@ Mum, grappig! Ik heb ook tijdens mijn kraamweek op de laptop alle afleveringen van K2 zoekt K3 liggen kijken. Ik zong dan soms met allemaal gekke gezichten de liedjes voor Do. En ze vind ze nog steeds helemaal geweldig. Geen idee of het daar door komt maar leuk vind ze het wel!
@ Meeting: 2 kinderwagens per auto wordt idd lastig, maar dat betekend dan ook dat er niet gewandeld kan worden, ik bedoel wandelen met een MC in je handen is ook niet echt praktisch... dus misschien moeten we daar ook even een oplossing voor bedenken! @ Mamajess: Wij hebben ook een hele kleine badkamer (lees 3m breed wasmachine, wasbak en douche op een rijtje en 1.15m diep) maar gelukkig past de bebejou badstandaard precies in de douchebak(standaardmaat) en kan ik eventueel het douchegordijn dichtdoen en er zelf bij gaan staan Dus als jullie ook een standaardmaat douchebak hebben zou het moeten passen! hihi de beatles!! @ Cjpt: Hebben wij dan echt zoveel gemeen? haha Do dus ook een K3 fan...
Soms snap ik banken niet.. Krijg ik net een brief van mn bank dat mn aanvraag voor een creditcard is afgewezen. Ik was vorige week bij de bank, en toen vroeg mn fin adviseur of ik een cc wil. Nou heb ik er al een, bij een andere bank, maar ik ben best bereid over te stappen. Zegt hij nog: eigenlijk moet je minimaal 1000 euro per maand verdienen, maar dat heb jij niet (nee duhh!) maar het inkomen van je man is dusdanig hoog dat dat geen probleem is. Krijg ik net een afwijzingsbrief waarin staat dat ik te weinig inkomen heb Ik even gebeld: nee hoor mevrouw, u moet zelf 1000 euro verdienen, het inkomen van uw man doet niet ter zake. Bied het dan niet aan, dan blijf ik wel bij mn andere bank. Voel me helemaal afgewezen haha!
@ Mamajess: tjonge wat een ei die jou dan toch verteld heeft dat het wel kan op basis van het salaris van je man! ik vind het zo belachelijk als medewerkers blijkbaar niet goed op de hoogte zijn van de voorwaarden van zoiets!
Nee! Het lukt niet! :x Was net bijna in staat om iets tegen de monitor aan te gooien... maarja dat lost ook niks op hè Ik ga volgende week nog een dagje naar mijn moeder en daar, met haar hulp, nog 1x proberen er wat van te maken en als het dan wéér niet lukt dan kieper ik die fotolijsten van frustratie in de vuilnisbak denk ik. Het moet volgens mij zo simpel zijn, en dat lukt mij dan niet, kan het niet uitstaan!!!!! @Daan, heel lief dat je aanbiedt om me te helpen met photoshop maar ik zou niet weten hoe ik het probleem aan je moet uitleggen en bovendien gaat het om 9 foto's en zoveel werk wil ik je niet aandoen . Maar toch bedankt hoor! @mannen&meeting: de mijne blijft ook mooi thuis hoor, maar als andere mannen meekomen zit ik er niet mee hoor. @Jess, stomme bank zeg!
Ja banken... soms zou je wel terug willen naar de tijd van je geld in een sok onder je matras! Ik zit al eeuwen bij de Rabobank, prima bank, nooit gezeur. Maar ze hebben 1 nadeel. Je moet bij je EIGEN filiaal zijn als je meer dan een paar honderd euro wil opnemen. Jaren geleden werkte ik 50 km van mijn woonplaats af en wilde daar een autootje kopen. Kreeg ik bij de bank in die andere plaats dus gewoon mijn eigen geld niet mee! Ging maar om 3.000 gulden! ID etc, alles had ik bij me. Nee moest perse naar mijn eigen woonplaats. Belachelijk!
