Augustus 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door brusje, 13 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @mumto ow dan ga ik daar ook maar eveb kijken bedankt voor de tip

2. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Noa: Graag gedaan meid!

3. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Monique, ja hoor, Ikea is wel goed uitgerust voor poepbroeken maar thuis is dit gewoon het handigst he :)
    En heeft Mirthe nog lekker geslapen?

MvY, ja ik heb de kast gekocht en ben er erg blij mee!
    We hebben nu al zoveel knuffels enzo en die kunnen we goed opruimen nu.
    Heb jij de grenen of de witte uitvoering?
    Wij de grenen en witte en roze bakken :)
    Mooie foto's zeg van je 2 kanjers! Je kan goed zien dat het broer en zus zijn vind ik.
    Wat lees ik nou? Auto weer kapot? Echt prutsers hoor. Nu wel naar een andere garage toch?

Marieke, een jaar geleden een positieve test. Wel een bijzondere dag zo dan!
    Wij hadden hem op 19 december :)

Petra, Suze is echt een bikkel zeg, zo goed reageren op de prikken !

Anouk, schattig zo'n Milan de kerstman. Ik vind de eerste foto het leukst. Hij lacht daar zo lief :)

Ginny, de foto's op de eerste rij vind ik het leukst en dan moeilijk hoor :) zou ik denk ik gaan voor de .. middelste.

Rianne, gelukkig weer een goedgekeurde auto. Het is altijd veel geld he zulke grappen...

Jessi, schattige foto van Florine zeg! Bijna iedereen heeft dezelfde muts op :) Grappig om te zien!
    Leuk hoor deze kerstkaart!

Morgen ga ik een ochtendje naar mijn school om even een beetje te "wennen". Anders wordt het wel erg spannend op 4 januari. Even wat doorspreken met mijn duopartner en namen leren :) Daar ben ik erg slecht in dus dat zal nog wel even tijd kosten! Ik heb er in ieder geval erg veel zin in. Mijn schoonmoedre gaat op Svinthe passen dus die is wel in goede handen.

Ik heb vanmiddag ook een kerstkaart gemaakt. Nooit gedacht dat ik dat van mijn eigen kind ook zou maken, maar ja zodra je er een hebt he, dan verander je opeens whahahah!
    Alleen ene foutje gemaakt bij de bestelling, geen tekst voorop... Heb gelijk een mailtje gestuurd en hoop dat ik op tijd ben!
    Nou dan kan ik natuurlijk niet achterblijven :D

4. Rianne80

Rianne80 Fanatiek lid

20 jul 2008
    1.338
    0
    0
    Lelystad
    ;)Annie, die achtergrond kan je nog wel mooi photoshoppen, daar leent die foto zich wel voor! Milan staat er namelijk schitterend op!
    Tnx voor je stem!
    Jessi kan ook photoshoppen zie je? ;)

MvY, niet aftanken weer he die leenauto :p
    Wat is er nu weer stuk dan? :$

Cjpt, ik vertel mensen niet eens meer als ik het vervelend vind als ze me zijn vergeten, ik kan wel eens een opmerking plaatsen maar discussies en ruzies probeer ik niet eens meer... Wat komt dat komt, wat gaat dat gaat maar niet altijd leuk...

Hanna, ook al cute die kerstkaart! En verdacht veel dezelfde mutsjes inderdaad ;)

5. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    @Noa, ik heb het pakje bij H&M gehaald! Ze hadden ook voor meisjes! Dan is het een jurkje met muts hihi.

@Rianne, heb de foto al naar me vriendin gemaild die is heeel handig met computers ;)

@Hanna, leuke foto van Svinthe!

@Jessi, wat heeft Florine toch mooie grote ogen!!

Ga Milan even naar bed brengen! Pff ben blij dat ie gaat slapen nu want hij slaapt vandaag zo slecht!! Elke keer na een uur wakker en dan mopperen en eigenlijk nog heel moe zijn.....

6. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Anouk, lekker dat Milan gaat slapen.. Of in ieder geavl op zijn bedje ligt.
    Svinthe hier ligt lekker bij papa op schoot tv te kijken (een of andere vage film) en heeft vanavond alleen maar hazenslaapjes gedaan...

