Augustus 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door brusje, 13 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ mvy: ow gezellig idd... *gooit oordopjes naar mvy*
    haha ik kan ook niet kiezen uit deze selectie... misschien moet ik maar gewoon een collage kerstkaart maken hihi!

jammer van de foto's kan dat niet met bluetooth?

2. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    @Mumtobe, ik vind die linksonder leuk! Dat ze op haar buikje ligt! Maar die andere zijn ook allemaal leuk!!! Ik heb dat setje ook hihi, maar heb ook een heel pak! Ik ga straks denk maar foto's maken!!

3. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

*vangt de oordopjes en stopt ze snel in haar oren*

Zow, das beter. Hij gilt namelijk nog steeds :);)

Hmm heb wel bleutooth op de foon maar geen idee hoe dat met de laptop moet hihi.
    Even mijn meisje een fles geven want die word ook gek van dat gegil hahaha

4. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    weet iemand hoe ik de datum van de camera weg kan krijgen zonder de foto te hoeven "snijden" ik heb picasa, photoshop 3 en paint op de laptop staan!

5. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Annie: Thnx :D geweldig een heel pak! helaas zijn die niet makkelijk verkrijgbaar voor meisjes, anders had ik ook een heel pak gekocht (t moet natuurlijk ook niet te gek worden voor alleen een foto) hoop dat Milan zo wil meewerken aan leuke foto's!

@ mvy: heb je een bluetooth usb stick?

6. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Wel een gewone usb weet niet of dat ook met bluetooth is....
    Straks eens met mijn man kijken ;)
    Oh ik kan ze misschien wel naar zijn gsm sturen en dan via die op de laptop zetten (heb ik kabel van)

Van die datum weet ik niet, weet wel dat je hem uit kunt zetten op de camer. Heb jij ook een kodak?

7. Rianne80

Rianne80 Fanatiek lid

20 jul 2008
    1.338
    0
    0
    Lelystad
    Annie, ja dat denk ik, ik heb echt geen andere reden voor griepverschijnselen, keelpijn, hoesten, slijm zooi, niet verkouden, huidpijn, spierpijn, moe... enz... Ik ga nog maar eens dat bijwerkingsformulier opzoeken... En 6 a 7 dagen na de prik, de incubatietijd van die mex griep was ook een week toch?

Baby huilen en eten, zo mannelijk als mijn man ook kan zijn, als ik één tel wacht als Elias gaat jammeren onder het eten is hij er als de kippen bij, heerlijk handig, hoef ik het niet te doen :D

Monique, ja het maakt het zeker beter om te weten waar het vandaan komt want nu kan hij het zoveel mogelijk vermijden en dat werkt beter dan zalfjes! Hij merkt nu ook dat als hij een keer een zeep van een openbaar toilet gebruikt hij gelijk weer kapotte handen heeft... Maar het is meer dan zeepstoffen alleen, hij heeft ook hooikoorts, overgevoelig voor cafeïne en zo voorts. Het is ook allemaal erger geworden sinds hij ouder is... Als baby had hij een algehele schimmelinfectie over zijn hele lijfje, echt ik hou mijn hart vast met Elias...
    Gewoon naar je huisarts gaan en vragen om een verwijzing, of je man sturen inderdaad hihihi
    Mijn andere jongens hebben ook lichte vormen van eczeem, de ene in de zomer op zijn hals, donkere pigment vlekken lijken het en het jeukt niet... En de middelste heeft vooral in de winter overal bultjes/plekjes en jeuk maar daar helpt een lichte hormoonzalf met vaseline wel voor... Het is gewoon allemaal zoeken en het lijkt iets van de tegenwoordige tijd al die allergieën van mensen...
    De auto, nog niks gehoord, geen bericht is goed bericht?
    Klinkt als een lekkere nacht voor jullie ja, altijd jakkie die overgevende kindjes maarja ze kunnen er ook niks aan doen... Wel goed dat je hubbie mee hielp!

Wauw, augustus 2010... Ik weet nog dat iemand van augustus 2008 bij ons een inbreuk kwam doen en dat ik dacht, ja dat is zo'n ver van mijn bed show, deed hun meer dan mij denk ik en nu snap ik hun gevoel hahaha

Mumtobe, ik vind denk ik de leukste... helemaal rechts boven, daar is ze vol in beeld!

