Augustus 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door brusje, 13 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    @jessi, zo'n draagzak is niet warm hoor!

@hanna, gadver, ik denk dat je het wel uit de bekleding zou kunnen krijgen, maar onder de bekleding is een soort piepschuim, als het daar in zit ben je volgens mij de klos.

@liz, gefeliciteerd met je dochter en jeetje wat een verhaal zeg!!

@MvY, dus toch nog opgelopen die koorts, gelukkig is ze nu in goede handen! En hopen dat ze snel thuis is.

@ollekebolleke, fijn dat je borsten nu beter aanvoelen

@debende, gefeliciteerd met jullie zoon Joey

@cjpt, maak je niet druk dat je dominique uit haar bed hebt gehaald, ze huilt niks voor niks, en wat nou slecht? Wie bepaald dat dan? mijn dochter slaapt nog steeds bij mij in bed omdat ze niet anders wil, nou het zal mij een worst wezen wat een ander zegt, ik ben haar moeder, wij zijn haar ouders! En wij weten wat zij nodig heeft. Bovendien te4gen de tijd dat ze 20 is wil ze niet eens meer met mij zlapen dus ik geniet er nog van.
    Dus wat ik wil zeggen, doe wat jij vindt dat goed is voor je meissie!

2. Liefie

Liefie Bekend lid

26 mrt 2008
    753
    1
    0
    Arme cjpt, het wil nog niet echt gezelliger worden met Dominique he... hou vol hoor, je gelooft het nu misschien niet, maar over 2 weken is alles helemaal anders!!
    Over dat hechtdraad... ik denk dat het er vanzelf wel uit komt (ik heb een keer of 4 stukjes 'knoop' op mijn toiletpapier gevonden :$) maar als je 't niet vertrouwt gewoon even de vk bellen.

Nou meiden ik moet zo even naar de dokter :(.
    Drie weken geleden ben ik ook al bij de ha geweest omdat er een bult in mijn borst zit. Die zit er sinds ik in rap (té rap?!) tempo de bv heb afgebouwd toen ik eenmaal had besloten te stoppen ivm de tepelkloven. De ha zei dat het toch nog opgehoopte melk was en dat mijn lichaam dat zelf moest opruimen, en zolang ik geen koorts oid had was er niks aan de hand. Een week later heb ik het bij de nacontrole ook nog aan de vk gevraagd en zij zei hetzelfde, en ook dat ik mijn menstruatie moest afwachten omdat dan alles hormonaal weer een beetje op orde komt en dat zou ook z'n invloed op die melk-bult hebben.
    Nu zijn we dus al 3 weken verder. Ongesteld ben ik nog steeds niet (hoewel ik me al ruim een week wel ongesteld voel...) En de bult is nog geen milimeter kleiner geworden (is zo groot als een pingpongbal!!) en sinds 2 dagen doet het ook pijn en is mijn borst rood..... :(
    Net dus de assistent van de ha gebeld en advies gevraagd. Ze vond dat ik toch nog maar even langs moet komen.
    Het zal vast allemaal wel meevallen en ik denk ook wel dat het nog van de bv komt, maar tegelijkertijd heb ik allemaal doem-gedachten... ik hou niet van knobbels in borsten!!!!

Zo ik moest het even kwijt. Ik zal straks laten weten wat de dokter zei.

3. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    misschien een borstontsteking

4. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    #524 Daan78, 21 sep 2009
    Laatst bewerkt: 21 sep 2009
    Goedemaandag iedereen!

Heel wat bij te lezen, begin op pag. 45 te reageren :)

@Cjpt, fijn dat je wat aan het filmpje hebt. Noor kan nog wel iets harder huilen, maar dit is het eigenlijk wel. Ik kan er anders behoorlijk nerveus van worden hoor hihi

Enne, wat goed zeg van het inbakeren. Een uitgeruste papa en mama is heel wat waard he. Fijn dat Dominique het zo goed lijkt te doen.

