Augustus 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door brusje, 13 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Nou even snel tussendoor want Do heeft duidelijk een betere nachtrust gehad dan ik en is erg wakker en actief. Ehm wat zag ik ook al weer voorbij komen...

@ Liefie, schattige foto van Rens!

@ Nita, ja hoe zie je dat dat BAM moederen? Ik heb geen idee hoe het voelt om een alleenstaande moeder te zijn maar als ik kijk naar nu dan zie ik mezelf niet eens een 2e kindje willen ivm de drukte, laat staan dan ook nog eens alleen. Ik ben er heel eerlijk in: ik zou het niet trekken denk ik.

@ Marieke, sexleven? Haha, wat is dat? Hier nog steeds bloedverlies sinds het zetten van de spiraal 19 november ;o( Ik zou onregelmatig verlies krijgen... nou niks ONregelmatig aan. Tis gewoon elke dag. Nouja, dat kon de eerste weken gebeuren las ik ergens. En buiten dat, als Do een nachtje weg gaat dan wil ik maar 1 ding en dat is om 8 uur 's avonds naar bed en dan minimaal klokkie rond slapen. Al zal ik uiteraard wel midden in de nacht wakker worden aangezien dat nu echt in mijn klokkie ingeprogrammeerd zit.

@ Speen/duim, Do duimde eigenlijk direct al. Na een paar dagen ivm duimen en zuigbehoefte maar een speen gegeven. Die gebruikt ze nu nog steeds. Als ze geen speen in heeft dan gaat nu gelijl die duim of meerdere vingers in het waffeltje haha.

@ All, bedankt voor de complimenten over Do met haar spencertje, ik vind die foto ook echt super-cute!

@ Gentle, ah gossie! Tja die nageltjes zijn vlijmscherp. Mijn moppie heeft ook overal krassen. Ziet er inderdaad niet echt uit als eczeem. Helaas heeft Do dat wel (iedereen in mijn familie incl ikzelf heeft chronisch eczeem dus was te verwachten). Dus ik ga ook even een afspraak maken bij de dokter. Ik hoopte dat het gewoon een droog huidje was maar inmiddels zitten haar beide benen en armen al onder en op haar gezicht zit nu ook een plekje. Baal er goed van want die klote hormoonzalf is echt tuig. Heb dat zelf ook al mijn hele leven en je huid word er zo dun van!

Oh daar is ze weer... later!

2. aguamiga

aguamiga Actief lid

9 nov 2008
    178
    0
    16
    Wijchen
    @Jingi: Laat je niet al te zeer gek maken door het CB wat de groei betreft hoor! Gewoon een keer de groeicurve invullen op borstvoeding.com, BV beebs staan zo nu en dan gewoon even stil qua groei, en dat hoeft helemaal niet erg te zijn, Sara heeft dat ook zo nu en dan.

Als ik jou was zou ik gewoon eens contact opnemen met een lactatiekundige, kun je even alles doorspreken, en zij kan ook bepalen of je baat zult hebben bij Syntocinon (Moet overigens wel door de HA voorgeschreven worden, is niet vrij verkrijgbaar)

3. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ja ik vind het ook egoïstisch. Niet zozeer tegenover de vader (wat niet weet, wat niet deert :p) maar wel tegenover het kind. Leg dat maar eens uit, als hij wil weten wie zijn papa is!!

4. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Skatje: Ja nou idd.. en de "vader" daar heb ik idd ook geen medelijden mee, had ie maar een regenjas om moeten doen hoor, en dan 1 van zichzelf zodat ie zeker weet dat ie heel is...

5. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    @ Nita, ik zit er nog eens verder over te denken en ik vroeg me ineens af; zou je het nu de volgende keer niet liever op de "gewone" manier willen? Juist omdat je nu hebt gezien hoe zwaar het kan zijn in je eentje en die mooie momenten die je niet echt hebt kunnen delen. Heb je nu dan niet juist nog meer de behoefte om de volgende keer echt bewust en uit liefde zwanger te willen worden? En samen genieten van het groeiende buikje en de echo's samen bekijken etc etc. Met iemand die er net zo naar uitkijkt als jij?

6. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    @Nita, het lijkt mij wel zwaar hoor alleen met 2 kindjes.
    Ik geef zelf de voorkeur aan de gezinssituatie papa, mama en kindjes, maarja dit gaat natuurlijk niet altijd. Ik snap ook wel dat je niet teveel leeftijdsverschil wil, maar zou er wel goed over nadenken!

@Jingi, hoop dat het snel beter gaat met de bv en dat Ruben lekker groeit. Maar als je niet meer kan dan maak je ook minder melk aan he. Het moet wel leuk blijven zeg ik altijd maar.... Kindjes worden ook groot met flesvoeding!

