maar ik geen dan ook geen potjes maar gewoon met de pot mee schaften, zodat ze direct mijn eten leert ipv potjes, die ik en ikheb ze geproeft toch allemaal ongeveer hetzelfde vind smaken
@ Hanna: Ik hoop ook dat Svinthe gewoon haar wilde lokken behoudt hoor! @ Gentle: Nou ik was wel meteen wakker tja nu gaat het wel weer, heb me vanmiddag na mijn paardje me ook nog eens in mijn vinger beet, maar voorgenomen niks geks meer te doen vandaag! Ja het schijnt dat kindjes een keer of 10 iets "geproefd" moeten hebben voordat ze weten of ze het lekker vinden of niet... Gefeliciteerd met je achterneefje, en beterschap voor Julia!
Wat een mooie bruine oogjes! Zijn haartjes zijn wel lichter aan het worden of niet? Die van mijn Milan wel maar ik betwijfel of hij echt blond gaat worden. In ieder geval niet zo blond als ex, misschien mijn originele haarkleur? Dat is donkerblond (maar nu donkerbruin ) Petra, Valentijn van Farfallina is ook de 22e geboren zie ik in de lijst maar die komt hier volgens mij niet meer, of wel? Brusje, rapley is dat je hem echt stukken eten geeft. Dus een (zacht gekookt) stronkje bloemkool/broccoli/worteltjes etc. En ook stukjes zacht fruit zoals een banaan. Niks pureren.
@Nita, ja zijn haar is wel lichter aan het worden! Hij was donkerblond en nu wordt het iets blonder. Hij zal niet echt heel licht worden denk ik, want dat zijn mijn vriend en ik ook niet.
Ik snap dus niks van mijn kind! Ingebakerd wil hij niet dan wordt hij boos/driftig en probeert zich los te wurmen! Maar nu in de slaapzak blijft hij maar huilen/jengelen! Pffffff.... ik weet het niet meer....
Ogen veranderen tot 6 maanden, toch? Milan zijn ogen zijn ook nog blauw en van mij mogen ze wel blauw blijven, staat hem heel sexy met die donkere haartjes erbij . Toen hij was geboren waren zijn haren heel donkerbruin, bijna zwart en nu zijn ze nog gewoon bruin. Zijn er hier al kindjes met een andere oogkleur? Anouk, oeh lastig ik zou echt niet weten wat je kunt doen. Heb geen ervaring met inbakeren.
@Nita, kleur ogen kan heel lang veranderen dacht ik. Tot 1 jaar ofzo?? Maar vaak als kindjes bruine ogen krijgen dan hebben ze meteen al bruine streepjes erin en zijn de ogen heel donkerblauw! Als ik jou Milan zijn ogen zie dan blijven die wel blauw hoor! Die van mijn Milan die blijven zeker weten blauw want ze worden alleen maar lichter!
Ik zei iets over machtstrijd tegen cjpt... Dat is de duivel verzoeken want ik heb met Elias vandaag ook een power struggle gehad Hij denk namelijk de laatste dagen dat baby's helemaal niet hoeven te slapen overdag, ook al zijn ze moe! En daar heeft mama een stokje voor gestoken met een hevige ik-wil-niet-in-mijn-bed stijd tot gevolg en mama heeft gewonnen! Tot twee keer toe! Ik besloot dat hij wel kon slapen tussen 12 en 2 en minstens twee keer 45 min, na 45 minuten boos schreeuwen (ik heb hem steeds tussendoor wel getroost maar ook weer terug gelegd...) viel hij voor 45 minuten in slaap, daarna hetzelfde euvel voor 20 minuten en toen sliep hij alweer, ik moest hem na een half uur helaas wakker maken om naar school te gaan, had hij maar eerder moeten toegeven Dus conclusie, we krijgen een verplichte middagslaap denk ik anders is het net als voor het inbakeren, jezelf wakker houden ook al ben je moe... En daar ben ik snel moe van hihihi En babyspam, ja moet manlief even de kaart van de camara leeg maken! Ik heb het al op mijn pc gezet allemaal maar hij nog niet op de zijne en er kan niks meer bij! Morgen misschien Nita, hier ook een kale baby van achteren ja! En zijn inhammen op zijn hoofd worden ook een beetje kaal Hij houdt een kuif in het midden over hahaha Die potjes moet je open binnen 24 uur consumeren, lekker handig he als ze zeggen dat je met een beetje moet beginnen met oefenen want een beetje, daar zijn die potjes veel te groot voor... Ik denk aan zelf banaan met peer prakke ofzo en invriezen