@marieke: echt gaaf meid! Hij is heel erg mooi. Volgens mij hadden we ook zoiets gezien op de beurs of niet? Iig succes verzekerd Grts
hey inbreker vieren we oud en nieuw bij jullie of bij ons? vinden jullie het oke dit jaar hier te komen? is makkelijker met Ties @aug mama's, Jinne is een goede vriendin van mij en zit toevallig ook op zp.
Hanna: lekker toch zo`n rustige opstart, wij hebben ook zeker geen haast gemaakt vanmorgen, soms best lekker. Marieke: ja ik kon 2 weken terug de ha al bellen voor de uitslag, maar toen ging hij op vakantie dus dinsdag kan ik op zijn vroegst bellen! Heerlijk he zoals ze soms lekker opschoot inslaap kunnen vallen! Rianne: beterschap! Moet straks een nieuwe hele grote vaas kopen:x Ik had een hele mooie grote paraplu plant staan in een grote vaas en net tijdens het stofzuigen waarschijnlijk tegen aan gestoten, terwijl vriendlief net water bij gevuld had!! Dus erg veel water over de vloer dus moet straks verplicht naar het tuincentrum
He meiden, Pff gaat echt slecht hier met Youri. Niet dat hij zo ziek is maar hij wil (of eigenlijk kan) dus absoluut niet meer slapen. Heel raar, hij wil dus wel maar het lukt hem niet. Erg zwaar dus. Grijpt ook de hele tijd naar zijn oren maar twijfel of hij pijn heeft of dat het van de moeheid is. Kijk vannacht nog even aan en anders bel ik morgen de huisarts. Maar vind het vervelend om steeds met gezeur erover te komen dus ik kom pas weer posten als het weer wat beter gaat hihi. Zag dat je ziek bent Rianne, heel veel beterschap! Marieke, mooie jurk! Leuk ook om de foto te zien, nu weet ik ongeveer wie ik kan verwachten hihi. Verder weet ik het even niet meer. Zit nog in mijn ochtendjas pfff. Hopelijk tot snel!
Ollekebolleke, oh oh, de vaas kapot, wel rot van al dat water. Hoe was het in het tuincentrum? Ben je geslaagd voor een nieuwe vaas? mamavanYouri, je mag hier gewoon posten hoor, ook als het even wat minder gaat. Geen probleem! Ik hoop voor jullie dat het snel beter gaat met Youri en dat hij lekker gaat slapen straks! Succes ermee!
Helemaal bijgelezen maar ff niet alles onthouden om op te reageren... @Marieke, wat een moooooiiiie jurk! Gaaf zeg! Vind je het niet 'eng' om 'm hier te plaatsen... straks ziet je vriend 'm nog... of mag dat wel. En je vriendin heeft 'm nu ook al gezien. Ik wou dat toen echt geheim houden van te voren, vond ik leuk . @Rianne beterschap. @MvY ook veel beterschap voor Youri gewenst. Rest van het gezinnetje wel weer op de been?? Rens heeft vanmorgen een record verbroken! Hij werd pas om 8.30 wakker! Ik had zelf inmiddels al tig keer op de klok gekeken en bij hem wezen kijken of ie nog leefde... Nu gaan we maar op 4 flessen uitkomen vandaag, ook voor het eerst! Daarom de flessen wat opgehoogd en hij heeft er zonder problemen al 2 van 230 ml op. Knap kind! Vanmorgen lekker gebruncht met 4 vrienden. Bij een van die stellen is gisteren ingebroken en echt het hele huis overhoop gehaald. Echt zo sneu. We hebben het zelf ook een keer meegemaakt dus alle herinneringen kwamen weer even boven , ik had er toen echt een poosje last van hoor, traumaatje.... Verder gisteren lekker met mijn man op stap geweest om onze 8-jarige relatie te vieren. Film gezien (Terug naar de kust, spannende film, aanrader!) en uit eten geweest in Utrecht. Leuk hoor, weer even stelletje spelen ipv alleen maar vadertje en moedertje
Hanna, ja weet dat het mag lief! Maar vind het zelf zo stom hihi. Ook omdat ik even geen zin heb om te reageren enzo. Liefie, ja de rest is weer beter, alleen beetje brak. Wat lekker dat Rens zo lang heeft geslapen en dan ook nog zo'n grote flesjes. Goed hoor!
@Mvy, vervelend dat Youri niet meer wil slapen!! Beterschap!! En je mag wel komen posten hoor!! @Hanna, zo lekker ochtendje bij jullie!! Ik heb redelijk geslapen... Ben alleen zooo verkouden nog!! Bah! @Liefie, wat goed van Rens!! 4 flesjes zou wel lekker zijn als hij dat volhoud! Ik vind het heerlijk! Slaapt hij nu eigenlijk altijd in slaapzakje? @Rianne, beterschap!! @Mumtobe, wat zielig voor Dimara. Nou volgens Brusje komt het goed dus daar moet je maar van uit gaan dan!! Bah meiden ik voel me echt verrot. Heb zoveel snot in me hoofd Haha. We zijn net op verjaardag geweest. Milan vond het erg druk dus is nu beetje van slag. Hoop dat hij even gaat slapen nu. Ga hem zo ook maar een iets vollere fles geven want 4 x 180 wordt toch te weinig! Zometeen nog vrienden die komen eten! Nou ik ga nog even neusspraye en een beetje opruimen!
