@ Petra: Daar heb je gelijk in maar helaas zal ik morgen nog ongesteld zijn, zal mijn hondje nog niet beter zijn, en ook dat gesprek zal me nog steeds dwars zitten! hoop morgen maar op weer een mooie actie van Dimara die acties kunnen mijn dag weer een beetje opfleuren
@ Petra Suze en Jij lijken idd erg op elkaar! ik zie ook veel terug in Dimara van mijzelf (wat ik dan weer ken van babyfoto's) @ Nita: Geweldige foto van Milan zeg! BIG smile
Hanna, wauw Svinthe al bij de kapper! Heb je een voor en na foto? Cjpt, haha wat een actie van je man. Ik zie Do al helemaal lopen met d'r wagen en MC Sweepy, goh dat jouw mannen nu al bijna een half jaar zijn! Knap hoor dat je al zo lang kolft! Slapen, net als een paar anderen hier doet Milan ook 3 tot 4 keer per dag ongeveer 3 kwartier. Dat doet hij trouwens al vanaf dat hij een week of 3 oud is. Irritatie, ja soms wel en dan voel ik me ook enorm schuldig! Maar soms zou ik ook gewoon even een dagje niks willen. Daarom vind ik het ook wel fijn om te gaan werken. Begin soms ook een beetje te balen van de nachtvoedingen. In combinatie met werken is dat best heavy. Inderdaad erg complex dat mama zijn . Mumtobe, balen van het gesprek. Wat is er met je hondje? Knap van Dimara! Milan rolde vanmorgen van zijn rug half op zijn zij! Petra, je lijkt inderdaad erg op Suze, of zij op jou haha!
mijn beide dochters lijken op mij, maar mijn eerste dochter heeft haar vaders handen en ogen, de rest van mij. mijn jongste dochter heeft mijn mond, de rest weet ik nog niet. mijn zoon is een mini papa
@ Nita: ze geeft over en is flink aan de diarree daarbij is ze ineens erg verzwakt, ook is ze loops en vloeit ze veel meer als normaal!
Ik laat Pepijn ook altijd kiezen, maar ik hou dan bv de pasta en de smeerkaas omhoog, en dan weet hij het weer niet..haha..hij is ook heel snel "uitgekeken"op smaakjes, ik moet echt om de paar dagen wisselen van boterhammetjes naar een crackertje anders eet hij het ook niet op.
oh..nog een naar bericht van mijn collega. Ik had laatst verteld dat ze 24 weken zwanger was en haar vliezen waren gebroken. Ze lag in het ziekenhuis en mocht naar huis maar alleen als ze totale rust zou nemen. Nou helaas is het afgelopen maandag misgegaan ze was op dat moment 28 weken zwanger maar na een keizersnee heeft hun dochtertje het niet gered. Wat kan het leven toch hard zijn zeg. toen ze 20 weken zwanger was was ik nog op mijn werk en had ze het er nog over dat ze er zo naar uitkeek om straks ook zelf zo'n kleintje te hebben...ach...vind zo het erg...
Heey!! Zoo ik ben gesloopt Moest vandaag tot half 7 en pfff wat duurde het lang!! Het was wel weer erg gezellig en de meeste kinderen rende ook naar me toe AAAANNNOOOUUUKKK De meeste hadden me gemist en eentje zei " Ik heb je niet gemist hoor, want ik ga toch elke dag naar mama". Hahahaha zulke grappige opmerkingen had ik wel gemist hor @Jessi, pff vervelend soms he die mannen!!! En wat jij beschrijft herken ik wel hoor!! Die Milan zoveel huilde deed ik ook wel eens lelijk tegen hem, maar voelde me dan ook zo schuldig! En over die wijntjes...tegen mij werd gezegt dat als je iets eet dan het dan na zo'n 6 uur in je melk zit. Dus dan zouden die wijntjes toch juist in je melk zitten? Niet dat het zo erg is ofzo hoor! En wat een nacht zeg!! Kan me voorstellen dat je niet uitgerust bent!! @Monique, jij ook al zo'n fijne nacht! Wel om jezelf denken hoor!! Als het niet meer gaat dan niet he!! Maar wel knap dat je volhoud!! @Rianne, zooo wat kan Elias al goed draaien. Milan blijft in de box gewoon lui op zijn rug liggen en zit alleen maar tegen zijn konijnen (mobiel) te ouwehoeren @Nita, kan me voorstellen dat je wel blij wordt van dat nieuws En die nachtvoedingen lijken mij ook zwaar als je werkt! Knap hoor dat je het zo goed doet in je eentje!! @Meeting: Noa en ik komen ook samen! @Petra, ik vind jullie ook op elkaar lijken!! Ik heb om half 7 de mexico prik gehaald en het lijkt wel of mijn arm nu al stijf wordt Au...