7. MamaJess

MamaJess Niet meer actief

Nou daar ben ik weer.

Annie, ik zie dat je vraag al beantwoord is over je herhalingsrecept. Ik denk niet dat je er voor moet betalen, gaat naar de zorgverzekeraar.
    Foto 1! Wat een leuk pakje heeft Milan aan.

Marieke, beterschap!

MvY, jakkie dat klinkt naar, doet het geen pijn ofzo?
    Die zw/w foto vind ik het leukste. Je auto weeer stuk :(:$. Nou nou, dat is ook niet leuk.
    Ik wil je wel uitleggen hoe ik de achtergrond heb gedaan, maar het is nogal een gedoe. Niet 123 en het is groen jammer genoeg. Is het goed als morgen een handleiding voor je maak? Heb er nu niet de puf voor.

Monique, wat zielig van Mirthe, gaat het nu beter met haar?

Petrabr, de aug 2010 mama's alweer? Wat een gek idee.

Mumtobe, ik vind die rechts bovenin het leukste.

Hanna, grappig dat jullie hetzelfde idee hebben. Ook koloniale beits dus hihi. Jammer van die poepluier, maar eigenlijk wel goed toch? Svinthe heeft toch een beetje moeite met poepen?

Gentle, bedoel je op je zij of echt op je rug? Want op mn zij heb ik wel vaak gevoed, maar kan me niet echt een voorstelling maken van op mn rug voeden.

Ginny, ik vind de eerste (links boven) het leukste.

Rianne, precies onder de 300, het lijkt soms wel alsof ze het erom doen he? Ik had de vorige keer gezegd max 250, en het was 243 geworden.
    Wat lastig dat je man zo allergisch is. Jij hebt geen bv gegeven toch? Heb je er niet over nagedacht vanwege zijn allergieen?
    Hier ook photoshop ja :D. Maar ik ben er niet zo heel erg goed mee hoor, weet maar een paar opties.

Cjpt, hier ook een aardbeienvlekje, op haar bips.
    En het is hier vanaf het begin al Flo, Floor heb ik haar nog nooit genoemd nee. Flo klinkt zo leuk. Ik word door vrienden altijd Jes genoemd, dus we hebben Flo, Jes en Tim, allemaal 3 letters :D.

Noa, de muts heb ik bij de zeeman vandaan.

Hanna, leuke kerstfoto. En weer die muts haha, echt iedereen heeft dezelfde muts.

Nou het is een andere foto geworden, deze foto met dan zo'n kerstkader eromheen:

8. Rianne80

Rianne80 Fanatiek lid

20 jul 2008
    1.338
    0
    0
    Lelystad
    Jessi, nee borstvoeding ging ik sowieso niet doen maar het hypoallergene melkpoeder dat ze hebben wist ik niets van, dat was er in "mijn tijd" van de andere kids nog niet... Als ze me dat nou hadden verteld ergens had ik daarmee begonnen "just in case"
    Photoshoppen is gewoon een kwestie van doen, proberen en tutorials volgen, dan leer je veel!
    En wat is Flo (zeker beter dan Floor of soortgelijke afkortingen) toch een lekker ding ook, was haar handje al vergeven? Ik heb nog een heertje in de aanbieding :p

9. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    Nou mijn koter slaapt! Tot morgenochtend 8 uur als het goed is ;)
    Onee hij is nog wakker!

Ik word wel een beetje moe van me vriend af en toe hoor pfff ;)
    Hij haalde net Milan uit bad en vroeg zich af waar zijn pyama's liggen:( Nou misschien kan je wat vaker helpen dan weet je dat en hoef je het niet te vragen :x
    En Milan is nu al 20 min aan het kreunen en mopperen! Hij probeert zich los te wurmen! Ik wilde hem in slaapzakje doen maar vriendlief die denkt dat dit het beste is. Nou prima :x

Florine en Elias een koppel?? Hihi...

@Jessi, ik denk ook dat het de 1e foto wordt!! Daar lacht hij zo lief!! En die 2e foto van Florine is ook leuk zeg!

