Goedemorgen! Nou hier een rare nacht Milan heeft geslapen tot 8.30, maar hoorde hem wel vaak huilen vannacht. Even een huiltje en dan was het weer stil. Ik weet niet waarom @Hanna, hoop dat je de maillot vindt! En Ter en Ror haha @Monique, he wat een rotnieuws! Hopelijk goed nieuws vandaag! @Melisa, Milan zat met 3,5 maand al op 4 flessen. De laatste fles (22.30) ging er gewoon af! En ik heb daarna al snel de flessen opgehoogd zodat ik zeker wist dat het genoeg was! Gewoon uitproberen hoor! @Mvy, lekker dat de kids zo goed gegroeid zijn! @Marieke, hier nog geen kerstboom. Ga hem zaterdag halen denk ik. En jij gaat beginnen met de pil en ik ga weer stoppen hihi. (wil niet zwanger worden hoor!!!) @Rianne, werkse! Ben benieuwd hoe de mannen zal gaan! @Skatje, ik lees nu dat jou mannetje ook geen zin had om te slapen gisteravond?! Stoute kids.... Mijn mannetje ligt nu weer te slapen. In zijn slaapzak!!! Joepie! We doen alleen het ochtendslaapje nog maar in de slaapzak en het gaat eigenlijk best goed! Het weekend maar even een 2e slaapje in de slaapzak proberen. Ga Milan straks zijn middagslaapje even op het kdv laten doen, want moet even wat dingen halen in de stad. En aangezien Milan NIET van shoppen houdt gaat ie maar lekker slapen daar. Zijn jullie kids ook zo lastig met shoppen?? Milan gaat gelijk piepen zodra we stilstaan!!
Goeie morgen! Aiden is nog steeds snotverkouden! En vanochtend vroeg had hij 38,4. Ik dacht altijd dat het pas koorts heette als het hoger dan 38,5 was, maar op internet lees is vaak dat het vanaf 38 of 38,2 koorts is.. Vaag. Maar goed, blijkbaar heeft Aiden geen nachtritme als hij ziekjes is, dus het was gewoon 0.00, 3.00 en 6.00, pfff! Het roept knuffeltijd
@Liefie, jullie mogen ook trots zijn hoor!! Maar leuk om dat ook van het CB te horen, veel plezier met de peer! @Rianne, ik heb waszakjes van Triumph en dat gaat perfect Ik las het ook over de waszakjes, maar als je beugel eruit floept dan zit er vaak al een gaatje in je BH als je hem in de machine stopt @Mum, als Dimara zo'n pittige is dan heb jij al over paar maanden bezoek nodig en niet pas als ze peuter is Maar laat ze maar lullen hoor, komt echt wel goed! @Cjpt, wat grappig om te lezen die fixatie op grote flessen. Ik weet dus totaal niet wat Anouk drinkt kan goed even veel zijn als Do En dan voor straf geen fruit, hi hi @Roos, ziet er leuk uit die stichting waar je voor werkt! @Annie, fijn dat je iets heb gekregen van de HA En in die supermarkt, moet je er naast op de grond gaan liggen he, niet weglopen En Anouk vindt shoppen geweldig, ze kan dan heerlijk rond kijken! @Noa, vandaag alles weer wat beter? @Jingi, dan heb ik toch in een grot gezeten, ik ken die Sophie de giraf niet @Verhip, idd papfles mag als je wil maar hoeft niet hoor Je kan hem straks ook 's morgens geven om de dag te starten met een goed ontbijt @Marieke, staat je boom al? anders nog veel plezier met optuigen! @MvY, mooie APK's! @Skatje, ik noem ook alles boven de 38 koorts Beterschap voor hem! Hier goede nacht gehad, Anouk was er pas om 6.30! En net de dames samen in bad gedaan, na het zien van de foto van MvY ook eens zo geprobeerd! Was echt super leuk, thnx MvY!! Nichtje is kritiek af, nu aan het wachten op verder nieuws
