Liefie, balen zeg van de borstontsteking. Raar inderdaad dat je het nu nog hebt. Hopelijk helpt de antibiotica snel! Geef je nu nog bv of niet? Wat een schattige Rens zo lachend *smelt*
@Hanna nee ik heb maar 11 dagen bv gegeven en daarna ca 2 weken gekolfd om het af te bouwen. Dus is echt al "lang" geleden...
Mama van Youri: heb net ook een berichtje gepost op je hyves, maar wil je even veel sterkte en succes toe wensen, het zullen een paar zware dagen worden, met 1 kind in het ziekenhuis en de ander thuis, dikke knuf! Noa: jah herken het helemaal, mijn schoonmoeder komt iedere keer rond een urr of 3 want dan moet hij toch eten en is hij toch wel even wakker, uh weet ik veel als hij in slaap valt na het eten gaat hij toch echt zijn bedje in, helemaal na de laatste keer, toen heb ik dus wel 4 keer gezegd dat ze rustig moest doen omdat hij moest slapen en maar druk doen, dus ze krijgt hem alleen nog als ze echt rustig doet en hij wakker is en anders niet. Maar vind het wel heel erg moeilijk het is toch oma. Maar het liefste zou ik de hele dag met hem knuffelen, dus kan anderen ook wel begrijpen, maar ik doe dat ook niet, dus een ander al helemaal niet. zo weer een heel verhaal sorry! Heerlijk dat jullie zo lang geslapen hebben! En fv sorry kan ik je niet mee helpen. Liz: gefeliciteerd met jullie dochter! Debende: gefeliciteerd met jullie zoon! Monique: inderdaad, sommige mensen!! Rianne: ik denk dat ik daar heel erg lang op kan wachten, het is al vaker gebeurt en hij zegt dan iedere keer, voortaan drink ik niet zoveel meer hoor en dan gef ik aan dat hij eens moet gaan luisteren, ik zie het namelijk vrij snel als het te hard gaat en hij dus langzamer moet gaan drinken, maar als ikd at dan zeg lujisterd hij nooit want het gaat altijd goed, tja op dat moment! Vervolgens krijg ik al het gezeik en gezeur van kotsen en dikke vette katers over mij heen!! Bleg echt hij moet het eens gaan leren, dit is echt heel vervelend!! Cjpt: je moeder gevoel zegt je ook wel wat je moet doen hoor en als jou lijf zegt dit of geduld verliezen, zegt jou mama gevoel dus wat je moet doen! niet schuldig voelen hoor. wat betreft dat stukkie draad als het wit/paars is dan is het oplosbaar, maar zit het in de weg en kan je er zelf goed bij kan je het gewoon even afknippen, zodat het niet meer in de weg zit, de rest lost dan van zelf wel op. Irriteerd het heel erg dan zou ik even de vk bellen. Liefie: succes bij de ha! Daan: jeetje wat vervelend dat je een koortslip hebt, ik heb er ook regelmatig last van, dus ik heb nu standaard lipblaasjespads van compeet in huis, voor het geval dat, ben als de dood dat Finn het ook krijgt. EN inderdaad is volgens mij alleen het wondvocht besmettelijk, dus als het droog is kan het geen kwaad, maar toch zou ik weer wachten met echt kusjes geven tot het goed weg is. Bedankt voor je inbaker filmpje heb er veel aan gehad! Ladyjenn: Finn was ook alleen `s nachts onrustig, nu doe ik hem voor de laatste voeding in bad daarna in bakeren en dan in bed en dat werkt hier erg goed, proberen kan geen kwaad en anders probeer je het eerst even met een luier doek straks inwikkelen, werkt dat dan kan je daarna een bakerdoek kopen. Succes meid! Ik ben net bij het cb geweest en wow Finn krijgt echt wel zeker weten slagroom!! Hij weegt nu 4845 hij is geboren met 2620 en nu bijna 7 weken verder weegt hij dus bijna 2 keer zo zwaar! Mijn neefje is 8 weken ouder en weegt 4400 dus Finn is echt wel een dik zakkie en krijgt ook zeker niks te kort geloof ik! Verder tja ze doen echt niks aan de navelbreuk, maar vond de vrouw die ik nu had echt niet leuk en lief, stomme....... Verder ging alles best goed en