Jingi, wat verschrikkelijk! Anouk, ik heb dinsdag de prik gehad. Dinsdag en woensdag nergens last van gehad maar gistermiddag werd mijn arm helemaal stijf en vannacht kon ik er niet op liggen. Net onder de douche zag ik dat het helemaal rood was en dat er een bult op zat. Ben blij dat ik hem heb gehad en niet Milan! Raar dat dat na 2 dagen nog zo'n reactie kan geven.
Rianne, hihi, ik moet idd mijn locatie hier nog veranderen.. Ik heb misschien wel verkeerd gelezen wb die hap. Geeft ook niet. Grappig he, dat "spelen" wat ze nu doen. Ze kijken, pakken, laten opeens weer los, slaan in het rond, hihi. Prik: net gehad. Nergens last van (hihi, nog niet ), maar het ging ook allemaal rustig en gemoedelijk. Geen wachtrijen, geen huilende kindjes, alleen 2 clowns met jip en janneke rozijntjes Ik kan me voorstellen dat een dubbele (normale) dosis van de griepprik ook meer beschermt, dus ik ga gewoon ook maar voor die tweede prik. Voelt ergens ook wel veilig ofzo. En als het niet beter werkt, nou, dan niet toch? Ik krijg er ook niks van hoor! Daan, ik had ze ook al op ikea.nl gezien, maar helaas is even amersfoort op en neer op dit moment een beetje te veel tijd. Manlief is errug druk. We zijn dus net na onze prikken even bij de gamma geweest, en hebben er 3 gehaald. Fijn fijn, nu kan ik morgen opruimen Ze moeten alleen wel aan de muur vastgemaakt worden, anders zijn ze toch een beetje gammel. Maar ja, das volgens mij altijd met van die plankenkasten.. Gaaf voor je vriendin! Ik vind het ook leuk om nu bij mijn schoonzusje een beetje mee te kijken. We hadden allemaal bij alle kindjes een voorgevoel wat het zou worden (zij "wisten" dat hun eerste een jongetje zou zijn, en bij deze hadden ze een meisjes-gevoel, ik heb me ook nooit kunnen voorstellen dat Julia een jongetje zou worden, en allemaal klopte het ook!). Mijn man en ik hebben dus gisteren even zo gevoeld van binnen, maar onze tweede wordt volgens ons toch weer een meid Ben benieuwd (over 3 jaar ofzo ). MamaJess, dikke knuffel!! Ik begrijp zo helemaal super goed precies wat je bedoelt! Ik heb de afgelopen weken af en toe ook zo'n rotdag waarop ik het allemaal even niet meer zie zitten. Zeker als je veel dingen te doen hebt, en soms helemaal nergens aan toe komt!! Julia is ook steeds meer (moe) wakker, en ik moet me ook wel eens inhouden hoor, om niet boos te worden. En ach, de volgende dag is ze weer lief, en mama ook. Voel je niet te schuldig. Babymama zijn is ook niet zo heel gemakkelijk! Daan, haha, ik zou ook meteen bellen! Vanavond waren we al met al misschien een uur weg, maar ik heb haar echt gemist! Hanna, haha de kapper! Nou ja, geen overbodige luxe volgens mij! Liefie, wauw, fijn dat picasa helpt Is inderdaad ook voor mij gewoon allemaal begrijpelijk in jip en janneke taal Mumtobe, sterkte met je rotdag. Morgen is het weer beter! Ennn, Dimara heeft je opgevrolijkt zie ik Petra, wauw, als 2 druppels! Heel leuk om te zien! Ik lijk ook vrij veel op Julia qua gezichtje (donkere spleetoogjes, zwart haar (als baby dan) en het mondje ook), maar