Augustus 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door brusje, 13 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jingi

jingi Actief lid

30 nov 2008
    483
    0
    0
    Alphen aan den Rijn
    #5221 jingi, 29 nov 2009
    Laatst bewerkt: 29 nov 2009
    @Muntobe, Hihi Ruben zit ook steeds met zijn tong uit zijn mond.
    ziet er zo grappig uit.

@marieke, wow...mooie jurk!

@muntobe, auwie, dat ziet er best pijnlijk uit. het lijkt wel verbrand.

@Cjpt, lekker ff aan jezelf denken. Dikke knuffel!

Ik heb nog steeds last van mijn prikarm, en ben moe. Ik ga lekker vroeg naar bed vandaag.

2. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Ik ben er nog.
    We hadden gisteren voor het eerst oppas aan huis en dat is supergoed bevallen. Echt fijn voor de meisjes dat ze dan niet in een ander bedje ofzo moeten slapen.

Ik heb alleen een enorme kater vandaag, die nu pas begint te zakken, maar ja eigen schuld dikke koppijn, ik heb dus ook niet bijgelezen en ga nu weer verder met het hangen op de bank
    doeidoei

3. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Hallo, ik ben er weer! Lekker een dagje weggeweest! Wel druk, en Julia ligt lekker te slapen nu, maar heel gezellig!

Mumtobe, vreemd dat het cb zo overdreven doet over het temperament van Dimara. Julia is ook geen rustig kind, maar om daar al zo voorbarig moeilijk over te doen vind ik een beetje ver gaan. Ze zijn juist lekker vlot, en dat heeft ook wel voordelen!

Marieke, hier precies hetzelfde met het "kruipen" ;) Ze schuifelt en schopt, maar duwt dus alleen maar tegen haar armen heen, en wordt daar heel boos van! Best schattig :D

Cjpt, grinnik (stiekem dan he). Laat de boel maar eens lekker de boel hoor. De hele wereld overleeft ook best zonder jou, en jij ook zonder hen. Heb je een leuke avond?
    Grappig/duf van je man! Mijn man is eerder van het type 'alle-was-op-40-graden-wat-is-uberhaubt-een-wolwasprogramma' ;) Maar eerlijk gezegd gaat mijn was de laatste tijd ook op wit/kleur/donker, en eerder zelfs nog op kleur/wit! Ik ga toch echt geen halve wasjes draaien!

Noa, gek he, dat het dan bijna jammer is om niet meer alleen met haar te zijn. Gelukkig went het wel snel hoor, en jullie vinden vast snel weer de balans in wie wat doet! Geniet er maar lekker van!

Nou, wij hebben de laatste dagen geprobeerd om Julia steeds 's avonds na de voeding rond 20 uur op bed te leggen, en dan om 23 uur nog een keer wakker te maken voor een voeding. Uiteindelijk werkt het voor geen meter... ;) ze slaapt steeds korter! Eerst nog van 23 uur tot 5/6 uur, maar de laatste nachten steeds tot 3/4 uur!!! Dat is al erg lang geleden :( We gaan haar dus maar lekker weer haar eigen gang laten gaan. Ze slaapt maar in haar eigen ritme. Dan kunnen we ook lekker weer een uurtje eerder naar bed!

Hmm, ik baal ook een beetje van mijn man. Hij is sinds we hier wonen superdruk, en ook in het weekend. Nu zijn we vandaag de hele dag weggeweest (met de kerk, dus niet samen), en hebben we vanavond lekker een avond vrij. Ik weet wel, het huis is nog een puinhoop, maar moet je dan per sé op zondagavond dozen gaan uitpakken??? :( Ik wil nog wel gezellig tv kijken ofzo, of een film... Misschien ben ik een zeur, maar we hebben wel wat in te halen geloof ik...

4. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Deze hadden jullie volgens mij nog niet gezien:

ons geboortekaartje:

5. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    De binnenkant krijg ik met kunstlicht helaas niet goed op de foto, dus dat moet ik morgen even doen!

het gedichtje is:

Na 9 maanden met z'n 3-en in 1 bed
    nam ik een belangrijk besluit
    Mama en ook Papa kreeg ik er niet uit
    Daarom ben ik maar gegaan
    en slaap in mijn eigen bedje voortaan.

de tekst aan de rechterkant:

Geboren op 13 September 2009 om 3.36 uur

Onze lieve kleine meid

Dimara

Weegt 3775 gram en is lang genoeg

Wil je haar komen bewonderen,
    dan hopen we dat je ons niet zal overdonderen,
    maar ons even zult bellen om het ons te vertellen...