over de bv die niet zo lekker liep/loopt, krijg ik ook niet echt een duidelijk antwoord van die muts, waarom wordt er bij mij altijd om de feiten heen gepraat?!! Ik word daar een beetje moe van! Het voeden doet pijn ik heb al zalf en let goed op de manier van aanleggen, dus wat is het, tja uh geen idee, misschien leg je toch wel niet goed aan of is er iets anders?!!?!?!? Tja wat dan? uh weet ik niet, jah hor wat heb ik daar aan, ik ga wel weer naar huis, doei! Ik ga wel zitten genieten van regelmatig zere tieten!!!!! Gelukkig word het wel minder, maar ik wil ook graag een oorzaak hebben, maar die is er blijkbaar niet! Sorry, maar ik word hier soms een beetje stom van, waarom kan ik niet een normaal antwoord krijgen op mijn bv probleem! Zo ga nu maar even met de hond een rondje lopen, die heeft na haar probleem (waarvan we ook nog niet zeker weten wat het is, dat kan ook al niemand vertellen) moeite om haar plas op te houden, dus gaan we wat vaker een rondje lopen! gelukkig met dit weer geen straf! Tot later
Is 2 weken afkolven te kort om af te bouwen? Lijkt me toch nog wel een lange tijd.... Mijn bv kwam niet goed op gang.... heb ook nauwelijks stuwing gehad nadat ik op fv ben overgestapt na 2 weken. Dus heb wel geluk gehad daarmee denk ik. Hopelijk is dit voor jou ook snel voorbij. Hier zit je nu zeker niet meer op te wachten he!
@MvY, wat een gedoe en wat zielig voor Esmee! veel beterschap, hopelijk is het niets en kan ze snel weer naar huis! @Mik, 26 te jong? wat een onzin! ik word morgen 26 en er zitten wel jongere mama's hier.. overigens zijn mijn ouders pas 52 en 47, ook jong opa en oma. en leuk dat ze het vinden! @Liefie wat balen van je borstontsteking..dat dat nu nog kan! en wat een geweldige foto van Rens! @ollekebolleke, wat een enorme groei zeg! @Cjpt, niks slecht, als jij je meisje uit bed wilt halen en op je buik wilt laten slapen dan doe je dat toch gewoon? Dominique zal het nodig hebben! @all, Ties slaapt nu voor het eerst in een ledikant op zijn eigen kamer.. hij verzuipt in dat bed haha! heel verschil met de wieg. we hebben een woezel en pip mobiel erboven gehangen gister en die vindt hij wel heeeel erg leuk! Over 3 weken gaat ie een nachtje logeren bij mijn ouders...ik ben enorm pretpark fanaat dus ik denk dat we er een dagje Phantasialand van gaan maken moet alleen even mailen of ze daar een ruimte hebben waar ik kan kolven.
@MvY, sterkte, hopelijk zijn de uitslagen snel binnen! @liz gefeliciteerd met jullie dochter @debende,gefeliciteerd met jullie zoon @liefie, dus toch een borstontsteking, hopelijk slaat de antibiotica snel aan @mik, wat een raar mens zeg, ik was bij mijn 1e 23, nooit geen commentaar gehad, mijn ouders en schoonouders vonden het geweldig! gewoon het ene oor in,de andere weer uit! @daan, vervelend een koortslip,vooral elke maand! ik heb er zelf gelukkig nog nooit geen last van gehad! @cjtp, jeeh zit niet echt mee he! hier net zo, maar vooral sávonds haar echte huiluren! wij zijn vanmorgen bij de osteopaat geweest, danique huilt zoveel en ik hoorde en las er veel positieve verhalen over, die mevr. zei dat ze inderdaad wel heel veel spanningen kon voelen bij danique, vooral in de nek, buik en ruggemerg. volgende week moeten we weer terug, of het helpt weet ik niet, maar baadt het niet,schaadt het niet, en het wordt volledig vergoed, dus dat scheelt! zal nog even naar dr toe lopen, want slapen daar heeft ze niet echt zin in lijkt het.....
Ollekebolleke, wat fijn dat Finn zoveel is gegroeid! Leuk hoor en dan nu al 2x zo zwaar Jammer dat je zo'n muts hebt bij het cb en dat je geen antwoord krijgt op je vraag. Daar zijn ze daar toch voor zou je denken??