@Speen/duim: Milan vindt spenen vanaf het begin al vies. Helemaal toen ik bv gaf ging hij er echt van kokhalzen. Hij heeft nu soms wel zijn speen, maar kan hem niet inhouden! Dus denk dat ik niet onder die duim uit kom...;)

Gatver de gatver en ik heb het zo gehad met die rot sm!
    Ik kreeg net een kerstkaart en op de envelop stond
    Dhr B en M (achternaam)
    En daaronder klein mijn naam en achternaam. Want ja we zijn niet getrouwd. Maar zet dan gewoon Bart, Anouk en Milan neer.

7. jingi

jingi Actief lid

30 nov 2008
    483
    0
    0
    Alphen aan den Rijn
    @Annie, is ook zo. ik heb met mezelf afgesproken dat ik het nog 2 weken de kans geef anders ga ik hem savonds voor hij naar bed gaat flesvoeding geven. ik loop al weken te klooien met hem snachts.

wat een rara sm heb je toch, hihi...dat ze inderdaad dhr zetten is al maf! voor hum eigen zoon..

ik ga ff opzoek naar een bericht van iemand, Ruben heeft net zijn ook zijn hoofd open gekrapt, zo zielig. ff kijken wat zij erop smeert.

8. MamaJess

MamaJess Niet meer actief

Aguamiga, wat goed dat die neusspray zo goed voor je werkt. Ik heb ook een keer een LK hier gehad, en ik vond het ook zo'n aanrader. Eigenlijk zou iedere bv mama een keer met een LK moeten gaan zitten, ze hebben een hoop handige tips.

Brusje, 74 :$ Nou daar zitten we nog echt niet in. Florine is nu een maatje 68, en ze heeft nog 2 of 3 dingetjes in maat 62. Ik denk dat ze nog wel een kleine 2 maanden in maat 68 blijft.

Hanna, 32 shirts??? Wow dat is veel. Maar een hoop gehad dus? Ze kan dus een maand lang iedere dag wat nieuws aan zonder te wassen :p. Handig hoor.

Mum, nee ik ken de luiertas niet van de HEMA. Nog nooit gezien ook.

Anouk, wat een vrolijk mannetje is Milan toch. En schattig, die nike's.

Nita, ik vind dat ook zo raar, als mensen vragen of ik nog steeds bv geef. Ja duh, waarom zou ik met 4 maanden al kv geven? Als je een probleem hebt met de bv is kv natuurlijk super, maar als alles goed gaat ga je toch gewoon door tot min 6 maanden? Ik ga ook tot 12 a 14 maanden bv geven, tenminste dat is de planning. Misschien savonds nog wel langer. Vind het heerlijk om bv te geven, en er zijn natuurlijk nogal wat gezondheidsvoordelen.
    De nachtvoeding: hoe laat geef je de laatste voeding? Misschien een idee om Milan om half 11 ofzo nog even wakker te maken en aan te leggen? Of doe je dat al? Misschien dat hij dan tot een uurtje of 6 doorslaapt?

Monique, wat gek dat je arm nog niet genezen was van de vorige keer. Dat duurt dan ook lang.

Cjpt, he wat balen dat je zo'n kutnacht hebt gehad. Trek je het nu een beetje? Dat wordt vanavond vroeg naar bed zeker ;)

Gentle, hoe oud ben je ook al weer? 22? Ik ben 23, dus ook een van de jongeren hier :p. Volgens mij wordt het een leuke mengelmoes aan leeftijden, varieerend tussen de 22 en 35 ofzo? Ik zou me er geen zorgen om maken.
    Oh wat zielig voor Julia dat ze zich zo heeft gekrabt. Misschien toch maar haar nageltjes knippen? Ik vind het er ook niet uitzien als eczeem hoor, volgens mij gewoon een droge hoofdhuid die is gaan jeuken. Mn broertje heeft veel eczeem klachten, en dat ziet er heel anders uit.

Liefie, wat een lieve foto van Rens. Ik vind het zo leuk dat hij bruine ogen heeft, de meeste babys hier hebben blauwe ogen toch?

Marieke, wat goed van Ties dat hij in zn slaapzak slaapt ipv zn bakerzak. Haha kan me voorstellen dat uit logeren gaan goed is voor je sexleven. Hier is er nog geen sprake van een sexleven, 1 keer een poging gewaagd, maar dat deed nogal pijn. Voorlopig heb ik er geen zin in.

Jingi, je zegt: "pepijn weegt MAAR 6380 gram". Dat is toch ruim voldoende voor zn leeftijd? Ik vind het niet weinig hoor. Kijk als hij nou 5380 gram had gewogen was het wat anders geweest. En bv babys hebben altijd een dipje rond de 3 a 4 maanden, hebben ze dat niet verteld op het cb?
    Wat vervelend voor je dat je zo aan het eind van je latijn zit.

Ginny, schattige foto van het eerste hapje (op die site). En veel plezier met winkelen en koffieleuten.

