Augustus 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door brusje, 13 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Ollekebolleke: ik moet vanmiddag pas naar de ha 15.40 uur! ze weet dondersgoed hoe doorslapen werkt, ze heeft het ook een hele tijd gedaan... neem het haar ook absoluut niet kwalijk maar begrijp gewoon niet waarom het nu zo belabberd gaat, ook het (in)slapen overdag is een drama op dit moment!

@ hanna: haha misschien dat Dimara het wel verstaat, die zegt hetzelfde in ieder geval ;) zonde van al die kleertjes zeg! haha een hup holland hup speen :D ga je echt alles verkopen, willen jullie niet nog een kindje?

@ Rianne: ja ik las idd ook op internet dat ze de huid eromheen in hadden moeten smeren, dat is dus niet gebeurd en daarom is nu haar huid beschadigd :(
    dat spul heet zilvernitraat ;) aahhh wat sneu voor je kat zeg! de dierenarts had het over duizenden euro's voor alles bij elkaar, ze zouden dan eerst haar BM spoelen, en dan alles erop en eraan infuus, pijstilling, narcose, echo's, vocht, operatie zelf, medicijnen alles bij elkaar! wat sneu zeg hoe Elias eruit ziet!

2. Rianne80

Rianne80 Fanatiek lid

20 jul 2008
    1.338
    0
    0
    Lelystad
    MvY, ik heb niet het idee dat het jeukt voor hem, gelukkig maar! Dat lijkt me helemaal sneu en dan had ik niet zo lang afgewacht als nu!

Hanna, ja had al zalf gehad, iets met antibiotica/penicilline? Maar hielp zelfs niet een beetje... En ik ga geen 100 zalfjes proberen voordat ik wat weet... Liever zoeken naar de oorzaak ipv de symptomen te besmeren...

Mumtobe, het is soms handig om naar meerdere dierenartsen te gaan voor prijzen hoor, hier verschilde een operatie honderden euro's voor hetzelfde! Duidende euro's is volgens mij echt meer dan nodig is! Maar hopelijk werken de medicijnen dan hoef je niet aan een andere stap te denken...
    En ze hadden de huid van Dimara moeten invetten inderdaad! Gewoon die mensen op hun donder geven hoor!

3. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mumtobe, nou dan zou ik het maar doorgeven aan Dimara.. wie weet helpt het :D
    En tja ...een tweede kindje... ik denk echt niet dat we daar aan gaan beginnen...
    Ik heb de zwangerschap als wel fijn, maar ook heel eng ervaren en zeker de bevalling :( We hebben onze handen vol aan een kindje nu en ik ben nu 35 jaar...
    Toch ga ik nog niet alles wegdoen hoor. Sommige dingen ga ik alleen verkopen.
    Want helemaal zeker weten we het ook nog niet...

4. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    @Hanna, wat zonde van de kleertjes zeg!!

@Rianne, beterschap!
    En goed idee om even op de pepti over te gaan. Je kan het altijd proberen toch?! Milan zijn gezichtje ziet er ook beter uit nu hij aan de pepti zit. Hij heeft alleen nog eczeem op zijn voeten.

@Mvy, wat een $%^&* die assistent zeg! Alsof zij weet hoe Youri zich voelt?! Heb je de medicijnen al of ga je evengoed nog langs??

@Cjpt, vervelend zeg dat het soms zo van 1 kant komt. Ik heb ook zo'n vriendschap gehad, maar ik ben ermee gestopt net als Hanna.
    Gelukkig voel je je al wat beter vandaag!

@Mumtobe, wat kan je pas laat naar de dokter! Vervelend is dat he!! Nou goed dat je nog even heen gaat!

@Ollekebolleke, geniet nog even van je dagje!! En hoop dat het morgen allemaal meevalt!!
    En wauw mooie foto's!!!

@Mamajess, lekker hoor zo'n rustige week!! Veel plezier met niks doen alvast ;)

Hier gaat alles goed. Vandaag een flink stuk gewandeld! Eindelijk is het weer een beetje normaal weer! Ben nog even langs mijn ouders gegaan en toen heeft mijn vader nog een stuk met Milan gelopen en ik met mams aan de thee :p
    Ga nu nog even beetje opruimen hier. Ik snap niet hoe het zo snel weer een troep wordt elke keer :$:(

5. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Rianne: Tja ik heb ook al overwogen een dierenkliniek in Belgie te bellen maar aangezien onze dierenarts aangeeft dat ze conditioneel te zwak is voor zo'n operatie en de kans groot is dat ze de operatie niet goed door zal komen is dat toch uitgesloten... mijn moeder en ik moeten er niet aan denken dat ze op de operatietafel zou komen te overlijden, dan nemen we liever zelf afscheid van haar! hoe moeilijk dat ook zal zijn!! nu hopen we nog steeds keihard dat het homeopatische middel en de AB aanslaan!
    Vriendlief wil dat ik een klacht indien tegen de verpleegkundige van het cb die het heeft aangestipt... wacht even het oordeel van de ha af, en misschien ga ik dan idd maar een klacht indienen, voor hetzelfde geld verminkt ze een kindje voor het leven met een litteken!