@Hanna, ja altijd lekker als hij weer op bed ligt! Hoelaat geef jij Svinthe de laatste?

@

10. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Jessie, geweldige foto! Ze heeft echt een heerlijk stralend koppie daar! Ik bedoelde wel echt op je rug liggend voeden. Tenminste, ik lig dan een beetje onderuit gezakt, en Julia rechtop tegen mij aan. Alleen ik merk dat ze snel moe wordt in haar nek, dus ik denk dat het over een paar maanden handiger is. Ik vind op m'n zij niet zo praktisch, en ik krijg een beetje een lamme arm van gewoon zittend voeden. Met een kussentje erbij lukt toch niet altijd handig. Maar goed, op m'n rug is ook nog niet ideaal, dus ik ben er nog niet uit.

Hier ook een slapend meisje! Wij gaan dus lekker op tijd naar bed, want met die nachtvoedingen is het niet handig om pas om half 1 in je bed te liggen als ze om 1 uur weer wakker is ;) Tot morgen!

11. Anna1976

Anna1976 Actief lid

16 nov 2008
    342
    0
    0
    Amsterdam
    Dag lieve mensen,

Even een kort berichtje van mij. Ik lees nog bijna elke dag mee, maar red het niet meer om mee te schrijven. We hebben een paar redelijk helse weken achter de rug met een onrustige Teun en heel weinig slaap. Slaapgebrek is echt killing, ik voelde me superslecht en down. Een postnatale depressie was het niet, maar een postnataal dipje toch zeker wel. Liep regelmatig huilend door het huis, mezelf afvragend of ik ooit mijn (voorheen zo interessante) leven weer ooit op de rit zou krijgen... De rust lijkt nu wedergekeerd (vraag me nu weer af waarom hij ineens weer zo rustig is en zoveel wil slapen- het is ook nooit goed) en ik hoop dat dat zo blijft. Voel me ook weer wat vrolijker. Ga maandag weer aan het werk. Blijf zeker nog wel meelezen, en, als ik tijd heb, ook reageren!

Zie super leuke kerstkaarten voorbij komen. Milan lijkt wel een foto model en ook de andere baby's staan er zeer fraai op. Erg cool!

12. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    Pfff mannen wat moet je er mee!!

Ik wilde Milan dus in een slaapzak met mouwen doen maar vriendlief in de pacco. Nou prima ga je gang!
    Vervolgens wil Milan dus niet slapen (al 2 dagen drama) en wat denk je wat hij doet....??
    Hij legt hem LOS in bed zonder slaapzak! Ik natuurlijk boos en heb Milan nu in een slaapzak met mouwen gehesen!
    Grrr echt zo eigenwijs die vent van mij!

Nou hoop dat Milan ooit gaat slapen! Hoort dat bij een sprongetje dat slechte slapen? Wordt er gek van!

Nou ik ga ook lekker op tijd slapen! Tot morgen!

13. Rianne80

Rianne80 Fanatiek lid

20 jul 2008
    1.338
    0
    0
    Lelystad
    Annie, mannen, soms te weinig initiatief en soms te veel ;)

Ik ga slapen, heb mezelf net uit een warm bad gehaald en ga onder mijn schapenwolle dekentje lekker pitten :D

Morgen werken :( Ik tel af, nog 5 keer!

14. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Goeiemorgen,

Jessi, oei is het zo ingewikkeld hihi. Is dat met photoshop dan?
    Ik heb alleen Adobe Photoshop CS3 maar volgens mij is dat een proefversie ofzo dus weet niet of het daar uberhaupt mee lukt ;)
    Kijk maar of je zin hebt om het uit te leggen :)
    Die foto is ook super!

Hanna, ik heb de witte met witte/groene/blauwe/rose bakken. Heb alle kleuren genomen omdat ze niet de goede kleuren in de goede maten hadden, hoe ik het wilde. Dus toen maar vanalles gepakt hihi.

Rianne, werk ze vandaag en lekker hoor dat aftellen. Nog eventjes!

Annie, pff die mannen zijn toch allemaal hetzelfde. Denk ook wel dat het slechte slapen met een sprongetje te maken heeft. Het zijn echt fases, tenminste zo heb ik dat bij Youri ervaren (en nog steeds).

