Mum, wat erg van je hondje... Sterkte. Jingi, nog gefeliciteerd met Pepijn!! Beterschap voor jou en Pepijn. Hier heeft Youri vandaag sinterklaasviering op het kdv dus moet hem om 10uur brengen en om 11uur is het alweer gedaan. Dan zit ik net met de fles van Esmee maar dat komt wel goed. Zit weer te twijfelen of ik de dokter moet bellen. Het is alleen 's morgens echt heel erg. Overdag merk je bijna niks aan haar. Even een poepbroek verschonen...
Goedemorgen! Hier ook vroeg op. Ik moet tussen 9 en 10 gaan wegen bij het CB, maar aangezien ik normaal gesproken met Julia erbij er niet aan toe kom om zo vroeg al klaar te zijn, ben ik maar iets eerder opgestaan zodat mijn man er nog was. Ik heb dus vanmorgen lekker alleen nog maar melkkoe gespeeld, en toen ik klaar was lag ze alweer in bed! Nu ff wachten tot ze zo wakker wordt (hopelijk nog op tijd) en dan gaan we even richting de stad. Weten jullie of je kunt voeden bij het CB? Vast wel toch? Ze mag om half 10 weer, maar dan zit ik dus net daar... Ik dacht, dan voed ik net na het wegen meteen wel ff daar, als dat kan! Jingi, nog gefeli met Pepijn! Ik herken je gevoel bij het afgelopen jaar. Soms denk ik, jammer dat het nooit meer de eerste keer wordt. Het is zo speciaal!!
aqua, ik heb helaas geen advies gentle, tuurlijk kan je voeden op cb hier gaat het goed, ik hoef ineens niet meer om de 2 uur te voeden maar nu om de 4 en vannCHT is mevrouw maar een keer wakker gewwest, 19.30 naar bed en 2.30 eten en 6.30 weer, maar toen gingen we ook opstaan. ja ik blij, kijken of dat zo blijft .
Goedemorgen meiden, Zo allebei aangekleed, Svinthe in bad geweest, dus de dag kan weer beginnen Straks ga ik even naar het cb om extra te wegen. De kleine floeperd hier heeft vanmorgen 110 gedronken... Ik heb me voorgenomen dat als ze nu goed gegroeid is in deze 2 weken dat ik me dan niet meer druk ga maken over het weinige drinken, dan heeft ze blijkbaar niet meer nodig! MvY, leuk dat Youri een Sintfeest heeft op het kdv! Met de voeding gaat het vast goedkomen. Gentle, tuurlijk kan je voeden op het cb. Heb ik de vorige keer ook gedaan. Toen zaten we in een rijtje van 3 te voeden. Was erg gezellig! Fijne dag allemaal!
Brusje, goed joh van Djamione dat ze maar 1 keer is geweest om te eten vannacht! Wie weet is dit wel de overgang. Ik hoop het voor je!
He meiden, Had om half 10 toch even de HA gebeld en kon om 10uur langskomen. Helaas kon Youri dus niet naar sinterklaas. Vind ik echt zielig maarja Met Esmee is alles goed, alleen erg verkouden. Gelukkig maar. Nu hoef ik niet meer te twijfelen of het op haar longetjes zit he. Kom straks reageren als de kids in bed liggen
Cjpt: of als ze poept drijft het zo uit de pijpjes het zwembad in!! haha Hanna: slordig dat het ziekenhuis niet terug belt. Hier doen ze ook al een beetje raar, maar met wat hulp van de ha hebben we wel de uitslag gekregen. Noa: jah maar breezand is natuurlijk ook niet zo groot he! Maar we hebben meer dan de meeste mensen denken! zelfs een zwembad en een hele tribune bij de voetbal vereniging, haha. Mumtobe: dikke knuffel, maar meid ik vind dat je een goede keus maakt, je gaat niet je hondje nlaten lijden omdat jij bang bent haar te missen. Dikke knuffel en sterkte vandaag! Gentle: heeft het geholpen??? heeft ze vannacht beter geslapen?? Finn heeft een moedervlekje op zijn bil, best vervelend want dat die net zichtbaar werd dat ik elke keer met het verschonen, ow daar zit nog wat, dus deze moedervlek is echt heel schoon!! Jingi: vervelend dat je je zo naar voelt, hoop dat je je snel weer beter voelt! En nog gefeliciteerd met Pepijn! MvY: fijn dat het meeviel! ik moet gaan kleine man brult van de honger!
Hoera voor Pepijn!!! Even een **ZWAAI** Ik heb zo vergadering bahhhhhh Dus ga Milan naar mijn moeder brengen en dan naar me werk! Milan is nog steeds ziekjes/verkouden! Maar heb hem een zetpil gegeven gisteravond en hij heeft lekker doorgeslapen tot 8.30! Nou toedeloe!!
Goeiemorgen! Jingi Nog gefeliciteerd met Pepijn!!! En beterschappies voor jullie beide. Hanna Nou dat is zeker slordig dat het ZH niet terugbelt...we zijn haast een week verder Ben je ondertussen al naar het CB geweest? Gentle Is het gelukt met voeden op het CB? MvY/E Gelukkig is Esmee alleen maar verkouden. Beterschappies! Annie Jeetje Milan ook al ziekjes...gaat lekker hier met de kindjes. Ook beterschappies voor Milan! Nog even over de meeting Komen er nog dames uit Zeeland? Of Zuid-Holland-Zuid? Misschien dat we dan samen kunnen rijden? Hier weer een supernacht gehad! Vanmorgen om 6.30 uur even speentje pluggen en toen werden we samen wakker om 9.30 uur Volgens buienradar blijft het droog, dus we gaan zo samen de stad in en even lekker shoppen! Fijne dag meiden!
