Goedemorgen allemaal, Hier vroeg uit de veren voor mijn doen hahaha! Ben al helemaal wakker, aangekleed en Svinthe ook al. We gaan zo naar de Ikea en ik heb er zin in! Heb een heel lijstje gemaakt waar ik naar wil kijken, anders zal je zien dat als ik thuis ben ik nog dingen bedenk die ik wilde bekijken of kopen. Monique, een grotere foto dan maar?? Of een bril voor jou tenslotte al bijna 35 toch??? Ik herken ook wel iets in huilen onder het eten hoor. Mijn man zegt dan: Even laten gaan en vervolgens zie ik aan hem dat ie, net als ik, nu ook niet rustig zit te eten. Ik ben intussen zo goed geworden in het eten met een kind op schoot. Warm eten gewoon met een lepel enzo. Je kent die truckjes vast ook wel.... Nita, veel plezier bij je vriendin vandaag. Zullen vast weer heel leuke foto's worden. Petra, succes op het cb. Ik ben benieuwd hoeveel Suze nu weegt. Svinthe en Suze zijn op dezelfde dag geboren he, dus dat is makkelijk vergelijken 110 cc... dat drinkt Svinthe ook vaak. Meer krijg ik er soms niet in. Donderdag ga ik denk ik nog een keer extra wegen, om te kijken of het goed gaat. Steeds zoveel in je fles laten zitten.... Misschien heeft ze niet zoveel nodig en anders moet ik maar een trechter aan gaan schaffen Fijne dag allemaal!
@ Monique, ja ik geef ook nog steeds borst en 1 of 2 maal daags een flesje. Op mijn werkdagen (3x per week) krijgt ze 3 kunstvoedingen per dag en zodra ik thuis ben gelijk de borst. Ik kolf ook maar 1 keer per dag, maar dat gooi ik weg, is meer om mijn productie op stand te houden. Ik ben dus erg benieuwd op het cb, maar weet bijna wel zeker dat ze goed gegroeid is. @ Hanna, die trechter is wel een supergoed idee veel plezier bij de ikea Wat worden de meisjes al groot hè
He Hanna, heb je geen filmpje van de openingsdans?? Ik zit enorm te twijfelen tussen 2 nummers, wat vinden jullie het leukste? Vinzzent: Dansé Dansé Henk Wijngaard: Veel liefs voor jou Zoals je ziet, zijn we nogal van de nederlandstalige muziek, maar vind ik het ook wel leuk als het openingslied een goeie binnenkomer is zeg maar. Mijn jurk, spannend hé voor jullie...Hihi..Hij is helemaal super (al zeg ik het zelf) En wat ik nog niet had verteld, Tess wordt tijdens onze huwelijksmis in de kerk gedoopt. Leuk hé!? Wordt wel extra geregel, want hoe kom je nu samen de kerk binnen. Ik wil namelijk weggebracht worden door ons pap...Moeilijk, moeilijk
Goeiemorgen. Wat een lieve foto's zag ik weer voorbij komen! En die collage's zijn echt heel mooi! Moet er ook eens voor gaan zitten Hanna, wij hebben sinds kort ook een Trofast kast voor Youri zijn speelgoed (moet er nog 1 bij gaan kopen want het past niet haha) en ik vind het echt SUPERfijn. Youri weet ook ongeveer wat in welke bak zit en kan bijna alles zelf pakken. Echt een aanrader. Mum, wat rot van Dimara's naveltje. Hoe kunnen ze de huid rondom nou niet insmeren zeg. Pff. En dan ook nog problemen van je zwager oplossen met je schoonouders. Veel succes/sterkte ermee. Gentle, gister een productieve dag gehad zo te lezen. Fijn dat je donderdag even extra kunt gaan wegen. En de balneum olie