@ vriendschappen, ik heb er in het verleden al wat geschrapt. Dus in principe zijn dit wel echt mijn goeie vriendinnen. En heel vaak zijn ze ook echt heel erg attent. Maar het lijkt wel alsof ze het niet zijn op de momenten dat ik het het hardst nodig heb. Misschien ligt het ook wel aan mij. Ik ga alles nog maar eens voor mezelf op een rijtje zetten denk ik. @ Mannen, ik wil vaak dingen wel met hem bespreken maar het probleem is dat Peter vaak op zo'n manier dicht klapt dat het lijkt of hij gewoon niet eens luistert. Of hij word heel defensief. En dan voel ik me helemaal genegeerd en onbelangrijk dus hou ik liever mijn mond. Stom, is natuurlijk niet de oplossing. Ook hier herken ik veel bij Monique, tijdens het praten ga je huilen en komt het niet goed over. En dan zo'n man die geen prater is... geen goeie combi.
@Hanna, ik vind Svinthe zo leuk!! Oh ze is niet altijd blij zie ik nu haha! @Ollekebolleke, werkse morgen!! En ja mannen maken idd troep!! @Noa, wat lekker zeg je vriend zolang thuis!!! Kan hij ook lekker van Yaslin genieten!
Anouk, meestal is Svinthe wel blij, maar na die huilfoto's die ik hier heb gezien leek mij zo'n foto van haar ook heel leuk. Soms huilt ze zo schattig dat ik gewoon moet lachen Onaardig van mij he??? Hahahahah
Enne... volgens mij ben ik hier in huis de troepjesmaker Mijn man wordt weleens gek van alle dingen die ik laat slingeren, liefst verpakt in tassen, plastic tassen. Nu ik niet werk is het wel minder erg. Van en naar school sleep ik dagelijks veel spullen....
ha dames, heb wel bijgelezen maar geen kladblok erbij, heb bijgelezen onder de fles! wilde even laten weten dat de huisarts het aanstippen van dimara's naveltje uiterst slordig gedaan vond, gelukkig bevestigde hij wel dat het goed komt en er straks niks meer van te zien is! Pffff of alle ellende die wij deze week al gehad hebben nog niet genoeg was, krijgen we net een telefoontje van mijn zwager die nog thuis woont (half huilend hij is 27) dat hij met zijn handen in het haar zit wat betreft mijn schoonouders, en dat als ze zo doorgaan er een scheiding aankomt... vriendlief is er nu naartoe! pfff gezellig zo met de feestdagen in het vooruitzicht!
@annie inderdaad nu kan hij lekker van yaslin genieten en haar een beetje groot zien worden. @hanna hihi ja soms kunnen ze zo schattig huilen dat je wel moet lachen. @mumotbe ow hopelijk komt het allemaal goed met dimara haar naveltje en wat rot van je schoonouders. zeker met deze feestdagen voor de deur
Ollekebolleke, gave foto's! Vooral die collage ook, super! Monique, knap dat je zo je verhaal hebt opgeschreven en hebt laten lezen. Ik heb zelf erg slechte herinneringen aan briefjes schrijven voor elkaar (mijn man heeft wel eens dingen opgebiecht via briefjes ) en word daar dus ook erg zenuwachtig voor, maar op deze manier kan ik me wel voorstellen dat het voor jullie allebei helder wordt! Cjpt, ik kan me best voorstellen dat je het een beetje teleurstellend vindt als mensen je lijken te vergeten. Ik herken me wel in je verhaal, en heb ook meerdere keren vriendinnen uit het oog verloren hierdoor. Soms voel ik me zo onzichtbaar! Misschien is het overdreven, maar het voelt soms wel vervelend! MvY, ik zou gewoon even weer de ha bellen en vragen of je een afspraak wilt maken. Al is het voor je eigen geruststelling! Ik weet niet of ze zo snel kunnen weten dat het oorontsteking is, maar het klinkt wel aannemelijk. Marieke, vervelend