@Rianne, je hebt ws al antwoord gekregen op je nutriton vraag, maar ik reageer toch nog even voor de zekerheid. Je weet maar nooit hihi.
    De nutriton verdikt de melk al in de fles, maar ook in de maag geloof ik. Wij gebruiken nu de 3 standen speen op de difrax. (nog steeds, en we geven niet eens meer nutriton erbij). Dus ws heb je dan wel een andere speen nodig.
    Als het goed is krijgt Elias zo een mooie bodem in zijn maagje en is hij sneller verzadigd.

Noor kreeg er alleen maar meer krampen van en diarree, maar ik lees op dit forum ook veel verhalen dat de ontlasting dikker wordt.

En dat beschonken zijn. Hier valt een wijntje toch echt ook harder dan voor de zwangerschap, maar oeh, wat smaakt hij lekker :)

@Hanna, wat naar dat je je niet jezelf voelt. Hoop dat het snel weer beter gaat. Was het feestje leuk?

@Brusje, gave draagdoek. Ik wil er ook zo een. Lijkt me gaaf voor koninginnedag of i.d.

En wat een mooi poppetje is Djamione. En wat die kilo's betreft. Boeien (ok, I know, voelt niet altijd zo he) je ziet er wel heel gelukkig uit. En das toch belangrijker? En zo raar of dik zie je er niet uit hoor.

@Gentle, heb ook kleertjes maat 80 gekregen, maar voornamelijk 68. Noor draagt nog steeds 50 of 50/56 bij gebrek aan beter. En als ik dan al die 'grote' kleertjes zie, poeh, dan denk ik wel eens, gelukkig is ze nog zo klein, ze hoeft niet groter te groeien :p Gekkigheid natuurlijk.

@marieke, ongesteld geworden. Jeej aan de ene kant natuurlijk, maar blegh aan de andere kant.
    Ik ben vanochtend ongesteld geworden. Vind er niets an. Weer een afsluiting van het zwanger zijn, plus het feit dat het zowieso niet leuk is natuurlijk.

@Anna, ben benieuwd of Teun het goed blijft doen op de nutriton. 3 schepjes is ook echt wel voldoende denk ik. Wij zijn toen begonnen met 2. Wel heerlijk dat hij nu wat langer over de fles doet en lekker verzadigd is.

@Mamadeluxe, hoe is de verhuizing gegaan? En hoe is het met jou verder. Behalve dat je doodop bent, gatver blegh. Ik vind het maar knap hoor, hoe je het doet.

@Debzie, jij ook al gezegend met zo'n fijne man.
    Over het inbakeren. een keer proberen is niet handig denk ik. Want stel Tess zou eerst nog overstuur zijn na het bakeren zou je misschien denken dat het niet helpt. snap je?
    Maar ook in verband met het 'strakke' schema waar je je aan zou 'moeten' proberen te houden (slapen, voeden, spelen/knuffelen, slapen, etc.) voor het gewenste effect.
    Alhoewel wij bij Noor wel direct verbetering zagen hoor. Die sloeg zichzelf ook wakker o.a.

Fijn dat je man nu 3 weken vrij heeft. Niet te veel hier zijn dan he, ook leuke dingen doen :)

@Ollekebolleke, fijn dan zo'n man zeg. Jemig.
    Hoop dat het vandaag beter gaat meid.

@Conijn, wat een schrik moet dat geweest zijn ja. Gelukkig kon Nathan er wel om lachen :p Maar 10 uur zeg, toe maar. Maar idd misschien iets te veel van het goede.

@Cjpt, niet schuldig voelen (weet ik, makkelijker gezegd dan gedaan zie mijn berichtje van een paar dagen geleden). Straks als Dominique meer gaat lachen is het ook wel anders. (want promt na mijn depri bericht van een paar dagen geleden gaat Noor ineens lachen vanuit zichzelf, dus niet van die lachstuipjes. Heerlijk om te zien).
    Maar wat je zegt, het is allemaal niet zo makkelijk he. En maar zoeken en zoeken wat voor je meisje het prettigst is. Vermoeiend en soms akelig stressvol.
    We komen er wel door meid. Heus. En dan gaan we heerlijk genieten.