ze lijkt qua bouw en karakter meer op mijn man (druk en mager). Nita, leuke foto! Lijkt hij nou zo veel op jou, of herken ik dat verkeerd? Dat was het eerste wat ik dacht toen ik die foto zag... Jingi, sterkte voor je collega... Dan voel ik me zo bevoorrecht, maar het is soms echt te hard. Ik moet altijd dan denken aan dat liedje 'het regent harder dan ik hebben kan'. Zoiets kun je niet dragen... Annie, hihi, lieve kindjes! Hier ook een beetje een stijve arm... Wat ben ik toch weer een ouwehoer Wil ook graag op iedereen reageren! Onze kat verveelt zich een beetje. Mijn man is de stellingkasten in elkaar aan het schroeven, en de kat steelt dus om de beurt plastic dopjes, schroeven, of hij loopt ontzettend voor je voeten te draaien.. Nu speelt hij weer met de plakband rol die nog lag van het inpakken van sinterklaascadeautjes Het is ook zo'n vreemd beest, hij pakt ze dus gewoon in z'n bek en loopt er dan mee rond. Het liefst speelt hij dan onder de deur door, en dan via de ene kant van de deur met z'n pootje onder de deur door tegen het schroefje/dopje slaan Als ik het weg gooi, dan apporteert hij het ook Iemand ooit zo'n vreemde kat gezien? Manlief wil nu dat ik kom helpen Lukt niet in z'n uppie.
@Nita, oh wat raar na 2 dagen!! Mijn arm is echt nu al stijf!! Ik mocht eerst de prik ook niet hebben, moest eerst langs een arts die daar zat Want ben allergisch voor penicilline... Maar ik mocht hem van de arts wel Nou misschien kan ik er gewoon niet zo goed tegen ofzo.. Ik ga slapen, toedeloe!
@MvY, hi hi herkenbaar hoor Youri zijn gedrag en dan je reactie Hier is het soms ook, die mama, oke Mirthe die, ja mama, pak je het dan wil ze toch weer iets anders Om dan vervolgens toch weer het 1e te willen hi hi maar als er eenmaal iets op de boterham terecht is gekomen zal ze het idd daar mee moeten doen @Rianne, Ha ha, ik moet zo lachen ook om je fotostrip *psssssssssst Elias, dat ding kan je optillen en dan eronder door rollen* @Hanna, he zo'n man heb ik ook Of ik heb de 2 dames en mezelf klaar en dan moet hij nog schoenen aandoen. Die foto bij de kapper geweldig!! Ik heb vandaag voor het eerst vol trots haren op het hoofd van Anouk gefotografeerd en Svinthe gaat gewoon al naar de kapper @MamaJess, hier lukt 's morgens die 3 uur ook vaak maar daarna lukt het haar niet altijd om na zo'n kort slaapje langer wakker te blijven en dan kom ik in een cirkeltje van 2 uur terecht Maar als ze nu maar eens de nacht ging pakken, dat zou al zoveel schelen *man van MamaJess, morgen naar de winkel voor een bosje bloemen, dit kan je niet maken* @Mum, wat was er bij UWV? En knap van Dimara he! @Petra, ik zie dat altijd zo slecht op wie ze lijken, kan het bij ons ook echt niet zeggen @Nita,zie je nu weer toekomst voor J. en jou? Leuke foto @Jingi, hier is het juist haar bekende dingen aanbieden, nieuwe dingen gaan moeilijk, dan eet ze niet Ohhhhhhh wat erg van je collega,pffffffffff @Annie, fijn dat het weer als vanouds was! En ik zal de nachten wel vol moeten houden, wie gaat het anders doen, jij?? Tot morgen!