Danny en Stephanie
    **Adres**

De kleine meid en mama rusten van 12 tot 2
    en na tienen doet ook papa mee...

6. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Jingi: Idd een grappig gezicht als ze zo hun tong uitsteken! nog steeds last van je arm? idd lekker vroeg naar bed!

@ Petra: Fijn da!t de oppas aan huis goed is bevallen... jammer van de kater!

@ Gentle: Hier is het ook een zooitje met slapen, dat is gekomen nadat ik haar echt bij elk vermoeidheidsteken op bed ben gaan leggen, dat ging een paar dagen goed, maar nu is haar slaapritme echt een bende :( hoop t snel weer op de rails te hebben door haar maar te laten doen!
    Ik kan je reactie wel begrijpen, ik zou ook zoiets hebben van die dozen staan er morgen ook nog, even tijd voor ons samen!

7. Liefie

Liefie Bekend lid

26 mrt 2008
    753
    1
    0
    @Cindy aaaahhh meis toch. Effe een enorme baalbui. Laat je maar even gaan hoor, mag best een keer. Die vent van jou heeft een schop onder z'n kont nodig! Hij moet er maar aan wennen dat een kind niet altijd lacht en stil is, ook nu ze wat groter wordt. Morgen moet je weer werken denk ik? Lekker van genieten dan, da's ff helemaal van jezelf!

@Mumtobe, leuk kaartje hoor! En leuk om te weten dat je Stephanie heet, da's toch heel wat anders dan mumtobe :p.
    En nog sterkte met je hond trouwens.

@Noa kan me helemaal voorstellen dat het wennen is met je vriend weer in huis. Maar ook wel lekker toch, dat hij er weer is? Geniet er maar van en jullie vinden vast snel je draai weer!

@Gentle ja da's niet fijn dat hij niet ff met je op de bank wil chillen, maar wie weet, als hij helemaal niet zou helpen met uitpakken van de dozen zou dat ook weer niet fijn zijn....

Nou Rens heeft het hier heel goed gedaan vandaag! Pas 3 flessen op (wel van 230 ml per stuk!) om 9.00, 13.30 en 17.30. Straks om 22.30 maken we hem nog wakker voor eentje. Ben benieuwd of hij dan ook nog zo'n grote hvh op kan.

De afgelopen tijd zat ik een paar keer te zeuren over mijn niet-productieve dagen en dat ik me soms verveel, maar ik heb nu zowaar een "drukke" week voor de boeg...
    Morgen naar een vriendin (met baby van 5 wk), dinsdag naar mijn moeder en zus (met baby van 4 wk), woensdag een vriendin hier op bezoek (zwanger van een tweeling) en sporten, donderdag kraamvisite hier en orkestrepetitie, vrijdag met Rens naar mijn werk en 's avonds eten bij mijn nicht in Amsterdam. Dus als jullie me hier niet veel zien van de week.... dan heb ik het druk ;)

8. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Liefie: Thnx meid... enne ik ben graag anoniem :p druk weekje idd!

9. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    @ Mum, mooi kaartje!
    Ik zal binnenkort eens proberen ons kaartje te laten zien.

Hoe mijn avondje is? Op zich fijn hoor. Heerlijk even die stilte. Jammer dat ik in mijn hoofd toch nog een beetje zit met alle gedoe. Ik weet even niet hoe ik dit opgelost krijg. Misschien moet ik op dit moment juist even niet in oplossingen denken en is het gewoon een beetje te veel om op te lossen ofzo. Ik weet het niet.
    Ik ben zo moe, snotverkouden, ongesteld (door de spiraal), geïrriteerd en eigenlijk een beetje gekwetst door mijn vriend en een paar van mijn vriendinnen. En het zijn ook geen dingen die ik met ze zou bespreken omdat het allemaal zo gevoelig ligt.
    Denk dat ik wel even een lekkere huilbui zou kunnen gebruiken. Zo mijn favoriete huil-plek maar weer eens opzoeken... de douche ;)

10. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Heb alles gelezen maar kan even niet reageren want er wil iemand aandacht ;)

Vandaag foto's gemaakt voor de kerstkaart en dit is hem geworden:

11. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Schattig Skatje!!!

12. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Skatje: Leuke kerstkaart... ik hoop dat ik morgen een vrolijk meisje heb en mijn hoofd er ook een beetje naar staat, dan ga ik ook weer eens een poging wagen...
    Dimara weigert steevast om te lachen met die muts op haar koppie, dus ik heb nog een uitdaging!

13. verhip

verhip Fanatiek lid

23 aug 2007
    1.463
    0
    0
    Wat betreft de meeting.
    Ik kom uit haghorst, zullen niet veel mensen kennen denk ik. Het ligt bij Hilvarenbeek / Oirschot / Moergestel...Misschien dat een aantal dat wel kennen??

Ik laat mijn komst even afhangen van het verloop van die week. Dus ik zal Cindy een persoonlijk bericht sturen met de vraag mij op de hoogte te houden en dan kijk ik in die week even wat ik doe. Culemborg is goed te doen voor mij, dus daar hoef ik het niet voor te laten. En idd, ook al vind ik het eng (spannend), het lijkt me ook weer zo leuk om jullie te ontmoeten!

Marieke: Leuke jurk! Lijkt wel klein beetje op die van mij...Wanneer gingen jullie ook alweer trouwen?

Wij gaan de 19e december trouwen...ben zo benieuwd! Heb afgelopen vrijdag voor de laatste keer mijn trouwjurk gepast en ze hebben hem afgesneden voor de lengte...Ben er zo blij mee! Lijkt op zich wel op jouw jurk, maar ik ga hem hier nog niet laten zien, dadelijk herkent iemand mij, hihihi...Maar vanaf de 20e december zal ook ik een foto spammen!
    Jullie zullen vast wel begrijpen dat ik het dus heeeel erg druk heb de komende tijd!

14. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Verhip: heb je een PB gestuurd ;) de 19e trouwen... ow wat spannend! nog een kleine 3 weekjes dus!! ben benieuwd naar foto;s van de grote dag... die kom je hier toch wel spammen?

15. MvY: jeetje meid, wat vervelend van Youri! Als je het niet vertrouwd moet je gewoon naar de ha gaan hoor, dan maar een zuer, maar weetje beter een zeurende en bezorgde moeder dan een moeder die zich nergens wat van aantrekt en het later te laat blijkt te zijn. Dikke knuffel voor jullie!

Hanna: jep helemaal geslaagd voor een nieuwe vaas, gelukkig wel nu het hele zootje nog over gooien en dan is het weer helemaal top!

Marieke: ff vergeten of ik het al gezegd heb, maar wow wat een mooie jurk, hoop dat je net zo`n mooie dag hebt volgend jaar!

Annie: jij ook beterschap, hoop dat je neus/hoofd snel weer leeg mag lopen! Dikke knuffel

Mumtobe: jeetje wat zielig voor je hondje, hoop dat de medicijnen en een hoop liefde van jou goed helpen en ik wil je heel veel sterkte wensen, mocht het wel nodig zijn! Dikke knuffel

Mooi kaartje!

Cjpt: meid volgens mij zit je er echt even helemaal doorheen, geniet maar lekker even van je avond voor je zelf en misschien iets vaker NEE zeggen, ja ik weet het het is lastig, maar als je altijd maar ja en amen zegt heb je je zelf ermee. En ga ok eens lekker je gal spuien bij een goeie vriendin, oke je zegt al dat ze dat al bij jou doen, maar dan mag jij ook wel eens hoor!!!
    Dikke knuffel en hier mag je natuurlijk ook altijd even lekker ego-spuien hoor!

En lekker gedouched??

kussie voor jou!!

Noa: fijn dat je mannetje er weer is en vervelend dat je er zelf zo aan moet wennen. Was vriendlief niet best geschrokken over hoe groot "zijn" kleine meid geworden was?
    En snapt hij wel dat jij het er ook een beetje moeilijk mee hebt dat je haar nu moet delen??