@Rianne, ik zou het voor de regelmaat wel doen. Het inbakeren 's nachts. Lekker de regelmaat er in houden.
    Maar ik vind dat je naar je eigen gevoel moet luisteren in eerste instantie. Jij kent je kindje het beste.
    Van het cb kregen we de aanwijzing om na een paar weken eens te kijken of ze bijv. overdag of 's nachts zonder de bakerdoeken kan slapen. Dat mochten we dus op eigen gevoel gaan bekijken.
    We zijn nu 3 weken bezig en voor ons is het afbouwen nog niet aan de orde.
    Zelfs als we gaan wandelen of op visite gaan ligt ze ingebakerd in de reiswieg.

@Jessi, knap dat je er toch wat van gezegd hebt tegen je moeder. Zal niet makkelijk geweest zijn. maar jij bent de moeder en jij bepaalt de regels toch? Jammer van die reactie hoor.

@Liz, is ook niet niks met 2 kleine kindjes. En je bevalling en opstartproblemen, poeh. Kan me voorstellen dat dat heftig is (geweest).

@Debende, gefeliciteerd met Joey. Leuk dat je je hier weer komt aansluiten.

@Rianne, Noor geeft hier goed aan wanneer ze moe is. Ze begint zo aan het einde van haar flesje al in slaap te sukkelen. Maar als ze nog even wakker is, dan gaat ze gapen en weten wij genoeg.
    Gister ging ik haar in haar wiegje leggen, ze sliep al toen ze nog niet eens het matrasje had geraakt (maar dat was wel een uitzondering hoor, maar vond het wel lief).

@Cjpt, wat heeft Dominique aan als ze ingebakerd is? Want Noor hadden we eerst wel eens te warm aangekleed. krijsen dat ze deed.
    Nu slaapt ze zonder broekje en sokjes en soms zelfs alleen in een rompertje eronder.
    Niet dat het dan ws was of zo. Maar tis misschien een tip omdat wat in de gaten te houden.

Oh dat van je hechtdraad. Kan tot 6 weken duren voor ze er uit zijn he. Wist je dat?
    Ik weet niet of je in 1 stuk gehecht bent? Maar anders zou je kunnen proberen hem er zelf uit te trekken en anders, als je er geen last van hebt. Lekker laten zitten. Valt er wel uit.
    Toen de vk bij mij een paar hechtingen ging verwijderen (oplosbare die gingen irriteren) zaten er een paar zo los, zei ze dat ik die zelf wel eruit had kunnen pulken. Haha jemig, sommigen kon ik niet eens zien haha.

@Getver liefie, goed dat je er even naar laat kijken. Succes.

@Noa, Noor dronk hier met 4 weken 120cc (6 a 7 voedingen)en we gingen toen volgens mij net over op 150cc (6 voedingen)
    als je denkt dat ze meer nodig heeft, gewoon aanbieden. Zo hebben wij de ophoging gemaakt van 90cc naar 120cc en dat ging prima en mocht ook van het cb. Lekker op je gevoel afgaan. Noor begon toen met de laatste voeding om meer te vragen, dus daar zijn we met het ophogen begonnen. Ze heeft volgens mij nooit alle voedingen 120 gehad, maar dat weet ik niet meer zeker.

@MvY, meid toch. Esmee in het ziekenhuis en Youri buikgriep. Sterkte meid. Hoop dat het snel beter gaat met beiden. Kusje voor jou. Ik denk aan jullie.

Wilde nog even zeggen dat ik gisteravond een koortslip heb gekregen. Doodeng vind ik het. :$
    En het vervelende is, er helpt geen zalfje tegen. Dus ga vandaag maar even weer koortsblaar pleisters halen. Maar ik mag mijn meissie nu niet knuffelen en kusjes geven en dat is mijn favo bezigheid.
    Hoop dat het snel over is. Het is toch alleen besmettelijk met de blaasjes he. Niet als het opgedroogd is?

5. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    hoi meiden

hebben jullie ook goede nacht gehad, hier wel hoor ons meisje was veel waker gister en ze ging om 8 uur naar bed en ze kwam om half 5 vanacht hihi ze was echt moe.