De auto, hij staat wel weer bij dezelfde garage omdat we de V-snaar weer hoorden en dat valt natuurlijk onder de garantie. Maaaaar we hoorden ook wat rammelen. Toen hebben ze gebeld dat het rammelen een los onderdeel in de ..... (weet het niet meer) is, en die hebben ze laatst vervangen :( (niet dat ze dat ding dat gelijk weghalen maarja). De v-snaar hadden ze opnieuw aangespannen.
    Toen mijn man gister de auto wilde halen zeiden ze dat het toch iets anders was dat rammelen (vraag me niet wat, iets met de motor?) en dat zijn ze nu aant maken ;);)
    Ben benieuwd wat dat weer gaat kosten. Ik kan het echt niet meer betalen pfff...

Esmee was vanmorgen al om 4.45 wakker. Ze kreeg bijna geen lucht meer door het slijm. Kreeg haar ook niet meer stil. Ze heeft maar 150cc gedronken (was ook veel te vroeg) en ligt nu weer te huilen.
    Het rochelen/slijm is nu wel minder... (zouden jullie dan toch de dokter bellen?)
    Ga straks de dokter maar bellen voor haar :)D) en breng haar gewoon naar het kdv want mag toch niet met haar langskomen....
    Maar wil gewoon graag dat hij even naar haar longetjes luistert.

Straks even wat bijslapen want begin nu toch wel (over)vermoeid te worden.. :)
    Maar moet ook even het hele huis poetsen want dat heb ik ook een paar dagen laten versloffen dus het ziet er niet uit. Even kijken hoe ik dat allemaal ga doen hihi.

15. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    morge dames,

hier een beroerde nacht achter de rug en een beroerde dag voor de boeg, ik ben de hele nacht al kotsmisselijk en heb al een paar keer boven de pot gehangen (sorry) ben benieuwd hoe het gaat als Dimara straks wakker is... die ligt nu nog lekker te slapen sinds gisteravond 21.00 uur, is nog niet 1x wakker geweest :D

16. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Jessi, mooie foto van Florine zeg! Echt een leuke uitgekozen voor de kerstkaart.

Anouk, ik geef meestal de laatste fles tussen 10 uur en 11 uur. Het ligt een beetje aan hoelaat ze de eerste fles krijgt en dat is meestal rond 7 uur.

Anna, fijn te lezen dat het weer wat beter met je gaat.
    Met weinig slaap is het lastig opkrabbelen hoor.
    Succes maandag op je werk!

Rianne, werk ze vandaag en daarna nog maar 4 keer :)

MamavanYouri, hopen maar dat het niet al te duur is deze reparatie !!
    Eerst even lekker bijslapen en dan pas poetsen toch?
    Rustig aan hoor!

Ik ga nu snel even ontbijten en dan Svinthe aankleden en naar mijn schoonmoeder brengen.
    Dan naar school.. ik ben heel benieuwd!

Fijne dag allemaal!

17. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Hanna: Wenze... hoop dat Svinthe lief is voor je schoonmoeder!

18. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    Nou goedemorgen is het niet bepaald....

Ik weet al waarom Milan al 2 dagen 'vervelend' is! Hij werd vanochtend om 6.15 :$ al wakker en was aan het kuchen en huilen. Hij is echt zoooo verkouden!!! Dus meteen maar weer neusspray gegeven! Heb hem om 6.30 toch maar een flesje gegeven dus het worden er vandaag 5. We hadden zo'n mooi ritme 8-12-4-8! Maarja helaas...

@Mvy, zielig voor Esmee zeg! Ja zou maar wel even bellen!
    En pfff die auto zeg wat een ellende...

@Mumtobe, beterschap!!!

@Rianne, werkse!

Ik ga straks op visite dus ga me maar even klaar maken. Tsja heb tijd zat nu he ;)

19. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    :$ Milan 4 maanden vandaag :D

20. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Annie: Arme Milan!! beterschap voor hem! veel plezier op visite!

ik vind het maar vreemd dat ik al wakker beneden zit en Dimara nog niet wakker is geweest!

Deel Deze Pagina