Augustus 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door brusje, 13 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Jessi Wij hebben ook de Bloom kinderstoel en op dit moment is Kane erin in slaap gevallen haha :D Ons huis is ook in aardetinten (beige, bruin, gebroken wit) en eigenlijk past de Bloom helemaal niet in ons interieur. Maar toch misstaat het niet en wij hebben ook de witte uitvoering...hij is er namelijk ook in het zwart. Wij hebben de bruine zitting erin, dus dat komt dan weer terug in de kleuren van ons huis.

Slapen Meestal slaapt Kane wel tussen elke fles een uurtje en soms wat langer. 's Morgens leg ik hem, na z'n eerste fles, weer terug op bed en na wat brabbelen valt hij in slaap. Na z'n 2e fles gaan we meestal boodschapjes doen en dan valt hij vaak in wagen of, als we met de auto gaan, in de maxi cosi in slaap. Na z'n 3e fles leg in hem in de box en ga ik aan het eten beginnen en vaak valt hij daar in slaap. En dan rond 20.00 uur pyjama aan en de fles, en daarna lekker naar bed tot de volgende ochtend.

2. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Cjpt, het is geloof ik nog wel net gezond w.b. z'n BMI, maar het houdt natuurlijk niet echt over ;) Julia heeft dat dunne niet van een vreemde (hihi, maar ook echt niet van mij!).

Hanna, ik zag net bij het CB zo'n heel kleintje, en dan is ze idd opeens heel groot!

Rianne, een beetje een charismatische gemeente, da's een beetje in de pinkster/evangelische hoek. Niet gereformeerd of hervormd ofzo.
    En dat eten, volgens mijn moeder deed iedereen dat 20 jaar geleden, maar ik vind het ook wel errug vroeg. Lijkt mij niet zo slim...
    Gaat het trouwens morgen wel lukken, of voelt Elias zich nog niet lekker genoeg?

Aguamiga, fijn dat de bv iets beter gaat. Dat sterkt je zelfvertrouwen weer wat en dat doet de voeding ook weer goed!

Ollekebolleke, fijn dat Finn weer beter slaapt overdag!!

Fruithap/pap, wij wachten daar in ieder geval nog even mee. Ze loopt prima haar eigen curve langs met de bv, en voor de allergieën is het wel goed om nog wat langer alleen bv te geven. Wel wil ik misschien 's avonds een keer gaan kolven en rijstebloempap maken met afgekolfde melk. Maar misschien gaan we dan wel liever niet aan de fles, maar eerder met een lepeltje oefenen! Ook wel leuk toch, om te doen, en toch niet iets anders dan bv!

Christelijke/openbare school, ik denk dat Julia naar een christelijke school gaat, maar meer omdat ik persoonlijk er niet zo'n behoefte aan heb dan ze ook de Koran en dergelijke leert. Ik heb zelf hele slechte ervaringen aan mijn totale schooltijd (altijd christelijke scholen), maar dat had volgens mij niets te maken met het christelijk zijn. Op elke school zitten nare klassen en nare kinderen, dat verschilt volgens mij niet daarin!

Liefie, ik zal je wel even pb'en.
    Julia slaapt in totaal overdag (tussen 8 en 20 uur) ongeveer 4 keer 45 minuten. Ze maakt korte slaapjes, maar wel bijna tussen alle voedingen. Ik hoop dat het een fase is, want ik kom nergens aan toe. Ze is steeds wakker, en als ze eindelijk even slaapt zit ik net op de bank met een kop thee en de tv, wordt ze al bijna weer wakker ;)

MvY, sterkte met je dipje. Ik doe een beetje met je mee...

Nou, Julia slaapt inmiddels alweer 40 minuten, dus die zal zo wel weer wakker worden ;) We zijn vanmiddag bij het CB geweest, voor o.a. de 2e prikjes. Even brullen, maar minder dan de vorige keer. Verder ging het allemaal goed.