@cjtp ow meid, het zit je niet mee he. je moet doen wat je gevoel je ingeeft hoor als jij er op je buik wil laten slapen moet je dat doejn, ze heeft niks aan een mama die geen geduld meer heeft. dikke knuffel voor jouw.

@annie hihi milan heeft zich dus voorbeeldig gedragen, en het spugen minder nou meer wil een mama zich toch niet wensen.

@liz gefeliciteerd met jullie dochter je was snel bevallen hihi.

@debende gefelciiteerd met jullie zoon joey.

@liefie succes bij de dokter!!

@debie ow lekker je man 3 weken vrij.

@daan ow jij vanochtend ongesteld wordt je ook niet vrolijk van nu sluit je het gedeelte zwangerschap echt af!!

meiden ik heb een vraag. yaslin is nu 4 oud, en krijgt 6 flessen perdag de 7e komt ze bijna niet op maar nu krijgt ze ong 630cc per dag maar ik merkt dat ze af entoe meer behoefte heeft, nu is mij vraag wat drinken of dronken jullie kleinjtes ongveer aan cc per dag?

6. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    @Noa, ik heb je op je vraag gereageerd. Antwoord staat in mijn post hierboven.

(had per ongeluk al op verzenden gedrukt halverwege mijn reactie, dus via wijzigen het bericht afgemaakt)

7. LadyJenn75

LadyJenn75 Actief lid

19 dec 2008
    190
    0
    0
    Hoi dames,
    jemig wat is er veel geschreven zeg:$ Het is weer niet helemaal bij te houden...

Nou ik wilde ff mijn vreugde delen. Zoals ik eerder verteld heb was Noah bij geboorte precies 4500 gram, na het hele ziekenhuisgebeuren is hij ontzettend afgevallen en woog nog maar 4100 gram..:(
    Nu hebben we hem n paar dgn geleden bij het cb laten wegen en woog hij 4760 gram..dus ik ben happy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Lang leve mama's tovermelk:)

Ff over dat inbakeren...ik zit er ook over te denken om dat uit te proberen... Noah ligt vooral snachts drifitg te maaien met handen en beentjes..en word dan heel driftig..en huilt..en dat houd hij best lang vol... ben dus heeel lang bezig hem te kalmeren...

Heey ik zie daar een hongerig mondje..hihi

Ik ga ff mn ventje voeden,

tot later!!!!;)

8. Rianne80

Rianne80 Fanatiek lid

20 jul 2008
    1.338
    0
    0
    Lelystad
    Oh meid ik heb er de afgelopen weken twee achter elkaar gehad!!! :$Drama vond ik het en super eng! :(
    Ik heb echt gewacht tot het weer helemaal weg was, ik durfde het niet aan maar in principe is eht gele vocht wat gevaarlijk is ja en als het ingedroogd is niet meer... maarja... brrr ik heb ze eens per jaar wel eens maar altijd op dezelfde plek en nu kwam er zomaar ineens eentje op een andere plek en toe hij net over was, echt het korstje was eraf zelfs begon het op mijn gewone plek :x al met al heb ik meer dan twee weken mijn baby niet gekust en heel vreemd geknuffeld zodat hij niet per ongeluk in aanraking zou komen met... hij sloeg een keer met zijn handje tegen die plek en ik heb gelijk zijn handje schoon gemaakt met alcohol, ik ben echt panisch geweest bij het idee wat ze ervan kunnen krijgen en op internet staat dat ze het meest kwetsbaar hiervoor zijn tussen de 4 en 8 weken, het kind was net 5 weken toen het begon! Het was wel heel raar om hem na zo'n lange tijd weer stevig te kussen en knuffelen, hij heeft eronder geleden toen het weer beter was want ik knuffelde en kuste me suf :p

9. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Dat las ik ook ja, dat ze het meest kwetsbaar zijn tussen 4 en 8 weken.
    Waar naar joh, jij hebt je ventje gewoon 2 weken niet kunnen knuffelen en kussen. Erg he en idd doodeng.
    Ik denk dat Noor hier ook wel platgeknuffeld wordt na een paar dagen zelfs al.

