@ Mvy: Leuke foto zeg! echt broer en zus hé! @ Marieke: Wow je weet het nog op t uur! de zwangerschap ging langzaam had ik het idee maar moet je nu kijken, het afgelopen jaar is omgevlogen!
@ Mama van Yoeri (moet je trouwens niet je naam aan laten passen? ) wat een prachtige kindertjes heb je en wat staan ze leuk op de foto! kom net bij het cb vandaan en ben apetrots op Suze, ze heeft de hele tijd in haar blote niksie (met luier) liggen lachen en praten tegen de arts. de eerste prik een verbaasde blik en daarna weer kletsen, tweede prik keek ze even heel boos en liep ze rood an en na een seconde of 5 kalmeerde ze weer en was ze weer gezellig Wat een heerlijk kind is het @ Monique, het was prima zoals ik het deed met borst en fles, Suze was precies op de curve gegroeid, wel mocht ik minder vitamine d gaan geven omdat dat ook in flesvoeding zit
Ik heb een poging gedaan voor de kerstkaart maar het lukt nog niet echt! Hier komen er een paar.... Nr 1:
@ Annie: Nr 2 vind ik heel leuk! en dan een beetje knippen zodat je t zwart van de bank als egale achtergrond hebt.. @ Ginny: ik vind de middelste en de rechtse van de middelste rij het leukst
Annie, wij smeren bepanthen op alles Ja auto goedgekeurd, grote beurt, remvloeistof vervangen en interieurfilter, schade 297,58... Ik had gezegd niet boven de 300, het is net alsof ze het erom doen Garage is ver van mijn huis ja, heb mijn sm opgetrommeld en ze kwam helpen, lief he? Monique, ja hoor jij mag met mijn man eten De allergieen bepalen niet zijn leven, hij heeft ook wel eens schijt aan dingen en neemt het resultaat op de koop toe, ik merk er van dag tot dag niet veel van, of ik ben er al erg aan gewend... Gelukkig geen voedsel allergie behalve koffie. Ja manlief rent ook harder voor beebje dan voor mij, leuk dat de potentie er is, jammer dat het selectief is Annie, cute foto's, eerste vind ik het leukste alleen de achtergrond (een overduidelijk matras ) stoort me een beetje maar dat is persoonlijk misschien, qua Milan vind ik het toppie! Ginny, leukste... een van de bovenste drie! MvY, die laatste zwart witte vind ik het mooiste!
@ Rianne: Fijn dat de auto is goedgekeurd, het is idd net of ze de prijs expres zo gemaakt hebben... 299.99 euro zou teveel opvallen!
@Rianne, ja duidelijk een matras haha! Ik bracht hem naar bed en dan opeens wel lachen grr... Elke keer is of de achtergrond niet leuk, of hij lacht niet! Nouja morgen weer een dag....
Jeetje wat is het hier druk vandaag Ik kom zo uitgebreid reageren, het eten is klaar Ik doe ook even mee met de kerstkaarten hihi:
Annie, ik vind ook die op de bank het leukste Jessi hoe heb je dat gedaan met de achtergrond?? Rianne, mooi bedrag hihi. Onze auto staat ook weer bij de garage.... Weer iets kapot Heb nu wel een snelle leenauto
Ginny, ze zijn allemaal mooi maar vind de onderste 2 rechts het minst leuk... Wat een fotomodellen zeg!