Oh en de kinderwagens... misschien zijn er een paar onder ons met een iets grotere auto. Bij mij passen in de achterbak wel 2 onderstellen. Deken ertussen tegen eventueel krassen en klaar. Maar dat kunnen we misschien straks met de carpoolafspraken een beetje uitzoeken.
Oke.... wie heeft hier een insluiper gezien die mijn kind omruilde voor een baby die slaapt zonder inbakeren en... hou je vast; zonder slaapzak! Haha, ik leg haar net even neer met een knuffeldoekje zodat ik me kon aankleden (moeten zo naar de fysio dus wilde haar een uurtje langer wakker houden) en ja hoor... ze slaapt!!! Nu al 20 minuten! Ik was al helemaal onder de indruk dat ze vanaf dinsdag in een slaapzak slaapt. Beetje jammer alleen dat ik haar over 10 minuten moet wakker maken omdat we weg moeten :x
CJPT Je krijgt zo een PB'tje van me! En wat goed van Do dat ze nu ineens ook zonder slaapzak slaapt! Idd jammer dat je haar wakker moest maken omdat je weg moest. Jess Sjonge stomme bank zeg :x Ik zit al jaren bij de Fortis Bank en gelukkig nooit geen gezeur! Badderen Ik doe Kane nog gewoon in z'n kamertje in de tummy tub en hij wordt er ook altijd lekker relaxed van! Vanmorgen meegenomen met mij onder de douche en toen viel hij haast in slaap hihi! Verder weet ik het niet meer... Oh meiden, worden jullie niet gek en chago van die rotregen :x Vind het opzich niet erg om thuis te zijn, maar als het heel de dag regent (al dagen lang ) dan wordt ik het wel zat hoor! Gelukkig vanavond er eventjes uit...vriendlief gaat langs bij z'n vader en dropt mij en Kane af bij m'n vriendinnetje, kunnen we effe bijkletsen!
@Ginny, hi hi hier heeft Anouk ook al vaak gemopper gehoord als ze op mijn arm terecht kwam Maar vandaag lijkt het dan eindelijk wat minder te worden @Gentle, hier had ik om 12u ook de 4e voeding weer en dan denk ik ook wel eens ooooohhh wat zou het toch lekker zijn Maar als Anouk het op de fles ook zo doet als nu heb ik een vet probleem, BV mag altijd, FV niet De voeding is nog niet aangebroken, vandaag zit er weer een hele kleine stijgende lijn in. Twijfel wel om het vanavond eens te proberen voor de nacht Want het was weer 1.30 en 5.45 @MvY, ah nee zeg, jij krijgt het ook niet uit je huis he. Beterschap daar! @Marieke, hoe heb jij een nachtvoeding afgeleerd? Do Tell! En heerlijk he dat lachen met geluid! Laat ik haar hier ook vaak doen als ik het even gehad heb met haar, is mijn bui meteen weer weg Jemig zeg, jeetje he wat erg voor die nicht van je, pffff Kende je haar ook? Meeting Ik ga even rustig lezen en beantwoorden Eerst even strijken straks weer verder!! @Petra, jij zit om 3.00 toch of niet?? Dan zat je alleen ik was er om 1.30 en 5.45 Zie dat ik vannacht alleen ga zitten Ben benieuwd wat ze gaat doen en of jij het gaat trekken, ik zou dat niet kunnen mijn beeb laten huilen Kraamvisite, zijn er nog steeds een paar die gillen dat ze nog moeten komen maar dat zie ik niet meer gebeuren, dus denkt dat wij het ver gehad hebben @Cjpt, Mirthe kijkt hier ook tv en ik schaam me daar niet voor, waarom zou ik?? Wat is er dan zo slecht aan? Ze danst, springt, kwebbeld, kleurt, puzzelt, bouwt, poetst met mij, eet aan tafel ook nog die dag, dus waarom zou het dan niet mogen? Oh hartslag 200 verhaal, pfffffffff he @Mumtobe, hier is alleen de 1e week gebadderd op haar kamer, kraam weg, hoppa gelijk naar de badkamer ermee En toch 10 pnt voor Dimara hoor, een slaapje zonder in gebakerd te zijn!! @MamaJess, zou dat zo zijn ja van die prikken, die mede julimama noemt me nu een watje want zij had ook nergens last van maar dus idd ook bij HA geweest, mmmmmmm Dus jij ook 2 of 3 regeldagen in een week, ik moet het eigenlijk eens bij gaan houden dan krijg ik er ook beter zicht op. En het zou zeker weten beter te doen zijn als ze ging doorslapen @Liefie, ik kon net weer het muziekje redelijk normaal van de kast pakken toen ik het aan ging zetten voor Mirthe, dus gaat beter gelukkig En een hele mooie jurk!!