Goedemorgen!! Roos, heel heel heel erg jammer dat je stichting niet dichterbij is! Ik zoek precies zo'n baan... Annie, fijn dat je ka zo duidelijk er over was. Ik blijf persoonlijk meer bij Rapley hangen (en het feit dat kindjes blijkbaar qua spijsvertering pas klaar zijn voor vast voedsel met 6 maanden) en ik heb zelf ook last van verschillende lichte voedselalergieën. ff geduld dus nog Annie/mum, ik denk dat Julia meer van het type "rennen met een boodschappenkarretje" wordt Ze is wel druk, maar niet zo driftig als jullie kids! CB: hier ook wel aardige mensen, maar ze zijn wel een beetje meuterig. Ze vroeg ook meteen in welke houding Julia in bed lag.. Tsja, ze ligt gewoon op haar rug, maar waarom moeten ze meteen checken of ik het goed doe ofzo... Verder kwam ze er niet uit met die groeicurves, maar ja, daar kom ik zelf ook niet uit Mum/cjpt, hier ook slabbetjes hoor! In eerste instantie voor het spugen na het drinken, maar daarna zijn ze ook nog erg nuttig en laat ik ze ff om zitten! Jingi, nooit gehoord van sophie de giraf. Waarom is het zo speciaal? Ziet er wel leuk uit! Hanna, de buurman is vandaag niet meer zo luidruchtig bezig DesireeK, hoe moet je dan bh's wassen? Met de hand? Monique, volgens mij heb jij het slaapje van me gepikt, want hier is het vandaag weer bonje... Ze heeft nu 1 slaapje van een half uur gehad, maar nu is ze helemaal op en wil ze niet gaan slapen. Misschien zo toch de draagdoek proberen... Marieke, volgens mij is de datum nog niet bekend. Hanna, zoek je een maillot voor Svinthe? Probeer de Zeeman is. Niet echt kwaliteit, maar ik heb daar een paarse met bloemetjes gevonden!! Ze vallen wel groot, dus ze past de 50/56 nog gemakkelijk! Melisa, volgens mij las ik net ergens, je hoeft niets Er zijn er hier al een aantal over naar 4 flessen zonder fruit of pap. Succes! Annie, Julia vindt shoppen heeerlijk! Af en toe vallen haar ogen dicht, maar regelmatig ligt ze ook gewoon stil in de wagen niets te doen. Heel ontspannend! Het is dan ook een echt meisje natuurlijk Skatje, niet ff met de ha overleggen? Hier weer een rare nacht. 20 uur, half 2, 6 uur, half 9. Ze is nu wel standaard van 20 tot 8 in haar bedje, maar meestal zit daar maar 1 voeding tussen (rond 5 uur). Soms maakt ze er dus nog wat anders van Nu slaapt ze gelukkig wel weer eventjes. Ze is hartstikke moe, maar maakt zichzelf wakker met haar handjes... Ik heb bij baby en dreumes een vraag neergezet over het krabben. Julia krabt haar hele gezichtje open. Nagels knippen helpt niet, en met sokjes over haar handjes wil ze niet slapen. Iemand een idee? En iemand nog een goede tip voor bodylotion of babyolie voor een droge huid? Zwitsal en Etos werken een halve dag tegen de velletjes, maar het blijft harde, droge huid...