Hihi, ik zie nu pas dat ik aan het begin van mijn post nog geen last van mijn arm had. Nu dus wel! Shit hee! Ik heb even filmpjes van Julia op youtube gezet: YouTube - Julia doet moeite... en YouTube - Julia rolt om! Lief he?
Hoi meiden.... Ik weet waarom Youri niet wilde eten (wilde ook geen avondeten of toetje) Hij heeft vannacht overgegeven en nu ook hele erge diarree Hij wil niet fatsoenlijk drinken..
Hanna, Svinthe bij de kapper, mega! hahaha wat zei de kapper, had ze ooit zo'n jonge baby geknipt? Mannen... De mijne kan er soms ook wat van hoor! Maar net weer anders dan jullie beschrijven, hier wordt er aan mij gevraagd wat hij moet doen ongeveer... Alsof hij zelf niks kan beslissen, als ik zeg, pak jij zijn tas even in, dan zegt ie, wat moet er in dan??? Echt, serieus, wat denk je??? :x In het begin nam hij het voortouw in alles (ik kon ook niet veel) en nu lijkt hij wel beperkt in zijn kunnen ofzo, jeetje zooo vermoeiend soms, reslutaat? Ik doe het zelf wel... Misschien is dat ook net wat hij (onbewust?) wil maar bewerkstelligd hij dat met passief gedrag? Joost mag het weten, vermoeiend is het wel... Zooo dat is lekker Dus dames, iedereen sterkte met zijn kerel Mumtobe, dat klinkt zeker als een K*T dag... Wat had het uwv te melden dan? Sterkte met je hondje! En joepie voor Dimara, ook al draaien! Ik wil trouwens ook wel voor de tweede keer ongesteld worden, het is nu al iets meer dan 6 weken geleden... De pil ligt te wachten... Petra, ja zeker zie ik Suze in je kinderfoto! Nita, als je onze verhalen leest wil je dan nog wel aan de man? Wat een lekker bekkie heeft die Milan van jouw toch! Jingi, jeetje wat verdrietig zeg... Het lijkt of op dit draadje van ons de ene na de ander met zulk nieuws komt van iemand die ze kennen, brrrr Mensen met bijwerkingen wat de griepprik, gewoon opgeven die bijwerkingen anders denken ze na de vaccinatie ronde dat maar 25% ergens last van had terwijl het praktisch iedereen is... Gentle, die kasten zijn altijd gammel ja, ook die van de ikea wel, daar zit ook muurbevestiging bij, bij de gamma ook? Ach is ook zo gedaan, gewoon wat schroeven hier en daar hihihi, mooi stekkie hebben jullie, ik zag een filmpje staan bij Julia's filmpjes dus even gespiekt Maar zo kaal is het nu vast niet meer! Wel knap dat Julia net zoveel kan/doet als Elias met draaien en proberen, ze is toch bijna een maand jonger! Jij bent de eerste die ik ken die ook een apporterende kat heeft! Mijn ouwe doos kan dit al sinds ze een kitten was (ze is uit 1998...), haarelastiekjes, snoeppapiertjes, als je gooit, brengt ze het terug, komt ze naast me op de bank zitten, legt het neer en kijkt me aan met een blik van zie-je-dat?-knap-he?-nog-een-keer? Lekkere beesten toch Monique, ja ik kan lullen als brugman maar hij tilt hem nog niet op, schop hem wel soms om maar moet dan ook huilen Hij bijt ook overal in deze dagen, ik zoek naar tandjes want waarom anders zo agressief...? MvY, Youri ziek? Wat zielig! Hij is vaak ziek of niet? Drinken, al waterijsjes geprobeerd? Dan willen ze vaak wel "drinken", alles is geoorloofd om een diaree kind te laten drinken toch? (<--- misschien een beetje voorbarige reactie, je schreef het vanochtend om half zeven ) Sterkte!