@Annie, hij slaapt nu altijd 's nachts in een slaapzak en overdag nog ingebakerd. Dat moet eigenlijk ook snel veranderen, want ik wil dat afgewend hebben voordat hij van de wieg naar het ledikant gaat, en de wieg wordt nu echt te klein.... hij kan zijn armpjes niet eens breeduit leggen, dan zit ie klem Je kan Milan ook wel grotere flessen proberen denk ik?! Wij deden nu al een poosje 5x 180/6 en vandaag voor het eerst 4x 210/7. Dan 'mist' hij maar 2 schepjes tov voorheen. Ben benieuwd of hij dan vannacht even goed slaapt Want ik heb nog steeds geen papspenen kunnen scoren dus ik kan er bij de laatste fles nog geen rijstebloem doorheen gooien (en meneer is vandaag 4 maanden, dus dat mag officieel ) @Mum oja ik vergat op jou te reageren. Vind het echt heel zielig dat naveltje van Dimara! Hoop dat het goed komt zoals brusje zeg en dat ze er geen pijn aan heeft. Kus voor Dimara. En Annie ook beterschap!
@ Brusje: hoop dat je gelijk hebt wbt het naveltje van Dimara! @ hanna: lekker hé zo'n trage opstart, hier ook vanmorgen is prima bevallen @ Marieke: Ties al kruipen? zo zo die is er vlug bij Lieve foto zeg! @ Rianne: Beterschap! @ Ollekebolleke: Zonde van de vaas, maar tuincentrum is geen straf voor jou zo te lezen @ MvY: Beterschap en een dikke knuff voor Youri! @ Liefie: Rens heeft lekker geslapen zo te lezen! thnx ik hoop ook echt dat het goed komt! @ Annie: Voor jou ook beterschap! Het naveltje van Dimara is vandaag gelukkig rustiger! helaas had ze vanmorgen wel wat verhoging (37.9) en vanmiddag nog een hogere temp (37.5) ze zit normaal aan 37 of 37.1... we wilden eigenlijk gaan zwemmen maar dat hebben we maar niet gedaan! Vanmiddag ben ik met mijn moeder en mijn hondje naar de dierenarts geweest en ze heeft idd een baarmoederonsteking gezien haar leeftijd en haar conditie op dit moment raadde de dierenarts een operatie om haar baarmoeder te verwijderen af (kosten van alles bij elkaar kwamen op duizenden euro's zei hij) Om haar in te laten slapen vind hij haar te fief voor dus hij had nog 1 optie... Ze krijgt nu een ABkuur en homeopatische druppels om haar baarmoeder samen te laten trekken en daardoor de vuiligheid eruit komt! hij geeft geen garantie dat het lukt maar het is zeker het proberen waard! ik hoop zo dat ze opknapt, anders zal ze toch een spuitje moeten krijgen
@ Mum, bij Do hebben ze ook na een tijdje haar navel aangestipt met zilvernitraat omdat er pus bleef komen. Na het aanstippen ziet het er inderdaad even gemeen uit maar ik heb niet het idee gehad dat Do er nou last van had. Ongeveer een week heeft het er nog een beetje zwartig uitgezien en kwam er soms nog wat viezigheid en toen was het weg. En haar naveltje ziet er nu echt veel beter uit dan voor het aanstippen. Dus rustig blijven meid, komt goed! Ik ga echt onwijs ego-spuien hier dus als je geen zin hebt... op naar het volgende bericht zou ik zeggen! Bedankt voor de beterschap wensen. Heeft geholpen want voel me vandaag al een stuk beter dan gisteren. Nog niet helemaal top maar iig beter! Ik zit op het moment wel even in een algehele dip merk ik. Do komt verdikkeme echt 2 tot 3x per nacht en ben dus echt brak. En mijn vriend begint geloof ik last te krijgen van het "de-nieuwigheid-is-eraf-en-vind-nu-mijn-baby-geloof-ik-vooral-lastig-als-ze-niet-stil-is-of-lacht". Ik herken het van de verhalen van mijn mama-vriendinnen en dacht dus heel naief dat mijn man anders is... niet dus. Ik moet me de laatste dagen zo vreselijk inhouden! Bij iedere fles/luier of whatever die ik hem laat doen krijg ik een grote zucht alsof het toch voornamelijk erg lastig is dat Do en ik hem storen in zijn aangenaam verpozen. En dan heeft de eikel (sorry maar zo voelt het nu echt even) als ik vraag of het zo lastig is dat ik hem iets vraag ook nog het lef om te zeggen dat HIJ de laatste dagen altijd ALLES moet doen!!! Ehm... ik doe al 3 maanden bijna elke fles en