Simon______?V__??-05-09___???? gr___?? cm___?? wk___4500 gr___53,0 cm Lucas______?V__??-05-09___???? gr___?? cm___?? wk___5900 gr___59,0 cm Elias______FV__27-07-09___3560 gr___53 cm___15 wk___7165 gr___63,5 cm Lisa_______BV__27-07-09___3310 gr___50 cm___15 wk___7005 gr___65,0 cm Florine____BV__28-07-09___3120 gr___50 cm___14 wk___6120 gr___61,0 cm Rens_______FV__29-07-09___3020 gr___50 cm___19 wk___6650 gr___63,5 cm Milan______FV__02-08-09___3440 gr___49 cm___16 wk___7300 gr___??,0 cm Fenna______FV__03-08-09___3780 gr___51 cm___10 wk___5290 gr___59,0 cm Fay _______FV__05-08-09___4265 gr___55 cm___18 wk___7070 gr___69,5 cm Finn_______BV__05-08-09___2620 gr___48 cm___10 wk___5840 gr___58,0 cm Ties_______BV__08-08-09___3570 gr____? cm____9 wk___6100 gr___58,5 cm Ruben _____BV__10-08-09___3660 gr___50 cm___14 wk___6140 gr___64,0 cm Tess_______FV__11-08-09___3150 gr___48 cm___17 wk___6480 gr___60,5 cm Esmee______FV__12-08-09___3740 gr___52 cm____8 wk___5330 gr___58,0 cm Kane_______FV__13-08-09___3845 gr___55 cm___16 wk___6970 gr___64,0 cm Aiden______BV__14-08-09___3840 gr___52 cm___14 wk___6530 gr___66,0 cm Anouk______BV__14-08-09___4590 gr___55 cm___13 wk___6510 gr___64,4 cm Danique____?V__16-08-09___4290 gr___55 cm____4 wk___4960 gr___56,0 cm Julia______BV__17-08-09___3610 gr___52 cm___16 wk___5440 gr___62,0 cm Senna______FV__18-08-09___2740 gr___47 cm___13 wk___5150 gr___57,0 cm Suze_______BV__22-08-09___3280 gr___51 cm___15 wk___5860 gr___61,0 cm Svinthe____FV__22-08-09__ 3680 gr___48 cm___12 wk___5780 gr___58,5 cm Djamione___BV__24-08-09___3290 gr___50 cm___15 wk___6290 gr___60,0 cm Yaslin_____FV__24-08-09___3180 gr___50 cm____8 wk___5255 gr___58,0 cm Eowyn______BV__24-08-09___3010 gr___50 cm____11wk___4640 gr___58,5 cm Sara_______BV__28-08-09___4115 gr___54 cm____11wk___5530 gr___58,0 cm Dominique__FV__29-08-09___3100 gr___48 cm____12wk___4950 gr___58,5 cm Dimara_____FV__13-09-09___3775 gr____? cm____9 wk___5720 gr___57,2 cm Sjoerd_____BV__03-09-09___3215 gr___50 cm____13wk___6465 gr___62,0 cm En nu wel deze gebruiken he
Joehoe meiden, ben ik weer even. Even geen tijd gehad om regelmatig iets te posten. Heb ook even vluchtig gelezen en wat pagina's overgeslagen En dan ga ik ook nog heel ego iets posten hier. Het gaat goed met Noor. Ze zit nu op 4 flessen, dat heeft zich lekker zelf geregeld. Ze slaapt goed door, van ongeveer 6 uur tot 7 uur 's ochtends. Ze is nog steeds heel vrolijk en lief. @Melisa, Noor zit nu op 4 flessen van 180+6. We geven haar niets erbij en ook geen papfles of i.d. Ik kijk na een maandje wel of ze er aan toe is om iets van fruit te eten (liever vanaf 6 maanden zoals aangegeven). Oh en ze is nu ook 4 maaanden Nog iets heel belangrijks gemist, zoals iets over de meeting of zo? Heb geen mail gehad, dus zal wel niet denk ik. Vanaf volgende week winters weer. JeeeeeeeeeeeeeeeeeeeJ, eerste sneeuwvlokjes voor onze wondertjes
Monique, wat erg van je nichtje zeg... Gelukkig heb je wat afleding gevonden () en is ze nu niet meer kritiek... Laat je straks nog even weten hoe het gaat als je meer hoort?