@ Hanna: jullie zijn er dus nog niet uit... ik zou het wel moeilijk vinden om alles definitief weg te doen denk ik... maar jullie bewaren toch nog wat dingetjes! succes met het maken van een keuze!!

Ik heb Dimara vanmorgen bij mij in bed 2x even laten huilen en toen viel ze vanzelf in slaap, ik dacht net dat ga ik ook proberen als ze in bed ligt, maar ze huilt nu al bijna 10 minuten en ze lijkt niet stil te worden! :(

6. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    @Cjpt, waarom zou je het niet durven dan??
    Dit deed ik vroeger ook heel vaak, hubbie is zoiezo geen prater en als ik probeer iets te vertellen dan ga ik vaak huilen en kom ik er nog niet uit.
    Maar of het nu geholpen heeft deze keer, pffffffff
    Hij kwam thuis met een bos bloemen en voor de allereerste keer van mijn leven hoorde ik sorry uit zijn mond komen en je had gelijk:$
    Maar na dit weekend denk ik dat hij de eerste regels heeft gelezen en de rest niet.
    Hij is gewoon stront verwend opgevoed en dat merk je in alles, zeker op momenten als dit als ik zelf (de sterke rots) het even niet meer trek en hulp van zijn kant verwacht,dan valt het gewoon op dat hij wat dingetjes mist.
    Ik had ook een hoop vragen gesteld over hoe hij dingen ervaart, ziet en voelt maar daar heb ik dus nog steeds geen antwoord op
    Daar had ik zo veel meer aan gehad dan aan zo'n bossie;)

Durfde je in de auto niet door te vertellen??
    Je moet dan hem niet af gaan kraken maar meer vertellen over je eigen gevoel en hoe dingen bij jou overkomen

@MvY, wat heb je gedaan??
    Ik had dat echt niet gepikt, ik zou willen dat de arts dan toch even keek.

@Hanna, wat hadden jullie dan op de opening van jullie feestavond met de bruiloft?
    En pssssssssssst, plak er maar een 3e goede nacht achteraan!
    Anouk was er om 5.30!!
    Dus die is vanaf nu geen 100% BV beeb meer, want die gaat heerlijk met een flesje op het bed in
    Overdag heb ik nu ook 1 fles ingelast zodat ik niet hoef te twijfelen aan mijn BV en ze ook weer de kans krijgen om lekker vol te worden
    En dan volgende week maar eens checken bij het CB of ze het er mee eens zijn;)
    En wat zonde joh dat je die doos niet eerder had ontdekt.
    En wat wil je zeggen met ik ben nu 35 jaar??
    Ik word over een dikke maand ook 35, prima leeftijd hoor:D

@Mum, hoe was het bij de huisarts?

@Marieke, vaak zie je als er tanden gaan komen ze al klaar zitten onder het tandvlees.
    Daarna wordt het tandvlees rood en zie je een soort van sneetje en dan piept er ineens een wit puntje doorheen
    Maar dit hele proces kan best een paar weken duren
    Ik kon bij Mirthe op den duur zien waar het zou gaan rommelen want ik kon ze klaar zien zitten
    Spelfouten in een geboortekaartje? Heeft de drukker dat ook niet gezien dan, grote fouten?

@MamaJess, pfffffff diva voelt zich te goed voor een 2ehands bos bloemen pfffffff:p (sorry ik ga weer pesten, hi hi, krijg je als je al een paar nachten weer lekker slaapt:D)
    Kerstboom optuigen je hobby??
    Ik heb daar zo'n hekel aan, hint hint

@Mik, geeft niets hoor, we zien je weer als je meer tijd heb
    En mijn hyves Monique Verhagen-Kustermans Profiel - hyves.nl

@Ollekebolleke, gelukkig geen knikkerende stenen meer dus
    Succes morgen met je 1e werkdag!!

