Goedemorgen meiden, Gisteravond was Sinterklaas een groot succes. Iedereen heeft erg zijn best gedaan op de surprise en het gedicht. Leuk om te zien! Svinthe is erg verwend en is lekker in slaap gevallen in haar reiswieg boven bij mijn zus. Als ze zo goed blijft slapen als we op visite zijn dan ben ik erg blij Ik heb als surprise Gerrit de slak van Sponge Bob gekregen, omdat ik zo traag liep toen ik zwanger was Rianne, hoe gaat het nu met Elias? Is de kuur aangeslagen? Noa, Yaslin ook lekker verwend door de Sint. Leuk hoor! cjpt, leuke foto's van Dominique. Die met die schoen, geweldig Liefie, leuk te horen dat Sint bij jullie ook gezellig was. Een lekker band?? Hoe kan dat nou weer?? Pffff! Gelukkig goed thuisgekomen! Inderdaad rustig geweest hier. Dus snel bijgelezen dit keer Fijne dag allemaal, enne, die chocoladeletters hoeven niet in 1 dag op he Groetjes, Hanna
Heey dames!! @cjpt, wat een leuke foto´s!!! Die in het zwembad is echt te lief! Echt zo´n mini met zo´n zwemluier hihi! @Hanna, haha je surprise wat leuk zeg!! @Rianne, he gets wat vervelend zeg voor Elias! Hoop dat het snel goed gaat! @Liefie, balen zeg een lekke band! Gelukkig zijn jullie veilig thuis gekomen! @Noa, leuk dat Yaslin zo is verwend!! Oh ik moet gaan!! Milan wordt wakker en we gaan nu naar me schoonouders joepie jeeej! Ik kom snel verder kletsen baaaai!
Hanna: mijn sm heeft geen vaste oppasdag aangezien ik heel onregelmatig werk is dat voor mij niet echt te doen, dus zo gauw ik mijn rooster heb ga ik aan het regelen. En Finn achterlaten bij mijn sm ja ik heb er best wel moeite mee, maar denk ook dat ik gewoon even door moet bijten, vriend en ik hebben wel afgesproken en ook uitgesproken dat als het niet gaat ze het eerlijk zeggen moet en dat als wij niet blij zijn dat we er dan een punt achter zetten, daar schrok ze wel van dus ik hoop dat ze zich hierdoor aan onze regels houdt. EN ik ga ook het liefste meteen als ik klaar ben hup in de auto en zo snel mogelijk naar mijn kleine man. Nita: als je er niet genoeg tijd voor neemt kan het ook zo zijn dat je bv straks terug loopt omdat je niet genoeg uit haalt met kolven dus, denk er wel om helemaal omdat jou kleine man geen gewone fv wil. Maar ik weet wel hoe lastig het is hoor ik heb met kolven ook veel minder dan dat Finn drinkt, gelukkig wil Finn wel gewoon een fles voeding dus voor mij een minder groot probleem. En wat je collega betreft sommige mensen snappen niet wat het is "doorslapen"en iedereen heeft er een andere gedachte bij, maar dat Milan het nog niet doet komt misschien ook doordat hij van het kolven te kort krijgt dus `s nachts in wil halen. Gentle: kan me voorstellen dat jullie eergister lekker genoten hebben van even ouderwets gezellig. Kan je de link van het filmpje van je huis er nog een keertje opzetten die heb ik ergens gemist en ik hoor iedereen erover en ben nu toch ook wel erg nieuwsgierig! Liefie: zwaai zwaai terug, hebben jullie het leuk gehad?? Ow ow lees een lekkeband, zat er een pepernoot in!!! haha sorry, maare met drank op gereden slecht hoor, gelukkig hebben jullie het samen overleefd! Ik lig in een deuk, Finn heeft een nieuw geluid bedacht, nu ligt hij heel hard herrie te maken in box! echt zo grappig. Rianne: en hoe drinkt Elias nu?? gaat het alweer wat beter? Cjpt: ze kijkt inderdaad wel erg zielig naar d`r lege schoentje! Zo ga nu maar even mijn was opvouwen en alle spulletjes bij elkaar zoeken, we moeten straks ook sinterklaas vieren, nou ja gourmetten bij mijn moeder. We doen geen kadootjes, maar ik heb wel een kleinigheidje gehaald voor iedereen, dus eens zien of iedereen mij lief vind na vanavond! Iedereen die ook vanavond sinterklaas viert veel plezier en tot morgen!