MvY, Youri niet zo gillen man, je bent toch een kerel geen meid? :p Succes met hem, het worden vanzelf kleuters, schoolkids en uiteindelijk ook pubers, dan kan je met heimwee terugdenken aan de makkelijke peuterpubertijd ;)

Snel nog even de tweede helft van de woonkamer stofzuigen en alweer naar school!
    Druk druk, manlief komt niet thuis straks, is uit eten met zijn werk dus ik mag alles doen, incl auto nog ophalen, weet nog niet hoe :$

8. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Rianne: thnx... succes met het geregel allemaal! die mannen hebben het maar makkelijk, lekker uit eten met de zaak en wij moeten maar zien hoe we het thuis uitzoeken ;)

9. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    @Rianne, ja dat zou kunnen. Wij waren na 1 dag allebei beroerd! En de dag daarna ging het alweer beter. Dat kwam wel door de prik dat weet ik wel zeker want me vriend is nooooit ziek!

Eczeem: Milan heeft het ook, op zijn voetjes. Wat smeren jullie erop? Ik mocht er bepanthen of vaseline op smeren en heb nu nog een ander zalfje gekregen..Louis nog wat hihi.
    Maar ben er nog niet achter wat nou het beste helpt...

10. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Verhip, ja het staat wel op film, maar ik zou echt niet weten hoe ik dat hier moet plaatsen...
    Leuk dat Tess wordt gedoopt op jullie trouwdag!

MvY, gelukkig gaat het met Youri weer iets beter! :)
    Die Trofast lijkt me heel handig en dat lees ik nu ook bij jou.
    Goede koop dus!

Gentle, balen zeg zulke nachten steeds!
    Oh ik lees nu dat Julia lekker slaapt! Hopelijk is dit het breekpunt in de goede richting!

Jessi, wij hebben ook koloniale kleur in huis en mijn man hefet gekeken en denkt dat Trofast wel beitsbaar (?) is. Wij willen dit nl ook gaan doen.
    Leuk dat de foto's zo mooi zijn gelukt!

Ginny, dat is een lekkere nacht voor Kane!
    Superfoto op de kerstkaart zeg!

Rianne, hmm, klinkt als zware nachten... Zielig zeg voor Elias dat de diarree nog niet over is.
    En? Is de auto weer goedgekeurd?

Marieke, beterschap voor jou!

Mvy, en heb je de tandarts al gebeld? Zou ik wel even doen hoor, even naar laten kijken...

Anouk, gelukkig toch de pepti meegekregen :)
    En als je nu je recept niet kan vinden, weten wij waar je moet zoeken :D

Even forumpauze... Svinthe is wakker geworden.....

Ben ik weer....

Monique, ach zielig zeg Mirthe overgegeven.... Was het een eenmalige actie of heeft ze er vandaag nog last van?

Petra, raar idee inderdaad, nieuwe aug.mama's maar dan gewoon een jaar later!

Mumtobe, leuek collage :)
    De leukste vind ik : middelste rij, tweede van links.

Rianne, je hebt het nog druk zo te lezen. Is de garage ver van je huis?

Ikea wasd een groot succes, heerlijk gewinkeld en daar lekker gegeten in het restaurant. Svinthe heeft niet vaak een poepbroek, maar als we een uitje hebben... natuurlijk wel :)
    Zal je altijd zien he hahahahah!
    Ik zet ook alvast in voor de meeting :D
    Leuke dingen gekocht voor kerst, kaarsjes en mooie servetten :)

11. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    @MvY, ze eet wel wat minder vandaag en af en toe zegt ze ineens dat ze buikpijn heeft en gaat op de bank liggen
    Maar babbelt dan vanaf de bank wel vrolijk verder met me.
    En verder is ze ook gewoon haarzelf en dat valt ook in het hokje lastige peuter;)
    Wat vreet Youri uit??

@Petra, ik had pas gespiekt en toen waren ze er nog niet, maar nu dus wel
    Gek he.
    Zaterdag op het werk bij hubbie met Sint moest ik ook weer even terug denken,
    Wij wisten het vorig jaar toen we daar zaten zelf net een dag of 4 en gaven toen stiekume blikken naar elkaar en nu zaten we daar gewoon met onze prachtige meid
    Suze is ook een heerlijke meid he!

