Augustus 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door brusje, 13 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaJess

MamaJess Niet meer actief

Jahoor, ik ben er ook weer. Zal straks even bijlezen enzo, moet zo naar terugkomdag van de zwyoga, leuk met Florine showen :D Kom vanmiddag weer even kijken hier.

2. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    Zoo ik ben er ook!!
    Ik dacht al wat is het rustig maar jullie zijn allemaal al hier;)

Nou dat Milan door kan slapen was een grap denk ik ;)
    Vannacht was hij om 4 uur wakker! Maar geen fles gegeven dus bij mij in bed en de fles pas om 6 uur! Dus we zitten nog steeds in ons ritme :) Hij had wel last van zijn buikje dus hoop vannacht weer op doorslapen.

Wat zag ik net lieve foto's zeg!!
    Wat schattig die kleertjes van Kane! Wat een moppie!

En gewicht: ik moet nog 1 kilo, maar pas wel al me kleren weer.
    Soms flubbert er nog wel een rolletje over me strakke broeken :p

Ik ga maar even douchen en kijken of ik me hoofd nog een beetje normaal krijg (wallen wegwerken enzo hihi) :)

3. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    Als we dan toch aan het showen zijn wil ik ook;)

4. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    Hier ook al nette kleren aan gehad :p:D

5. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    hoi meiden

hier zijn jullie dus al naar toe verhuist ging net nog even op het andere topic kijken en dacht wat is het verdacht stil maar hier zijn jullie gebleven hihi

nou dan meld ik me hier ook maar officieel aan hihi

hier een lekker nacht gehad yaslin kwam om 2200 voor de 6e fles en toe kwam ze om 3 uur en toen om 8 uur dus mama en papa hebben lekker kunnen slapen hihi.

@petrbr wat een lieve foto van die 2 meiden.
    @annie ow milan ook al zo last van ze buikje yas vandaag ook al wat last. maar jullie mannejte heb dus ook weer lekker door geslapen.

en wat een lieve foto!!

6. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Hey meiden,

Even snel hoor...kom straks weer reageren.

Vanmorgen bij het CB geweest en Kane is goed gegroeid!
    Bij z'n geboorte woog hij 3845 gram en vandaag 4790 gram.
    Z'n lengte scheelde niet zoveel...55 cm bij z'n geboorte en nu 55,5 cm.
    Hij is vandaag 1 maand en 1 dag oud!

We gaan nu even langs bij papa op de zaak en daarna kom ik weer effe voorbij!

Tot laters!

7. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    ik dan ook ff

8. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Wat een stoer pakje heeft Kane aan! Echt leuk, van die 'volwassenenkleding' in miniformaat :)

Wat hebben Milan, Kane en Svinthe al veel haar! Superschattig!

Lieve foto van Roos en Suze, dat pakje heeft Aiden ook :) Al vind ik hem leuker staan bij een meisje ;)

Wat een poppetje is Yaslin, mooi hoor!

@zwangerschapskilo's: die ben ik gelukkig (alle 7 ;)) alweer kwijt, +2 extra. Dan is dat ook geen overbodige luxe aangezien ik toen ik zwanger werd 120 woog :)

FF Aidenspam:

9. LadyJenn75

LadyJenn75 Actief lid

19 dec 2008
    190
    0
    0
    Hallootjes, ik meld me ook ff

10. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    En in bad :D

11. LadyJenn75

LadyJenn75 Actief lid

19 dec 2008
    190
    0
    0
    ff proberen n foto te plaatsen

12. Liefie

Liefie Bekend lid

26 mrt 2008
    753
    1
    0
    Haalllooo!!
    Tjonge we zijn verhuisd! Dan is het nu echt he.... We zijn niet zwanger meer, we zijn mama's!

@Daan ik vind het ook wel gek om daar afscheid van te nemen hoor. Binnenkort ga ik al mijn zwangerschapskleren wassen en strijken en in een doos opbergen. En ook de papieren van de vk en het zkh zijn al opgeruimd. Dan is het echt klaar.... :$

Anna wij hebben dat ook een keer gehad, maar toen ging het de volgende dag meteen weer als vanouds! En als hij 'per ongeluk' doorslaapt en dus eigenlijk 1 fles overslaat, dan doe ik die dag alle overige flessen iets groter zodat hij het als het ware inhaalt. En altijd om uiterlijk 23 uur wakker maken voor een voeding. Dat ging hier heel goed van het weekend! Maar niet dat ie daardoor opeens door blijft slapen ofzo.... :p

Complimenten voor alle leuke beebjes! Ik vind ze allemaal zoooo schattig! En inderdaad, de meesten hebben een heleboel haar!

@Noa heb jij of je vriend iets donkers in zich, dat Yas zulk donker haar heeft??

