Augustus 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door brusje, 13 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sweepy

Sweepy Bekend lid

15 okt 2008
    934
    0
    16
    Noord Brabant
    mumtobe: Over je hondje: Beetje vieze vraag, maar stinkt de uitvloei van je hondje? Ik weet niet of je al bij de dierenarts bent geweest, maar ik zou er rekening mee houden dat het mogelijk baarmoederontsteking zou kunnen zijn. (beetje lastig zo te zeggen, maar zou wel kunnen bij de symptomen die je beschrijft).

2. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Goedemorgen!

MvY, wat vervelend! Hopelijk knapt hij vandaag een beetje op. Pff, en ook nog net in het weekend, kun je niet even overleggen met je ha ofzo..

Rianne, wat cool van je kat! Onze doet idd precies hetzelfde, ook van jongs af aan al. Het liefst met van die kleine dopjes van melkpakken enzo :D Ziet er echt belachelijk uit als hij die door het huis meesjouwt ;)

Mumtobe, haha, een vegetarische kat!! Ik moet zeggen, Toeter moet ook niets van zulk natvoer hebben. Hij likt alle saus smurrie er af, en laat de rest staan... Denk je dat je hem ermee verwent ;)

Annie, ja je ziet haar helemaal een paar keer afzetten ;) Na 2 keer rollen is ze ook moe. Dan zakt ze door haar armen heen :)

Nou, hier een beetje brakke nacht. 23 uur, 5 uur en 7 uur, maar ze slaapt wel steeds tussen de voedingen goed, ook nog na 7 uur en nu weer na de voeding van 10 uur! Dat is al lang niet gebeurd!

Ik voel me hondsberoert. Steenkoud, hoofdpijn, spierpijn overal... Brrr, die prik valt niet lekker! ff die link zoeken over die bijwerkingen!

3. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen meiden,

Hier weer lekker geslapen. Om 7 uur heb ik Svinthe wakker gemaakt voor de eerste fles, omdat ik 4 flessen toch wat weinig vind voor haar. Zeker als ze ze niet leegdrinkt. NU heeft zeal 2 flessen op, 110 cc en 160 cc, dus het gaat wel goed hiermee.

MamaJess, hmm, hopelijk was het op tv leuk gisteravond. Jammer he zo'n mannenactie!

Mumtobe, die Dimara al omrollen! Knap joh!

Petra, leuk die 2 foto's en ik vind dat jullie wel op elkaar lijken. :)

Nita, leuke foto van Milan!

Jingi, wat een rotbericht zeg over je collega! Heel oneerlijk kan het zijn hoor!

Anouk, gelijkt al zo'n lange dag voor jou gisteren. Gelukkig was het wel weer heel gezellig. Leuk he die uitspraken van kinderen :)

Gentle, haha een apoterende kat... Is ie in zijn vorige leven hond geweest???

Mumtobe, wat een rotgesprek bij de UWV als dit de uitkomst is.... heb je nu al sollicitaties lopen? Waar zoek je naar?

Ongesteld, hier nu voor de eerste keer, alleen... dat duurt nu al 2,5 week :( Ik heb zo geen zin om hiermee naar de dokter te gaan... Maar mijn pilstrip is bijna op, dus dan gata het natuurlijk weer vrolijk verder....
    Toch maar even langs bij de dokter???

Vandaag nog een surprise maken, We zijn vroeg dit jaar, meestal moeten we op de feestdag zelf nog aan de slag hihi! De gedichten moeten nog wel, maar dat kan wel beter tussen door. Voor het knutselen moet je wel even goed gaan zitten he. Nog meer Sintvierders hier met surprises?

4. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Morning!

Heb wel alles bijgelezen maar effe geen puf om te reageren.
    Slaap al bijna een week waardeloos omdat mevrouwtje ineens 2 tot 3x per nacht wakker word en wil eten!
    En nu ben ik ook nog snotverkouden geworden dus voel me echt brak!

@ MvY/Marieke, ik heb jullie carpooldate in het overzichtje gezet.

@ Meeting, bedankt voor jullie snelle reacties, ik mis nog maar van een paar meiden het 1 en ander dus komt goed!