Hebben jullie ook een 'ik word' mapje van het CB (van Icare)? Daar zit een lengte-gewicht curve in die heeeel anders is dan de curve die in haar dossier zit!! In het dossier loopt ze net iets boven de -1 lijn, terwijl ze in de curve in dat mapje gelijk loopt met de -2!!! Vreemd toch? De CB arts vond het mapje vreemd, en zei dat dat niet klopte, maar ik blijf het raar vinden! Ik zal trouwens haar gewicht en lengte nog even invullen in het rijtje zo.

3. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Simon______?V__??-05-09___???? gr___?? cm___?? wk___4500 gr___53,0 cm
    Lucas______?V__??-05-09___???? gr___?? cm___?? wk___5900 gr___59,0 cm
    Elias______FV__27-07-09___3560 gr___53 cm___15 wk___7165 gr___63,5 cm
    Lisa_______BV__27-07-09___3310 gr___50 cm___15 wk___7005 gr___65,0 cm
    Florine____BV__28-07-09___3120 gr___50 cm___14 wk___6120 gr___61,0 cm
    Rens_______FV__29-07-09___3020 gr___50 cm___15 wk___5880 gr___61,0 cm
    Milan______FV__02-08-09___3440 gr___49 cm___16 wk___7300 gr___??,0 cm
    Fenna______FV__03-08-09___3780 gr___51 cm___10 wk___5290 gr___59,0 cm
    Fay _______FV__05-08-09___4265 gr___55 cm____9 wk___5825 gr___63,0 cm
    Finn_______BV__05-08-09___2620 gr___48 cm___10 wk___5840 gr___58,0 cm
    Ties_______BV__08-08-09___3570 gr____? cm____9 wk___6100 gr___58,5 cm
    Ruben _____BV__10-08-09___3660 gr___50 cm___14 wk___6140 gr___64,0 cm
    Tess_______FV__11-08-09___3150 gr___48 cm___17 wk___6480 gr___60,5 cm
    Esmee______FV__12-08-09___3740 gr___52 cm____8 wk___5330 gr___58,0 cm
    Kane_______FV__13-08-09___3845 gr___55 cm___16 wk___6970 gr___64,0 cm
    Aiden______BV__14-08-09___3840 gr___52 cm___14 wk___6530 gr___66,0 cm
    Anouk______BV__14-08-09___4590 gr___55 cm___13 wk___6510 gr___64,4 cm
    Danique____?V__16-08-09___4290 gr___55 cm____4 wk___4960 gr___56,0 cm
    Julia______BV__17-08-09___3610 gr___52 cm___16 wk___5440 gr___62,0 cm
    Senna______FV__18-08-09___2740 gr___47 cm___13 wk___5150 gr___57,0 cm
    Suze_______BV__22-08-09___3280 gr___51 cm____9 wk___5120 gr___58,0 cm
    Svinthe____FV__22-08-09__ 3680 gr___48 cm___12 wk___5780 gr___58,5 cm
    Djamione___BV__24-08-09___3290 gr___50 cm____8 wk___5100 gr___57,0 cm
    Yaslin_____FV__24-08-09___3180 gr___50 cm____8 wk___5255 gr___58,0 cm
    Eowyn______BV__24-08-09___3010 gr___50 cm____11wk___4640 gr___58,5 cm
    Sara_______BV__28-08-09___4115 gr___54 cm____11wk___5530 gr___58,0 cm
    Dominique__FV__29-08-09___3100 gr___48 cm____12wk___4950 gr___58,5 cm
    Dimara_____FV__13-09-09___3775 gr____? cm____9 wk___5720 gr___57,2 cm

4. Rianne80

Rianne80 Fanatiek lid

20 jul 2008
    1.338
    0
    0
    Lelystad
    Gentle, die groeicurves verschillen inderdaad, deze is voor meisjes net als het cb http://www.madeleinekrook.nl/images/Madeleine%20groeicurve%20meisjes%2002%200-4jr1.jpg
    Ik kon er niet zo snel eentje vinden die 'leeg' was. Ik bekijk deze zelf ook liever dan die in het boekje/mapje
    Morgen twijfel ik nog over, ik wil wel namelijk maar weet niet of het verstandig is. Ik ga mijn vent straks eens vragen wat hij denk dan zeg ik het vanavond wel nog, ok? Anders prikken we gewoon een andere datum.

5. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    @Jessi, wij hebben de zwarte Bloom met beige zitje erin. Maar wij hebben ook veel antraciet in huis dus dan is dat zwarte wel leuk. Maar bruin en zwart kan bij jullie dan toch ook? Die witte is inderdaad wel heel wit! Nouja succes met de beslissing hihi.
    En wil je 4 kids :$:D

Grrrr ik wil geen refluxbaby meer!!!!!!!!!!!!!!!!
    Milan is net in bad geweest want alles zat weer lekker onder! Twee keer een hele golf:( Meneer heeft vandaag al 3! setjes ondergespuugd grrrr. Ik kan niet wachten tot hij fruit en groente gaat eten dat blijft er misschien wel IN zitten.

6. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Annie: Ahh meis, wat een rotnieuws zeg! ik kan me enigsinds voorstellen hoe je je voelt nu! dikke knuffel, ik hoop dat je hondje nog even mee kan!

@ Hanna: Zo te lezen gaat het de goede kant op met het drinken van Svinthe...

@ Aguamiga: Fijn dat je het vertrouwen weer enigsinds terug hebt, en dat het zijn vruchten afwerpt! ik hoop dat Sara weer gewoon lekker gaat groeien op mamamelk!

@ Ginny: haha jullie ook een hond die dol is op babyhapjes :p wij hadden een potje tagliatelle in 1 van de babydozen van de supermarkt zitten, en die mag Dimara zoiezo niet hebben ivm de koemelkallergie, en de hond heeft er heerlijk van gesmuld :p leuk dat je gaat zumba-en... ik durf de stap nog niet te zetten hihi

@ Papfles: schepje rijstebloem door de laatste fles is dat een papfles? dat krijgt Dimara nu ook al een aantal weekjes maar ik vind het persoonlijk geen papfles, aangezien ze het ook gewoon nog met een S en een M speen naar binnen werkt... als het echt vastere vormen aan gaat nemen is het in mijn ogen pas een papfles, als ze dat gaat krijgen, zal het waarschijnlijk ook met een lepeltje zijn ipv uit de fles, maar wanneer dat weet ik niet..

@ Liefie: Knap hé :D ben zoooo trots op haar! en ben benieuwd wat ze vannacht weer gaat doen, vanmorgen moest ik er ook om 8 uur uit, morgen heb ik de kans om "uit te slapen" hier nu ook ongeveer het 8-12-16-20 ritme, Dimara is na haar eerste fles ongeveer een uurtje/ anderhalf uur wakker en gaat dan weer naar bed, slaapt dan tot een uurtje of 10/11, om 12 uur dus weer een fles (of soms al eerder als ze met honger uit bed komt) daarna gaat ze week naar bed en slaapt tot 14/15 uur na dit slaapje ga ik meestal wandelen of boodschapjes doen oid en dan slaapt ze nog wat in de wagen of in de maxi cosy onderweg! dan doet ze meestal rond etenstijd van ons nog een tukkie in haar schommelstoel (als ze naar bed gaat gaat ze haar nacht in) en rond 19.30 uur gaat ze in bad, na het badje de fles en om 21.00 uur ligt ze in bed en slaapt ze tot de volgende ochtend! Dimara is natuurlijk wel een stukkie jonger, maar misschien heb je er toch iets aan! Gekke Rens, gaan slapen op je speelkleed :(

@ Mvyene: Fijn dat Youri lekker geslapen heeft in zijn "nieuwe" bedje, hoop dat hij het zo goed blijft doen!

@ Annie: haha ons schema is ongeveer hetzelfde alleen doe jij smorgens de boodschapjes... Bij de jonge mama's is ook een mama van een refluxbaby en banaanfruithapjes gaan er goed in en helpen goed tegen het spugen, banaan is namelijk zuurremmend! misschien ook een idee voor Milan?