die spelfouten! Wij hadden zelf een stomme fout in het Engelse kaartje staan. Julia is om 15:45 geboren, en mijn man wilde dat op het Engelse kaartje in am/pm neerzetten voor de duidelijkheid. Wat heeft hij gedaan: 5:45 pm... Hij zag het pas veel later en kan zichzelf dan helemaal opfokken dat het verkeerd was, maar ach, die 2 uurtjes Hij heeft ze op de dag dat ze geboren was gemaakt, dus hij was ook niet helemaal met z'n hoofd er bij natuurlijk MamaJess, hij heeft wel aardig wat opgeruimd, en toen wilde hij naar bed Ikzelf kan in bed het beste praten. Dan kom ik los, kan ik m'n ei kwijt. Maar zodra manlief z'n hoofd neerlegt valt hij in slaap... Tsja, dat is dus niet zo'n goeie combi. Terwijl hij denkt, ik ben er al de hele avond, waarom dan niet praten? Maar ja, dan kom ik dus niet echt los. FF telefoon. Oh, en zo CB Hihi, daar eindigde mijn post van vanmiddag. Het was druk Ollekebolleke, succes met je werk! Hanna, past ze die 56 kleertjes echt niet meer? Hier heeft ze die nog wel aan hoor. Niet alles meer, maar het zou zonde zijn als je iets weg doet wat nog past! Rianne, vervelend die puistjes. Als de Pepti helpt, zou dat natuurlijk wel schelen!! MamaJess, fijn dat ze zo lekker slaapt! Hier ook die voeding om 23 uur geprobeerd, maar werkte voor geen meter helaas. Jammer, want het is inderdaad de liefste en leukste voeding van de dag. Helemaal moe, helemaal soezelig, alleen maar drinken omdat die reflex werkt Annie, Milan is stoer!! Jij hebt altijd van die gave kleertjes en schoentjes Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik het best jammer vind dat wij zo belachelijk veel hebben gekregen van mensen. Ik heb dus al vanaf maat 56 (een keertje wat bij gekocht) niets meer gekocht, en het hoeft ook nog niet tot ze maat 74 heeft Jassen, sloffen, broeken, truien, t-shirts, vesten... Alles heeft ze gekregen! Ook leuk, maar soms wel jammer dat ik niet lekker (nuttig) kan shoppen voor haar. Hanna, herkenbaar! Ik ben hier ook de rommelkont! Mumtobe, vervelend van je schoonouders zeg! Hier ook wel eens zo'n crisis gehad bij mijn schoonouders. Waren ook een poosje uit elkaar, maar toch elkaar weer gevonden. Hopelijk komt het goed! Nou hehe, ik ben eindelijk bijgelezen. Ik kwam er steeds niet aan toe. Ik heb gestoft, gezogen, de was bijgewerkt (alleen nog strijken) en intussen het CB op bezoek gehad. Beetje oudere mevrouw, met een strenge hand Ik kon van haar ook niet 1 keer minder de pneumo prik geven (ze loopt toch een maand achter, dus kon wel dacht ik), want dat hoorde niet. Ach, en ik ben dan ook wel weer zo meegaand, ik vind het dan ook allemaal best Verder wel aardig, en donderdag kunnen we even extra gaan wegen! Hihi, en nu even tussendoor m'n meisje in bad gedaan. Wie gaf die tip over Balneum badolie?? Bedankt!! Dat werkt echt geweldig! Ze heeft een superzacht huidje, en helemaal geen schilfertjes ofzo. Hopelijk is het morgen nog zo goed en gaat dat ruwe er een beetje af. Dan wordt het badderen nog leuker. Ze geniet er echt van, maar ik deed het niet zo vaak ivm haar droge huid. Tijd voor een ontspannen avondje!
@ Gentle, Balneum is super he? Do d'r huidje is inmiddels een stuk beter maar soms gebruik ik het nog wel eens en ik vind het zo heerlijk hoe zacht ze dan uit haar badje komt. Dan wil je nog meer kroelen met haar he?! ;o) Weet iemand hier hoe je een fotocollage kunt maken op de computer? Dus bijv 4 fotootjes naast elkaar plakken ofzo?