@Rianne, wat vermoed je dan bij Elias omdat je naar Pepti voeding gaat??
    En ik zou ook zo zijn hoor als je zelf een vermoeden heb om het dan gewoon eens te proberen
    Die huid ziet er idd niet opperbest uit

En nu ga ik duimen dat de zon nog even blijft en het nog even droog blijft
    Dan ga ik er dadelijk nog even met de meiden op uit
    Zul je zien dat ze net deze keer niet wakker worden:p

7. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Annie: lekker dat je even een stuk gewandeld hebt... k ben blij dat de assistente me zonder mokken vandaag nog liet komen, heb het al meerdere malen meegemaakt dat ze me de volgende dag pas wilde laten komen :(

@ Monique: ik vind het ook knap dat je dat zo op durft te schrijven, ik zou dat ook niet durven namelijk, bij vriendlief hier komt vaak van alles verkeerd over en moet ik het dus nog 3 keer uitleggen... vaak kom ik er na de 3e keer uitleggen ook achter dat ik het beter anders had kunnen verwoorden! attent dat bosje bloemen maar je had idd meer aan antwoorden gehad!
    ik moet pas om 15.40 bij de ha zijn ;) ik ga je ook even toevoegen op hyves, als je dat goed vind :p anders accepteer je me vast niet hihi

8. Rianne80

Rianne80 Fanatiek lid

20 jul 2008
    1.338
    0
    0
    Lelystad
    Monique, ik dacht in het begin aan lactose intolerantie maar daar voldoet zijn huidprobleem niet aan dus kom ik bij koemelk terecht al heeft hij niet alle symptomen... Een reactie op voeding is het enigste dat ik kan proberen want meer krijgt hij niet en aangezien zijn vader een lopende allergie fabriek is... ;)
    Het blijft een gok, maar ik moet ergens beginnen!

9. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    Wat is ie lief he :p

10. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Agosh, wat sneu voor Elias! Hopelijk zijn jullie er snel achter waar het van komt!

11. Rianne80

Rianne80 Fanatiek lid

20 jul 2008
    1.338
    0
    0
    Lelystad
    Go Milan go ;)
    Stoere foto hoor :D

12. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    ey meiden

was ik weer, vandaag een normale dag. we waren op het cb geweest voor de prikjes en yas is nu 60 cm en 6,3 kilo
    kon de lijst ff vinden.

@petrbr fijn dat de oppas geslaagd was, dus je gaat haar vaker vragen?
    en die kater was minder prettig.

@gentle inderdaad we vinden onze draai heus wel weer, het is alleen weer ff wennen,.
    en jouw mannetje heb het dus super druk met van alles, ik snap je best hoor datje dan ff denkt laat die dozen maar ff samen filmpie kijken enzo

@mumtobe. wij hadden het zelfde kaartje hihi alleen andere teks.

@liefie het is inderdaad fijn dat hij er weer is., maar inderdaad ff wennen weer. en je hebt een drukke week voor de boeg.

@cjtp fijn dat het avondje even goed heb gedaan, en inderdaad soms kan een huil bui goed opluchtten

@skatje wat een leuke kerstkaart!!!

@verhip ow jij gaat ook trouwen wat leuk!! en ben benieuwd naar je jurk.

@ollekebollke ja hij vonde ze meissie aardig groot geworden en weer heel onwennig met vast houden endoen. en ben wel weer gewend hoor, maar het is gewoon weer hele omschakeling.en ik heb ook gezegt dat het voor mij ook wennen is om de zorg voor haar nu weer te delen omdat ik gewend ben alles zelf te doen

wat een leuke foto's van finn, en waar werk jij dan als je nog een uur moet naar huis,

@moniqeu ja ben al wel beetje gewend hoor.

@cjtp fijn dat je het gezegf heb tegen je vriend hoe je er over denkt. en hopelijk gaat hij meer met haar doen ook uit ze eigen

@mvy ow wat balen dat youri weer ziek is, en inderdaad ergehhh knap dat ze door de telefoon kan zien dat hij oorontsteking heeft:x
    dikke knuffel voor youri

@hanna zozo knap van svinthe 4 flessen.en kleertjes aan het verkopen, en wat zonde dat je een doos vol nieuwe kleding vondt.

@marieke ow wat zonde van het kaartje met die spelfouten, mag toch eigenlijk niet gebeuren he.

@mamjess. het is inderdaad vreemd om haar weer te delen maarja het is wel der papa. hoelang hij thuis is hangt af wat er gaat gebeuren als hi in de opleiding zit. is hij tot sept thuis en anders gaat hij in januari naar een nieuwe boot dus dan gaat hij snel weer weg.
    en wat raar dat je rekeniung nog niet in orde is.mijnm vriend sloot hem af en hij stond meteen online dus ging snel bij de rabobank.