Ik heb er in mijn zwangerschap helemaal geen last van gehad en voor die tijd zowieso elke maand. Dus had eigenlijk kunnen weten dat ik ongesteld zou worden ivm die koortsblaar (heb ik meestal als ik ongesteld moet worden)

10. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Hoi meiden,

Ben nu bij Esmee in het ziekenhuis, heb vannacht bij haar geslapen. Heb hier ook tv en internet gelukkig. Gister op de huisartsenpost is mijn man meteen doorgestuurd naar de spoedeisende hulp. Daar heeft hij haar temp opgenomen en die was inmiddels 39.2 en toen werd ze direct opgenomen. Ze kreeg een ruggeprik en bloed geprikt. Ook hebben ze poep afgenomen en ze proberen plas op te vangen. Ze ligt aan allemaal slangetjes... Ze is net van het infuus afgehaald, dat scheelt weer een draadje.
    We hebben nog steeds geen uitslagen, duurt erg lang. Maar het gaat gelukkig wel al beter. Ze drinkt goed gelukkig en slaapt nu lekker. Vannacht was ze 1x wakker van de krampjes maar geen flesje gehad. Pas vanmorgen weer. En nu zit ik hier de hele dag hihi. Hopelijk horen we snel de uitslagen en wanneer ze naar huis mag want ik word nu al gek hier. Ze gilt altijd alles bij elkaar voordat ze haar flesje krijgt want ze moet verschoond worden door verpleging en voordat die eens hier zijn... pfff... maar goed daar is niks aan te doen.

Ik hou jullie op de hoogte!

Bedankt voor jullie lieve berichten!

11. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Ow lieverd toch. Wat naar allemaal. Ik hoop dat het snel duidelijk is wat de kleine onder de leden heeft.
    Lieve MvY, goed op jezelf passen he. Dikke kus van ons.

fijn dat je ons hier op de hoogte houdt.

12. mik

mik Bekend lid

13 aug 2008
    528
    0
    0
    @mvy:heel veel sterkte van deze kant, en hoop dat je snel wat uitslagen binnen hebt.

bij mijn schoonouders ginghet wel
    heb gewoon de knop op 0 gezet, en daar ging ik weer
    mijn schoonmoeder vindt zichzelf te jong om oma te zijn, en dat wij ook te jong zijn, om ouders te zijn!
    ik heb het er lichtelijk mee gehad, maar wil wel blijven gaan voor mijn man.
    tis alleen mijn schoonmoeder die zo raar doet, mijn schoonvader niet.
    maar ik kan toch nooit iets goed doen bij haar, dus wat dat betreft.
    we zien wel hoe het verder loopt, maar leuk is het niet
    laatst had ze ook een opmerking tegen mijn man gegeven.
    toen zei ze: Weet je wat het is? Ik heb gewoon niks met jou!
    en dat tegen je eigen zoon!
    dan heb je toch ook een steekje los?? (wel meerdere)

ga weer even verder
    sorry voor mijn ego stukje

13. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Goeiemorgen (nog net)!

Daan, het korstje is inderdaad niet meer besmettelijk, alleen het vocht uit die blaasjes.
    Ik heb trouwens het idee dat mijn vrienden allemaal niet zo into baby's zijn, dus niet begrijpen dat "een beetje op de groei kopen" soms ook wat overdreven is ;) Ik heb echt al een paar dingen in maat 80/86 (2 shirtjes, rompertje, jurkje) en moet dat dus straks ook allemaal mee verhuizen naar NL enzo.. Niet heel praktisch! En het is wel heel leuk spul, dus van mij mag ze lekker snel door groeien!

Noa, op mijn KV verpakking stond 140 ml voor een 5 weken oude baby. Ik zou dus langzaamaan de flessen wat op gaan hogen. Als ik soms zie wat de baby's hier op het forum weg drinken, dan zit je volgens mij nog echt niet aan je max!