is idd fijn, had bij Youri toen een proefje daarvan gekregen. Liefie, hihi verslaafde straks stuurt hij jou nog naar een afkick-kliniek Nita, veel plezier vandaag! Monique, oh mijn man begrijpt mij ook heel vaak niet. Frustrerend he. Fijn dat die brief schrijven wel werkt voor jullie! Verhip, sorry ik ken beide nummer niet... Ben niet zo heel erg van de nederlandse muziek. Het lijkt beter te gaan met Youri. Vannacht doorgeslapen (joehoe!!) hij was alleen om 4 uur even aan het huilen. En hij heeft gister wat aardappels en pudding gehad. En nu net ook weer een boterham. Ik denk ook eigenlijk niet dat hij iets aan zijn oren heeft (of heeft gehad). Maarja zeker weten doe je het nooit he. Esmee is nu ook superverkouden, ligt de hele tijd te hoesten germ. Nog even over de dokter. Als hij vandaag nog ziek was geweest of gewoon niet lekker dan had ik wel weer gebeld hoor. Maar gister durfde ik niet meer
Ohja nog iets, gister de belastingdienst gebeld over de kinderopvangtoeslag. Dit jaar was het dus zo dat als je inkomen had over 2009 (ook al was het maar 1 maand ofzo) dan krijg je de opvang vergoed. Maar ik wilde dus vragen of dit in 2010 ook geld. Dat weten ze dus nog niet!!! Pff, ik moet vandaag opzeggen bij het kdv als deze regel niet geldt in 2010. Lekker dan. Het moet nog vastgelegd worden of zoiets. Dus stel dat de regel er toch niet door komt kan ik 1 of 2 maanden volop gaan betalen in 2010 als ik geen werk vind.
Monique, tsja, 56 valt natuurlijk ook niet bij alle merken hetzelfde, maar ik heb nog wel meerdere shirtjes die passen, en alle broekjes nog. Ik heb meer leuke dingen in 62, dus vandaar dat ze dat nu ook meer aan heeft, maar ja, klein poppetje he Petra, wat een mooie meiden! Ze lijken echt wel op elkaar, ook in hun gezicht! MvY, fijn dat het met Youri beter gaat! Dan heb je die ha ook niet meer nodig! Hier een rotnacht. Ze komt weer 2 keer (of 1 keer, ligt er aan hoe vroeg je ochtend begint) om half 2 en om 5 uur... Het vervelende is dat ze dus 's avonds vanaf 20 uur slaapt, en dan doorslaapt tot half 2 ofzo. Wakker maken om 11 uur hielp niet, maar dit is ook niet alles! Hopelijk gaat ze snel weer een beetje langer slapen, want we zijn BRAK! Nu ook, dan slaapt ze 10 minuten, is ze weer wakker, en nu lijkt ze weer even stil. Maar ja, ik durf niet zo goed te gaan douchen en hopen dat ze door slaapt... Toch maar doen, anders komt er helemaal niets van!
Gentle, oeh das idd minder dat ze 's nachts weer komt... Vermoeiend he hopelijk is het tijdelijk en gaat ze snel weer doorslapen hoor. Je geeft bv he? Anders kon je misschien rijstebloem proberen... Ik heb ook een collage gemaakt: Even in een aparte post, krijg hem niet erbij.
Nee, rijstebloem wordt hem dan niet. Ik heb wel overwogen om misschien één fles te geven per dag, om de druk een beetje te verdelen, maar het is natuurlijk dan niet praktisch om dat bij de laatste fles te doen! Dan knal ik uit elkaar Nog 2,5 maand, dan kan ik lekker wat andere dingen ook gaan geven. Ik kijk daar echt wel naar uit! Ze slaapt trouwens nog!!! Al een uur.. Dat is al 3 weken niet meer gebeurd!