@Conijn je stelt me echt voor raadsels.... ik heb geen flauw idde wat Zumba is en ook niet wat Lampegietjes is.... vertel!!

M'n mannetje begint te brullen.... ik ga 'm even redden!

13. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Jeetje wat een avond en nacht hebben wij achter de rug zeg! Dominique had ineens weer vreselijk last van haar krampjes en was compleet over de rooie! Ik heb vanacht niet geslapen (echt letterlijk NIET). Ik was in bed gaan liggen met haar op mijn buik, na een tijdje viel ze eindelijk in slaap maar zodra ik haar probeerde te verplaatsen om haar in haar bed te leggen ging ze weer tekeer. Dus uiteindelijk heb ik het opgegeven en heb ik haar heel de nacht (!) op mijn borst/buik laten liggen en zoveel mogelijk rondjes over haar buikje gewreven. Maar mocht ik natuurlijk niet in slaap vallen anders zou ze van me af kunnen rollen en zo naast het bed storten. Dus heb heel de nacht tennis etc op tv gekeken. Was gebroken vanochtend maar ze heeft iig even uit kunnen rusten!

Kwam er tot mijn schande ook achter dat die plotselinge heftige krampuitbraak waarschijnlijk ook mijn schuld is. Zag op het internet een lijst met eten en drinken waar je beter vanaf kunt blijven en daar stonden jus d'orange, chocola, melkproducten, frisdrank en druiven tussen... en die had ik net de laatste 2 dagen echt heeeel erg veel gegeten en gedronken... oeps. Dat doen we dus ook maar even niet meer.

Vriend is nu heerlijk even met haar naar de stad aan het wandelen dus heb ik even een paar uurtjes zonder baby. Klinkt het heel erg als ik zeg dat ik even zit te genieten van de rust?

@ Gewicht: ik was 12 kg aangekomen en na 1,5 week was ik er al 11 kwijt. Maar ik draag nog zo min mogelijk kleding en zowiezo nog geen strakke kleding ivm mijn hechtingen. Als ik naar buiten ga draag ik nette zwarte sport (aerobics) broeken met een wijd topje erop. Zie ik er nog redelijk netjes uit en toch comfortabel. En als ik binnen ben gewoon nog veel alleen in ondergoed of lange t-shirts ofzo.

14. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Wat een leuke foto's! Ik ga zo ook even proberen om er eentje op te zetten.
    We hebben net lekker even geshopt voor Julia. Ik had nog een waardebon van de Baby-Walz voor 30 euro, en daar hebben we in de uitverkoop toch maar weer 2 broekjes en 2 truitjes voor deze winter voor kunnen kopen! Yayy, lang leve goedkoop shoppen! En het is ook nog Mexx en S.Oliver spul, dus ook nog wel een beetje duurzaam en leuk. *blij*

ok even spammen :D Julia kan heel goed boos kijken!

15. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Ik vind de foto's van de augustus baby's 2009 zo enorm leuk!!!! meer meer meer

16. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Hoe doe je dat precies? Een foto in een post zetten?

17. miekiepluis

miekiepluis Bekend lid

1 sep 2008
    765
    0
    0
    Kleuterjuf
    Zeewolde
    Haai meiden!
    Gevonduh! Leuk zeg, om hier verder te kletsen, en 6 pagina's is nog wel bij te lezen...

Gewicht/Flubberbuik: Gewicht is nog 1,5 kilo boven strtgewicht, maar buik is alweer aardig in proportie, alleen nog lang niet strak.. Dat wordt weer stevig buikspieren oefenen.
    Heb al wel weer al mijn gewone kleren aan, hoewel sommige spijkerbroeken nog wel heel strak zitten...

Ginny: Wat een mooi ventje is Kane zeg!! wauw!
    En ach, dat gewicht...komt heus weer goed hoor!

Gentle: 70 kilo is ook mijn streefgewicht, maar met 1.74 meter vind ik dat netjes...toch?
    En inderdaad, ben ook redelijk breed-geheupt...hihi!

Rianne: Dat is zeker doorslapen!! Want als dat het niet is slaapt Fenna al 9 dagen NIET door...hihi!

Aguamiga: Lastig hè...heb ookons meisje met tranen in mijn ogen in haar eigen bedje gelegd vanochtend na haar eerste fles om 05.30. Overdag slaapt ze altijd al in haar eigen bedje,en nu alleen nog na de laatste avondfles tot de eerste ochtendfles bij ons op de kamer.
    Sja...hoe doe je dat...Wij hebben vanaf het begin haar boven in bed gelegd overdag, maar da's bij jou een beetje mosterd na de maaltijd. Misschien gewoon elke keer een beetje meer? Kun jij ook een beetje wennen... Dus na de eerste fles of voeding in haar eigen bedje en dan na de volgende voeding weer in de box en dat zo afbouwen? Ik noem maar iets hoor...