@rianna beterschap!!! en wat zielig voor elias je zou bijna zeggen inderdaad dat hij erg allergische voor is. of mischien baby acné heeft me neef ze dochterje ook.

@annie zozo leker gewanndeld heb je niet voorbij zien komen:D of was dat ff te ver hihi.. en volgens mij een leuk gezicht opa met de kinderwagen.

@

13. MamaJess

MamaJess Niet meer actief

Cjpt, meestal blijf ik toch erg attent doen. In de hoop dat het kwartje ooit valt, en ze zelf ook attent worden. Het hangt ook een beetje van de persoon af. Een aantal weken terug heb ik een vriendschap verbroken met iemand die ik al heel lang kende. Maar dat doe ik niet zo snel.

Hanna, zodra de Sint vertrokken is vind ik dat het tijd is voor een kerstboom :D En dat is bij ons ook een nepboom hoor, anders kan ik iedere dag stofzuigen.
    Wat zonde dat je nu pas die doos hebt gevonden.

Rianne, jeetje wat een pukkeltjes. Hopelijk werkt de pepti snel, wel sneu voor Elias.

MvY, ja we krijgen een kadootje, een fabeltjeskrant-gym! Was vandaag alleen op, dus volgende week WEER langs de bank. Pff word daar vaste bezoeker.

Monique, ik vind het altijd zo gezellig als de kerstboom weer staat, hebben jullie dat niet dan? Ik wil best jouw boom komen versieren hoor ;).
    Enne, zijn onze mannen familie? Hier ook een strontverwende man, zn ouders hebben altijd alles voor hem gedaan en geregeld, en je merkt het idd in alles. Nou was mijn jeugd haast tegenovergesteld, ben absoluut niet verwend, dus dat levert wel eens irritatie op.
    Lekker dat je zo goed slaapt!

Hier zijn ook wat aanpassingen in Flo's slaapritme. Ze gaat al maanden om 19u naar bed, maar ik merkte de laatste dagen/week dat ze moeite had om de nacht door te slapen. Vaak hoorde ik rond 4u al gepruttel, dan gaf ik een speentje, en dan werd ze weer om 5u wakker. Soms moest ik al een speentje geven om half 3, dus ik kreeg het idee dat ze dan toch hongerig werd. Sinds vrijdag leg ik haar om 23u nog even aan, en nu slaapt ze steeds tot 8u!!!! Echt genieten. En het is zo schattig, ze doet haar oogjes namelijk niet eens open bij die voeding van 23u. Ik pak haar uit haar bedje, houd haar bij de borst, en ze begint meteen te drinken (met oogjes nog dicht dus). Na 10 min drinkt ze niet echt meer, en leg ik haar terug in bed. En dan slaapt ze rustig verder. Wat een makkelijk kindje is ze toch.

14. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Monique, hahaha, 35 is een heel mooie leeftijd hoor, maar wat ik wilde zeggen: Bij een eventueel volgende zwangerschap ben ik dan al zeker 36/37 jaar of 38? Want deze baby was er ook niet zomaar en dan krijg je weer meer kans op complictaies he!
    Ben je er nog op uit geweest vanmiddag?

Anouk, coole foto van Milan zeg :)

Noa, zo Yaslin is lekker gegroeid. Fijn hoor!

MamaJess, lekker zeg dat Florine zo goed drinkt als ze slaperig is. Als ik het hier probeer moet ik echt met natte washandjes gaan werken... En dat is echt zooo zielig!

Enne... onze openingsdans was op Brand New Day en zag er ongeveer zo uit ;)

15. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    @Hanna, haha wat cool!!

@Jessi, oh lekker wéér naar de bank! Nouja het is dan voor iets leuks!!

@Mannen: hier even verwend allebei :D

Ik stop met spammen hoor. Maar heb nog 1 stoere!! Milan met ze nike's en ze Diesel shirt!!! :D
    Hij had geen zin om te lachen naar de camera haha ;)

16. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Leuke foto van Milan!!
    Was hij het poseren even zat?

17. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    ook even Svinthe-spam:

Met 2 staartjes:

18. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wat doen ze nou weer met me????
    Was ik maar nooooooooooooit met veel haar geboren *zucht*

19. Cjpt: ik ben me er zeker wel bewuster van geworden en denk 3 keer na voordat ik iets doe, ben zovaak tegen een muur gelopen als ik iemand nodig had, dat ik nu wel weet wie wel en wie geen ECHTE vriend is. De mensen die alleen maar nemen en nooit eens iets geven zijn GEEN echte vrienden, mensen die ook wel eens iets terug doen hoe klein ook, dat zijn je vrienden. Tuurlijk ben ik nog steeds wel attent tegen anderen, maar let wel op tegen wie en voor wie ik iets doe en tja iets terug verwachten probeer ik gewoon maar niet meer te doen, want het gaat nooit gelijk op.
    Maar lastig is het wel hoor, ik merk alleen wel dat ik zelf erger mee zit dan de ander, dus probeer het voor mezelf nu ook een beetje een plek te geven zodat ik er beter mee om kan gaan.

Hanna: wil jij niet meer voor een 2de of ga je dan weer voor alles nieuw??

Rianne: ik werk in de zorg met mensen met een lichamelijk beperking die in een normale thuis situatie leven dus ze hebben alle 12 hun eigen woning en voorzieningen en tja t zijn 8 uurtje, best jammer had graag begonnen met een wat kortere dag, maar helaas, ach in 1 keer in het diepe dan ben ik wel meteen door zullen we maar zeggen! Ik werk ook nog eens de hele middag alleen, dus zal wel weer even moeten wennen.

MvY: jaloers ja dat was ik ook op anderen maar nu.... Meid jullie krijgen ook vast nog wel eens hele mooie foto`s van jullie kleintjes!
    En hoe is het nu met Youri??

Mumtobe: dat ze slechter wil slapen en ook `s nachts in eens weer komt kan ook een sprongetje zijn, Finn heeft het ook een week gehad en toen ineens weer terug naar zijn oude ritme. Maar vervelend is het wel! Dike knuffel voor jou!

Wat je hond betreft ik heb een kruising duitse herder/boxer laten steriliseren (bij honden halen ze dan ook alles weg) en ik heb ook tegelijk een aantal tepels met alles erop en eraan weg laten halen, dus een dubbele operatie in 1 voor een hond van ongeveer 40 kilo en was toen (3 jaar terug) ruim 800 euro kwijt inclusief alles dus meds, narcose, operatie enz.
    Dus wat Rianne zegt kijk eens rond naar andere dierenartsen wat hun prijzen zijn.

Annie: die troep word veroorzaakt door mannen!! Hier ruim ik altijd op om vervolgens de volgende dag weer overnieuw te beginnen en in het weekend begin ik er al niet aan, want als ik iets opruim legt vriendlief alles gewoon weer ergens midden in huis!! ik ruimde vorige week de kast hier op (soort van sierkast) en wat vind ik... een slijpschijf!! Wat moet dat in de huiskamer in een open kast??? Maar zo heb ik ongeveer altijd en overal wel ergens gereedschap liggen op plekken waar het echt niet hoort!

Annie: wow leuke foto! stoer hoor.

Noa: ik werk in Velserbroek, ja niet echt om de hoek, maar wel leuk werk!

Mamajess: nog even een puntje, probeer een ander niet te veranderen dat lukt je niet en je hebt alleen je zelf er maar mee en vriendschappen verbreken, erg lastig en je zal het ook niet zomaar vergeten, maar denk wel dat je er zelf alleen maar profeit van hebt en je je zelf er alleen maar beter van gaat voelen!
    Dikke knuffel!!

Hanna: arme Svinthe!! IK WIL GEEN STAARTJES!!!

Zo nu ga ik even lekker eten maken, wij eten bloemkoolschotel.

20. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    hoi meiden

was ik weer nou me vriend is tot sep '10 sowiso thuis hij zit in de opleiding. dus wordt wel even wennen heb hem nog nooit zo lang thuis gehad hihi

@annie wat een leuke foto's

@hanna ja ze was lekker gegroeid ja , en wat leuk die staartjes allen zo te zien dachtte svinthe er anders over.

@ollekebollke pff dat is niet echt om de hoek maarja leuk werk scheelt al de helft en je woont al stukkie dichter bij de snel weg dan ik.

@mumtobe ik vindt het ook veel geld hoor, mijn moeder heeft deense doggen en daar heeft 1 ook bm onsteking gehad maar die was ook lang niet zo veel geld kwijt net wat de rest zegt gewoon even rondbellen kwa da .

wat btreft mannen, mag de mijne ook bij jullie groepje is ook zo verwend nest vanuit thuis uit. is enigst kind dus alles werd gedaan en geregeld. gelukkig is hij al wel wat veranderd hihi

Deel Deze Pagina