Even terug in de tijd! Uitvaartverzekering, ja hebben we hier na de geboorte gelijk op gegeven want wij zijn allemaal al verzekerd dus kon hij zo mee... MamaJess, nog bedankt voor je webwinkel wensen uitleg, heb ik wat aan! Ik heb de Bijenkorf site bekeken en ik snap wat je bedoeld! Andere dames ook bedankt, ik kan er zeker wat mee! Nog niet nagedacht over de tweede prik, krijgen ze in andere landen net zoveel in die ene prik als wij in de eerste of verschilt de dosis? Ga het eens bespreken hier thuis! Een bult heb ik niet gekregen, wel twee dagen PIJN! Was leuk op mijn werk, NOT maar goed, vandaag al veel beter dus sterkte! Ik denk dat de huisartsen een ander merk hebben dan de ggd of een ampul per persoon in plaats van een flesje (waar dus dat middel in zit waar zo'n ophef over is) En hou op over banken hoor, rare lui, als het hun goed uit komt kan alles! anders niet... Sweepy, mooie foto's van je kerels, ik zou ook zeggen dat ze niet eeneiig zijn maar dat kan ook misleiding zijn omdat ze niet even groot zijn Noa, jij zei dinsdagavond in een berichtje dat je nooit zo goed durft te bestellen bij een internetwinkel, kan je me vertellen waarom en wat die drempel zou kunnen wegnemen op een site? En je bent niet meer alleen met de baby als je dit leest, hoe is dat? Monique, sinds gisteren heeft Elias ook diaree dus mss toch tandjes??? Ik wacht het af maar ga niks aan bijvoeding oid doen voordat de diaree over is, beetje rommelen met de fles is nu wel ruimte voor omdat hij er maar 4 krijgt, gister op het kdv heeft hij de hele dag om de 3 uur gedronken en dus weer 5 flessen gehad maar dan in 12 uur tijd hahaha vreetschuur maar ik vind het prima dat hij meer drinkt als hij diaree heeft. Vandaag begonnen met wat meer in zijn fles te doen, ik ga heb 7 x 210/7 bieden en rijstebloem erbij doe ik niet, ik gebruik nog nutriton als verdikkingsmiddel We gaan het zien dus de komende dagen, als de het-loopt-langs-zijn-benen-poep over is gaan we maar eens nadenken over bijvoeden want anders drinkt hij straks denk ik 5 x 210/7 hem kennende en dat is te veel. Gentle, degelijke dame hahaha Welkom hier en welkom in Flevoland, zijn de duitsers niet zo van de hallo op straat en praatje maken in de supermarkt? Ik zeg het nogmaals maar je hoeft niet! Als je iemand wil leren kennen in de polder wil ik wel komen buurten hoor Hier ook een fanatieke omroller en ook bijna van buik naar rug! hij keek eerst achterste voren de hele tijd en nu ligt hij regelmatig echt op zijn zij (foto!) dus het komt eraan, hier ook trots! Verhip, een verkoude baby hadden wij ook twee weken terug ofzo, ik heb Luuf gehaald, neusspray, eucalyptus badje, en je kan nog een ui naast/onder haar bed zetten en hoofdeinde iets omhoog, meer had ik niet aan ideeën even Hier is de verkoudheid in ieder geval weer over jeeej! Annie, ik hoop dat je Milan gister lekker naar het kdv hebt gebracht en naar de kapper bent gegaan! Een mens moet ook voor zichzelf zorgen toch? En wat is het verschil met iemand vragen even op te passen en dan naar de kapper gaan of even et droppen bij het (toch al betaalde) kdv? Ik lees al dat je geweest bent, wat kan je ineens veel doen in weinig tijd he zonder zo'n kleintje Marty, die pijnlijke en stijve arm heeft niks te maken met niet zo netjes geprikt hoor, volgens mij is het heel normaal en ik lees hier ook niet anders, hier is het in ieder geval al iets beter met de arm vandaag en ik was maandag geprikt. Even volhouden allemaal dus Liefie, nee niks raar, ik heb ook maar 1 boxkleed, ga er zelf nog wel eentje maken