Jingi: Het kan wel zo zijn doordat je zelf weer meer gaat doen dat je dan ook weer meer gaat bloeden... Maar hier is mijn eerste ongi ( al 8 dagen...) nu op de terugweg.. De eerste schijnt altijd nogal lang te duren en kan vrij zeer doen...

Daan: Leuk hè die geluidjes! Dat doet Fenna ook, en we kunnen nu ook al een soort van gesprek met haar voeren. En ze lacht...daar kan geen chocola of ander humeur-opbeurend middel tegenop hoor!
    Ben benieuwd naar Noor! Kom maar op met die foto! Ah...ff verder scrollen, prachtig is ze!
    En dat vaak kijken bij haar....same here...

Conijn wat fijn joh, lekker hè zo'n nacht! Ik had direkt ook zoiets van "Help, doet het nog wel?" Hihi! Malle mama's die we zijn...
    Eh... Lampegietjesavond? Help us? Wasda?

petraBr: wat een schattige foto!!

Annie22: Dat shirt met die stropdas! Geweldig!!

Wat een stoere binken hebben we hier allemaal! Ff Fenna halen..misschien kunnen we al uithuwelijken...hihi!

CJPT: Jeetje, wat vervelend voor jou en voor Dominique! Hoop dat het helpt als jij die dingen laat staan!

Hier gaat het supergoed met ons meissie, vandaag voor het eerst met haar in de draagzak boodschappen gedaan. Heerlijk vind ik dat met haar tegen me aan. En zij vond het ook heerlijk!
    Zaterdag met haar naar Amersfoort geweest en papa en ik hebben heerlijk kunnen winkelen. Bij een vriendvan papa die bij de Bever werkt haar fles gegeven en zo waren we van 11.00 tot 16.00 weg. En Fenna heeft alleen maar geslapen en af en toe een beetje rond gekeken.
    Vrijdag ga ik voor het eerst met haar naar mijn moeder in Zwolle, dus dat is dan weer zo'n mijlpaal vind ik...

Meiden, leuk dat we nu hier weer verder kletsen!

Liefs, Pluis

18. conijn

conijn Bekend lid

24 okt 2008
    691
    0
    0
    Hey meiden,

O ik geloof dat de lampegietjesavond alleen bij ons is haha! De kinderen lopen een optochtje verkleed en met lampionnen aan het begin van de avond. Waarom het precies is weet ik eigenlijk niet zo goed hihi. Bij thuiskomst eten we kaneelbeschuitjes en warme chocola met slagroom.
    Stelt dus niet zoveel voor, maar ik krijg er zo´n warm gevoel bij van vroeger, nou ja is een beetje moeilijk uit te leggen. Ik zet de traditie maar voort en heb braaf een lampion, kaneelbeschuitjes en chocolademelk gekocht. Hopelijk blijft het droog.

Zumba is een dansen op muziek. Beetje salsa achtig. Calorieenverbrandend en zwaar haha. Het is ook vaak op TV bij de tell sell programma´s. Je schijnt er vreselijk van af te vallen, dus ik heb me maar weer braaf ingeschreven voor zondag.

Ik ga morgen beginnen met anders te eten en dit keer doe ik het ook echt, zodat ik aan die 26,6 kilo kan beginnen te snoepen. Veel he. Ik weeg nu nog 90 kilo en volgens de BMI is 66 het ideale gewicht. Maar ik ben realistisch hoor. Ik ga eerst maar eens voor tien kilo.

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik heb vanmiddag een zwangerschapstest gedaan. We hadden niet zo goed uitgekeken laat maar zeggen voordat ik met de pil was begonnen. Ik ben wel zelf ongesteld geworden, maar minimaal en ik wilde even uitsluiten dat het alweer zover was. En dit keer kwam er een gevoel van opluchting over me heen toen de test negatief was. Ik kreeg het even spaans benauwd van het idee dat ik weer zwanger zou zijn. Eigen schuld en niet erg verantwoordelijk van ons, maar gelukkig valt het mee
    Ik heb echt het schaamrood op me wangen staan, vond het zo dom!!!

Wat een lieve schatjes allemaal op de foto´s!! Mijn schatje ligt boven te huilen. Hij heeft het toch wel weer moeilijk met het inslapen. Volgende week maar eens bespreken op het CB. Dan krijgt hij gewoon al zijn eerste prikjes!! Wat gaat het allemaal snel.

Kus

19. miekiepluis

miekiepluis Bekend lid

1 sep 2008
    765
    0
    0
    Kleuterjuf
    Zeewolde
    en dan mag ik ook ff spammen...toch?? :D

20. miekiepluis

miekiepluis Bekend lid