Augustus 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door brusje, 13 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Hou eens op mij te pesten :p:p:p

Hanna, das ook een aparte manier om je gemiddelde te berekenen hahahaha.
    Even doorzetten vanavond, het word vast een beetje gezellig ;):)

2. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    @MvY, zou dat gedrag van Youri er mee te maken hebben dat hij als jonger kind nooit ergens heeft geslapen??
    Geen idee hoor maar daarom hebben wij Mirthe al jong laten logeren en Anouk nu ook.
    Maar moet wel zeggen dat we over een tijdje een probleem hebben, want dat weekend dat Mirthe was uit logeren wilde ze wel slapen maar in het campingbed en dat gaat ook niet lang meer passen
    En jemig zeg die Youri, ohhh wat zou die hier een probleem hebben met 2 ouders die er niet zo goed tegen kunnen gestoord te worden in hun slaap;)
    En Mirthe kan heel goed zonder middagslaapje dus die zou best mee kunnen naar de meeting

@Marieke, dus toch een tandje!!
    Foto??? van onze 3e tand hier!!

@Cjpt, briljant!!
    Ha ha en dan erbij zetten Do's belang, yeah right:D

@Aguamiga, oei da's idd wel weinig en je ziet de curve afbuigen.
    Zou gewoon even gaan wegen volgende week nu ze niet meer ziek is
    Meer in die flesjes doen is geen optie omdat je dat niet gekolfd krijgt.
    Maar is het een optie om niet meer die pauze in te bouwen tijdens het drinken aan de fles??
    Dan drinkt ze hem misschien gewoon leeg en krijgt dan toch meer binnen waardoor ze meer groeit?

@Rianne, hi hi, hier ook een beeb die meent te moeten helpen met kontje afvegen;)
    Jij in de ballenbak?? nou dat had ik nu echt niet achter je gezocht:p
    Zijn wel meer van die dingen hoor die nu heerlijk zijn dat je er weer in kan met je kind als smoes:D

@Liefie, is het weer zover ja, gaan we weer Mollen??
    Even herhalen tegen die tijd dan want ik wil ook kijken en proberen het dan hier niet te verklappen
    Leuk om te lezen dat je ook de oudere kindjes wil ontmoeten en voor mij is het serieus hoor, als jij iemand heb die wil komen, graag!!
    Fijn dat alles rustig weer is met je borst, zou die mammografie gewoon ook even laten doen voor de zekerheid, is nooit verkeerd he!

@Hanna, kom op paar uurtjes verstand op nul dan ben je er van af
    Kan je mij steunen daarna, want ik moet morgen;)

Eindelijk weer eens een goed dagje
    Anouk sliep straks 1u en 45 min en ligt nu gelukkig weer eens een keer te spelen
    Zo lekker nog een dutje doen en dan straks mee boodschappen doen
    Is nu ook zo leuk in het begin was het zo snel mogelijk door de winkel rennen want ze zou maar eens gaan huilen
    En nu ligt ze heerlijk rond te kijken en te doen en is het winkelen weer heel gezellig

3. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Monique, nee denk niet dat het daarmee te maken heeft. Zal gewoon zijn omdat hij slecht tegen veranderingen kan. Op het kdv slaapt hij ook zonder moeite he.
    Past Mirthe niet meer in het campingbed??? :$:( is ze al zo groot dan? Of hebben wij gewoon een groot campingbedje hihi.

Was net aan het denken over Youri mee naar de meeting. Maar hij moet dan wel heel lang in de auto zitten, geen idee of hij dat wel zo leuk vind ;):D
    Ach, we kijken tegen die tijd wel of we ze meenemen toch?

Dat van snel snel de winkel doorrennen herken ik wel hihi. Is nu een stuk relaxter he.

4. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    @MvY, oh ja hij gaat ook naar KDV he
    Daar is hij wel met het slapen opgegroeid he.
    Maar het het wennen aan dingen en niet goed tegen veranderingen kunnen dat herken ik ook wel
    Dat heeft Mirthe ook bij bepaalde dingen.
    Ik heb haar niet zien liggen in het campingbed maar de laatste keer dat ik het heb gezien was ze stukken kleiner en had je al zoiets van, hmmmmm

En de meeting is 's middags toch?
    Dan slaapt Mirthe hoogstwaarschijnlijk in de auto en voor mij is het niet zo extreem ver en Mirthe is gewend aan lange autoritjes
    Maar ik kijk ook tegen die tijd hoor
    Ik moet alles zoiezo nog doorgeven bij Cjpt trouwens hi hi

Winkelen was tijdje terug echt niet leuk.
    Anouk pakt geen tut en zomaar in slaap vallen was er ook niet bij
    Dus liepen we vaak met een huilend kind door de winkel en je voelt je dan zo opgelaten
    De maxicosi pakken en gaan wiegen was dan het beste maar dat winkelt voor geen meter en die kilo's aan je arm zijn ook niet echt prettig
    Nu is het gewoon leuk om te gaan dadelijk ja!

5. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    He smurfjes hier, zie mij hier eens zitten in mijn broek mt 68 en truitje mt 74:p:D

6. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

74?????? :$
    Hier heeft ze soms nog wel een grote 56 aan (sowieso in de broekjes) en af en toe een kleine 68 maar het meest toch 62 hihi.
    Wat een knapperd trouwens!

En heerlijk dat Mirthe in de auto slaapt. Youri doet dat maar heel af en toe, als hij heeeeeeeeel moe is.
    Ja we kijken dan wel of we de kids meenemen.

Hihi, tis echt sinterklaas, ik zie overal pietjes lopen.
    Gister kwam er eentje op de brommer langs hier toen ik met Youri buiten liep. Hij heeft de hele middag gezegd: 'patte piet bommer mama' (zwarte piet op de brommer) :p
    Oja en toen hij langs was (al ver weg) was hij aan het zwaaien en roepen: 'hoiiii patte piet' :D

7. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    @ Monique, ja foei! Ik heb nog geen PB van je gehad! :p
    Oh en wat een heerlijke meid is Anouk toch!

@ MvYenE (hihi handige nick) oooh ik kan niet wachten tot mijn moppie ook kan zwaaien naar patte piet op bommer! Lijkt me zo leuk als ze Sinterklaas echt bewust meemaken!

Nou zit hier in mijn remy te wachten tot vriendlief me ophaalt en we Dominique kunnen gaan redden uit de handen van mijn schoonouders haha. Ben benieuwd wat ze nu weer hebben gedaan waar ik niet blij mee ben ;)
    Vanochtend wel aangegeven dat we echt willen dat ze haar in de reiswieg legt en niet gewoon los op bed!
    We gaan iedere week een voorzichtig puntje van kritiek uiten haha. Alles in 1 keer zeggen wekt ook zoveel weerstand op... gedoe ;)

8. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Zoooo hee maat 74 :D
    Stoer hoor!

Hier 1 pyjama maatje 74 maar dat is nog een heel gezwabber. Wel heb ik een winterjasje in 74 gekocht, hij heeft u 68 dus dan kan hij er nog een lekker dikke trui onder :D

9. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Cjpt, ik hoop dat je schoonouders naar je hebben geluisterd wbt het slapen van Do :$
    En het is echt leuk als ze Sinterklaas meemaken hihi. Toen Youri met papa aankwam thuis kwam de sint en pieten net bij de buren naar buiten. Toen kreeg hij een snoepje van piet, echt lief :D

10. Mumtobe: dikke knuffel meid! hoe gaat ie??

Gentle: tja die ouwe tijd he ik weet ook niet goed hoe ze toen sterriliseerden, maar blijkbaar met zelf helende nietjes of draad ofzo, maar het is wel zo dat als het hun niet was gebeurd ik nu niet met dezelfde vriend samen een heel mooi kindje had!

Ene misschien heeft het toch wel geholpen door het bedje om te draaien, hopen dat het nog beter gaat, maar in ieder geval al fijn dat het zo goed is gegaan vannacht!