Haha Rianne idd een beetje te snel gezegd van mij... Hij heeft al iets gedronken. Ondertussen ook al een stuk of 6 diarree luiers verschoond... Oh, ijsjes lust hij trouwens niet hihi, te koud ofzo Ja hij is best vaak ziek maarja zo bouwt hij wel weerstand op voor later toch?! Hij springt en speelt hier vrolijk rond dus veel last lijkt hij er niet van te hebben Alleen jammer voor mij want zou vanmiddag naar de eerste verjaardag van het kdv gaan dus dat mis ik dan weer.
@ Jingi: ow wat een naar bericht zeg van je collega! vreselijk! @ Gentle: Hier ook zo'n maf poezebeest, zo issie vegetarisch... lust alleen brood en brokjes (oja en nootjes) geef 'm een plakje rosbief of een stukje kip dat moet ie niet haha! Ik kan hem af en toe wel aan de hoogste boom hangen maar goed! Leuke filmpjes van Julia @ Monique: Ik moest op gesprek omdat mijn verlof 7 december afloopt en ik dan weer in de ww terecht kom! moet dus vanaf 7 dec al 2 sollicitaties per week gaan doen, vraag me nu al af waar ik die vacatures zoeken moet, want die zijn gewoonweg niet te vinden voor 16 uur-18 uur (2 dagen dus) en als ik binnen 3 maanden geen werk heb gevonden op mijn niveau moet ik een baan als toiletjuffrouw nog wel aannemen anders zetten ze mijn ww uitkering stop! en als ik binnen 3 maanden geen baan heb hoeven ze geen rekening te houden met mijn wensen wat betreft kinderopvang, dan zou ik ook een baan aan moeten nemen waarbij de uren verdeeld zijn over 7 dagen bijvoorbeeld en zo word ik dus verplicht om Dimara naar het kdv te brengen (anders gooien ze me wederom uit de ww) én als ik een baan aangeboden krijg waarvoor ik 3 uur per dag moet reizen moet ik die ook aannemen (tenminste de lange reistijd is geen goede reden om de baan af te ketsen) Grrrr!! @ MvY: Ow wat sneu voor Youri! hoop dat hij toch snel iets gaat drinken met die diarree! lees dat t gelukt is! fijn! @ Rianne: Zie mijn reactie hierboven aan monique wat betreft het gesprek bij het UWV, Vanmorgen deed Dimara het weer, dus het was geen toeval... hier al voor de 2e keer ongesteld! maar ben dan ook 4 weken na de bevalling met de pil begonnen omdat ik lekkende boobs bleef houden!
@Monique, nee ik kom het niet doen Maar je had ook al over kunnen gaan op de fles!! Dus toch knap dat je volhoud toch?! @Mvy, vervelend zeg Youri ziek!! Beterschap! @Jessi, is je man weer lief vandaag?? @Rianne, hier dezelfde vent als jouwe? Die van jou heette ook Bart toch?! Dat zal het zijn Hij vraagt ook altijd wat er in Milan zijn tas moet....Nou misschien voeding, fles, luiers?? Pfff... @Gentle, wat leuk zeg dat filmpje dat ze omrolt!!! Eerst een paar keer bijna en dan hoppa Hier een super lekkere nacht! Wel lekker, want was moe en ben zooooo verkouden pff!! Milan had 19.45 laatste fles en werd vanmorgen om 9 uur wakker. Wat een slaapkoppie he Ga zo even boodschapjes doen met me mannen. Die van mij is heel lief vandaag haha
Mumtobe, ja die ww regels zijn niet grappig tegenwoordig, redden jullie het niet zonder jouw inkomen tijdelijk? Als ze de ww na drie maanden zouden stoppen? Annie, ja Bart ja hihihi Dubbel belast, een man en de naam Bart hahaha Als ik tegem hem zeg we moeten om 3 uur weg, wil jij Elias en zijn spullen dan klaar hebben? Moet ik om kwart voor 3 nog eens vragen en als het dan om 3 uur allemaal niet klaar is heb ik het gedaan tttssss