Goedemorgen! Hanna, met een washandje is inderdaad erg zielig. Dan zou ik het ook niet doen. Haha geweldig die foto met 2 staartjes. Dat opbergsysteem willen wij ook kopen. Deze week is ie in de aanbieding als je ikea family lid bent. Als je hem gehaald hebt, kun je dan aan me vertellen of het hout te schilderen is? Want wij hebben geen blank hout in huis, al het hout is koloniaal, dus ik wou m gaan beitsen. Anouk, wat een stoere Milan! Leuke kleertjes. Is de hik nog een beetje snel weg gegaan? Ollekebolleke, dat is zo ja, maar van sommige mensen zijn je verwachtingen zoiezo wat lager he? Daar kun je dan ook wat meer van hebben. Mn beste vrienden (2 vriendinnen en 1 vriend) zijn wel erg attent enzo. Dan heb ik verder nog een stuk of 10 vriendinnen waar ik eigenlijk vooral leuke dingen mee doe, en van hen vind ik het niet zo erg als ze bijv mn verjaardag vergeten. Ookal denk ik wel aan die van hun. Werk jij in Velserbroek? Dat is redelijk dicht bij mij! Wel een end rijden voor jou zeker? Noa, wat fijn dat je vriend zolang thuis blijft. Mumtobe, he wat vervelend dat het niet lekker gaat met je schoonouders, handig zo vlak voor kerst. Gentle, ik kan ook het beste in bed praten! Wat grappig dat jij dat ook hebt. Dat bevalt ook niet zo goed bij mn man. Balen dat je nu weer zo slecht slaapt. Misschien is het een fase? Cjpt, lieve fotos! Wat een mooi poppetje is ze toch. Liefie, hihi verslaafd aan het forum. Hier ook wel een beetje hoor Nita, veel plezier vandaag, klinkt als een leuke dag. Monique, ja HEEL herkenbaar. Zou hier ook kunnen gebeuren. Wat vervelend dat je meiden last hebben van eczeem. Verhip, ik ken die nummers niet. Ben niet zo'n liefhebber van nederlandstalig. MvY, gelukkig gaat het weer beter met Youri. Sliep hij voorheen wel goed? Iedereen, volgens mij weet iedereen hier wel dat ik Jessi heet, dus jullie kunnen me gewoon Jessi noemen hoor. Sommige doen dat al, dat vind ik prima. Ik heb alleen mn naam veranderd zodat ik iets anoniemer ben voor de buitenstaander (geboortejaar eruit). Ik ben zo blij! Gisteravond even langs de hema geweest om foto's op te halen. Ik heb 3 foto's van Florine laten uitvergroten, en die hangt nu in zo'n drieluik lijst aan de muur. Manlief heeft het plankje erboven opgehangen, daar zat ik ook al even op te wachten. Daar staan nu mn kookboeken op die ik vaak gebruik. Ik word iedere keer blij als ik naar die kant van de kamer kijk, ziet er zo lekker huiselijk uit .
@ Liefie: verslaafd aan een forum, hoe kan dat nou jouw mannetje is wel erg streng hoor! @ Annie: Arme Milan, heeft de hik nog lang geduurd? @ Nita: Jij hebt het maar druk zeg! maar wel leuk! leuk dat jij buikfoto's van je vriendin gaat maken en zij foto's van jou met Milan! @ Monique: Hmm praten is dus lastig bij jullie, nou dan is het idd alleen maar mooi dat jullie het zo "op kunnen lossen" Tja of ik een klacht in ga dienen dat weet ik nog niet... a.s. vrijdag moet het waarschijnlijk nog een keer aangestipt worden (door dezelfde m*ts) en dan zal ik haar zeker even vertellen dat ik hier niet blij mee ben! er is een bepaald protocol waarin staat dat ze de omgeving preventief moeten insmeren met vaseline oid en daar heeft ze zich dus niet aan gehouden... Situatie bij schoonouders is geloof ik wel weer redelijk gesust! @ Hanna: Geweldige foto's van Svinthe met Staartjes shopse vandaag! @ Petra: Nou zeg je meiden worden idd groot! lieve foto! @ Verhip: wat een mooi idee dat Tess tijdens jullie huwelijk in de kerk gedoopt wordt!! idd een geregel maar ik denk dat je een heel mooi resultaat hebt! heb je mijn pb nog gehad? @ mvy: Wat fijn dat het weer beter lijkt te gaan met Youri! zeker dat hij lekker heeft doorgeslapen vannacht! balen zeg van die regel van de kinderopvangtoeslag! "leuker kunnen ze het niet maken, wel makkelijker" nou lekker makkelijk zo... @ Gentle: balen zeg weer zo'n gebroken nacht! @ Mamajess: ja idd zo vlak voor de feestdagen... slechte timing, maar volgens mij is het weer een beetje gesust! Hier vannacht een nacht als vanouds gehad zie je wel ze kan het wel!! gisteravond om kwart voor 9 lekker in bad, flink gespetterd daarna een flesje en om 22.00 hebben we haar slapend in haar bedje kunnen leggen! vanmorgen werd ze voor het eerst wakker om 07.30 uur ik heb haar haar speentje terug gegeven en toen heeft ze weer geslapen tot 08.15 uur toen moest ik plassen dus eerst haar speentje gegeven en toen gaan plassen flesje gemaakt, kom bij haar bedje, is ze weer in slaap gevallen heb haar er toch maar uitgehaald en om half 9 heeft ze dus pas weer haar eerste flesje gekregen!