MvY, goed om even te lezen hoe het met jullie is. Vervelend dat je zo lang moet wachten op die uitslagen, zeker als ze zich ziek voelt! Veel sterkte en hopelijk gaat het snel beter (schreeuwen om een fles lijkt me in ieder geval wel een goed teken!)!

Mik, klinkt inderdaad wel een beetje "apart" van je schoonouders. Hoe jong ben je dan, als ik vragen mag? Ik heb nog steeds een misselijkmakend gevoel als ik terugdenk aan het moment dat we het mijn schoonouders vertelden. Wij zijn ook nog aardig jong, wonen niet in Nederland en zijn financieel niet zo "stabiel" zoals ouders het graag zien. Toen we het vertelden begon mijn schoonmoeder meteen te huilen (en niet van geluk helaas) en vroegen ze direct of het gepland was. Ze lieten duidelijk merken dat hun eerste gedachte was: 'Oh nee toch!'. Ik kan er nog niet over uit dat ze niet begrijpen hoe erg het is om zo met je kind en kleinkind om te gaan.
    Volgens mij zijn moeders ouders toch altijd de favo opa en oma (bij ons in ieder geval zo) en nou ja, dat hebben ze er bij ons ook wel zelf naar gemaakt.

Julia is al 3 kwartier aan het mopperen. Speen er in, speen er uit, boertje tussendoor (helpt heeeeel goed als ze moet huilen), speen er in, speen er uit, weer een boertje, speen er in, speen er uit. Grrrrr, nu ben ik het heen en weer lopen we even zat. Ze was net 10 minuten stil, maar nu hoor ik haar weer... *zucht* Ik ben nu wel echt heel hard toe aan die eerste echte lach! Sowieso heb ik erg veel zin in de hele ontwikkeling die ze door gaat maken. Al die dingen die ze dat eerste jaar gaat leren :)

14. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    mijnmiessie lach al, maar heb dat nog niet op camera vastgelegd. maar wel opgeschreven in ons dagboekje.
    deze foto vind ik heel erg leuk.

15. mik

mik Bekend lid

13 aug 2008
    528
    0
    0
    @gentle: ik ben 26 en mijn man ook!
    ik vindt het wel meevallen hoor, dat we "zo" jong zijn!
    toch??

16. mik

mik Bekend lid

13 aug 2008
    528
    0
    0
    @gentle: ik zie in onze banners, dat onze beebs bijna even oud zijn(op 1 dag na)
    mag ik vragen hoeveel jou beeb drinkt??
    senna drinkt nu ong per fles 100cc op, en het laatste flesje van de dag drinkt ze 120cc op.
    meer krijg ik er bij haar gewoon niet in...
    zou ik dit nog verder op moeten hogen? of gewoon volgende week even het cb afwachten?
    ze geeft ook zelf wel aan als ze genoeg heeft, soms spuugt ze de rest dan gewoon terug
    ben benieuwd!

17. Rianne80

Rianne80 Fanatiek lid

20 jul 2008
    1.338
    0
    0
    Lelystad
    Daan, elke maand joh? Jeetje, ja iedereen heeft een andere tigger voor die dingen, ik krijg het met zonlicht voornamelijk en een lippenbalsem met een uv bescherming van 20 voorkomt het meestal wel maar nu na de bevalling/operatie heeft het ook met weerstand en herstel te maken denk ik want ik heb goed opgelet in de zon.

MvY, meid ik hoop dat alle uitslagen goed zijn en ze gewoon weer opknapt! Knuffel voor jullie.

Mik, die vrouw spoort echt niet als ik je verhalen zo lees... Hoe oud is ze dan als ze te jong is voor oma? En je zoon zoiets vertellen is wel heel erg kwetsend natuurlijk, belachelijk, wat vind hij daar zelf van? En ik lees dat je 26 bent, dat is zeker niet "zo" jong, ik was 20 bij de eerste en nu 29 bij de 3e, kan allemaal hoor!
    Toen ik zwanger was van mijn eerste (zijn vader en ik waren niet getrouwd) zei mijn schoonvader, goh dat wordt dan een bastaard, je hebt er gewoon weirdo's tussen zitten joh... ;)

brusje, leuke foto hahaha hier hebben we ook steeds meer lachjes, met geluid zelfs een dikke grijns met geluid, erg leuk! :D

Elias slaapt nu al de hele dag eigenlijk... heeft wel gegeten tussendoor maar verder niks..., lang leven de doeken? :(

18. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    MvY, hoe gaat het nu met Esmee? Ik hoop dat jullie snel weer naar huis kunnen! Sterkte in het ziekenhuis!

