Nita wat een leuke foto's van Milan met z'n fruithapje! Wat een lekker mannetje is het toch he! Svinthe heeft (nog) geen kale plek op haar achterhoofd, maar misschien komt dat nog?? Oei ziek geweest. gelukkig nu weer opgeknapt en je kan er natuurlijk niks aan doen dat je nu net ziek wordt. Morgen weer beginnen? Succes!
Haha ja en ik dacht dat voor die paar hapjes een slabbertje niet nodig was! Oke, 24 uur dus.. dan ga ik hem morgen inderdaad nog wat geven en de rest gooi ik weg.
@ hanna: hahaha Svinthe heeft gewoon te veel haar om een kale plek te kunnen krijgen denk ik! en dat zou eruit zien zeg als Svinthe een kale plek zou krijgen....
Hallo Mama's.. Hier ook een mama, die bevallen is van een dochter, 18-08-2009.. Om 12.10 gehaald met een keizersnede, grote dame! 58 cm en 5140 gram! Mag ik met jullie mee kletsen??
Morgenavond is het trouwens een jaar geleden dat ik ontdekte dat ik zwanger was. Ik weet zelf het exacte tijdstip nog (18:36) want toen ik met die test in mijn hand stond hoorde ik mijn telefoon gaan (J.). Dus daarna zag ik bij gemiste oproepen hoe laat het was geweest. Edit: en diezelfde avond heb ik me ook hier aangemeld zie ik
@ Wankelientje: tuurlijk mag je gezellig meekletsen! Idd een flinke dame zeg!! WOW! hoe lang en hoe zwaar is ze nu als ik vragen mag...
zwaai zwaai @ nita, wat een leuk kereltje heb je @ hanna, ik ga met 4 maanden rijstebloem door haar laatste fles doen zodat ze 's nachts wat langer verzadigd is, ze slaapt nu nog heel onregelmatig en voor mezelf vind ik het ook wel lekker als er een beetje ritme en voorspelbaarheid in komt. Ook omdat ik alweer (hard)werk en nog een andere kabouter heb.
Nita: ik weet het nog wel dat je je aanmeldde. En nu zijn we een jaar verder. Heerlijk mannetje heb je hoor! Chelsey heeft ook zo'n kale plek op haar achterhoofdje. Geen gezicht haha. Mijn dagje alleen was heerlijk. Merk dat ik Chelsey moeilijk kan verzorgen. Als ik buk gaat alles draaien en word ik misselijk. Hopelijk duurt het niet al te lang.
@mumtobe ik vindt het ook minder om met gladheid te rijden hoor. @nita ow balen dat je ziek was, en zo te zien vondt milan het wel lekker zo fruithapje.en hier ook een kale plek van het draaien en het andere haar valt ietsjes uit. maarja met donkerbruin haar valt dat nou eenmaal snel op hihi @wankelientje welkom hierzo en klets maar lekker mee, wat een grote dame zeg pfff die had je der niet zo uitgekregen denk, of had je een andere reden voor een kz @petbr dat rijstebloem werkt inderdaad goed en wij hadden daardoor ons ritme al weer snel te pakken,. yas kreeg het doordat ze in de war was met zomertijd @
Wankelientje, welkom hier! Phoe he, 5140 gram, inderdaad een hele grote dame Hoe heet ze? Nita, grappig dat je nog precies het tijdstip weet... Ik had mijn test op 19 december 's morgens rond een uur of 10. Ik had getemperatuurd en mijn temp. was nog steeds hoog, maar ik durfde niet te testen. Hahhahhaha! Gek dan he, dan wil je eigenlijk wel, maar durft het niet... Mumtobe, dat zou inderdaad wel een heel gek gezicht zijn. Hopelijk krijgt ze het niet.... Petrabr, ik snap het helemaal Komt Suze nog elke nacht voor een voeding? Melisa, hopelijk ben je snel weer opgeknapt!