denk ik want kopen zijn de belachelijk duur! Ik heb een tweeling box staan dus een standaard maat past er ook niet in. En je kind te weinig aandacht geven? Volgens mij niet hoor, hier ligt meneer na drinken/tutten in de box todat hij gaat "klagen" en ondertussen kom ik wel eens kletsen (ik klets ook wel tegen hem als ik uit beeld ben en gewoon bezig ben) of een speeltje aangeven. Als hij niet meer wil gaat hij soms op schoot achter de pc of tv of mee naar boven waar hij dan op mijn bed ligt als ik wat opruim of soms met een wipstoel ergens anders bij wat ik aan het doen ben en als hij moe is weer in bed, en zo voort... Spelen met hem, nee tutten, lachen gieren brullen bij verschonen/omkleden en na de fles even kletsen maar bewust bezigheden inplannen niet direct... Als hij een boekje wilt lezen leest hij maar met mij op schoot mee hahaha Dus ik denk dat je je schuldgevoel van te weinig aandacht een beetje moet proberen te laten varen... Oh ik bedenk me net, ik draag hem ook wel eens en dan dans en zing ik met hem Hier ook een kapper schijterd en al jaaaaren hetzelfde, dus ik lees mee! Daan, gefeliciteerd met je gewonnen prijs waar je zelf niet aan mee gedaan hebt! Zeker lief van je sm! Hier geen rapley methode als we aan voeding gaan beginnen, ik was wel een enthousiaste voorstander van een "sabbelzakje" zoals eerder gepost! Werkt de fopfles niet bij Noor? Wat dan? Cjpt, ook de eerste stappen naar uitgebakerd, joepie Beter een Swaddle teveel dan te weinig joh Of inderdaad zoals je zegt voor nog een andere mini Do heeft jullie zeker laten schrikken maar inderdaad, niet goed ontwaken uit een nare droom/gevoel kan zo'n effect hebben! Ginny, de sport hier is stijldansen, eens per week kan je geen sport noemen maar hard werken is het wel die ene dag in de week Verder loop ik me suf met de kinderwagen! Mama van Youri, sterkte vandaag! Marieke, sterkte met Ties en zijn sprong! En je nichtje een negen ponder, toe maar gister op het kdv een leidster die met verlof is nog en ze had haar zeven weken oude baby mee genomen, hij was net zo groot als Elias bijna! Ze zei dat hij 9,5 pond was bij de geboorte en 60 cm, hij is gehaald met 40 weken! Oh brrr bloedpropjes, my worst nightmare... (veel hart en vaataandoeningen in de familie en mijn zwangerschappen gingen gepaard met stollingsproblemen terwijl ik geen stollingsaandoening heb zeggen ze... Deze zwangerachap ging wel goed met bloedverdunners!) Petra, wij hebben vorige week nog kraamvisite gehad ja hahaha Mumtobe, hier badderen we in de badkamer! Ben ik al snel gaan doen omdat ik geen water heen en weer kon tillen met die ks, jij wel dan? Ja nu wel maar in het begin? Ook het opruimen is een stuk makkelijker in de badkamer... En over 's morgens wakker worden ongeacht de bedtijd? Ja al mijn kinderen, altijd! Zo irritant als ik ouders hoor vertellen dat de kinderen uitslapen na mee te zijn geweest naar een feestje ofzo, hier is dat ondenkbaar, altijd 7 uur wakker, ook al is het oud en nieuw geweest enzzzz... En Elias lijkt zich erbij aan te sluiten... Meeting, ik ben een erg groot voorstander van de 30ste! En ik heb een auto met ruimte, zeker die dag want dan is het alleen beeb en ik! Ik stuur je een pb! Ook twee kinderwagens moet lukken in mijn auto hoor! Beetje stapelen nee kan best, helemaal een mura, want daarvan weet ik hoe ik hem erin kan proppen hihihi Skatje hier ook 66 cm beeb, het cb kan niet meten , hij is 2 cm korter dan het aankleedkussen en die is 68 cm Brusje, heb jij voor mij een sinterklaas kado idee voor een jongen van 9? Jij hebt er eentje van 10 dus ik dacht ik doe een gooi, iemand anders met een idee ook reageren graag!!! Hier schijnt de zon!!! En ik ben bijgelezen (sinds vanochtend met wat pauzes) poeh... Moet alweer aan de fles, naar school, naar zwemles, wachten op zwemles met een koffie in het reataurant (soort pauze, lekker beppen met mede mama's met beebs want die willen niet op de veel te warme tribune 8)) en daarna naar huis, eten, boodschappen en uitpuffen... Tot morgen of vanavond!