En veel plezier vanavond!

Skatje: dat je nu pas "kaal"word is volgens mij best normaal, ik heb het ook pas sinds 2 weken hoor!

Ladyjenn: kwijlen en knagen hoeft niet perse tandjes te beteken, Baby`s ontdekken met hun mond en met ongeveer 3 maanden beginnen de speekselklieren te werken, maar zijn ze nog niet bewust van het doorslikken van hun eigen kwijl. Krijgt Noah ook spuit/zure luiers en 1 bepaalde rode wang dan kan het wel dat het tandjes zijn.

En vergeetachtig, hmm jep dat herken ik ook best wel! vergeet zo ongeveer alles!

MvYenE: hey je hebt je naam aangepast!!!! EN ja hoor het was best goed gegaan, hij werd daar pas om 9 uur wakker vanmorgen (thuis altijd rond 8 uur) en overdag was hij ook best lief geweest, tenminste dat zegt ze, maar zeker ben je natuurlijk nooit!

En is je huis een beetje schoon geworden!

Cjpt: hoe laat moet je beginnen dan?? Wij hebben Finn dus gister avond weggebracht naar mijn sm en daar heeft hij geslapen, we zijn gebleven tot hij sliep en daarna naar huis gegaan (verschrikkelijk) maar ze hebben het allebei overleefd. En jah vriendlief en ik hebben er ook allebei moeite mee, maar heb hetzelfde als jij dat ik niet alleen mijn moeder op wil laten passen, maar ook mijn sm.
    Lastige situatie, maar wij hebben weinig ander oplossingen, dus tja dan toch maar met tegen zin naar sm.

wij hebben het grote oppasboek en daarin heb ik opgeschreven wat wel en vooral wat NIET mag voor sm, denk dat ze zich wel redelijk aan de afspraak heeft gehouden, nou ja dat hoop ik!

Daan: ik heb het met Finn nooit dus dan denk ik inderdaad dat jij iets niet goed doet! haha en als jij aan plas poep sok poep plas denkty denk je aan mij nou leuk.... haha

Logeerpartij bij oma: jah waarempel waar heeft meneer geslapen van 9 tot 9, oma heeft hem om 9 uur wakker gemaakt, hij was al een beetje bezig wakker te worden en volgens mij is het verder opzich best goed gegaan, tenminste Finn is nu wel erg huillerig en moe, maar verder volgens mij niks met hem aan de hand, dus wel fijn!

Maar ik vond het wel heel erg moeilijk hoor om hem zo maar bij mij sm te laten slapen:$ Doe het niet zomaar nog en keertje alleen als het echt niet anders kan.

Verder ben ik nu echt helemaal bekaf van het werken, ben moe heb zere benen en hoofdpijn, bleg, nu morgen nog werken en dan 2 dagen vrij!
    Wel leuk trouwens om zo weer alle bewoners van mijn werk te zien en vooral alle intresse in mij en vooral Finn, erg leuk, hoe begaan ze met me zijn.

Oja ik heb vandaag een brief gehad van het ziekenhuis ik moet vrijdag de 18 in het zkh zijn en dan gaan we bespreken hoe en wanneer ze mijn knikkerzak (galblaas met stenen) weg gaan halen, dus ben benieuwd!

Zo ga nu lekker bankhangen en uitrusten van mijn drukke dag werken enzo

11. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    @MvY, hi hi ja dat is echt 68 en 74:D
    Zal haar toch nog eens haar 1e setje aan doen, dat was een 56 en dan foto maken
    Als het Youri zijn slaaptijd is en je gaat rijden slaapt hij dan niet??
    Hier is Mirthe dan heel snel vertrokken
    En voor mij hoef je die vertaling er niet bij te zetten hoor, ik versta die heerlijke peutertaal:)

@Cjpt, ga je dadelijk pb-en;)
    (en nu hopen dat er niets tussen komt)
    Hoe was het afgelopen bij je schoonouders??
    Willen ze het niet zo doen dan als jij wil?
    Ik ben op den duur gewoon gestopt met vragen, scheelde een hoop frustratie

@Skatje, ik zal ook vast nog wel een mt 74 in de kast hebben waar ze in zwemt, maar dat ga ik hier niet vertellen tegen die smurfjes he:D

@Ollekebolleke, meid ik ben toch trots op je!
    Je staat er niet helemaal achter maar het is je maar mooi gelukt om je kindje achter te laten!!
    He gelukkig vooruitgang in het knikkerverhaal!

12. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    ey meiden
    was ik weer jullie heb ze te lezen weer aardig geklept vandaag hihi
    ik was vandaag poging 2 omte winkelen en weer begon mw te miepen in de winkel nou ik bn mooi door gegaan hihi voor haar ben ik goed geslaagd wederom maar voor me zelf ho maar dus ik geef het o
    ze heeft nieuwe tshirt en een jurkie en broek en dat soort dingen

morgen gaan we sint vieren bij me moeder dus hopelijk wordt het gezellig.

@genlte leuk huis heb. maar julia haar kamertje is inderdaad ligt yas slaapt ook in het donker net als milan. mischien een idee zodat ze ook weer langer slaapt.

@aniie owleuk schoonfamilie:x:x en is het opgelost met deopvang voor milan

@ollekebollke kijk maar boven bij me verhaaltje. en ja jullie maken het dorp wel aantrekkelijk omdaar te gaan wonen:D

@mumtobe ow toch je hondje inlaten slapen, sterkt meid.

@moniqeu krijgt anouk ook al tandjes of is dat een foto van mirthe

@skatje hier ook haar uitval niet normaal meer vindt overal haar van me zelf dacht dat de hond veel verhaarde maar die is der niks bij:D en hier is het ook sins 2 weken daarvoor ook niet wordt zo langzamerhand knettergek van

@cjtp zozo dat was vroeg bij de fysio wist niet dat ze zo vroeg begonnen. maar gelukkig helpt het wel voor do
    . lees dat je moest werken dus mischien mocht je daarom zo vroeg

@mvyene ja had het weer mee zitten ben goed geslaagd soms moet je gewoon even nieuwe kleertje hebben voor je meissie he ze wordt best lang en als het net aan is vindt ik het niet staan,

@daan fijn dat het goed gaat met jullie, en veel plezier met de sint viering

@genlte geniet van jullie badder avontuur en veel plezier met de sint viering

@marieke gefelciteerd met ties zijn 1e tand

@liefie fijn om te horen dat het abses is verdwenen in je borst en ze kunnen beter 1x te veel onderzoeken dan 1x te weinig

heb me best gedaan meiden hihi

13. Nita82

Nita82 Bekend lid

11 dec 2008
    672
    0
    0
    Hi, kennen jullie me nog? :)

Mum, sterkte met het verlies van je hondje!

Haaruitval, vreselijk! Ik word echt kaal als het zo doorgaat. Ik kan er hele plukken uittrekken, m'n kam zit steeds vo, kom ze overal in huis tegen en Milan trekt er ook nog eens uit ;).

Tandjes, ik heb nog niks kunnen ontdekken maar Milan kwijlt ook enorm, wil over op bijten (ook op mijn tepels, auw!) en heeft af en toe ook van die rode wangetjes.

Cjpt, oh das wel vervelend als je zo ver moet rijden maar scheelt wel dat je er dan de rest van de week niet meer heen hoeft :p.

Lees veel over doorslapende baby's. Nou hier dus nog echt niet he :(. Altijd minimaal 1x per nacht maar ook regelmatig nog 2x. Lees ook over maar 4-5 voedingen per dag. Wow dat is echt relax! Wij zitten op 7 en soms 8.