Dat rijstebloem kun je dat ook door borstvoeding heen doen? Milan wordt de laatste tijd steeds weer 2x wakker 's nachts en ik moet om half 7 op om te gaan werken. Beetje vermoeiend op deze manier. Wankelientje, welkom! Dat was inderdaad een stevige dame zeg
Hallo allemaal! Even te druk geweest om te reageren. Gisteren lekker bezig geweest, vanmorgen waren mijn opa en oma en mijn moeder op bezoek, en vanmiddag en vanavond is Julia heel zielig Ze huilt, lijkt zich niet lekker te voelen, en ze is ook al een paar dagen een beetje snotterig en spuugt heel veel. Misschien morgen toch de ha of het cb even bellen. Ze is echt niet zichzelf. En net nu kan ik de thermometer nergens vinden... Even bijlezen intussen! MvY, voor het krabben moet ik het vijlen nog proberen. Ik deed alleen knippen... En Balneum badolie gebruik ik al, maar dan nog wordt het schraal. Ik heb inmiddels wel een duits cremetje gevonden wat ik nog had liggen, waardoor die ruwe plekken een stuk zachter zijn! Moet nog wel 2 keer per dag smeren, maar het werkt! Sneeuw: jaajajajaja!! Dat vind ik echt heerlijk Even kijken wanneer... Oh, volgende week pas... Ollekebolleke, het was half 3 toen had ik eindelijk gedoucht Mijn man was om half 4 thuis en schrok van mijn natte haren Monique, ik had de slaap vandaag weer terug, maar uiteraard wel op schoot bij mama... Het blijft een knuffelkont. Auauauauau voor je nichtje! Brrrrrrr... Sterkte d'r mee, lijkt me niet niks! Cjpt, Julia heeft eigenlijk niet eens eczeem, maar meer dat het gewoon ruw en droog is... Gelukkig gaat het nu dus met m'n wind-und-wetter creme goed! Brusje, ik heb expres de wandelwagen inzet er echt nog niet in. Ze past nog gemakkelijk in de bak (die van Mutsy is vrij ruim) en ze vindt het nog heerlijk om naar mij te kijken en lekker er in te liggen. Ik moet in het begin niet te lang treuzelen, maar als ze eenmaal lekker met haar speentje ligt te hobbelen vindt ze het heerlijk. Ik hoop dus dat ik er nog de winter mee door kan, want het is wel lekker warm!! Hanna, hihi, ik heb ook wel kleertjes (in een grotere maat dan) die mensen zelf hebben gemaakt. Lullig om te zeggen dat het lelijk is, maar of ze het vaak aan zal hebben weet ik niet... Ligt er ook heel erg aan hoe het haar staat, vind ik! Oh, ik zie het, nee mijn smaak is het ook niet eerlijk gezegd... Beetje té hoog zuurstokgehalte Mum, au, lekker begin van de dag.. (not). Gaat het nu weer een beetje? Skatje, gefeli met je jaar-lid-zijn! Ik ben geloof ik al 3 of 4 jaar hier... hihi, ooit eens gedacht dat ik per ongeluk... Toen was ik pas 18 ofzo, dus maakte nogal indruk! Melisa, beterschap! Doe maar voorzichtig als je je dronken voelt met je kleine meisje! Jessi, rustig aan he! Niet alles hoeft direct Cjpt, ik heb wel bij de hema wat gezien, maar of het met lange mouwen is... Ik doe er dan vaak een rompertje met lange mouwen of gewoon een shirtje onder... Maar ik lees ff mee wat de andere meiden weten, want het lijkt me wel leuk, een echte winterjurk! Volgende week is opa-opa jarig... Hihi, ik zie dat Liefie precies hetzelfde idee had Hema is ook niet echt mijn favoriet w.b. kleertjes. Nita, lieve foto's!! Volgens mij kan rijstebloem ook door bv hoor! Dat is ook wel mijn idee misschien. Om over een paar weken (als ze hier een beetje is gewend) 's avonds te gaan afkolven en dan haar 's avonds pap te geven. Dan heeft ze het goede van de bv, én het verzadigende van de rijstebloem! Mum, wat een goed idee van die fruithapjes!! Ze zeggen dat het goed