Ollekebolleke, het kan maar duidelijk zijn toch van beide kanten zo'n oppasafspraak! Veel plezier met gourmetten en sint vieren vanavond. Wij gaan nog even lekker een stukje lopen en de kerstkaarten op de post doen Hahah, ik ben nog nooit zo snel geweest! Lekker hoor dat verlof! We hebben er gemaakt met Svinthe erop. Ze zijn zo leuk geworden. Ik ga nog even kijken of ik kan scannen en dan kan ik hem hier ook laten zien.
@Noa, de tandenfoto was van Mirthe hoor, bij Anouk is nog niets te zien! @Nita, heb je wel eens borstcompressie geprobeerd met het kolven? Dan krijg ik er ook altijd nog wat extra uit Leuke foto's! En ik vraag me ook wel eens af waarom het abnormaal schijnt te zijn als je kleintje nog niet doorslaapt. @Desiree, toe maar 5 kids hi hi Super foto! @Cjpt, ohhh herkenbaar, volgens ze wel je instructie op maar dan niet even gewoon bellen als ze dan bij een nieuw probleem uitkomen Gek is dat he Hi hi grappige foto's van die heerlijke meid @Hanna, Anouk kan echt al best goed zitten ja, die zal denk ik vroeg zelf kunnen zitten Enne de 1e letter hier al achter de kiezen @Gentle, Anouk heeft 68 en 74 aan al op dit moment. En Julia wakker van 12 tot 12?? Jemig zeg pfffff En hier maakt het ook niet uit hoe lang ze wakker is voor het slaapje daarna @Rianne, hoe gaat het met Elias dan?? En nu ga ik de melkfabriek weer aan het werk zetten Zelfs hubbie begint nu te zuchten, ha ha, hij krijgt nu mee hoe het is om een beeb te hebben die zo kort slaapt en zoveel wil drinken Sint was leuk maar ben blij dat het weer achter de rug is!
Monique, ja die mannen komen er pas achter hoe het is met een baby als ze even een tijdje meedraaien. Dat was hier wel zo iig. Vorige week was mijn man 3 dagen thuis, omdat hij ziek was en toen zag hij pas wat er zo'n hele dag op mij af kwam! Hier al 2 letters op nou ja dan heb ik het maar weer gehad he, op=op Lekker ook altijd weer als Sint weg is. Vind ik ook. Nu wel minder dan andere jaren, omdat ik het festijn op school gemist heb. Ik vind dat vreselijk op school. Ik zeg altijd: Ik doe wel leuk, maar ik vind het niet leuk! Mijn directeur heeft mij nog gebeld vrijdag om te zeggen hoe lekker het is dat ik het nu mis dit jaar hahahah Vond ik wel leuk van hem!