Zo ik ga even een molletje en vitamine C bruistablet nemen. Tot straks!

5. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Rianne: Nee helaas heeft mijn vriend echt een hongerloontje en lukt het ons niet om van zijn salaris rond te komen! maar komt vast goed hoor :)

@ Sweepy: Dat heeft het idd wal gedaan ja! dat vond mijn moeder ook al vreemd! ze lijkt nu heel langzaamaan op te knappen dus mijn moeder wilde het nog even aankijken (ze is vaker een paar dagen ziekjes geweest)

@ gentle: Gekke wezens die katten!

@ Hanna: Ik zoek iets administratiefs, daar is ook t meeste aanbod in en het is heel breed! hoop gewoon dat ik binnen 3 maanden iets gevonden heb!
    al 2,5 week ongesteld, ow bah! dat is niks!

@ Cjpt: beterschap meid!

Ik haalde Dimara gisterochtend uit haar bedje met haar tong bijna op haar knieeën, ze had uitgevonden dat ze die heel ver uit kan steken :p nu blijkt vandaag dat ze daar ook iets mee kan :D ze kan papa en mama nadoen die hun tong naar haar uitsteken en dan gaan blazen zodat je een "scheetgeluidje" krijgt!!
    Ik ben zo trots ze doet ons dus echt al na!! doen meer kindjes dit al, heb er eigenlijk nog niemand over gehoord...

6. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    Woow die tv is cool:$
    En volgens mijn schoonmoeder zouden Milan zijn ogen nog wel bruin worden:(

7. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
  8. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Hanna, ik denk eerder loopjongen ofzo. Hij praat namelijk ook terug. Als hij iets niet mag, bv op de keuken, dan zeg ik: 'Ga er af!' En dan begint hij terug te mauwen. Hihi, we hebben altijd eerst een discussie, voordat hij er af gaat ;)
    Oh en wij vieren sinterklaas met mijn ouders, zusje, broer en schoonzus. Erg leuk altijd. Voor iedereen een klein cadeautje, en voor je lootje een surprise. Ik heb dit jaar mijn schoonzus getrokken, en die trouwen volgend jaar. Ik heb dus van haar cadeautje (een beslagkom) een trouwjurk gefabriceerd. Tenminste, het geraamte is er, nu nog een beetje met wit papier versieren ;)

Mumtobe, ze doet mij alleen na w.b. lachen. Als ik ergens om moet lachen, dan schatert zij mee ;) Maar tong uitsteken nog niet, knap hoor! Dimara is een vlugge!

Annie, ja ze zien er ook echt heel bruinig uit ;);)

Hier nog steeds niet lekker, dus ik ga maar lekker ff tv kijken. Manlief helemaal chag dat hij nu voor Julia moet zorgen, maar ja.. Ik doe het iedere dag!

9. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Gentle, beterschap hoor en laat die vent van je maar lekker in zijn sop gaar koken :)
    Hier wordt Svinthe ook vrij snel weer teruggegeven in de zorg hoor. Soms heel erg dat ik het net niet doorheb... als een vliegtuigje naar me toe gevlogen ofzo hihi en voor ik het weet heb ik haar weer op schoot.
    Oh jij ook aan de knutsel. Een trouwjurk, best lastig om te maken lijkt me....

Anouk, prachtige foto's van Milan hoor. Enne, tja die ogen... is nog weinig over te zeggen.. kan nog alle kanten op ;) :D

10. Nita82

Nita82 Bekend lid

11 dec 2008
    672
    0
    0
    Anouk, wow je kunt wel zien dat het jouw zoon is :D

Mum, wat een belachelijke regels! Hopelijk vind je snel iets! In wat voor richting zoek je?

Ongesteld, hier ook al geweest ;). Precies 5 weken nadat het vloeien gestopt was. 5 dagen maar wel weinig.
    Ook weer voor het eerst tampons gebruikt, dat was de eerste paar keer wel even slikken maar daarna ging het weer goed.

Cjpt, beterschap!

Gentle, ook beterschap!