Liefie: klinkt inderdaad wel erg druk, ik zie ook zo op tegen aankomende week, ook druk, maar ik moet weer werken, kan wel janken stom he!!

Skatje: die is lief!!! Echt een leuke kerstkaart!!

Verhip: geloof graag dat je het druk hebt de aankomende tijd, maar wel een drukte waar je later nog met veel plezier aan terug denkt en je doet het voor een heel goed doel!

Zo ik heb wat foto`s verkleind dus nu even kijken of ik ook wat foto`s spammen kan!:D

16. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Ollekebolleke: Thnx meid voor je lieve woorden!! Wat een dupermooie foto's van Finn, had ze op hyves al gezien... heb je ze ook zelf gemaakt?

17. Dank je mum, nee deze foto`s zijn gemaakt door een fotograve in opleiding!

oke ik kan het niet laten nog 1 dan:

18. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    @Skatje, so he dan heeft Aiden het zwemmen goed vol gehouden!!
    Wat een superkerstkaart!!

@Mum, ik hoop toch dat je iets kan vinden voor die 2 dagen!!
    En hier kan ik ook altijd de snotjes vangen als ze boos is geweest en op haar buik heeft gelegen, hi hi
    Haar naveltje zullen ze wel aangestipt hebben met zilvernitraat, komt als het goed is helemaal goed!
    Ohhhhhhh ik ga duimen voor je hondje
    Mooi kaartje!

@Catje, speel een spelletje met hem, ga zelf beetje onderuit gezakt op de bank zitten en leg hem dan met zijn borst op jouw borsten.
    Daag hem nu uit door geluidjes te maken, gekke bekken te trekken om naar jou te kijken, dan oefent hij het omhoog kijken ook

@Ollekebolleke, hier zijn hersenen ook nog half dood hoor
    Ik ben heel vaak nog woorden kwijt dan weet ik ineens niet meer hoe iets heet en moet ik zeggen, nou dat ding wat je daar en daarvoor gebruikt, zo raar he
    Hoe is het met je stenen??
    Ohhhhhhh die collage, super mooi!!

@Hanna, ook vannacht heeft het gewerkt om als laatste een flesvoeding te geven, wederom was het 6.15!
    Nu ligt ze weer op bedje met een fles achter de kiezen, als het vannacht weer zo gaat, is het geen toeval meer en gaat dit dus blijven!

@Marieke, hi hi, ik zie Ties al helemaal liggen.
    Zie je al tandjes zitten??
    Leuke foto!
    Hoi Jinne, jij gaat een feestje tegemoet met een heel mooi bruidje:D

@Rianne, hoe is het met je?

@MvY, welk gezeur??? Blijf maar lekker vertellen hoor hoe het gaat met je kids!

@Liefie, hi hi ook met kloppend hart aan een deur gestaan!
    Nog gefeliciteerd met je jubileum
    En balen voor je vrienden, ik ken idd dat inbrekerstrauma ook, is bij mij nooit verdwenen heb er nog steeds last van en is met Kerst 2006 gebeurd.
    Geniet van je week en denk erom niet komen klagen hier he:p

@Cjpt,applaus meisje!!
    Je verhaal is zooooooooooooooo herkenbaar en ik weet hoe je je dan kan voelen.
    Geniet van je avondje, dan kan je er morgen weer tegenaan en lekker hier blijven spuien hoor!
    Stond al zo van jouw ventje te kijken maar hij komt dus toch van die mannenplaneet, ik zou dus bijna zeggen er is een papa geboren:p
    Ik heb mijn verhaal en gedachten deze week op papier gezet, was prettig voor mezelf en kon hubbie in alle rust lezen (waar ik niet bij was) hoe ik dingen zie,voel, beleef en erover denk

@Noa, ik kan me voorstellen dat het weer even wennen is dat hij thuis is
    Maar weet zekers dat jij over paar dagen heerlijk aan het genieten bent

@Gentle, hoezo een zeur?? Trek die man uit die dozen joh, plak een briefje op je buik, hallo ik wil aandacht,anders snapt hij het niet;)

@Verhip, ik zit al vol smart te wachten op de foto's
    Succes met de laatste voorbereidingen!!

So en nu even kijken wie So you can dance gaat winnen!!

Deel Deze Pagina