Liefie, een beetje ruim denken he, Milan kan best dat jurkje aan.. Wanneer was het ook alweer carnaval??? Kijk, handig zo'n mannetje langs die even de tv "maakt" voor jullie. Ik snap er ook nooit wat van. Gisteren hebben we een Blu-Ray speler gekocht en tevens de 4e afstandsbediening. Ik ben het nu helemaal kwijt en kan de tv niet meer harder en zachter zetten cjpt, jammer dat Do slaapt als je weer thuis bent en in de winkels zo'n lawaai maakt.... Geen shopmeisje??? Zo,nu maar even kijken of het droog is buiten. Ik moet nodig even een frisse neus!
Mumtobe: wat zul je geschrokken zijn. Ik ben een keer gestruikeld met Chelsey in mijn armen, kon nog net haar hoofdje beschermen. All: ik voel me nog niet veel beter. Vanmorgen naar de HA geweest en heb een ontsteking van mijn evenwichtsorgaan. Lijkt wel of ik de hele dag dronken ben. Moet het nu rustig aan doen. Gelukkig was Chelsey vandaag naar de oppas, kon ik even ontspannen. Ga haar zo lekker weer ophalen. En zwangerschapsdementie: hier ook nog steeds!
Ik ga even ego doen, beetje druk vandaag Vanmorgen bij CB geweest en APK goed gekeurd Ze is 67cm en de 7 kilo al over Verder complimenten over de manier waarop ik met Anouk en haar ritme ben omgegaan en dat ik nog wel steeds 90% BV geef. Over nichtje vandaag nog geen nieuws maar de operatie was gisteren geslaagd, ze hadden nog een ander bloedvat gevonden wat geraakt was, dus hoop straks te horen dat alles goed is met haar Ze had helaas gisteren wel een hoop pijn, heb zo'n medelijden met haar. Nu hopen dat Anouk geen last krijgt van de prikken Hopelijk tot vanavond nog even!
Noa, ja hoor, hij is er! Ik heb m zelfs al in elkaar gezet. Hanna, wat grappig, hebben we precies hetzelfde. Het staat inderdaad het mooiste bij donker hout. Wow wat een roze jurkje , inderdaad al een beetje klein. Rianne, gelukkig gaat het wel goed bij jullie. Het is de tripp trapp van stokke. Anouk, ik weet dat het een grapje is hoor. Ik kan de vergelijking schattige milan en terror jaap alleen me niet voorstellen haha. Liefie, het is toch de tripp trapp van stokke geworden. Lekker dat je tv weer scherp beeld heeft, lijkt me niks, maandenlang sneeuw kijken. Cjpt, oh wat balen dat Do de hele tijd ging huilen. Dat voel je je erg opgelaten lijkt me. Melisa, dat klinkt niet prettig, een ontsteking aan je evenwichtsorgaan. Beterschap! Monique, wow al over de 7 kilo, en dat met voornamelijk bv. Mooie apk!! Nou de stoel staat, wat een gekut. Maar hij is wel erg mooi. Heb nu alleen zo'n ontzettende rugpijn, mijn hemel. Dit soort klusjes mag ik ook eigenlijk niet doen van mn fysio, pff. En nu moet ik nog aardappelen schillen . Nou ik ga even plat op de bank, tot later meiden.
@ Meisjes-mama's, hebben jullie tips waar ik leuke jurkjes met lange mouwen kan vinden? Ik wil een paar leuke zachte (gebreid ofzo) jurkjes met lange mouwen hebben voor Do. Ze heeft zulke leuke maillots, nu de jurkjes nog ;o) Ik ben niet van de dure merken, zeker met die groeispurtjes van mevrouw niet. Ze is in een week tijd ineens uit een heleboel maat 56 dingen gegroeid!
@cjpt ik ben geen meisjes-mama maar ik kom net bij een vriendin vandaan en haar dochtertje had een superschattig jurkje aan (Hema) met korte mouwen en gewoon een romper met lange mouwen eronder. Of doe je dat altijd al bij Do en wil je nu gewoon iets met lange mouwen??
Nu heeft ze vaak rompers aan met lange mouwen inderdaad. En dan een jurkje met korte mouwen. Maar nu het straks steeds kouder gaat worden wil ik graag met lange mouwen. Tx voor de tip maar ik ben geen Hema fan, hou niet van die printjes en kleuren die pijn doen aan je ogen. Sorry als ik iemand beledig nu ;o)
Pfff er zit er hier 1 zo'n druktemaker te zijn dat ze zich steeds verslikt. Gek kind haha. Lijkt erop of ze soms ineens door heeft dat ZIJ dat geluid maakt, dus dan gaat het steeds harder maar in haar enthousiasme vergeet ze soms even te slikken ;o) Hé dames... ik zie de laatste dagen helemaal geen babyspam meer... kom eens op met die foto's!!!
cjpt, Misschien op internet: kleertjes.com | babykleding en kinderkleding online[t]=10&af[g]=4,5&af[mt]=3&af[sz]=2&fs[g]=0&fs[mt]=0&fs[sz]=0&fs[s_mt]=1&fs[t]=1&p=1 Babykleding - Meisjes outlet | SALE bij Kixx-Online Kinderkleding Is uitverkoop, dus wie weet zit er wat voor je bij!