Kolven op het werk, valt mij ook best tegen. Ik krijg vaak maar 110-120 ml uit een borst en dat is te weinig aangezien Milan 140-160 ml per keer drinkt. En ik moet het vers meegeven want ingevroren hoeft hij het niet. Maar tot nu toe is het me gelukkig wel nog iedere keer gelukt. Ik wacht dan gewoon even 10 min en probeer dan nog een keer of schuif de kolf een beetje naar links/rechts/boven/beneden. Je gaat van allerlei trucjes proberen :). Foto's van Milan op mijn telefoon, heb zelfs geluidjes van hem opgenomen etc.
    Thuis gaat kolven veel beter dus het ligt echt aan de plek en aan het moment.

Trouwens geweldig leuke kerstfoto's gezien! echt prachtig!

Zo, heb diagonaal wat bijgelezen. Ik heb een enorm drukke week achter de rug en nu lekker weekend dus even 2 dagen bijtanken.

Van Milan heb ik natuurlijk ook al kerstfoto's gemaakt. Met het welbekende mutsje :D

14. Nita82

Nita82 Bekend lid

11 dec 2008
    672
    0
    0
    Deze nog

15. Nita82

Nita82 Bekend lid

11 dec 2008
    672
    0
    0
    En de laatste

16. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @nita ja ik kan je nog!!! fijn om te horen dat het goed gaat, en hopelijk komt het kolve en het door slapen ook helemaal goed.

en wat een leuke foto's van milan

17. jingi

jingi Actief lid

30 nov 2008
    483
    0
    0
    Alphen aan den Rijn
    Bedankt voor de felicitaties!

@Ginny, Ik kom uit Alphen aan de Rijn, dus wel zuid holland maar niet zuid...

@skatje, haaruitval kan best een tijd later komen hoor.

@Aguamiga, ik heb hetzelfde met kolven. ik kolf 2x per dag met moeite 2x140ml en dat is eigenlijk te weinig. maar het lukt me gewoon niet om er meer uit te krijgen. Ruben was vorige keer wel (in de lengte) gegroeit. ik moet 15 december weer dus ben benieuwd hoe hij dan gegroeit is.

Vandaag was sinterklaas op het kdv maar Pepijn wilde niet op schoot hoor. Ruben wel en die staat ook op de foto met de sint en zwarte piet. ben benieuwd naar de foto's.

zo ga ff popstars kijken.. :D

18. Catje86

Catje86 Bekend lid

1 sep 2008
    602
    0
    0
    Nita, mooie foto's! Mag ik vragen hoe je dat doet, zwart/wit en dan bijvoorbeeld de muts in de originele kleur laat?

19. DesireeK

DesireeK Actief lid

26 okt 2008
    483
    0
    0
    Den Haag
    Ik heb vandaag niet echt meegelezen :)
    Ik had een dagje met 5 :$ kids in huis... 3 in de leeftijd van 4 jaar, 1 van 2 jaar en mijn meisje van 3 maanden...
    Pffff ik ben dus nu gesloopt...

Maar ik las wel over haaruitval... Helaas heb ik hier nu ook erg last van... Ik hoop dat het snel weer over is...

En ik wil nog ff spammen...
    Ik zag allemaal leuke kerstmannetjes en vrouwtjes langskomen...
    Dus bij deze ons kerstvrouwtje
    Bekijk bijlage 33796

20. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Nou vandaag was het wel redelijk gegaan bij mijn schoonouders. We hadden gezegd dat Do niet los op bed mocht dus dat ze de reiswieg maar boven moesten zetten. Kregen ze hem niet van het onderstel af en dan ipv bellen hadden ze haar dus heel de dag beneden gezet. Dus ze had niet veel geslapen.
    En natuurlijk ook niet in haar slaapzakje... vermoeiend hoor. Nouja, weer uitgelegd waarom ze in haar slapzak moet. Volgende week beter?

Oh iemand vroeg hoe laat wij beginnen; kantoorbanen dus half 9 starten.

En de fysio kon zo vroeg omdat ik inderdaad moet werken en op mijn vrije dagen werkt zij niet. Dus dan maar voor of na werktijd.

Zo ga me weer even verder irriteren aan het belachelijke niveau vd popstars kandidaten en een jury die zit te vertellen dat het geweldig was... hihi vriend wil altijd kijken.

Deel Deze Pagina