Wat is het hier lekker rustig! @Hanna, inderdaad een lekke band.. hoe dat kan? Nou gewoon net als bij je fietsband... Er zat zoals Ollekebolleke al zei een pepernootje in Nee hoor het was een doorn, maar het is nu weer geplakt dus we kunnen weer cruisen @Olle, ojee nu wek ik geloof ik een hele verkeerde indruk.. we hebben écht niet met drank op gereden hoor!! Manlief had 1 port en 2 wijn op en dat was alweer 2 a 3 uurtjes daarvoor tijdens het eten geweest, dus het kon best... hoop dat je niet boos op me bent Meiden, het is zover! Na het jaren en jaren uitgesteld te hebben en vervolgens een heel gedoe met de lettertjes (=met dank aan picasa-tip van Gentle goed gekomen!), is het eindelijk gelukt om onze reis-foto's in lijsten in de woonkamer te hangen. Jullie vinden er waarschijnlijk geen r**t aan, maar ik ben er zelluf errug trots op :
Wat een leuke kerstfoto's weer van Milan en van Ysra! @ Nita: kolven op het werk vond ik ook vreselijk! Ik was al blij als ik 120 of 140 cc kreeg in totaal! Mijn kleine vindt een flesje sowieso niks aan. Ingevroren bv vindt hij smerig, uit de koelkast gaat wel en nutrilon gaat ook wel. Maar dan drinkt hij niet meer dan nodig En PAS doorslapen met 3 weken? Nou nou wat zal zij het zwaar gehad hebben Die van mij heeft nu 2 dagen tot 6.30 geslapen 1x vanaf 22.30 en 1x vanaf 0.30. Maar toch Wel lekker! @ Rianne: ai beginnende longontsteking! Hopelijk knapt Elias snel op van zijn kuurtje. Hoe gaat het vandaag? @ Cjpt: Do is echt een droppie Kleding: langzaam maar zeker begint maat 62 aan de kleine kant te raken. Dus hier ook voornamelijk 68! Maar goed, 3 weken terug was Aiden al 66 cm dus ik kijk er niet van op. Op mp heb ik zo'n schommelstoeltje gekocht van fisher price, die muziek maakt als je aan de speeltjes trekt. Dan gaan er ook lampjes branden. Aiden vindt het helemaal goed! Sinterklaas heeft ons helaas overgeslagen dit jaar.. Toch maar wat liever worden
Ik heb vandaag broekjes van 68 gepast maar die zijn echt nog te groot. Zakken zo van zijn kont af. Truitjes van 68 passen wel al redelijk goed. Monique, wat bedoel je met borstcompressie? Liefie, wauw mooi gedaan hoor met die lijstjes! Ikea he? Ik heb die ook . Rianne, oh jee beginnende longontsteking is niet zo mooi. Milan hoest ook flink maar het zit nu wel goed los. Volgende week dinsdag weer naar het CB dus ik ga dan vragen of ze eens extra goed naar zijn longen willen luisteren. Oh wat een lieve Do foto's! Ik ga zo Milan ophalen, die heeft bij J. Sinterklaas gevierd. Straks werd ik er toch een beetje emotioneel van dat ik daar gewoon niet bij ben . Nog 2,5 week werken en dan heb ik lekker weer 1,5 week vrij! Laten jullie je kindjes dopen? Milan wordt 27 december gedoopt!
Liefie, ziet er mooi uit hoor die foto's. Lekker he als er zo'n klus geklaard is! Skatje, leuk zo'n schommelstoeltje! En geen sint dit jaar? Volgend jaar wel of vieren jullie het nooit? Svinthe is aan het miepen op het moment. Ze moet eigenlijk drinken (drinktijd), maar helaas denkt zij er anders over. Ze ligt nu in haar bedje en ik hoop dat ze nog even gaat slapen dan maar. Ze was volgens mij ook wel moe. Dan maar iets later het flesje, maar helaas de laatste fles dan ook weer later....
Rianne, hoe gaat het met Elias? Veel beterschap hoor... arm ventje... Liefie, mooi gemaakt met die foto's van de vakantie! Hanna, de laatste fles nog later is niet zo fijn he.... hoe gaat het nu met het drinken uit de Difrax flessen? Had je nog een M of S speen gehaald? Nita, kan me voorstellen dat het even moeilijk voor je is en dat je erbij wilt zijn En Esmee is 15 november gedoopt! Pff ik voel me niet zo lekker, keelpijn en een droge keel en krijg dat niet weg door te drinken (snappen jullie? hihi) erg vervelend. Maarja gister waren er ook een paar zieken dus dat steekt elkaar aan he. We hebben vandaag Youri zijn bedje omgebouwd dus de 'tralies' eraf. Vind het superspannend, zou hij erin blijven liggen? Valt hij er niet uit? En misschien slaapt hij nu wel door! Heb het vaker gelezen dat kindjes dan ineens beter slapen (soms ook slechter helaas...) Benieuwd of ik vannacht zelf een oog dicht doe haha. Tot morgen!