Heb ik een lange reactie getikt, klik ik per ongeluk op een banner en kan ik weer opnieuw beginnen :x. Dan maar een wat kortere reactie. Iedereen die gereageert heeft op mn aanvaring met mn moeder, bedankt voor de steun. Je gaat toch snel aan jezelf twijfelen, maar ben nog steeds van mening dat ik gelijk heb. En ik vind het ook juist knap dat ik mn grenzen kon aangeven. MvY, meid wat verschrikkelijk vervelend dat Esmee is opgenomen en dat jullie nu in het ziekenhuis zijn. Ik hoop dat de dokters er snel achter zijn wat er aan de hand is, en dat Esmee snel opknapt. Knuffel voor jullie! Wat zul je geschrokken zijn.
Halloo..! Officieel was ik in september uitgerekend, maar ben toch op 8 augustus bevallen. Ik zou ook wel graag met jullie mee willen kletsen als dat mag?
Je zou eigenlijk een lik op stuk beleid moeten verzinnen waarin hij eens kan ervaren wat jij ervaart :x
Hoi Jusi, Welkom hier! En nog gefeliciteerd met de geboorte van Kenji! Gaat alles goed? Ik zie dat hij wat te vroeg is geboren?
Hanna, ja Kenji is 5 weken te vroeg geboren. Alles gaat goed, ben vanmorgen nog in het ziekenhuis geweest met hem, bij de fysiotherapeut. Hij ligt mooi op schema, en we hoeven nu pas 7 december terug te komen. Vanmiddag mag ik zelf naar het ziekenhuis, dan krijg ik de uitslag van mijn navelstreng (was te klein) en de placenta. De placenta was namelijk al half losgelaten, en er zat een flink stolsel in én het was ook nog eens te klein en licht, (325 gram). Maar goed, genoeg over mij. Ik ga proberen vanaf hier de draad op te pikken en met jullie mee te lezen en te schrijven.
@ollekebolleke...je hebt dus niet 1 mar 2 kids zo te lezen, gezellie zo'n vent Sterkte ermee. Mensen, mijn kind huilt non #$#@ stop, al ruim een week en ik kan dat kleine lijfje wel achter het behang plakken inmiddels. Ik ben vandaag begonnen met infacol, hopelijk is de oorzaak krampjes, anders weet ik t ook niet meer hoor
debende gefeleciteerd met je zoontje Joey monique dank je wel ja het is idd niet zo makkelijk... maar krijg wel hulp van mijn mama ook dus mvy enorm veel sterkte met esmee!! cjpt ik begrijp je heel goed hoor!!! heb de eerste weken constant met haar op mijn buik gelegen anders ging het gewoon niet, ik zat constant in tranen was zoooo moe... en wat betreft de draadjes bij mij lagen ze na een tijd mee in mijn slip dus ik denk dat ze er zo uitkomen in plaats van op te lossen... noa Chayenne krijgt 6 voedinge van 165, dus dat komt uit op maar zou zelfs maar kunnen zijn... maar de 6e fles is eraf aan het vallen... dus dat wordt in totaal 825 dan... maar chayenne is zo en zo een hongerige hoor mik trek je niets aan van je schooonmoeder!! als je goed zorgt voor je kindje heeft leeftijd er niets mee te maken!! zo simpel is dat ik moet nog 21 worden en ik heb al twee kindjes dus!! jusi welkom en gefeleciteerd met Kenji!! zo dat was even mijn reactie voor jullie! heb heel mooie foto's zien passeren... ik ga ook even spammen met mijn kleine meid!
Hallo meiden, Ik ben op 18 augustus bevallen van ons mooie mannetje en ik kom dit topic nu tegen (heb niet alles nagelezen hoor , was iets teveel). Vinden jullie het goed als ik me bij jullie aansluit? Liefs, Sam
@mamadeluxe: ik heb niet het hele verhaal gelezen, maar weet je zeker dat het door de krampjes komt? Ons mannetje is met vacuuum geboren en huilde ook heel erg veel, na 2 x bij de osteopaat geweest te zijn, is hij heel erg veranderd. Een veel rustiger kindje, natuurlijk huilt hij nog wel eens, maar het is echt een stuk minder. Ik vind het wonderbaarlijk wat die man allemaal kan doen! Zelfs zijn oogje dat steeds vies was (en ik de hele dag schoonmaakte) was binnen 2 dagen weg!