luier. En al 3 maanden sta ik bijna iedere nacht voor elk dingetje op. Gisteren lag ik heel de dag ziek op bed. Moest alsnog 2x een fles geven omdat meneer gewoon niet reageert op haar huilen. Lekker makkelijk! Heeftie bij gods gratie 2 nachten mij laten liggen en is hij zelf opgestaan als ze huilde. Nou nou nou, wat een werk zeg! Maar nee, hij doet ALLES.... vandaar dat er dus NIKS in het huishouden gedaan is, ik Do vandaag in bad heb gedaan want ze stonk, ze heeft donderdag bij fysio oefeningen gekregen... maar heeft hij uberhaupt gevraagd wat die oefeningen zijn? Nee, stel je voor! Als je het weet dan moet je ze ook doen! En laat ik over mijn vriendinnen niet eens beginnen met al hun gezeik en rare ego-fratsen. Blegh, ben echt iedereen zat! Ik weet dat ik nogal eens de neiging heb om teveel voor mensen te doen en dan teveel terug te verwachten. Maar de laatste tijd is het belachelijk, iedereen denkt toch alleen aan zichzelf. Ik kap ermee. Dus wat doet Cindy vandaag?? Die stuurt haar vriend vanavond MET baby (vondtie ook maar irritant) naar de verjaardag van onze "goeie" vrienden en blijft zelf thuis! HA! Flesje wijn erbij, stukje ketjapzalm met roerbakgroenten uit de oven erbij en de finale van So you think you can dance... voetjes op de bank en iedereen zoekt het maar eens lekker uit ZONDER mij! Zo dat is eruit...
Die vent spoort echt niet!! Sta ik met mijn zieke kop de was te doen komtie net boos naar beneden of ik zijn trui soms niet op het wolwas programma heb gedaan!??!?! AAAAAAAAHHHHHHHHHHHHH DOE HET ZELF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Oke, ik ga afsluiten want zo blijf ik jullie lastig vallen ;o)
Cjpt, groot gelijk, lekker thuis blijven en even lekker zelf-tijd Het is toch zo herkenbaar he... helaas. Maar... vandaag mag ik echt niet klagen. Manlief zorgt echt goed voor Svinthe en ik heb zelfs mijn surprise kunnen maken! En over die was..... alles gaat hier gewoon in de grote bups mee dus als hij wolwas wil.... moet ie het echt zelf doen. Ik zou niet eens weten welke knop het is op de wasmachine hihi!
Ach hij zeurt ook gewoon want ik doe ook altijd alles op 30 graden. Ik gebruik nooit de wolwas. Dus dat zijn trui nu gekrompen is, dat issie altijd als hij uit de was komt. Alleen normaal dat rek ik hem weer een beetje op voor ik hem in de kast leg. En nu kwam hij rechtstreeks van het droogrek. Ik had 3 truien en een overhemd voor hem besteld bij H&M. En ik vind het zo erg maar die liggen al 4 dagen onuitgepakt onderin de kast omdat ik hem gewoon niet lief genoeg vind om ze ook te geven aan hem. En omdat hij nu toch zo opstandig is dat hij ze niet leuk gaat vinden.
@ Hanna: hier ook 3 verschillende wassen: wit, kleur en donker alles op 40 graden en wie iets anders wil doet t zelf maar! @ Cjpt: goeie straf om zijn truien te laten liggen!
goede avond meiden!!! jaja ik was der nog hoor!!!, het is alleen beetje druk weekend zo geweest, dat me vriend weer terug is. en ondertussen is me eigem laptop gecrasht grrr, wou window's 7 er op want heb nu vista maar hij doet niks meer, breng hem morgen dus maar even weg. pff het is inderdaad wel weer wenne hoor. om yas te 'delen'ben gewend alles zelf te doen en de laatste fles was altijd ons momentje en ben al paar x beetje verdrietig geworden omdat ik dan graag wil doen maarja hij heeft veel gemist van haar en snap het ook wel maarja het is gewoon weer even wennen komt vast goed als we onze draai allemaal weer gevonden hebbem vanaf vandaag doe ik weer gezellig mee hoor als jullie het goed vinden. fijne avond meiden. ik heb alles terug gelezen maar spring der vanaf hier weer ff in hoor oke? @mumtobe wat zielig voor je hondje ik hoop dat de kuur werkt! @marieke mooie jurk hoor. @annie ow verkouden bleh wordt je niet vrolijk van beterschap voor de hele familie, @cjtp dikke knuffel voor jouw!!! ik snap je helemaal. en geniet van je avondje voor je zelf.