Cjpt, ja heerlijk! En ze was ook lekker warm *kroellekroelle* Daarna viel ze als een blok in slaap... Oh, en ik had hier laatste picasa aangeraden aan iemand. Picasa.com is een progje van google, kun je heel gemakkelijk foto's mee bewerken en dus ook bijvoorbeeld met 1 klik een collage maken van een bepaalde map op je pc, of een selectie foto's. Zoiets:
@ Noa: Tja ach het is weer een beetje gesust geloof ik... @ Cjpt: wat een lieve foto's zeg van Do-tje was die fuchsia speen ook zo eentje met witte bloemetjes?? hier gaan die dingen er ook af maar krijg ze er niet helemaal af! @ Gentle: Wat een supermooie collages zeg... ik denk dat ik picasa ook maar weer eens moet gaan downloaden zo te zien!
*zwaai!* (mijn man wil NU op de compu en ik mag nu niet verder lezen van hem en hij zegt dat ik verslaafd ben hier )
cjpt, wat is Dominique toch een schattig meisje! Erg leuke foto's hoor! Gentle, die collage ziet er erg ,leuk uit. ik ga het zo (als Svinthe blijft slapen) ook even proberen Liefie, succes met de afkickverschijnselen... Daarom heb ik als goed voornemen op 4 januari van dit jaar een eigen laptop gekocht De tante van Michel wordt 70 jaar en daar moesten we een a4-tje voor maken. Dat heb ik net even gedaan, ook maar weer gebeurd. Had net wat inspiratie dus daar moet je gebruik van maken he. Morgen ga ik naar Ikea met mijn zus, Svinthe en Sofie (mijn nichtje) Ik heb al een heel lijstje gemaakt en verheug me er erg op. We gaan een opbergsysteem kopen voor het speelgoed van Svinthe: IKEA | Opbergmeubels | TROFAST systeem | TROFAST | Opbergcombinatie met bakken en dan een combinatie van dit product. Lijkt me erg handig zo met die bakken
@Liefie, haha hier nog een verslaafde hoor!! Ohhh me kind is zooooo zielig!! Hij heeft al een uur de hik en wil zo graag slapen
MvY, hoe is het nu met Youri? Hanna, wow Svinthe heeft al staartjes! Wat onwijs schattig! Cjpt, goed dat je lekker een avond voor jezelf gepland had! Wat jammer dat je vriendinnen niet zo attent zijn als jij bent. Kan me voorstellen dat je dat op zo'n moment/avond wel even zwaar valt. Marieke, jeetje 3 spelfouten! Dat zou ik echt een ramp vinden. Gentle, herkenbaar. Ik praat ook altijd het liefst in bed . Ollekebolleke, morgen dus weer aan het werk. Hopelijk valt het mee! Mik, ik heb je mijn hyvesadres gepbt dus voeg me maar toe! Rianne, och arme zijn gezichtje zit echt helemaal onder! Hopelijk helpt de Pepti! Jessi, fijn dat Florine het nieuwe ritme zo goed oppakt! Ik maak Milan ook nog altijd wakker voor een voeding als ik ga slapen en dan drinkt hij ook altijd nog half slapend. Lief is dat he! Anouk, wat een leuke kleertjes van Milan en zo'n stoere muts! Ollekebolleke, wat een supermooie foto's. Die eerste met die handen zoiets wil ik ook nog heel graag maken. Cjpt, ah wat een lieve Do foto's! Wat heeft ze een onwijs lief gezichtje! Is dat trouwens een wijnvlekje op haar slaap? Liefie, haha een verslaving. Dit is toch gewoon informatie uitwisselen? Sorry als ik iemand vergeten ben maar ik moest ook zoveel bijlezen! Ik heb Daan al een tijdje niet gezien? Is alles goed met haar? Ik wil ook best met iemand meerijden/samenrijden maar ik weet niet of ik bij iemand in de buurt kom? Ik kom vanaf Venlo over de A73 en moet dan de afslag Rotterdam/Arnhem hebben op de A50 en dan verder over de A15. Gisteren een drukke dag gehad. Naar Ikea geweest en daarna nog naar een verjaardag en bij J. thuis geweest. Was om 10 uur 's morgens vertrokken en om 19:45 thuis. Vandaag de hele dag gewerkt en Milan heeft zich goed geamuseerd met oma. Morgen ga ik naar een vriendin in Veenendaal maar van tevoren eerst bij J. langs op zijn werk (Arnhem) omdat ik er nu een keertje redelijk in de buurt kom. Weer een volle dag dus! Vriendinnetje is 30 weken zwanger en ik ga buikfoto's maken en zij wat foto's van mij en Milan. Heb er zin in!