Gentle, heb je al tips gekregen voor het openkrabben? Ik heb geen idee, je zult ze vast wel goed vijlen he... Moeilijk. En qua droog huidje, is er geen lotion van Balneum? Ik vind dat altijd erg fijn in bad... Monique, ja handig he om ze zo in bad te doen.. Ik doe het ook elke keer zo, kan Youri Esmee ook fijn wassen en Esmee vind het geweldig als Youri dat doet hihi. Desiree, hihi op de hand wassen pff. Maar je man zal vast gelijk hebben Daan, gefeli met Noor haar 4 maanden!
Beugel, heb net met mijn hoofd in de wasmachine gehangen, maar geen beugel te bekennen. Ik hoor ook niks raars als ik de trommel ronddraai dus dan zal hij daar wel niet zijn toch?? Sneeuw, hmmm, ben ik niet zo'n fan van.... Autorijden is er gevaarlijk door (ben een keer van de dijk af gereden ) en van lopen op sneeuw krijg ik kippenvel Raar he. Maar sneeuwpop maken vind ik wel erg leuk! Daan, leuk Noor 4 maanden!
Hihi Hanna, waar zou hij dan zijn... Sneeuw, nee ik hou er ook totaal niet van. Ben bang om dan te rijden! Voor mij liever geen sneeuw!
@Melisa, hier precies hetzelfde alleen dan 4x 210+7. Nog geen fruit op pap. En het heeft zichzelf geregeld, dus je moet het gewoon uitproberen bij Chelsey en dan zie je wel of het werkt. Komt er echt sneeuw aan?! Op zich wel leuk maar ik ben de grootste koukleum die er bestaat dus dat wordt bibberen (waarom ik dan ooit naar Lapland op vakantie ben gegaan voor een hondenslee-tocht bij -28 graden, is een raadsel ) Ik ben ook wel benieuwd naar de datum van de meeting!?!?! Cjpt weet je al iets? Januari is al in aantocht .
Liefie, cooool! Een hondenslee-tocht met -28 hihi Lijkt me heel stoer om zoiets te doen! En de datum ben ik ook wel benieuwd naar want dan kan ik ook andere dingen plannen Jeej, geloof het of niet, maar Youri heeft net 3uur geslapen!! Esmee slaapt heel onrustig.. Zal wel van de prikken zijn? Straks maar even tempen...
@MvY ja dat was wel een hele ervaring! Maar ik heb het nog nooit zo koud gehad...ondanks de 13 $) laagjes ofzo die ik aan had... Wanneer leer ik nou eens dat ik Rens dingen moet laten bepalen ipv dat ik het zelf doe?!?!? Ik weet wel dat het zo is, en toch probeer ik hem steeds 'mijn ding' te laten doen en dat werkt dan niet en dan ben ik toch weer teleurgesteld dat hij niet doet wat ik wil. Dat slaat dus echt nergens op. Nou, bewustwording van een patroon is het halve werk (zeg ik altijd tegen mijn patienten) dus misschien leer ik het ooit nog 's Meneertje zit ondertussen op mijn schoot gezellig mee te typen, want slapen, neeeee da's voor babies Hier een stukje van Rens: mnbvf vghjk7 6t5//v
Liefie: fijn dat je je weer wat zekerder voelt nu en Rens lekker gegroeid ook weer fijn! Wasmachine en bh-beugels: waszakjes of niet soms raken ze er evengoed tussen hoor. Maar war is het wel dat beugels je wasmnachine en je was goed naar de knoppen kunnen helpen, heb 1 keer bijna een hele wasmachine vol stukke was gehad omdat er een beugel in stuk was gegaan, dus 2 stukke die vast zaten hadden bijna alle was stuk gescheurd, echt heel zonde! Ja wel leuk dat ik toen nieuwe kleren kopen moest maar wel erg vervelend! Gentle: heb je nou ondertussen wel gedouched dan??? of begint het daar bij jou nu te stinken?? Cjpt: de beuegels