hoi meiden was ik weer!!! heb er 3 uur overgedaan om een auto op te halen pfff wat een drukte op de terug weg!! @hanna hihi die jurk is ook niet echt mij smaak hoor!!! ennehhh voor me schoonzoon ook niet hoor!! @liefie ik ga der ook zeker van genieten en de kerstboom staat gewoon op dezelfde plek als eerst want de box staat op een andere plek. hihi dus je hebt eindelijk geen sneeuw meer geniet van je scherpe beeld @cjtp hihi do lijkt wel op yas die doet dat ook wel is. pfff dan snap ik het ook niet hoor normaal moet die kont altijd wiebelen hihi bij de hennes hebben ze wel is van die leuke jurkie en de hema moet je gewoon even regelmatig binnen lopen. daar ben ik wel geslaagd teminste succes ps: lees dat je geen hema fan bent maar ik heb daar een 'rustig' jurkje vandaan.als ik wat anders weet laat ikhet je weten @melisa ow ontsteking aan je evenwichtsorgaan is ook niet prettig hopelijk ben je snel beter. en je heb dus lekker een dagje voor je zelf gehad, hoop dat het e goed heb gedaan. @moniqeu zozo anouk is goed gegroeid hihi. hopelijk gaat het met je nichtje snel beter dit is geen prettige situatie. @mamajess ow wat fijn, dat hij er al was en je hebt hem zelf in elkaar gezet, zo te horen was het gelukt. nou veel plezier er mee!!!
@ Liefie: haha nee was idd nog niet van plan haar een stroopwafel te geven hihi een schoteltje is een stukkie groter! t shoarmabroodje schoot me ineens te binnen! wat goed dat jullie geen sneeuw meer op tv hebben, mocht je afkickverschijnselen krijgen, maandag krijgen we waarschijnlijk echte sneeuw! @ Cjpt: Jij ook al een meid die niet van shoppen houdt... Dimara vind het alleen leuk in de draagzak haha helaas geen tips wat betreft de jurkjes, maar lees wel even met de (hopen dat die komen) antwoorden mee want ik ben ook daar ook naar opzoek... heb wel een hoop jurkjes maar met korte of zonder mouwen! En hema is ook niet vaak mijn ding! @ Melisa: Ow dat is ook schrikken... ik ben al wel een keer omgetuimeld met Dimara in mijn armen, toen was ze 3 dagen oud! was in het ziekenhuis en ik ging door mijn hurken om iets onderuit de commode te pakken en ik verloor mijn evenwicht, gelukkig was het naar achteren! pfoe ontsteking van je evenwichtsorgaan klinkt niet lekker zeg! beterschap! @ Monique: Fijn dat je meissie weer goedgekeurd is! en wat een goed nieuws dat de operatie geslaagd is, hopen dat ze snel minder pijn zal hebben!
Hi meiden, Ik ben al sinds maandag ziek. Gelukkig gaat het vandaag weer redelijk goed dus morgen weer naar het werk. Vind het zo vervelend om me na 3 weken werken al ziek te moeten melden. Hanna, ah ik vind het jurkje best schattig staan maar misschien maakt de foto het mooier! Ik ben iedere keer weer verbaasd over het haar van Svinthe, mooi hoor! Wat ik me afvraag: hebben jullie baby's ook zo'n kaal plekje op het achterhoofd van het draaien? Mum, oh wat schrikken! Gelukkig had je Dimara niet vast! Monique, netjes hoor! Milan zit ook al over de 7 kilo . Laatst waren wij op een verjaardag en daar was een jochie van 9 maanden die maar 7,5 woog. Milan was toen net 3 maanden en deed niks onder voor hem . Jessi, goede keuze die stoel. Lijkt mij ook een hele fijne! Cjpt, Do nog geen shopper? Komt wel als ze een jaar of 12 is . Fruithapje, toevallig heb ik Milan vandaag laten proeven. Banaan, die in zo'n pakket zat. Hij zit me ook constant aan te kijken als ik iets aan het eten ben en doet dan ook de hele tijd zijn mondje open. Ik had hem als een een druppeltje danoontje laten proeven en een sausje en dat vond hij heerlijk dus vandaag maar eens voor het echt. Eerst keek hij heel bedenkelijk maar dat mondje bleef maar open gaan en hij heeft 1/3 van het potje opgegeten. Toen vond ik het wel genoeg. Ik ga het nog niet iedere dag geven maar om de dag denk ik. Hoe lang zijn die potjes eigenlijk houdbaar in de koelkast? Hier ook nog wat foto's:
@ Noa: Ja ze zeggen t... ik vind het wel leuk maar dan moeten we vakantie hebben, zodat je dus niet de weg op hoeft, vind t doodeng om te rijden met gladheid!
@ Nita: Jeps hier ook een kaal koppie naja een plek idd... op de potjes van olvarit staat 24 uur, dus dan kan je het beter 2 dagen achter elkaar geven en dan weer 2 dagen niet... ik heb Dimara net ook weer een paar happies gegeven en de rest weggegooid! ik ga straks zelf happies maken en die ga ik dan invriezen in vormpjes voor ijsklontjes, 1 "ijs"blokje lijkt me precies genoeg in het begin!