Goedemorgen De hik heeft gister nog best lang geduurd maar om 22.00 sliep meneer eindelijk!! Zielig hoor... En wat denk je...hij had net wéér de hik! Grr ben blij als die reflux minder wordt, want merk nog niet dat het beter gaat! Elke keer komt er een flinke slok omhoog en verslikt hij zich en hup weer de hik.... @Hanna, veel plezier bij Ikea!!! Altijd leuk om te gaan he?! @Mumtobe, zoo lekkere nacht zeg!! @Mvy, gelukkig gaat het al iets beter met Youri! @Petra, leuke foto van de meiden!! Het is echt leuk voor de meiden dat ze zo weinig leeftijdsverschil hebben! @Jessi, kom je mijn kertsboom ook even optuigen?? Ik vind dat echt vreselijk!! @Gentle, ik zal Milan even vragen of hij Julia kan uitleggen hoe je door moet slapen! @Verhip, ik ken die nummers niet! Zo hier alles goed hoor! Ga vanaf vandaag weer 1 slaapje in de slaapzak doen. Het ochtendslaapje! Ik heb hem om half 10 in bed gelegd in slaapzak en hij is zonder huilen gaan slapen!! Volgens mij kan hij het heel goed in een slaapzakje, maar vorige keer ben ik per direct gestopt en dat ging toch te snel. Dus we gaan nu langzaam afbouwen! Ik vind baby's in slaapzakjes zooo schattig Ik ben trouwens wel een sukkel zeg! Ben vorige week naar de apotheek geweest voor de pepti. En nou kan ik het herhaalrecept/machtiging allemaal niet meer vinden OEPS Hoop dat ik het nog mee krijg.... Jessi, jij hebt toch ook in de apotheek gewerkt?? Weet jij of zij het dan in de computer hebben staan ofzo??? Waarom raak ik altijd alles kwijt...
@ Annie: wat goed van Milan dat hij weer zonder mopperen is gaan slapen in zijn slaapzakje! hoop dat je de papieren kunt vinden of hun het in de pc hebben staan! hier ook steeds opboeren en spugen, krijg het idee dat we de nutriton moeten blijven opvoeren.. zit nu op 4 schepjes en nog spuugt ze soms 3 uur na de voeding een flinke golf eruit!