is om een bepaalde smaak een paar dagen te geven, en dan weer wat anders. Wel handig om dan een heel stuk fruit in 4 dagen te kunnen verdelen! Wankelientje, tuurlijk! Welkom Volgens mij heb ik een enorme post Hier gaat het dus met Julia niet zo lekker. Ze was zo huilerig en zo moe. Vanavond mijn man gek gemaakt... en nu slaapt ze gelukkig eindelijk! Anders had ik haar een zetpil gegeven, want ze was duidelijk niet lekker. Ik heb trouwens gisteren voor 10 euro op marktplaats een kolf gekocht! Heel fijn ding, nooit gebruikt! Ik moet er nog wel een beetje aan wennen (ik kolf nu 30 cc na een voeding, bij mijn laatste borst). Hopelijk wordt dat nog een beetje meer, anders is het zo'n magere opbrengst... Ik ga nu ook 's avonds voor we gaan slapen even wat kolven, zodat ik 's nachts niet steeds uit elkaar knal. Mijn borsten moeten weer even wennen aan het bijna doorslapen van mevrouw Oh, en ik heb er een achterneefje bij! Mijn neef in New York en z'n vrouw hebben een zoontje. Ik weet nog niet hoe hij heet, want ze zijn Joods 8) Dus pas bij de besnijdenis (over 8 dagen) wordt de naam bekend. Ik ben benieuwd... Ze hebben daar altijd van die supernamen! Emunah Lea, Chaya, Moshe, Rivka, Eliyahu, etc. Echt heerlijk! Mijn oom en tante wonen net onder Jeruzalem en hun kinderen hebben dus alweer kinderen. En ze krijgen er daar al zo veel
liefie, als je de zit inzet ook zo goed als plat doet, kunne ze er al vrij vroeg inliggen hoor. Ik ga trouwens een kussen in de bak doen zodat ze wel wat hoger ligt en kan kijken en dan toch nog lekker warm ligt in deze koude periode. wel een die je daarvoor kan gebruiken zodat voor het ruggetje natuurlijk. cjpt, jurkjes met lange mouwen heb ik bij hm gezien wankelientje welkom hier bij ons op het forum
Ja dat kan Het is het allereerste stapje naar iets anders dan melk en hypo allergeen, dus het kan geen kwaad. Ik vind de nachtvoedingen in principe geen probleem maar het lijkt me ook voor de kleine lekker om een flink aantal uur te slapen. Er waren er toch trouwens 4 geboren op 22-8 ? Hanna, Nita, Petra en ???
Hey dames, Hier alles goed. Heb weer gewerkt! Ik mag met mijn collega 20 kindjes op de groep en we hadden er weer 24 Lekker druk dus! Milan was lief geweest met oma Toen ik thuis kwam moest Milan net naar bed dus ik kon het zelf doen. Maar ik kreeg hem dus niet ingebakerd want hij wilde echt niet! Dus toen in een slaapzakje en hij is gaan slapen! Dus meneer is weer aan stoppen toe. Hopelijk gaat het nu wel goed! @Rianne/Rens: hebben jullie jongens nog een terugval gehad van de pacco naar de slaapzak? Ik had vorige keer na een paar dagen dat hij toch weer erg onrustig werd. Nu wil ik dus weer stoppen (ben al een week 1 slaapje aan het afbouwen). Maar misschien moet ik dan gewoon doorzetten?? @Noa, hoe reed je nieuwe auto?? @Gentle, hoop dat Julia gauw weer beter is! @Jessi, en staat de stoel mooi?? @Leuke foto's?? @Meiden die denken dat Milan het jurkje mooi vindt: Hij wil hem niet hoor!!! Ook niet gratis! En ook niet met carnaval!! Ik ga even me mannetje naar bed brengen! In zijn slaapzakje hihi! Zal zo eens kijken of ik nog wat te spammen heb! En cjpt jij mag ook spammen hoor!!
Gaan er nog meer volgens de rapley methode leren eten? Ik doe die puree tot 6 maanden en dan stap ik over op de rapley. Het zou nu ook al kunnen maar dat vind ik toch een beetje eng.
wat was de rapley, met stukjes erin? want ik maak geen moes hoor, wij geven wel stukjes, wel prakken zadat het half om half is zeg maar