Petra, werk ze nog even! Hier geen kraamvisite meer. We hebben een kraamfeest gegeven en los daarvan hebben we denk ik nog 5x bezoek gehad ofzo. cjpt, nou dat is zeker schrikken, zeker als je alles al hebt gedaan en Do nog niet stil werd. Hoe gaat het nu met haar? Mumtobe, Svinthe wordt niet steeds op dezelfde tijd wakker hoor, soms is het om 7 uur en vandaag bijvoorbeeld om 9.15 uur. MamaJess, ja dat idee heb ik ook van die prikken van huisarts en GGD. Iedereen die ik hoor met pijn is bij de GGD gegaan Veel plezier vanavond! Liefie, leuk hoor vakantiefoto's aan de muur, maar dan moet het wel snel geregeld zijn he anders wordt het een ander verhaal! Oh ja we hebben hetzelfde gedichtje he op het kaartje Mooie jurk hoor (mooie kleur) en inderdaad voor weinig geld Bofkont met een meeting om de hoek Marieke, tjee zeg wat een verhaal. Zo jong en dan al overlijden... Klein kindje.. Soms is het leven zo oneerlijk! Anouk, fijn dat alles goed was bij het cb. Ik denk dat Svinthe dan nu te weinig krijgt naar inzicht van het cb. Ik dnek dat ze vandaag gaat uitkomen op 4 flessen en meet dan 150cc per fles krijg ik er echt niet in.... Ik heb het al een paar keer aangegeven dat ze zo weinig drinkt, maar blijkbaar groeit ze wel goed. Ik denk dat ze pas gaan "klagen" als de groei gaat achter blijven.... 7400 gram Wow zeg! cjpt, ik laat mijn man ook thuis hoor. Ik denk dat ik hem al zou ik het willen echt niet mee zou krijgen Kinderwagens, het ligt eraan of ik de auto van mijn man mee kan nemen (ligt aan de dag van de meeting) Als dat zo is kan ik ook 2 kinderwagens kwijt. In mijn Ford Ka past die niet.... Rianne, zo zo, je hebt je best gedaan zeg met bijlezen Succes met alle dingen vandaag. KLinkt als heeeel veel! Ik moet eigenlijk de boodschappen gaan doen, maar ben toch zoooooooooo lui vandaag.... Oh ... ik zie dat het weer regent, tja dan kan ik natuurlijk niet gaan he
hey meiden het wokken was erg geslaagd gister. gister ook nog de mexspuit gehaald, heb alleen een beetje een pijnlijk gevoel in mijn bovenarm, voor de rest (nog) geen last. @ginny: ik baal ook echt zo van dit stomme weer... hier regent het alweer. kan er niet eens even uitlopen met senna:x slapen jullie kindjes nog veel overdag? heb senna net weer in bed gelegd na de fles, en ze begint nu alweer te jammeren. hoe lang laten jullie je beebs huilen, voordat je gaat kijken, en ze er evt uithalen? ga maar weer even bij haar kijken
Mik Kane ligt nu alweer 1,5 uur te slapen. In de box weliswaar, maar hij slaapt heerlijk! Hier is het ook verschillend hoor...ene keer slaapt hij 1 tot 2 uur en de volgende dag maar een half uurtje. Zolang hij niet echt huilt, maar gewoon een beetje ligt te piepen/jengelen, dan laat ik hem wel liggen. Loop dan vaak wel een paar keer heen en weer om speentje te pluggen. Maar als hij na een half uur en tig keer pluggen nog niet slaapt, dan neem ik hem weer mee naar beneden en gaat hij in de box of even op schoot of speelkleed. Ik loop eigenlijk wel snel naar hem toe als hij gaat piepen, omdat hij meestal wel in slaap valt als ik zijn speentje geef.