@Mvy, vindt je naam zo schrijven ff makkelijk hoor Spannend hoor Youri zijn bed! Ben benieuwd hoe hij zal slapen! @Nita, mijn Milan wordt niet gedoopt. En kan me voorstellen dat het moeilijk is dat je er niet bij was! Gaat het verder wel goed tussen J en jou?? @Liefie, vindt er geen reet aan Nee grapje, staat erg leuk!!! @Hanna, zo jij bent snel met kerstkaarten!!! Maarja dan heb je het maar gehad he En in januari heb je echt goed geregeld. Want ik heb hetzelfde hoor. Ik doe leuk, maar vindt het helemaal niet leuk haha. Met de kleuters kan het wel leuk zijn, maar ze zijn zoooo druk en ze vinden het zo spannend dat ik altijd blij ben als hij weer naar Spanje gaat hihi. @Ollekebolleke, wat lekker zeg gourmetten!! Eet smakelijk! En iedereen vindt je vast lief Kleding: wij zijn hier nu over naar maatje 68! Milan loopt precies op schema haha. In maatje 68 staat dat het van 4 tot 6 maanden is (zal bij de meeste niet kloppen haha) maar bij Milan klopt het precies!! Doorslapen: 3 weken is wel heeeel vroeg hoor!!! Milan deed het met 6 weken maar dat is echt wel snel! Hier gaat alles goed. Ben net met Milan in bad geweest dat is altijd erg gezellig. Hij ligt dan alleen maar naar me te lachen Ga nu me mannetje de laatste fles geven! Hij ligt te mopperen!
MvYeE, ik heb het niet meer geprobeerd met de Difrax. Moet het nog wel gaan doen, maar ze drinkt zo onrustig en ik zie er een beetje tegenop. gek he? Ik heb al zoveel geprobeerd, ben het een beetje beu dnek ik. Ik heb nu wel een S speen. Die ga ik wel nog uitproberen. Morgen denk ik Ben benieuwd hoe Youri zijn nieuwe bed vindt. Nita, lijkt me een lastige situatie. Is Milan al weer terug? Svinthe wordt niet gedoopt trouwens. Anouk, precies een vertrekkende Sint... HEERLIJK Och heerlijk om 8 uur de laatste fles.. Hij krijgt 4 flessen dan? Wij vertrekken nu ook naar boven. Alles is klaar hier. Wij kijken op zondag altijd een film op bed, chippies erbij. Even relaxen Fijne avond allemaal en tot morgen!
Hey meiden, Wij hebben ook een leuke Sinterklaas gehad, en Kane is lekker verwent! De Sint heeft in meerdere plaatsen in Nederland cadeautjes voor Kane achtergelaten haha Van ons heeft hij een boxmobiel van Woezel en Pip gehad en de sprekende Woezel. Morgenochtend moeten we weer naar het CB voor de 3e prikjes en natuurlijk ook gelijk even wegen en meten. Hier nog even een fotootje van vrijdagavond, toen we zijn schoentje gingen zetten
Ha dames, Heb alleen deze pagina bijgelezen, en zag een hoop mooie sintfoto's voorbij komen de kindjes allemaal goed verwend? @ hanna: Leuke surprise heel origineel bedacht! @ Monique: Hihi je hebt wel verwarring geschept met de tandenfoto @ Liefie: Fijn dat je project eindelijk af is! @ Nita: Dimara wordt niet gedoopt, wij zijn beide niet gelovig! @ Mvyene: Hoop dat Youri lekker slaapt in zijn "nieuwe" bedje! @ Doorslapen: Dimara sliep door met precies 1 maand, tussendoor een paar keer een vroegertje gehad rond 5 a 6 uur (maar dat is nog doorslapen in mijn ogen) en gister *tromgeroffel.....* heeft ze klokkie rond geslapen van 21.00 tot 09.00 uur vandmorgen! Heerlijk kind Dimara is ook lekker verwend door de sint, hoewel wij het niet eens gevierd hebben!