Goeiemorgen! Hoe is het hier? Ik heb wel meegelezen de afgelopen dagen en ik spring er vanaf hier weer in. Hanna Veel plezier bij de Ikea! Hier in Zeeland zit er geen een, dan moet ik naar Breda. Misschien binnenkort een keer met m'n vriendin, vind Ikea altijd wel leuk! En wat een leuke foto's van Svinthe met haar staartjes...zo schattig! Mum Zo dat was weer een goeie nacht voor Dimara! Liefie Hier ook een verslaafde hoor (volgens vriendlief) Tja...als hij een film ofzo gaat kijken die ik niet leuk vind, dan pak ik m'n laptop. Nou ja...de laptop staat eigenlijk heel de dag aan en staat op een tafeltje naast me Annie Ach arme Milan....het zit hem niet mee he Leuke foto trouwens, met z'n stoere kleertjes! Ik hou daar ook wel van! Ik zag trouwens op één van de foto's (vorige week ofzo) dat hij rode All Stars aan had...waar heb je die gekocht? Vind ze helemaal super!!! Petra Leuke foto van je meisjes! MvY/E Gelukkig voelt Youri zich al wat beter. Ach en Esmee verkouden...beterschappies voor allebei! Verhip Ik ken die nummers ook niet, dus kan je niet adviseren. Verder weet ik het niet meer.... Hier gaat alles goed! De afgelopen nachten werd Kane nog zo'n 3 of 4x wakker en dan moesten we speentje pluggen. Maar vannacht/vanmorgen maar 1x om 6.00 uur en toen schrok ik wakker om 9.00 uur en was meneertje ook aan het wakker worden. Straks eindelijk de klossen terug brengen (6 weken te laat ) en dan even kijken voor een Sinterklaascadeautje voor Kane. Ik las hier over een sprekende Woezel en Pip, dus eens kijken hoe ik die in het echt vind. En anders een mobiel voor boven de box. Verder heb ik al een paar voorbeeldjes van kerstfoto's gemaakt, maar ga straks of morgen nog wat foto's maken...misschien dat daar dan nog een leukere bij zit. Deze vind ik tot nu toe de leukste:
Noa, zooo dan is hij een aardig lage tijd thuis, wel leuk voor je dochter natuurlijk! En jij went er vast ook wel aan Cjpt, ik herken veel in wat je schrijft over vrienden en waar ik achter ben gekomen voor mezelf is dat ik helemaal niet zo duidelijk ben als ik denk te zijn, ik denk dat mensen mij wel kunnen "lezen" dat ik wel te koop loop met wie ik ben en hoe ik mij voel en dat mensen daar dus wel op reageren (attent zijn, me niet vergeten, aan me denken, met me meeleven) maar ik heb gehoord van anderen dat ik juist best gesloten ben als het over mezelf gaat, wat vreemd is want zo ervaar ik dat niet! Misschien ligt bij mij daar wel de kink in de communicatiekabel soms en draait het nog wel eens op teleurstellingen uit voor mij! Kan zoiets bij jou ook het geval zijn? Liefie, hahaha kan je man het niet hebben? Al die samenscholende vrouwen? hihihi Monique, mijn man is ook een eczeemklant en hij heeft een allergie voor bepaalde zeepstoffen en dat zit dus over al, douche en bad spullen, zeep om je handen te wassen of in een pompje, wasmiddel, dus eigenlijk is zijn lichaam de hele dag in aanraking met de dingen waar hij een allergie voor heeft en dat weet hij pas sinds kort en hij is nu 32... Elimineren helpt maar valt niet altijd mee. Je kan je echt ongans zoeken naar een oorzaak en soms vind je hem niet of heel laat pas dus... Is Mirthe wel eens getest op dingen? Hanna, de Ikea, veel plezier, ik kom daar toch al snel bankroet weg MvY, zei de belastingdienst dat? Nou lekker dan, dat kunnen ze niet zomaar even wijzigen lijkt mij want iedereen is nu al voor 2010 aan het aanvragen... Misschien als je ze nog eens belt en je krijgt een ander aan de telefoon is het verhaal weer anders is mijn ervaring We zullen zien... Ik kan me wel voorstellen als ze de regel per half jaar zouden invoeren bijvoorbeeld... ipv een heel jaar... MamaJess, volgens mij zijn