Hanna: mijn oudste zus woont in canada dus ik wil ook foto`s van haar en de fam ophangen zodat ik ze ook regelmatig zie. en vind het ook erg leuk je kijkt er sneller naar dan naar een fotoboek Annie: en hoe was het werken?? Mamajess: ach meid afkick verschijnselen, wat erg!! haha sorry! Als ik Finn na het eten een speen geef gaat hij kokhalzen, soms zo erg dat alles er weer uit komt, dus daar begin ik gewoon niet meer aan! Skatje: Finn wil ook niet graag meer in de wagenbak, maar dan heeft hij gewoon vette pech, hij wil dan ook wel in de maxi-cosi, dus dan die maar, vind ik beter dan nu al in de buggy, maar elk kind is weer anders! Monique: haha jaja blaffende honden bijten niet he! haha! Uh poep, gisterochtend 1 keer verer gisteren niks en vandaag 1 natte wind, dus ben bang voor de gevolgen vandaag of morgen, maar we merken het vanzelf! Wat de bv betreft is het wat onzekerheid betreft toch lastiger dan met fv denk ik, maar zolang meneer te vreden blijft ga ik door denk ik! Finn krijgt tussen door ook af en toe wel eens een fles, maar dan weet ik niet goed hoeveel ik geven moet, maar wel erg lastig dat Anouk om de 2 uur wilt, snap dat je er zo even de humor niet meer van inziet, probeer het gewoon eens met een fles tussen door als ze daar langer op teert, kan je toch gewoon af en toe eens een fles geven! Succes en dikke knuffel! Gentle: finn draaid meestal in ons bed of zijn ledikant van zijn buik op zijn rug, dus een echte bonk horen we dan niet! haha zal wat wezen als dat wel zo is, dan rolt hij wel heel hard van het bed!! EN voedingen ik denk dat het een foutje was, maar hij heeft het wel volgehouden vannacht, hij werd van morgen om 8 uur wakker voor de 1ste voeding, dus ruim 13 uur geslapen!! ikke = trots! MvY: jeetje meid wat een nacht, dikke knuffel en rustig aan hoor! Mumtobe: finn is hier ook meestal standaard `s ochtends rond 8 uur wakker ongeacht hoe laat hij naar bed gaat, ik vind het eigenlijk best lekker! Over het badderen, Finn spetterd ook erg graag dus wij hebben gewoon het badje in de badkamer staan en doen hem daar in bad, het is dan wel erg handig als je samen bent, dan kan de 1 hem in bad doen, de ander na het baderen in een badcape/doek en naar zijn kamertje, maar als ik alleen ben dan neem ik dus even een nat druppelend ventje mee van de badkamer naar zijn kamertje en pak ik hem daar lekker in in doeken en droog ik hem snel af, smeer hem in en kleed hem aan. MamaJess: veel plezier vanavond, klinkt erg gezellig! Daan: ohw tomaat/mozzarella klinkt wel heel erg lekker! moeten we toch eens naar de ah. Ik probeer Finn ook vaak te volgen, maar soms heeft hij ook een beetje pech als door zijn schema mijn schema in de war komt, dan wil ik hem nog wel eens een half uurtje uitstellen of eerder wakker maken. Liefie: Finn heeft heerlijk geslapen echt van half 8 tot 8. Ikke = zo trots op mijn mannetje! Wow mooie jurk, die is echt wel gaaf!!! Marieke: wow zit echt even met kippenvel, zo jong net getrouwd, kindje en dan is het zomaar ineens afgelopen! Echt hoe overleef je zoiets, als partner zijnde!! Dikke knuffel en sterkte. Mannen en meeting: ik vind het prima als anderen hun man mee nemen, maar ik okm sammen met mijn kleine man en laat de grote thuis, heeft hij ook eens een dagje echt vrij!! Meeting en auto: in mijn auto passen wel 2 onderstellen en 1 wagenbak, en opzich zelfs 2 wagenbakken, dus als er meiden zijn uit noord-holland zonder vervoer of die mee willen rijden ik bijt niet en Finn is ook heel lief voor jongens en meisjes!! Verder snap ik Finn soms echt niet, gisteren heel zoet en lief veel geslapen, maar 4 voedingen, vanmorgen heel lief om 8 uur wakker 11 uur bv en heel moe dus hup bed in en wat denk je huilen huilen huilen, dus na 1 uur maar weer uit bed, op schoot SLAPEN!!!! potver de potver.... dus hup in de wagen, huilen huilen, er weer uit en blijven huilen dus 2,5 uur na de voeding van 11 maar weer bv en natuurlijk niet slapen, maar ik ben echt wel MOE. Dus ik ga nu het weer maar even trotseren en hopen dat het nog even droog blijft en hopen dat hij wel in de wagen in slaap valt als we gaan lopen! En bah moet straks ook voor de mg-spuit, geen zin en ik kan geen oppas vinden, dus moet meneer maar mee. Bleg, ben niet bang maar ik hou ook niet van spuiten!
@ Hanna, het gaat gelukkig goed met haar, gisteravond is ze nog wel een tijdje van slag geweest maar da's wel weer over. @ Mik, Dominique is een echte slaapkop. Die slaapt eigenlijk zo'n 18 uur per dag. Ze heeft 6 voedingen en is incl de voeding ongeveer een uur wakker. Daarna gaat ze slapen tot de volgende voeding. Zo... Monique zou zeggen: er is hier weer een moeder geboren! Hihi. Ik ben stiekum wel erg trots op mezelf nu! Ik heb sinds een paar weken het gevoel dat Do een voorkeurshouding naar rechts heeft. Ze lag ook zo in mijn buik en naar die kant scheef ingedaald (wat gevolgen heeft voor de vaccuumpomp) en nu draait zo ook heel vaak haar hoofd naar rechts en trekt haar lijfje naar rechts. Ik hoorde aan alle kanten dat dat nog wel wegtrekt en ze is nog zo jong, je bent overbezorgd blabla. Zelfs het cb vond het niet zo schrikbarend. En toch zat het me niet lekker dus heb ik dinsdag een kinder/manueelfysio hier gebeld. Net geweest en die zag het meteen. Ze prees me dat ik zo snel erbij ben want dan is de kans dat het wegtrekt veel groter en het risico op een scheef schedeltje (en dus een helmpje) veel kleiner. Meestal krijgt ze kindjes pas te zien met een maand of 6 en dan is het vaak al een beetje te laat. Dus allemaal extra oefeningen en trucjes meegekregen (we deden zelf al het een en ander maar hielp niet genoeg) en volgende week weer terug. Zo dat was mijn eerste echte "ik ben haar mama en weet het dus beter" moment!
Al die leuke dingen... soms weet ik het niet meer... Vind ik nou het touwtje van mijn broek interessanter...