Liz, gefeliciteerd met de geboorte van Chayenne!

Debende, gefelicteerd met de geboorte van Joey!

Gentle, wat een leuke avatar heb je :)

cjpt, het zit je niet echt mee he. Heb je nog even lekker kunnen slapen?
    In principe zijn de hechtingen wel oplosbaar, maar bij mij zijn ze er ook uit gehaald op een gegeven moment..

LadyJenn, wat fijn dat Noah zo goed is gegroeid zeg!

Brusje, wat een leuke foto zeg!

Hier gaat alles prima. Mijn hormonendip zit er weer op gelukkig. Manlief is weer werken dus ik heb het huis voor mezelf (en Svinthe hihi) alleen.
    Jammer dat mijn Maxi Cosi even out of order is, dus met de auto kan ik vandaag nergens naar toe. Mijn moeder is hem aan het proberen schoon te maken nu. Ik ben heel benieuwd of het gaat lukken!
    Zometeen maar even lekker een stukje wandelen dan. Ook gelijk goed voor de slanke lijn :)

19. Liefie

Liefie Bekend lid

26 mrt 2008
    753
    1
    0
    @MvY heel fijn dat je ons even op de hoogte hebt gebracht. Bah zeg, je kleine meisje aan al die slangetjes! Nogmaals veel sterkte, hopelijk weer snel naar huis!

@Daan vervelend van je koortslip zeg! Mijn man heeft het ook heel vaak, en nu sinds de geboorte van Rens ook 2x. Hij doet dan ook heel erg zijn best om hem geen kusjes te geven. Helpt zovirax niet bij jou?? Manlief smeert dat echt tig keer per dag op zijn hele mond.... :$
    Trouwens, het kindje van iemand van mijn pufclub kreeg een paar dagen na zijn geboorte krentenbaard!! Ook zoiets enorm besmettelijks als koortslip (herpes zoster virus). Aangestoken door zijn oudere broertje, ze wisten nog niet dat die het had en die had zijn nieuwe broertje natuurlijk al uitgebreid geknuffeld. Kind heeft dagen in het ziekenhuis gelegen, in isolatiekamer enzo, en was zelfs nog spannend of hij niet blind zou worden omdat het helemaal in zijn ogen zat.... (huisarts heeft te laat gereageerd...) maar dat is gelukkig niet gebeurd. Jakkie!!!

Ik ben terug van de ha. Het is wsl toch een ontsteking. Alleen heel raar dat ik geen koorts heb. Maar pijn, roodheid en warm aanvoelen zijn natuurlijk ook kenmerken van ontsteking. Stom zeg, dat ik dat nu na al die weken alsnog krijg! Heb al ca 4 weken niet meer gekolfd oid! Misschien juist daardoor, heb ik misschien de bv te snel willen afbouwen en is er iets blijven zitten....
    Heb nu antibiotica gekregen, een kuur van 20 pillen, en ik moet vrijdag terug komen, dan moet de knobbel kleiner geworden zijn.
    Nou hoor ik net van mijn zus dat je ook een 'striele ontsteking' kunt hebben, dus zonder dat er een bacterie aan te pas is gekomen, en dan helpt antibiotica niet... hmmm maar even afwachten wat er gebeurt!!

20. Liefie

Liefie Bekend lid

26 mrt 2008
    753
    1
    0
    Over lachjes gesproken.... het is vanmorgen voor het eerst gelukt om een lachje op de foto te krijgen!! Rens was wel een half uur achter elkaar aan het lachen, zo leuk!

Wel een beetje bewogen, maar oke.....

Deel Deze Pagina