slijten dan gewoon door de stof heen, want volgens mij zijn er geen bh`s waarbij de beugel eruit kan zonder je bh te slopen. Roos: leuk weer wat van je te horen en fijn dat alles zo goed gaat! Annie: hier hebben we ook een kleine man die soms best driftig kan zijn zijn hoor, maar als ouder wen je daar denk ik redelijk automatisch aan en wie weet groeit Milan er nog een beetje overheen. Is je hoofd nu weer wat wakkerder?? Slabbetjes: je hebt ze ook van stof met een plastic laagje aan de achterkant, die zijn niet stug en houden toch de kleertjes droog. Monique: wat vervelend van je nichtje, hoe is het nu met haar?? Hanna: dat word dan voor jou volgende week binnen zitten en manlief sneeuw naar binnen laten brengen om een sneeuwpop te maken!! haha voedertijd dag dag
Sneeuw: komt er sneeuw dan? Ik vind dat wel leuk, maar inderdaad alleen als je thuis mag blijven Niet als je moet rijden! Beugels: ik heb er nooit last van eigenlijk (even afkloppen ) Vandaag heb ik Aiden voor het eerst fruit gegeven. Ik had een stuk banaan (ongeveer een kwart) helemaal fijngeprakt in een bakje. Hij had het voor 2/3 op! Hij vindt het raar, hij weet niet zo goed wat hij ermee moet. Dus of hij het lekker vond, weet ik niet! Hij deed wel elke keer netjes zijn moeltje open Ik was vanmiddag even weg en toen had mijn vriend Aiden een flesje kv gegeven.. Dus toen heb ik even gekolfd: 140 cc uit 1 borst! (Das voor mij veel, meestal krijg ik dat uit 2)
@Gentle, Die snap je even niet maar Anouk deed net een tukkie van 1 1/2 uur en nu ligt ze alweer een uur en ik snap er niets van maar nu dus wel!! Zal het daarna weer terug sturen want gun jou vandaag ook nog wat, lief he Als je haar een slaapzak aan doet met lange mouwen en de handjes erin?? @Daan, Slapen van 6 uur tot 7 uur Lucky you! @MvY, nichtje is kritiek af maar ligt op dit moment weer op de operatietafel Even niet schrikken maar er is gisteren een vrachtwagen over haar heen gereden Er is een bloedvat kapot gereten door een splinter van haar bekken en nu krijgen ze de bloedtoevoer naar haar been en voet niet in orde, daar zijn ze dus nu weer mee bezig. En plantjes, beestjes, visjes, sneeuwballen ha ha, die zijn goede afleiding ja! Ik had het bad zo nog nooit gedaan maar is echt heel handig en beide dames vonden het geweldig ja @Hanna, dan zal hij wel niet in de trommel zitten, want dan hoor je hem idd @Liefie, ooh dat lijkt me ook echt geweldig zo'n hondensleetocht Wat had je nu voor Rens bedacht dan waar hij het niet mee eens was? En hoi Rens @Skatje, als zijn mondje terug open gaat dan vindt hij het lekker hoor! Je merkt het wel als hij het niets vindt 140 uit 1 borst, dat is voor mij ook een applausje waard!!
Skatje, Aiden heeft dus lekker gesmuld! Monique, ohnee daar schrik ik echt wel van... echt erg!! Hopelijk komt het allemaal goed maar ze zal dit natuurlijk nooit vergeten.. krijg helemaal kippevel bah echt erg dat het is gebeurd
Oh jakkes! Nou ze mag nog van geluk spreken dat het alleen het been was.. Meeste ongelukken met vrachtwagens lopen fataal af Sterkte en beterschap voor haar!
Hmm heb hier 2 kindjes met verhoging... Youri 37.7 en Esmee 37.8 maar dat kan van de spuitjes zijn... Wat Youri nu weer heeft weet ik ook niet hihi