Zo, heel even rust, mama-tijd... Mum, hoe gaat het met je? Ginny, shop ze! Hopelijk heeft buienradar gelijk hihi. Annie, vergader ze! En fijn dat Milan zo lekker heeft geslapen ondanks de verkoudheid. Ollekebolleke, wat toevallig, Esmee heeft ook een moedervlek op haar bil. Nouja eigenlijk op haar onderrug. En best een grote, 2.5cm lang. Hoefde jij daar niet extra voor op controle etc? Ik ben al vaker met Esmee moeten gaan en volgend jaar weer naar de dermatoloog. Om te kijken of hij eventueel moet worden weggehaald. Smakelijk voor Finn! Hanna, ik snap je zorgen. Esmee drinkt ook niet super. Vanmorgen ook maar weer 130. En volgens mij groeit ze ook niet goed want ze was begin november op het CB 6330gram en vorige week bij de KA 6275gram. Dat kan omdat de weegschalen natuurlijk niet helemaal gelijk lopen maar toch zou ze al meer moeten wegen want het was ong 2 weken erna. Maar we zien het woensdag wel. Ben benieuwd of Svinthe goed is bijgekomen! Brusje, oh jou nachten beginnen ook beter te worden! Lekker! Gentle, was het gelukt met voeden bij het CB? Hier heb ik ook wel eens een mama zien voeden. Geen probleem. (vraag me alleen af of ze ook een magnetron hebben voor flesjes) Monique, leuk om die herkenning te zien bij jou verhalen over Mirthe tis echt zwaar soms he met die peuters.... Vandaag is hij ook weer niet te genieten. Maar hij heeft ook wel momentjes dat hij superlief is hihi
Mum, Fenna van Pluis was volgens mij 2 a 2.5 maanden? Zit er een tandje aan te komen dan? Monique, neem je Mirthe trouwens mee naar de meeting?
@ Mvy: Tja het is moeilijk maar ben er op dit moment vrij rustig onder... de dierenarts belt mijn moeder vanavond tussen 20.00 en 21.00 hoelaat we kunnen komen, hij kan dan een indicatie geven hoelaat het avondspreekuur is afgelopen en dan kunnen we daarna in alle rust komen! dat zal wel zwaar worden, maar het is beter voor haar!
@ mvy: 2 ik zie ze beide zitten... Dimara heeft al sind zaterdag steeds een paar tiende graden verhoging 37.8/37.9 ze heeft wangen zo rood als tomaten en ze heeft spuitluiers...
Haaallloooowww!! Daar ben ik ook weer 's. Kennen jullie me nog? Ik heb alles bijgelezen en ben weer helemaal op de hoogte, maar is teveel om overal nog op te reageren . @Mum, wil jou wel even veel sterkte wensen met je hondje. Gaat het vandaag gebeuren, het inslapen? Knuffel voor jou. Volgens mij was Fenna van Pluis de eerste met een tandje, een paar weken geleden, ze was toen net 3 maanden denk ik?! Hoezo, krijgt Dimara, de jongste van het stel hier, er ook al eentje @Jingi, nog gefeliciteerd met de verjaardag van Pepijn! Al wat langer geleden, maar... @verhip, leuk dat je bijna gaat trouwen en ook heel bijzonder dat dat gecombineerd wordt met de doop! Ben benieuwd naar je verhaal en natuurlijk je foto's naderhand! En meiden wat een PRACHTIGE foto's heb ik gezien! Echt wat een plaatjes, al die kids van ons! Erg grappig dat iedereen dezelfde kerstmuts heeft Wij hebben een andere... maar ik ga er geen kerstkaarten mee maken hoor. Ik stuur gewone kaartjes, net als altijd... Ik ben tot nu toe al lekker druk geweest deze week. Heb heerlijk bijgekletst met vriendinnen en moeder en zus. En Rens is zo'n makkelijk ventje de laatste tijd (even afkloppen...) Hij gaat gewoon overal mee naar toe en slaapt een uurtje hier en een uurtje daar, in zijn tentje of zijn reiswieg. Heeft nu overdag ook alleen nog maar de slaapzak aan, de Pacco kan aan de wilgen!! En meneer heeft geheel zelfstandig besloten om nog maar 4 flessen te willen op een dag.... hij krijgt 4x 210/7 (sorry Hanna ) en is daar geheel tevreden mee. Zalig! Gisteravond tijdens het sporten had ik 4 coupletjes voor mijn sinterklaasgedicht verzonnen (heel handig, dan staat mijn verstand toch op 0). Thuisgekomen heb ik ze heel snel even in een word documentje getypt, anders zou ik het zo weer vergeten... dat moet ik nu maar even gaan afmaken anders stel ik het nog langer uit... moet toch zaterdag met een gedicht op de proppen komen!!
@ Liefie: Ja vanavond helaas zal ff heavy worden! en wat betreft de tandjes... ik zie ze beide duidelijk zitten... succes met je gedicht!
Wat goed! En idd die symptomen horen er helaas bij hihi. Zijn het de 2 onderste voortandjes? Ja het is dan idd beter voor je hondje he. En ze blijft toch voor altijd in je hart he Liefie, wie ben jij??
Hallo, ik heet Rens, ik ben 4 maanden oud, en ik kan heel goed rechtop in de "fateuil" van mijn grote neef zitten. En wat vinden jullie van mijn stoere tuinbroek? Kusjes van Rens