@ Gentle, bedankt voor de Picasa tip! @ Mum, ja is inderdaad die speen met bloemetjes die er niet op blijven zitten en niet afgaan ;o) Ik heb hem inmiddels al een hele tijd en na een paar keer vaatwasser zijn nu alle witte vlekjes er wel af. Hier hadden ze trouwens ook de huid rondom de navel niet ingesmeerd, bij ze zijn blijkbaar hier iets voorzichtiger met aanstippen dan. @ Nita, nee is een ooievaarsbeet/aardbeivlekje. Dat zijn kleine bloedvaatjes/adertjes die vlak onder haar huidoppervlak liggen. 1 op de 7 babies heeft dat, apart want ik had het dus nog nooit gezien haha. Maar het gaat vanzelf weer weg. @ Monique, misschien moet ik ook duidelijker zijn tegen mijn vriendinnen soms. De ene keer doe ik het wel, de andere keer niet. Ja mijn meissie begint inderdaad eindelijk haartjes te krijgen zo schattig! Enne, het zal geen verrassing zijn maar ook hier nog een beeb in maat 56 haha. @ Jessi, ik vind de afkorting van Florine zo leuk: Flo! Vaak word het dan Floor maar Flo vind ik veel leuker! @ Rianne, is hier ook zo hoor. Ik vind mezelf echt een open boek maar anderen blijken toch vaak te vinden dat ik moeilijk te doorgronden ben. Maar bijv in het geval van mijn verjaardag vergeten (dat probleem heb ik met mijn nicht) daar hebben we 2 jaar geleden echt ruzie over gehad. Ik heb toen bij haar aangegeven dat het niet om mijn verjaardag gaat maar dat het gewoon aantoont hoe weinig interesse er vanaf haar kant is. Ze was hem 3 jaar achter elkaar vergeten. Vorig jaar heb ik het groot gevierd en viel er dus niks te vergeten en dit jaar was het weer hetzelfde liedje. Tja dan weet ik niet hoe duidelijk ik kan zijn hoor. @ Marieke, beterschap! @ Petra, augustus 2010 mamas??? Haha dat is echt een raar idee! WIJ zijn de augustus mamas ;o) @ Mum, de foto rechtsboven in je collage vind ik super!! @ Annie, Ginny, MvY, MamaJess, wat een schattige kids hebben wij toch allemaal gemaakt! Zo hèhè, 10 pagina's bijgelezen en gereageerd.
ey meiden was ik weer, heb me laptop terug en hij doet het gelukkig. heb nu window's 7 moet nog ff uitzoeken hoe het werkt hihi. @rianna ja hij is inderdaad een lange tijd thuis en ik wen er vast aan. en ik duim voor je auto @ginny leuke foto hoor. @marieke beterschap!!! @ollekebolleke ow je bent dus niet meteen op de a9 nouja gelukkigbevalt je werk je erg goed dus scheelt weer hihi zeker raar van finn je zou denken dat hij wel moe is na zo zwem avontuurtje. hoe was je werk dag. @genle ow lekker zo luier maar niet heus. @mvy ow niet echt slim van je kies. hopelijk kunnen ze hem maken. @annie fijn dat je de pepti mee heb gekregen voortaan maar goed bewaren he en denk wel dat je het 100%vergoed krijgt hoor. en wat een leuke foto's van me schoonzoon verkleed als kerstman @petrbr ow zijn de meiden begonnen ja dat hele traject hebben wij al gehad wat gaat de tijd toch snel he. en wat een grote meid die suze zo te horen is het een heerlijk meissie, @mumtotbe ik vindt ze allemaal leuk dus kan je denk niet verder helpen hihi @hanna ow zo te horen ben je goed geslaagd bij ikea. en ze had dus haar poepluier zal je altijd zien he hihi. was zeker wel druk of niet> @mamajess leuke foto!! @cjtp jij hebt ook die difrax speen zeker, hier zijn ook de dingetjes eraf. ik merkte het aan haar 1e speen. meiden waar halen jullie die kerst outfits voor die kleintjes heb gezocht maar kan niet vinden.
@ Jessi: Wat een geweldige kerstkaartfoto van Florine zeg! @ Cjpt: oke jij stopt 'm in de vaatwasser... ja die is bij ons net voor de bevalling overleden en we hebben nog geen nieuwe dus we doen t weer even tijdelijk met 't handje, maar misschien na nog een paar keer uitkoken zullen ze er wel vanaf zijn! gelukkig zijn ze bij jullie iets voorzichtiger met aanstippen... op die foto rechtsboven lacht ze zo lief hé... @ Aardbeienvlekje: Dimara heeft er 1 op haar kont @ Noa: Ik heb een romper/muts/slabber gehaald bij de trekpleister en een losse muts bij de zeeman! een echt pakje kan ik ook niet vinden!