet doen....
    Ik kan er niet goed tegen als kinderen zitten te "prollen" met eten.... Ik kan dat niet aanzien, dus hier gaat em dat niet worden!

cjpt, goed zeg dat Do nu is uitgebakerd! Die Swaddle gewoon op marktplaats verkopen ;)
    Oh ik lees nu dat je hem op zolder gaat leggen...
    Dilemma hier, wat doen we... gaan we alles al weg doen of wachten we daar nog even mee??
    En een snelle priksessie achter de rug. Hopelijk niet veel last morgen!

Noa, fijn dat je vriend morgen weer thuis komt. ga je hem ergens ophalen?

Buikoefening, Svinthe vindt er echt niks aan als ik haar op haar buik leg en doet een beetje haar hoofd omhoog omdat ik zo luid aan het aanmoedigen ben denk ik :D Zo van, nou het moet maar!
    Hoe en hoevaak oefenen jullie dit?

Ollekebolleke, leuk idee met verschillende lijstjes een collage maken. Wij hebben in de achterkamer foto's hangen van onze reizen, van elke verre reis de mooiste foto uitgezocht. Verder hangt er een lijstje met 3 foto's van Svinthe en komt de grote foto die ik pas heb laten inlijsten ook nog ergens te hangen. Ik ben dol op foto's!
    Ik geef flesvoeding, dus geen ervaring met borstvoeding en het lijkt me ook moeilijk om in te schatten of hij genoeg heeft gedronken. Maar als Finn rustig is en niet huilt dan lijkt het me wel goed toch?

Jingi, toch de mex.prik voor jullie. Moet je nu ver weg om hem te halen?
    Wij hebben hem hier ook gedaan, gelukkig gewoon bij de huisarts en niet in een sporthal... :$ Dat lijkt me helemaal niks!

Morgen komt er een moeder van kinderen uit mijn klas op visite. Ik heb haar 3 kinderen 3 jaar in de klas gehad (montessorisysteem) en ze is 6 jaar lang leesmoeder geweest. Wist al heel vroeg dat ik ging trouwen en daarna dat ik zwanger was en ik kon echt op haar rekenen altijd. Leuk om weer eens even bij te kletsen. Raar wel dat het nu een vriendin is geworden. Heel andere "relatie" als eerst....
    Heel gezellig dat ze langskomt!

13. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    @Liefie, me haar is nog steeds even lang/kort haha. Maar heb nu weer een schuine pony! Ik doe heel vaak wat anders, ander kapsel, ander kleurtje! Je moet het gewoon doen!!

@Jingi, oh toch wel de griepprik? Nou wel goed toch, kunnen jullie Ruben in ieder geval niet aansteken!

@Daan, niet erg toch een keer 5 flesjes. Ik dacht vandaag ook op 5 flesjes uit te komen maar het zijn er toch 4.
    Ik maak me er ook niet druk om hoor, als ze honger hebben dan hebben ze honger toch!

@Gentle, vervelend zeg dat Julia zo veel aandacht van je vraagt! Kan me voorstellen dat je het even zat bent!

@Cjpt, goed hoor dat Dominique uitgebakerd slaapt! Wij gaan morgen ook weer een poging wagen want hij krijgt alweer de 3e prikjes!

@Ollekebolleke, Finn krijgt vast genoeg voeding hoor! Anders zou hij echt wel huilen als hij honger zou hebben toch?
    Wel goed van hem 4 voedingen!

Verder ben ik vergeten sorry...

Milan heeft nu zijn flessen altijd om 8-12-4-8 maar hij slaapt nu gewoon!! Dacht om half 7 ik leg hem nog even een uurtje op bed en heb niks meer gehoord! Nouja hij heeft wel gehuild natuurlijk maar daarna niet meer wakker geweest! Hij denkt vast dat het al nacht is haha! Ga hem rond half 9 toch maar wakker maken anders is het ritme weer door de war :p

Ik moet morgen werken!!!!!!!!!! :$:$:$
    Van 2 tot 6 maar hoor dus mag niet klagen:D Me moeder komt op donderdag hier oppassen dus dat is lekker makkelijk!

14. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @hanna ik haal hem op van de haven. hier in dh egte marine stad.

en die buikoefeningn doe ik hier elke dag maar ze heb er weinig zin hihi

15. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    @Hanna, Milan vindt er ook geen bal aan op zijn buik! Ik doe het echt maar 1 keer per dag ofzo! Milan gaat gewoon huilen die luiwammes haha!

16. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Anouk, werk ze morgen!!!
    Gaat Milan wel met z'n hoofd omhoog of ook nog niet heel erg goed??

17. MamaJess

MamaJess Niet meer actief

Nou hier ben ik dan eindelijk. Mn laptop doet echt heel raar. Ben vandaag al iets van 10 keer begonnen aan een bericht, en steeds liep de comp vast :(. Had helemaal last van afkick verschijnselen toen ik niet kon posten hier ;)

En dan beginnen we nogmaals aan een berichtje, pfff.

Cjpt, hier ook niet zoveel haar nee. Volgens mij zijn we wel in de minderheid, zie hier zoveel behaarde koppies langskomen.
    Wat goed dat Dominique uitgebakerd slaapt!