Ben ik weer! Druk weekend Blij dat ik thuis ben... Liefie, ja Toon Hermans is leuk he Met die asbak op d'r rug Was gewoon het tafelkleed! Mooi zo die foto's hoor! Fijn dat ik je heb kunnen helpen Leuk idee trouwens met die 3luikjes! Ollekebolleke, hier de link nog een keertje: YouTube - Our new home Monique, haha, mijn man heeft na het weekend ook altijd weer een beetje meer respect voor mijn taak de rest van de week. Vanmiddag zei hij nog, hoe houd je dat vol de hele dag met zo'n meisje? Nou ja, ik heb niet echt keus he Cjpt, Do is cute!! Heel lief, ook in het zwembad met zo'n wijs koppie Nita, Julia wordt niet gedoopt. Wij geloven dat het beter is om je kind zelf te laten kiezen of hij/zij later gedoopt wil worden. Ik ben zelf ook 5 jaar terug gedoopt, toen ik zelf ook christen werd. Gaan jullie ook naar een kerk dan? MvY, succes met Youri's bedje!! Lijkt me inderdaad spannend zo de eerste keer... Annie, ik zit me al steeds te ergeren aan de labeltjes waar in staat dat maat 62 van 2-4 maanden is. Ze past de shirtjes allemaal net (sommigen nog echt te groot), en de broeken zijn bijna allemaal nog te groot. Met 2 maanden zat ze nét in maat 56!! Maar ja, alle kindjes zijn anders. Zijn er nog meer "kleintjes" die nog maat 56 passen? Ik denk dat ik die maat er maar gewoon uithaal om ruimte te maken. Het past nog wel, maar ik heb zoveel, en ik ben zo nieuwsgierig naar de 68 kleertjes Misschien past ze al net in de kleintjes van maat 68 Ginny, wij gaan morgen naar het CB voor de 2e prikjes Maar Julia loopt achter, dus dat telt niet! Kane blijft trouwens een mooi ventje. Vertelt bij jullie ook iedereen hoe groot ze wel niet wordt? Pfff, ik word er soms een beetje gek van hoor. Logisch toch dat ze groeit? En zo groot is ze helemaal niet voor haar leeftijd (zie ik hier!). Ik krijg soms bijna het idee dat ze een heel erg groot dik kind is ofzo. Slaat natuurlijk nergens op, maar het is zo'n duffe standaard opmerking Wij zijn vandaag lekker de hele dag weg geweest, maar ik heb het nu wel echt gehad hoor. Lekker even op de bank met m'n laptoppie en even niet praten ofzo. Julia slaapt ontzettend slecht als we ergens anders zijn. Vanmiddag sliep ze eindelijk in de wagen, maar dan is ze na een kwartier alweer wakker!! En dan ook echt wakker... Ze wil alleen maar op schoot slapen, en dan eigenlijk ook alleen bij mij... Anderen hebben er niet zoveel geduld en finetuning voor om haar in slaap te krijgen en te houden Dus tsja, dan ben ik de hele dag de klos! Weltrusten allemaal!