@Mum, ik vind die in dat rode rompertje super!
    Alleen jammer dat ze daar niet lacht want ik vind haar op andere foto's weer leuker lachen

@Rianne, mag ik dan een keer met jouw man eten;)
    En hij heeft wel voor heel veel dingen een allergie jemig zeg, lijkt me lastig
    Mirthe heeft het heel erg op de achterkant van haar benen en op haar bovenbenen
    Haar rug wordt nu ook steeds erger en het gaat ook jeuken, zal ook blij zijn als de lentezon er weer is en ze er in kan want dan is het stukken beter ook idd
    En vannacht en hubbie, ja nu was het zijn oogappeltje en dan rent hij wel he, als ik ziek ben hoef ik dat echt niet te verwachten8)

@Annie, alles wat goed vet is, is goed voor eczeem huid
    Hoe zit die Louis.......eruit, volgens mij heb ik die ook, ben te lui om boven te gaan kijken, die vind ik zelf wel fijn

@Hanna, Mirthe riep net weer in haar slaap maar ik hoop zo dat het nu wel dromen was, want ben er niet naar toe gegaan
    Ze wordt nl. meteen wakker als ik de kamer op stap en ze heeft haar slaap zoooooooo nodig nu
    Ik hoop zo dat ze niet weer ligt te rollen nu in haar eigen troep
    Bij Ikea is het toch niet zo erg als ze een broek maken?
    Daar hebben ze van die geweldige ruimtes voor, tenminste in Eindhoven wel!

Over poepbroeken gesproken
    Ik ga Anouk hier voor de zoveelste keer vandaag daar ook van verlossen
    Man wat kan die schijten:D

12. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Monique: ik zal haar straks nog even in haar rode romper hijsen en bevelen te lachen :p haha volgens mij zat ie niet lekker ofzo maar kreeg haar daarin echt niet aan het lachen!
    Succes met de poepluier!!

13. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Hanna, heb je ook zo'n kast gekocht dan?

Monique, je kunt beter vragen wat hij niet uitvreet vandaag... Pfff, vermoeiend. Echt NIKS is goed voor hem.... het gaat nu alweer iets beter, hij heeft het wel stukken erger na zijn middagdut!
    Heeft Mirthe dat ook of doet ze geen middagdutje meer?

14. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Rianne, hihi, ja echt een scheetje ;)

Ginny, volgens mij heb ik ze gezien bij de baby-walz. Ik zal even voor je zoeken zo.

Monique, vervelend dat ze zo had gespuugd! Julia heeft ook wel eens een nacht raar geslapen (natte pyjama of de dekens helemaal afgeschopt... ;)). Kun je ook niets aan doen!

Petra, oh wat een raar idee! Inderdaad, ik heb vorig jaar rond deze tijd mijn test gedaan. Even opzoeken...

Grappig he? Dat is alweer zo lang geleden...

Mumtobe, waar ze op haar buik ligt, die zijn heel erg tof!

Hanna, het lijkt in ieder geval vandaag de goede kant op te gaan. Ze slaapt al weken maar 4/5 keer op een dag een half uur of drie kwartier... Vandaag al een paar keer een uur!!

En nu slaapt ze dus alweer. Ze is een beetje moe en jengelig vandaag. Ze begint dan na de voeding met geluidjes maken, en na een kwartier wordt dat steeds meer kreunen en jammeren. Hondsmoe dus, maar ze slaapt steeds maar zo kort en ik vind het fijner als ze dan iets langer op is direct na de voeding, dan dat ze wakker is voordat ze weer honger heeft. Dan heeft ze al snel weer honger als ze bij me ligt (ruikt natuurlijk naar melk!).

Heeft iemand van jullie wel eens geprobeerd om liggend op je rug te voeden? Ik las het in een foldertje van het CB, en het is best lekker! Ik lig zelf veel ontspannener en Julia vond het wel grappig om mij aan te kijken en intussen te drinken. Ik moet wel haar hoofd een beetje ondersteunen, maar dat ging aardig!

15. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Kijk, dit is een foto die ik vanmiddag heb gemaakt, hij is nog niet zo leuk als die andere maarja.
    Weet iemand misschien hoe je de achtergrond anders kunt krijgen? Die die lelijke deken weg bijvoorbeeld hihi. (had even niks anders 'wits':) ik dacht dat je die beestjes erop niet zou zien hahahaha :))

http://img101.imageshack.us/img101/6254/az7xmizmzs.png

16. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ mvy: je link doet het niet!
    ik heb als witte achtergrond een nieuw dekbed van de ikea gebruikt :D

17. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Oh nou ik krijg hem ook niet ge-upload :( even kijken hoe ik het dan ga doen...

18. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Deze dan?

19. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ja, die is wel zichtbaar! leuke foto!! :)

voor mij is het over een uurtje een jaar geleden dat ik de test deed :)

Deel Deze Pagina