Sweepy, wat een lieve foto's, vooral die eerste. Wat ik me afvraag: heb je bv kunnen geven? Of kan dat niet bij babytjes die zo te vroeg zijn geboren?

Gentle, welkom terug in NL. Gelukkig gaat de bv nu weer goed. Leuke foto!

Hanna, daar had ik nog nooit van gehoord, babygebaren. Mm ga het eens google-en.
    Wat gezellig dat je morgen een vriendin op visite krijgt. Wat leuk dat je een vriendschap met haar hebt opgebouwd vanuit school.

Liefie, vandaag een betere dag gehad? *leest volgende post* Gelukkig was vandaag een betere dag. En wat heerlijk dat je zo lang hebt kunnen uitslapen, ik ben jaloers!
    Vraagje 1: tja blijft lastig vind ik. De box is een optie, of een stukje wandelen (als het goed weer is), liedjes zingen, in de wipper met een speeltje. Momenteel is ze heel erg aan het geinen met me, dus dan gaan we bijv samen op ons kleed in de woonkamer liggen, Flo op haar buikje, en dan gaat ze ontzettend lachen en rollen. Tv kijken probeer ik te vermijden.
    Vraagje 2: Ikea.

Verhip, boek onder de pootjes van het hoofdeinde, zodat ze een tikkie schuin ligt. Doorgesneden ui onder het bedje. Neuspeertje gebruiken om snotjes te verwijderen. Neusspray was hier geen succes, maar dat scheelt per kindje.

Skatje, heb je al besloten of je de prik gaat halen?

MvY, wat stoer van Youri!

Daan, hihi kerstradio. Echt nog nooit van gehoord, ik ga ook pas in de kerststemming als de sint is vertrokken :D
    Wat leuk dat je een prijs hebt gewonnen!
    Rapley heb ik nog nooit van gehoord, ga me morgen even inlezen, dan krijg je een reactie van me.

Brusje, ik vind dat je zulke bijzondere namen hebt gekozen voor je kinderen. Liggen jouw roots in het buitenland? Het klinkt niet echt Hollands ;)

Mik, aangezien ik bv geef ga ik pas vast voedsel geven met 6 maanden.

Ollekebolleke, wat een slaapkoppie is Finn. En laat je de foto's van de fotoshoot nog zien hier? Ben wel benieuwd.
    Over het duimen na de voeding: misschien gewoon nog zuigebehoefte? Florine is ongeveer een kwartiertje per borst bezig, en daarna heeft ze ook nog vaak zuigebehoefte. Als ik dan een borst aanbiedt wil ze die echt niet, maar een speentje wel.

Marty, leuke fotos.

Annie, en hoe is je nieuwe coupe? Lekker zo'n middagje voor jezelf.
    Succes met werken morgen! De eerste dag toch?

Noa, laatste nachtje alleen voor jou he! Fijn dat je mannetje morgen weer thuis is. Hoe lang blijft hij dan in NL?

Jingi, gelukkig kon je nog in een andere plaats terecht.

Rianne, haal jij de 2e prik tegen de mex griep? Ik zit er over te denken om de 2e niet te halen, aangezien we het enige land zijn die de prik 2 keer geeft. En in de andere landen zijn ze toch ook gewoon beschermt, dus waarom dan 2 keer? Maar ben er nog niet helemaal over uit.

Nou ik ben weer bij hoor. Ga nu lekker op de bank hangen met mn zere arm. Doet echt pijn! Kon er vannacht ook niet op slapen, en het is een hele grote bult geworden :$. Lekker dan.

Tot morgen dames!

18. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    @Hanna, hij kan hem wel een beetje rechtop houden, maar niet zo erg als sommige hier! Hij gaat vaak liggen en piepen haha!

@Jessi, ja eerste dagje!! Zal wel weer druk worden 20 van die drukke kleuters om me heen pff!! Hihi...

Nou Milan slaapt nog steeds!! Hij is vast moe van zijn kdv middagje! Ga hem toch echt wakker maken nu!
    Tot morgen!
    Moet morgenochtend naar cb. De 3 prikjes alweer en dan zijn we voorlopig ff klaar met prikjes gelukkig!!

19. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Pfff dat kereltje van mij wil tegenwoordig alleen nog maar rechtop zitten! Op schoot of in de wipstoel. Als hij ook maar een beetje onderuit zakt, wordt hij boos. Hebben meer mensen dit? Rechtop is toch nog helemaal niet gped voor ze? Ik heb om die reden ook de reiswieg maar verruild voor de kinderwagen zitbak. Meneer slaapt overdag amper en gaat rellen in die wieg :(
    Als ik op visite ga of zo gaat de reiswieg wel gewoon mee, dan mag hij op schoot en kan hij tenminste rustig slapen indien nodig.. Pff :(

20. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    MamaJess, hmm een dikke bult op je arm van die prik..Dat klinkt niet lekker! Ik heb alleen een beetje een zere arm gehad en verder niks bijzonders...
    Dan ben ik er goed van af gekomen als ik hier zo de reacties lees!

Skatje, Aiden wil alleen maar echtop zitten... Die wil gewoon alles zien en meebeleven natturlijk ;)

Deel Deze Pagina