@ School: Ik heb helaas ook nare ervaringen met een christelijke school (lees associale leerlingen, en gepest worden) toen ik naar een openbare school ging, ging het allemaal veel fijner! dit waren wel middelbare scholen... mijn basisschool was ook openbaar!

Pfff het lijkt wel of ik nesteldrang heb... ben de hele dag al aan de poets/opruim... ben nu ergens middenin gestopt en heb geen zin meer maar moet toch nog ff!

7. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    hoi meiden

jaja ik ben der nog en heb alles bij gelezen maar reageer even op de grote dinen anders wordt het zo was lijst hihi.

FRUITHAPJE: hier gaan wij ook binnen kort mee beginnen

PAPFLES: krijgt al een aardig tijdje een schepje rijstebloem door de laatste fles en vindt dit ook niet een echte papfles aangezien ze het met de s-speen weg krijgt

wij zijn niet gelovig dus onze meid wordt niet gedoopt.

SLAPEN: onze meisje slaapt altijd na haar eesrte fles. en daarna doet ze vaak hazen slaapies en soms slaapt ze wel zo 2 a 3uur smiddags maf meisje. ze slaapt gelukkig wel de nachtten lekker door.

8. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    @Mumtobe, ja dat is ook wel een van de redenen dat ik ga beginnen met groente en fruithapje. Want die melk is soms echt te vloeibaar hihi.
    Grappig dat jullie ongeveer hetzelfde ritme hebben!

9. Annie: vervelend dat je dan eindelijk eens redelijk optijd in bed ligt en dan niet slapen kan. Hoop dat je vannacht beter slaapt!

Ene om de 2 maanden nieuwe kleren kan hoor, maar dan zou ik er wel nog een baantje bij nemen!

Liefie: Finn krijgt 5 voedingen 8-11-14-17-20 en slaapt ongeveer in de tussen tijd hoog ujit 1-2 uurtjes, dus hij slaapt overdag niet veel, maar daarin tegen slaapt hij `s nachts dus van 8 tot 8. Dus hij haalt het `s nachts weer in en zolang hij gezellig is vind ik het niet erg!

Finn heeft het trouwens vooral tussen de middag echt nodig om zichzelf inslaap te huilen, dus wie weet voor jou ook gewoon eens proberen. Meestal duurt het wel een uur voordat hij echt slaapt, maar dat heb ik er wel voor over.

En over wat je kind "moet" doen kwa slaapjes ik denk dat het ook heel erg kind afhankelijk is, het ene kind heeft gewoon meer slaap nodig dan het andere.

MvYenE: mijn huissie is wel redelijk opgeruimd maar het kan echt wel beter! Morgen weer een dag.

En vervelend dat je je zo "nutteloos" voelt en weer lekker aan het werk wilt. duim voor je dat je snel weer mag!

Mamajess: WOW 4 kids!!!!! maar je kan nu toch de bloom doen en dan voor de volgende een stokke, dan heeft dat kindje toch ook geen blad meer nodig?? of zeg ik wat raars! want dan heb je ze uiteindelijk toch nog allebei!:D

Rianne: niet een beugel van een bh tja of lagers versleten ofzo, dan moet je wel een nieuwe pf laten maken maar tegenwoordig is een nieuwe zowat goedkoper dan laten maken!

Gentle: ik had te vroeg gejuiched, nu doet hij niks anders dan huilen! raar mannetje!
    En hij heeft ook echt maar 1 slapje gedaan vandaag!:$

Nou ik ga maar weer, want mijn kleine mannetje is echt heel erg verdrietig en waarom:(

Zin in morgen weer te babyzwemmen alleen helaas zo verschrikkelijk vroeg:$ 8.30

10. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Annie: ik vind het een heerlijk ritme... hier ook te vloeibare melk! zit op 4 schepjes nutriton en nog spuugt madame 3 uur! na de voeding nog meer dan mondjes terug :(

het is hier al vaker voorbij gekomen geloof ik maar aangezien ik een beetje achterloop qua ontwikkeling van Dimara was het toen nog een ver van mijn bed show, maar nu loop ik er dan toch tegenaan.... Dimara kan zichzelf niet bezighouden :( als ze wakker is wil ze constant ge-entertaind worden....
    hoe doen jullie dat en hoelang kunnen jullie kindjes alles spelen in de box zonder te miepen?

11. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ ollekebolleke: belachelijk hé die tijden van t babyzwemmen...
    hier begint het om 9 uur maar ik moet er nog 20 minuten voor rijden...

12. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Anouk, erg balen zeg dat gespuug van Milan. Ik had juist het idee dat het wat beter met hem ging?
    Hopelijk morgen weer een goede dag.
    Wanneer ga je met fruit en groente beginnen?

Mumtobe, hihi een verlate nesteldrang dan??? :D
    Svinthe kan zich best een tijdje vermaken. Liggend in de box wat minder lang dan zittend in de wipstoel. Onze dame wil graag zien wat er om haar heen gebeurt :)

Ollekebolleke, veel plezier met babyzwemmen. Maar waarom doen ze dat zo vroeg joh !! Succes met op tijd komen!

Svinthe heeft hier de derde poepbroek op rij. Gister en eersgisteren ook al, dus dat gaat heel goed. Ze heeft net ook uit haar nieuwe fles gedronken en dat ging ook goed. Nu ligt ze lekker te slapen boven in haar wiegje. heb ik even tijd om hier bij te lezen.
    Oh ja, ein-de-lijk is mijn ongesteldheid over! Heeft 4 weken geduurd, dus ik ben wel erg blij dat het nu voorbij is! Hoef ik iig niet naar de dokter.
    Over dokter gesproken: Morgen de tweede prik tegen de Mex.griep. Pfff, ik zie er weer tegenop en zal blij zijn als het gedaan is. Gelukkig is dit de laatste!

13. jingi

jingi Actief lid

30 nov 2008
    483
    0
    0
    Alphen aan den Rijn
    @Gentle, leuk die rondleiding, en ook een leuk huis.

@dopen, wij laten Ruben niet dopen.

@Mvy, en hoe is het bevallen met Youri in zijn nieuwe bed?

@Ruben heeft nu nog maat 62.

@Hier ook nog steeds niet doorslapen, moet er elke nacht minimaal 2x uit en dan heb ik nog geluk. ga er maar het vanuit dat het nog maanden gaat duren, kan het alleen maar meevallen. (bij pepijn duurde het 10 maanden....)

@Rianne, hoe gaat het nu met Elias?

@fruithapje, ga ik pas met 6 maanden aan beginnen.

@Annie, ach wat zielig voor je hondje. sterkte.

owwww....ik smacht naar een nacht lekker slapen....

14. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Hanna: ja idd een beetje verlaat :p maar het kan goed zijn dat ik na vandaag weer een hele tijd zoiets heb van... blegh!!! dus heb er even flink gebruik van gemaakt haha! Dimara wil ook alles zien, maar ik ben de hele dag met haar aan het sjouwen, de box vind ze leuk als haar mobiel aanstaat, als die is afgelopen moet ik zorgen dat hij weer meteen opgedraaid wordt anders wordt ze boos, haar schommelstoel is ze ook een beetje op uitgekeken, alleen als ze een tukkie wil doen ligt ze er langer als 5 minuten zonder miepen in! haar wipstoel is ook eventjes leuk en dan t liefst nog als 1 van ons al gekke bekken trekkend haar bezig houdt! wat goed zeg dat Svinthe haar poepbroeken regelmatig komen nu! en ook goed gedronken uit de nieuwe fles! Super! de 2e prik schijnt veel minder erg te zijn (zit ook minder in) dan de 1e...

@ Jingi: Het zou ook niet mijn keuze zijn maar kan je de kids niet een nachtje naar opa en oma brengen?

15. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Nou, wij voelen ons allemaal niet lekker. Manlief voelt zich iets beter en gaat morgen weer werken, maar sinds vanmiddag ben ik opeens erg misselijk en buikpijn. Het lijkt er op dat we gisteren iets verkeerds hebben gegeten, alleen bij mij kwam het iets later. Julia heeft vanmiddag haar prikken gehad en heeft daarna alleen nog maar gedronken, gehuild en geslapen. Niet gezellig dus.

Ik ga dus lekker slapen nu, en hopelijk is het morgen beter!

@ Rianne, ik denk dat het morgen wel weer beter is bij ons (als ik mijn man zo zie), maar ik lees morgen ochtend wel of het bij jullie zo goed ging dat je het wel ziet zitten. Bij ons lijkt het een kwestie van tijd dat het er uit is (aan mijn man te zien). Ik zie het wel!

16. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    @Hanna, ja het ging ook goed!!!
    Maarja we hoeven maar 1 keer de medicijnen te vergeten en we zijn de lul:(:x

@Gentle, beterschap!!

Nou ondertussen heeft meneer alweer een schone pyama aan. Ongeveer het 5e shirtje van vandaag.....*zucht*
    Hij heeft ook eczeem op zijn voetjes en hij heeft echt jeuk! De ka wilde nog geen creme geven want het was nog niet erg genoeg, maar ga morgen maar de dokter bellen. Kan me ook voorstellen dat je niet wil slapen als je jeuk hebt.
    Heb net me vriend gebeld dat hij op moest schieten (die is er op maandagavond nooit) en die is nu met Milan boven. Heb ik even rust....

Nou slaap lekker allemaal. Ik hoop dat mijn banjer ook lief gaat slapen...;)

17. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    @Hanna, lekker he dat Sint weg is, geen gedoe meer;)
    Hier zegt hubbie ook wel eens, ik ben blij dat ik hier niet een hele week zo hoef te zitten, tja dat denk ik ook wel eens maar wie moet het dan doen he!

@Liefie, ik vind het wel leuk hoor om je reisfotowand te zien!
    En hij is goed gelukt hoor!
    Waren er maar schema'tjes voor het slaapgedrag van een baby he
    En als ze zich er dan ook nog eens aan zouden houden was het helemaal mooi;)
    Denk dat als je het van iedereen hier zou vragen je van alles en nog wat gaat zien, elke beeb heeft gewoon zijn eigen schema.
    Waar ben je onzeker over dan?
    Hi hi, ik lees het al
    Joh gewoon even paar dagen wat rommelen en dan komt het vanzelf weer, let maar op!

@Nita, als er op het laatst niets meer spontaan komt dan leg ik altijd mijn hand op mijn borst en duw voorzichtig, vaak krijg je er dan nog wat uit.
    Zijn vaak ook dezelfde plekken waar je moet duwen.
    Hier wordt Anouk als het goed is wel gedoopt maar dit ligt totaal bij hubbie op de schouders, dus vandaar dat ik nog geen datum kan noemen;)

@MvY, ooh spannend, ga snel lezen hoe Youri het heeft gedaan in zijn bedje!
    Super gedaan dus.
    Mag ik even moeierig zijn (sorry) als jij vindt dat een verjaardagsfeest op een bepaalde tijd moet plaats vinden dan heeft de familie maar te luisteren hoor!!
    Jij zit anders daarna met de gebakken peren, gewoon bij het uitnodigen duidelijk zijn!
    En knuffel voor je dip, hoop dat hij snel verdwenen is

@Ginny, lieve foto van jullie!
    En kan je beginnen met Zumba?

@Gentle, dat is volgens mij een standaard opmerking
    Ohhhhhhhh wat is ze gegroeid, ohhhhhhhhh wat is ze weer veranderen, ohhhhhhhh wat lijkt ze op papa (ook leuk om te horen;))
    En balen is dat he dat jij soms de enige schijnt te zijn die precies weet hoe je met je beeb moet omgaan, ik ken dat ook

@Cjpt, half puntje terug voor je mannetje dan!
    Maar fijn zeg dat hij dat wil doen die nachten pakken voor jou