die ikea kastjes goed schilderen hoor! Praten, in bed en lopend in het bos of iets dergelijks gaat het beste! Gek is dat he? Mijn man zegt wel eens dat we het weer lekker uitkienen qua tijd (in bed, dus laat, dus minder slaap...) maarja het werkt wel Annie, hier gister ook veel te vaak en veel te lang de hik, hoorde hem ook slikken en proesten terwijl het eerst minder was juist... Ginny, ook al een leuke kerstfoto, ik hou het bij gewone kaartjes... Hier een nachtbraker weer, al meerdere nachten op rij is 3 uur de tijd om met poep wakker te worden, ja nog steeds diaree dus dat komt de hele dag en nacht door... en dan ook te willen eten natuurlijk, wel een fles met maar twee schepjes want overdag gaan er ook 4 of 5 in... Ik hoop dat hij het snel weer afleert want in het begin merkte ik het niet zo, was ik niet extra vermoeid maar nu ik het ontwent ben slaat het extra hard in... Morgen werken met mijn half zieke hoofd dus ik heb manlief vannacht om 3 uur al beloofd dat hij komende nacht is als het weer raak is en daar doet ie het maar mee Oh een van onze auto's staat voor een grote beurt en apk bij de garage, duimen jullie even mee? Want mijn budget is niet toereikend voor rare fratsen
hey dames, ik heb alles gelezen ga ff niet reageren want ik ben ziek en duik zo mijn bed in... heb Ties wel naar de gastouder gebracht, voelt heel stom maar ik voel me zo beroerd dat ik alleen maar wil slapen. ik ben echt nooit ziek, de laatste keer is 9 jaar geleden dus ik sta er echt van te kijken... fijne dag allemaal!
Noa: ik ga via de N9 en de A9 dus opzich ben ik ook pas met 15 min op de doorgaande weg, maar inderdaad leuk werk is al de helft! Hanna: arme hubbie van jou wat zal hij het straks dan zwaar krijgen als Svinthe groter word en ook troep gaat maken! Mumtobe: wat vervelend van je schoonouders, lastig. Gentle: gave collages!! Liefie: wat een gekke man heb jij verslaafd NEE HOOR hoe komt ie daarbij???? (ik zit zelf nog even snel bij te lezen voordat ik moet werken!!) Monique: ik krijg van hubbie ook vaak op mijn sodemieter dat ik ZIJN spullen kwijt maak, dan is mijn antwoord NEE hoor als je het zlef opruimt is er niks aan de hand en raak je oook niks kwijt, hij weer boos en ik heb soms nog lol ook!! Mamajess: ja een uurtje rijden, maar ik heb het er voor over! FF ego, ik zag al zo op tegen vandaag en nu nog veel meer!! Mijn buik ging vannacht weer knikkeren, dus weer wakker gelegen van 4 tot 6 vervolgens in slaap gevallen en toen om 7 uur ging de wekker weer`, want we moesten om half 9 te baby-zwemmen. Dus lekker gezwommen en vervolgens ga je er vanuit dat zo`n klein ventje lekker gaat slapen, nee hoor ligt heerlijk te spelen in de box, raar mannetje! Maar ben nu dus al moe en moet nog werken van 15 tot 23, bleg:x Maar morgen is er weer een nieuwe dag! Ik ga nu moet mijn spullen bij elkaar zoeken en die van Finn, dan Finn weg brengen en dan werken! tot morgen allemaal
Ieee ik heb net op mijn tongpiercing gebeten en hoorde heel hard 'krak'!! Er is gewoon een stuk van mijn kies afgebroken :S
@ Ginny: En voor ons ook vriendlief had al een week zijn wekker niet gebruikt Onwijs leuke kerstkaart heb je gemaakt!! @ Rianne: Ow jij ook dramanachten! sterkte ermee... hoop dat de auto zonder fratsen terug naar huis komt! @ Marieke: ow bah meid beterschap!! rust maar goed uit! Wij hebben de laatste dagen een inbreker op de babyfoon soms komen er wel rare dingen doorheen, zo hebben we zondag gelachen hoor je ineens: "ik hoor een baby huilen... is dat bij jou?" hoor je iemand anders: "ik hoor idd ook een baby, maar dat is niet hier" we hebben 'm nu maar even op een andere frequentie gezet voor we s'nachts een keer gestoord worden