Vanmorgen hadden we sinterklaasfeest op mijn werk. Wij waren daar natuurlijk ook met Milan heen geweest. Hij heeft bijna de hele tijd liggen slapen :p. Toen ze 'dag sinterklaasje' gingen zingen werd hij wakker. Net op tijd om zijn kadootje uit te pakken!

Vanmorgen ook een 4-generatie foto gemaakt bij J. thuis. Is leuk geworden!

11. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Annie: haha geweldige foto van Milan, enne nee ik denk niet dat zijn oogjes nog bruin worden! Lieve fto van jullie saampjes!

@ Gentle: Zijn onze katten familie?? Die van ons heeft ook altijd een weerwoord! als ik hem op zijn donder geef dan mauwt hij echt zo van wat moet je nou?? Schateren doet Dimara dan weer nog niet, lijkt me heerlijk als ze dat gaat doen, ze maakt af en toe wel een geluidje dat ik denk dat ze vacuuüm trekt maar schateren is het niet! Ik had ook het idee dat ze vrij vlug is met dat nadoen, k weet eigenlijk niet rond welke leeftijd ze dat gaan doen normaal gesproken...

@ Nita: Ik richt me vooral op iets administratiefs, dat is vrij breed en is ook het meeste werk in, als ik kijk naar het aantal uren wat ik wil gaan werken!
    leuk een 4generatiefoto :D

12. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Mumtobe, grappig is dat he? Ik maak er dan ook altijd een lolletje van, zo van: 'Nee, geen discussie, ga uit de badkamer!' 'mauauauauw' 'Nee, ook niet voor heel eventjes.' 'mauuauuaw' 'Nee, geen commentaar nu, hup!' Mijn man begon vanmorgen zelfs al met: 'Nu er uit, ga maar een briefje halen!!' Hihi, hij is leraar ;)
    Ik weet trouwens ook niet wanneer ze normaal gaan papegaaien, maar ze lijkt me idd wel snel ermee! Hoe doet Dimara omrollen? Ook op 2 armen steunen en dan eentje strekken, en dan haar hoofd laten vallen? Zo doet Julia dat namelijk :D Heel grappig!

Ik voel me weer een beetje beter gelukkig. Net mijn trouwjurk gemaakt, maar het ziet er wel creatief uit. Met tissues over de rok, en het lijf is een closetrolletje. Ik wil alleen nog een foto van haar uitprinten, en er op plakken :D Ben ik wel goed in, surprises enzo!

13. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    #5173 mumtobe21, 28 nov 2009
    Laatst bewerkt: 28 nov 2009
    @ Gentle: Ik zeg ook altijd nog wat terug tegen die brutale kat van ons, meestal ook zoiets van nee geen discussie, of ik duld geen tegenspraak! :p haha een briefje halen! Heb het filmpje idd gezien van Julia, Dimara legt juist haar hoofdje neer en kruipt dan met haar beentjes onder haar lijfje en zet dan met 1 beentje af! het is dus ook niet zo dat ze per ongeluk haar evenwicht verliest! ik zal het eens proberen te filmen, had vanmiddag wel gefilmd maar toen kreeg ze het niet voor elkaar!

K ben het filmpje nu aan het uploaden, zal de link straks even geven, heb je toch een beeld!

Crea bea hoor die surprise :D

14. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

dames, ik heb net mijn trouwjurk uitgezocht en hij is mooi!!!!!!!!!! :) ik wou een foto plaatsen maar ze zijn allemaal bewogen.

het is in elk geval een strapless jurk, met een lijfje versierd met steentjes, een simpele wijde rok en een sleep eraan. zo mooi!

15. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Marieke: Wat goed!! ik ben benieuwd :D je gaat zeker niet spammen? :p

16. Marieke1983

oke, toch maar spam dan, momentje.

17. Marieke1983

dit is het lijfje:

18. Marieke1983

en ik met mijn zusje :D
    de foto is wel heel onduidelijk, jammer genoeg.

19. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Marieke: Wow!! Supermooie jurk zeg! ik ben zelf ook helemaal weg van strapless en voor de rest niet teveel tierelantijntjes!
    echt supermooi! hoop mezelf ook ooit nog eens in zo'n mooie jurk te mogen hijsen!

20. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38

Deel Deze Pagina