@Rianne, het is nog geen vrijdag he, ik zou even kijken hoe deze week verloopt en dan beslissen over de enting
    Hij WIL echt graag draaien he!
    Knap hoor, Anouk taalt daar totaal nog niet naar

@Marieke, voor wie gaat die verhuizing een drama worden??
    Slaapt hij overdag wel in zijn kamertje?
    Ik lees het al, oeps dat gaat spannend worden dan, ben ook benieuwd

@Annie, het is Louis Widmer hi hi
    Stond vanmorgen nog aan je te denken toen ik de tube vast had
    Hoe bevalt hij jou??
    He bah, naar nieuws over het hondje

@Aguamiga, you go girl!
    Niet twijfelen aan jezelf hoor, ik weet dat het moeilijk is soms

@Verhip, ik ga helemaal niet met een papfles beginnen 's avonds waarom zou je dat moeten dan??

Fruithap
    Nog niet mee begonnen
    Bij Mirthe had ik het toen al allemaal in de kast staan en het sprong er voor mijn idee zowat uit;)
    Nu zou ik bijna mogen beginnen maar heb ik geen haast, gek hoor
    Ik ga niet wachten tot 6 maanden, want dan MOET ze het ineens eten en is het geen bijvoeding meer
    Ga op mijn gemak die tijd tussen 4 en 6 maanden gebruiken om haar eens voorzichtig kennis te gaan laten maken met fruit en groente zodat het vanaf 6 maanden als echte voeding in haar schema kan en we daarna weer door kunnen met brood enzo

Sorry laatste pagina's niet op alles gereageerd, ik zag hoe laat het was en zal dus eens lekker bedje gaan opzoeken
    Tot morgen allemaal!!

18. Rianne80

Rianne80 Fanatiek lid

20 jul 2008
    1.338
    0
    0
    Lelystad
    Ollekebolleke, inderdaad een beugel! Jeetje wat een gedoe, mijn man heeft hem er in stukjes uit weten te vissen, daarna pompte hij wel weer leeg... Morgen kijken of ie dan ook weer wil wassen... Ja laten repareren is de moeite niet... Hij is zes jaar oud, goedkoop model en via marktplaats koop ik dan liever een ander dan dat ik hem laat maken, misschien zelf een nieuw onderdeel kopen en fiksen maar laten doen is altijd te duur...

Elias heeft vandaag weer beter gedronken, er zijn twee flessen in zijn geheel naar binnen gegaan, joepie! Maar hij is nog wel zielig, snotverkouden, snel ademen, moe, snel jengelig...
    Maar meer drinken was het grootste doel!

Gentle, mijn man wil liever dan Elias thuis blijft tot hij helemaal beter is en ik snap hem wel want het duurt nu al zo lang alles bij elkaar dat het prettiger is hem eerst goed te laten herstellen.
    We plannen gewoon een nieuwe date ok? ;)

Monique, hij WIL zeker draaien en dat armpje ligt maar in de weg, erg frusti hihihi, er is nu echt geen houden meer aan met hem nide box, alles wordt verbouwd :D

19. tearke

tearke Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
    hey meiden

mag ik me hier ook nog bijvoegen?
    ik stel me even voor,ik ben anke,25jaar,mama van twee knappe binken:jurre,10 april 2008 en bjarne 24 augustus 2009
    ik ben momenteel nog thuis maar ga vanaf eind januari weer aan de slag op mijn werk(rusthuis) parttime...

vind het wel leuk ervaringen uit te wisselen over ons kleine mannekes.bjarne heeft reflux,heeeeel gevoelig maagje en darmen.kan niet veel verdragen van medicatie...
    hij is niet zo makkelijk als jurre toen,maar tis toch zo een lief ding.hij slaapt nog steeds niet door,ik krijg er geen ritme in....
    daarmee dat ik me hier eens aanmeld om te horen of er nog dames zijn die wat problemen hebben....(al bestaan er veeeeeeeeeel ergere dingen)

groetjes anke(jullie merken het mss aan mijn manier van schrijven dat ik belgisch ben ;) )

20. tearke

tearke Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
    mijn twee schatten

Deel Deze Pagina