Ik ben weer bijgelezen, maar heb nu echt de puf niet meer om te reageren. ik ga lekker languit op de bank. Morgen moet Suze naar het cb, ben erg benieuwd wat ze weegt en hoe de bv dus gaat. Ik geef nog steeds 1 of 2 flesjes per dag, maar ze drinkt nooit meer dan 110 cc
@Mum, ik krijg vaak niet de kans van hubbie om het goed uit te leggen, hij begrijpt me vaak niet en dan word ik boos en dan gaat het juist de verkeerde kant op. Gaan jullie nu nog een klacht indienen? gelukkig gaat het wel mooi genezen maar ze hadden toch beter op mogen letten dus met aanstippen Hoe is het met je zwager en je schoonouders afgelopen? @Rianne, het moet idd bijna wel een reactie op iets zijn maar is idd zo moeilijk op wat. Hier ben ik zo voor de BV blijven vechten om dat ik Anouk het eczeem van Mirthe wilde besparen maar helaas ook bij Anouk is het al aan het komen Gelukkig al voor ik met de kunstvoeding begon dus daar ligt het niet aan maar waar dan wel aan he? @MamaJess, als de boom eenmaal staat vind ik het wel gezellig maar dat opzetten, pffffff Ik denk dat hij ook dit jaar wederom in de doos gaat blijven, zou niet weten waar ik hem nu moet laten Ik denk dat onze mannen dan idd wel eens familie kunnen zijn. Herken jij deze, zitten we gisteren boterhammen te eten begint Anouk te piepen. Ik kan dat slecht aanhoren vindt dat altijd zo zielig, hubbie gaf geen krimp Dus ik zeg op den duur pak jij haar of ik, kijkt hij me echt zo aan van huh?? Hij zegt dan hoezo pakken, die blijft maar liggen IK zit nu te eten hoor Ik leg mijn boterham neer, pak Anouk erbij op schoot en eet zo mijn boterham verder Ik heb dat egoisme ook totaal niet Wat super dat die "slaapvoeding" zo goed werkt bij Florine!! @Hanna, ik zat maar te geinen over leeftijd he Ik ben er nog heerlijk op uit geweest ja, was super weer hier, echt heerlijk Zit maar op die foto te klikken maar hij wordt niet groter, wat zijn jullie aan het doen joh Ik vind dat commentaar bij die 2e foto zo goed he!! @Ollekebolleke, hi hi moet zo lachen om die slijpschijf in je kast. Maar hier denkt hubbie ook vaak als ik ergens heb opgeruimd, he mooi kan ik dat weer vol bouwen @Annie, heerlijke spam @Noa, hoe is het jou gelukt dan om het te laten veranderen?? @Cjpt, heb jij al wel eens gewoon tegen je vriendinnen gezegd dat het niet lekker loopt en je ze nodig heb?? Of geef je alleen hints in de hoop dat ze het oppikken?? Hier dus ook geen pratende man en dat defensieve herken ik ook meteen, vandoor dus mijn aanpak om het op te schrijven Heerlijke foto's, haar haartjes beginnen ook goed te groeien he! @Gentle, kan me voorstellen dat jij dan juist tegen het plafond zit als je een briefje van je mannetje ziet. En past 56 nog Hi hi ik moet eigenlijk Anouk eens 56 aandoen en dan foto maken, kan je denk ik lachen. Wat een mooie collages he! @Liefie, verslaafd nee joh, hoe komt hij erbij @Nita, so jij bent ook lekker druk zeg! Veel plezier morgen @Petra, ik dacht nog aan jou toen ik flesje zat te geven Jij geeft dus ook fles en borst, mag je dan nog steeds zoveel borst geven als ze vraagt of hoe tellen ze dat ??? En nu lekker slapen Tot morgen!!