@ Doorslapen, ook hier nog steeds niet hoor. Do is nu 3 mnd en 1 week en heeft welgeteld 3 nachten doorgeslapen. En dan heb ik het over slapen tot half6, half 7 en half 8. Maar dat is alweer een week of 3 geleden en waren duidelijk "per ongelukjes". Achja, ooit zal het haar gaan lukken denk ik dan maar Had ik trouwens al verteld dat ik met mijn vriend heb afgesproken dat hij opstaat voor Do in de nachten dat ik de volgende dag moet werken? Ik had echt een mega discussie verwacht maar hij begreep dat ik echt zwaar door mijn reserves heen zit. Ik heb namelijk even voorgerekend hoe lang het geleden is dat ik een nacht écht heb kunnen doorslapen... was in maart voor het laatst! Toen kwam de 6x plassen ellende en daarna de baby-voeden ellende haha. Nadat hij uitgerekend had dat dat dus 8 maanden slecht slapen is begreep hij mijn probleem @ Kledingmaat, Gentle het zal misschien geen verrassing zijn maar ook mijn ukkie draagt nog alleen maat 56. Ze heeft een klein spurtje gehad waardoor ze ineens een hele stapel rompertjes extra past... maar dat zijn kleine 62jes en grote 56jes. Ik ga dus ook maar het 1 en ander wegleggen want ze heeft nu echt iets van 20 rompers die passen en dat slaat natuurlijk nergens op. Dus degene die ze nu vaak heeft gedragen gaan maar in de te klein la denk ik. @ Dopen, wij zijn niet gelovig, dus Do wordt niet gedoopt. @ School, ik ben een dagverblijf aan het uitzoeken (voor als Do 1 jaar is) en heb dus even gekeken naar scholen aangezien er een aantal dagverblijven in/naast scholen zitten hier. En het zou natuurlijk ideaal zijn als Do straks naar een opvang gaat waar ze ook later haar BSO zal hebben. Ben er helaas achtergekomen dat de scholen die het dichtstbij zitten allemaal openbaar zijn. Zoals ik net schreef zijn wij niet gelovig maar hebben wel altijd op christelijke scholen gezeten en dat zou ik voor Do ook graag willen. Ik vind het belangrijk dat ze leert wat er in de bijbel staat en een eigen keuze kan maken maar zie mezelf dat haar niet bijbrengen. Hmm, ga maar eens rondleidingen en info aanvragen hier. Jemig wat gaan de weekenden snel nu ik 's maandags weer moet werken. Wat ik al had verwacht na mijn 1e werkdag is inderdaad waar: de 1e dag is het heerlijk om je leven weer op te pakken... en dan ben je 2 weken verder en wil je weer verlof haha. Ik vond mijn baan al niet meer zo leuk voor mijn verlof maar toen was het natuurlijk tijd uitzingen. Nu voel ik nog beter dat ik dit geen jaren meer wil doen maarja... dit is echt niet de tijd van baan te veranderen natuurlijk. Dus kiezen op elkaar en doorbikkelen dan maar. Ik heb een drukke week voor de boeg dus weet niet hoeveel ik hier zal zijn. Ik ga mijn best doen want anders krijg ik afkick verschijnselen ben ik bang
@Hanna, ja hij krijgt 4 flesjes. Wel lekker hoor. Hij zit in het 8-12-4-8 ritme echt heerlijk! En dan is de eerste fles vaak ook nog half 9! Dus ik mag niet klagen!! @Cjpt, hier precies hetzelfde. Vond me baan al minder en nu merk ik dat helemaal! Vindt het wel gezellig maar denk wel elke keer 'is dit het nou'. Maar idd niet de tijd om van baan te wisselen. Toch ben ik wel rond aan het kijken. Lastig hoor met Do en haar school/bso. Idd maar even veel info vragen. Het is idd wel handig wat jij zoekt. Maarja je moet ook zo denken....het wisselt sowieso van kdv naar school/bso. De meeste kindjes bij mij op me werk(bso) hebben er niet zoveel last van. @Gentle, vermoeiend zeg dat Julia alleen maar bij mama wil slapen! Ik mis dat soms echt Milan op me schoot. Hij wil alleen maar in bed! @Ginny, leuk zeg Kane zijn schoentje zetten Heb je de rode All Stars nog ergens gevonden? Ik ga lekker mijn bedje opzoeken. Elke keer wil ik vroeg naar bed en voor ik het weet is het half 12 Hoop dat alle kindjes braaf doorslapen