in kleine porties? Alle hapjes zitten op Milan zijn truitje hahaha Volgens mij kan je rijstebloem ook met afgekolfde bv geven, staat op het pak, borst of flesvoeding! Welkom Wankelientje! Melisa, lijkt me een rare ervaring! Annie, hier geen terugval gehad na het stoppen met de pacco, ik heb ze zelfs van de week verkocht Gewoon proberen cold turkey als je denkt dat hij niet wil en ze achter de hand houden als het niet werkt. Huilen/jengelen kan bij wennen horen, hier wel, met pacco was het echt vechten om los te komen dus ik koos voor jengelen... Succes! Wat een mooie ernstige blik ban Milan en echte reebruine oogjes hihihi Mooie Hema achtergrond
Nita, Ik ga niet de Rapley methode doen, want ik vind dat ze dan "vies" eten en daar kan ik echt niet tegen. Hier het liefst gelijk met mes en vork hihi Anouk, ja ze worden wel bruiner hoor Ik zie het! Rianne-Elias, 2-0 zo te lezen!! Goed zo! Petrabr: 22 aug - Svinthe - Hanna1974 - 39w1d - 1.14 uur - 3680 gram - 48 cm - (28 aug) 22 aug - Suze Leanne - Petrabr - 39w4d - 1.34 uur - Gewicht? - Lengte? - (25 aug) 22 aug - Milan - Nita82 - 40w - 9.43 uur - 3570 gram - Lengte? - (22 aug) 22 aug - Valentijn Florian Emile - Farfallina - 38w5d - 13.47 uur - 2350 gram - Lengte? - (31 aug) 4 dus inderdaad! Wij gaan hier eens kijken of Svinthe de laatste fles wil. Weltrusten voor iedereen!
Haha gelijk met mes en vork, als dat eens kon! Ik moet dinsdag naar het cb en ga dan eens vragen over de laatste voeding afkolven en met rijstebloem geven. 24 uur is inderdaad niet handig dan met zo'n groot potje. Nou ja.. ze waren toch gratis . Zelf maken en invriezen is wel een goed idee, alleen heb ik hier een meneertje die liever geen ingevroren spul eet. Ik kan natuurlijk ook een hele kleine portie maken en de rest van het fruit zelf opeten. Doen jullie het dan alleen maar prakken of ook iets van water of andere vloeistof er doorheen? Zodat het meer een papje wordt.
Nou het lijkt erop dat meneertje eindelijk stil wordt... Hij huilt niet echt hard, maar meer jengelen. En soms weer huilen, dan weer stil...
@Nita, ik ga denk gewoon een stukje fruit in de mixer doen en de rest zelf opeten... ben ik zelf ook nog gezond bezig
Hopelijk wordt hij snel helemaal stil Anouk! Ik spring even onder de douche, dan Milan wakker maken, voeden en slapen. Ben heel benieuwd hoe hij het vannacht doet want met dat fruithapje zou hij nu toch wat meer bodem in zijn maagje moeten hebben.
Nita, ik ga ook via de Rapley methode proberen. Juist voordat ze 6 maanden is kan ze al prima "spelen" met een partje appel ofzo. Krijgt ze niets van binnen, en zo leert ze toch de smaak al een beetje kennen. Ze stopt toch alles in haar mond Brusje, Rapley is niet met stukjes er in, maar juist gewoon ongeprakt. Partjes appel, stuk banaan, partjes mandarijn of sinaasappel. Op bv.com staat er veel over! Annie, wow mooi blauw!! En Julia doet dat de laatste tijd ook, met 2 (of 3!) vingers Alleen zij heeft wel dunne vingertjes vergeleken bij Milan! Julia heeft trouwens donkerblauwe ogen, dus ik denk dat ze mijn bruine ogen gaat krijgen! Rianne, daarom is het volgens mij veel gemakkelijker om een banaan te kopen, 1 hap te prakken en de rest zelf op te eten Scheelt een boel gedoe! Nou, manlief ligt al 2 uur te pitten! Dus ik ga ook maar Heel saai van hem, maar blijkbaar heeft hij het nodig. Hij gaat er normaal om 6 uur uit, maar nu wordt Julia de laatste nachten steeds om 5 uur wakker, en slaapt hij dus niet meer echt. Dan wordt het wel erg weinig. Truste!
Goedemorgen meiden, Vroeg op voor mij vandaag. Ik ga straks naar een tuincentrum samen met mijn zus. We gaan kerstinkopen doen Svinthe heeft net gedronken (180cc JIPPIE!!! ) en ligt nu nog even verder te snurken. Fijne dag allemaal!
Goedemorgen meiden, Ik ga zo lekker met een vriendin en Florine het dorp in, even lekker winkelen. Kom later bijlezen en reageren. Iedereen fijne dag!