Petrabr, je hebt het vast al eens verteld, maar ik weet het niet meer. Heb je er bewust voor gekozen om zo snel zwanger te worden na Roos? Want ik moet er echt niet aan denken dat ik nu alweer zwanger zou zijn haha. Lijkt me echt pittig, 2 babys (een grote en een kleine).

Nita, bam-moeder lijkt me ook erg pittig. Ik kan me natuurlijk helemaal geen voorstelling maken van hoe het is om het in je eentje te doen. Ben maar 2 keer de hele dag alleen geweest met Florine (dan bedoel ik dus t/m bedtijd), dus ik heb er echt geen idee van. Ik ken wel iemand die een soort van bammoeder is, de vader heeft wel een rol in het leven van de kinderen (2) maar ze wonen niet samen ofzo. Ik hoor haar wel vaak klagen dat ze zo moe is en dat het zo zwaar is. Maar ze is zoiezo een zeurderig typje, dus misschien geen goed voorbeeld :p.
    Je denkt niet dat jij en je ex ooit weer samen zullen zijn?

Bewust zwanger worden na een onenightstand: oh dat is erg zeg. Erg laag.

Anouk, nou ja zeg :(:(:( Wat een idiote adressering op die kerstkaart. Alsof jullie niet een gezinnetje zijn ofzo. Mal mens.

Nou ik heb mn best weer gedaan hoor. Niemand overgeslagen volgens mij :p

Ik heb net met de post 4 kookboeken ontvangen, die ik had besteld via marktplaats. Ik ben helemaal blij, was al heel lang op zoek naar die boeken (zijn onderdeel van een reeks) en een mevrouw verkocht ze voor 2 euro per stuk. En ze zijn echt helemaal nieuw! Jippie!

9. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    @ Jingi, ik gebruik voor dat soort krabbelwondjes en droge plekken die geen eczeem zijn altijd Bepanthen, werkt goed en is ook lekker vet.

@ MamaJess, nou op het moment trek het dus even niet. Moeten zo voor die griepprik en mijn vriend is laat en belde ook nog even of ik zijn oproepkaart wil zoeken... geen idee waar. Had die *PIEP* dat dan niet even zelf kunnen doen... hij weet natuurlijk pas 3 weken dat hij vandaag zijn 2e prik krijgt.

Zit me echt overal aan te irriteren. Ik ga trouwens ook de zender van de tv veranderen voor ik de afstandsbediening door het scherm gooi. Wat een irritante vent is die Pluim op pad of hoe het dat programma.

Pfff belt mijn vriend net dat hij nu in de bus stapt vanaf zijn werk en krijg ik allemaal instructies over waar ik moet zoeken voor die kaart van de prik. Wordtie boos als ik er wat van zeg dat ik dit nu zo op het laatste moment moet doen. HIJ wordt boos!!

10. Nita82

Nita82 Bekend lid

11 dec 2008
    672
    0
    0
    Anouk, jeetje wat is dat stom zeg! Wat een raar mens ;).
    Zo had ik dat ook bij een kraamcadeau, daar stons op de envelop J. en Milan van D. en ik stond er niet eens bij!
    Nou zijn wij ook niet meer samen maar toch... ik ben toch verdorie zijn moeder?

Cjpt, tuurlijk zou ik ook het liefst nu alles samen met iemand doen. Ik ga ook echt nu niet op zoek naar een donor hoor :p. Maar het zou misschien wel een optie zijn voor over 1,5 jaar of zo.

Je hebt echt vandaag je dag niet he meis! Knuffel!

Jessi, wakker maken om half 11 doe ik inderdaad maar dan slaapt hij dus alsnog maar tot 3-4 uur. En nee ik denk niet dat ex en ik nog terug samen komen, hoe graag ik dat ook zou willen.
    Fijn van je kookboeken, dat is echt een koopje!

11. MamaJess

MamaJess Niet meer actief

Cjpt, nou het zit je niet mee vandaag. Wat stom van je vriend! Inderdaad, alsof hij niet wist dat hij vandaag voor de 2e prik zou moeten. Mocht je de oproep niet vinden: als hij zn leg bewijs mee neemt en de geboorteakte van Do krijgt hij de prik ook hoor.
    Hoe is trouwens het gesprek met je baas gegaan? Of heb je het hier al verteld en heb ik eroverheen gelezen :)?

Nita, he jammer dat hij er niet intrapt om dan langer te slapen. Tja dan heb ik ook geen idee. Een speen werkt ook niet? Dat is het lastige aan bv he? Het gaat echt op verzoek. Ik zou Flo ook niet laten huilen, dat is zo zielig.
    Ok, ik denk ik vraag het even, omdat je ex het met zn vriendin had uitgemaakt. Je hoort wel eens dat het uiteindelijk toch weer goed komt als je een kindje samen hebt.

Meiden: hebben jullie al veel kertskaarten gehad?? Ik pas eentje, en gewoonlijk krijg ik er een heleboel :(. Nou ben ik bang dat iedereen de kerstkaart naar ons vorige adres stuurt (we zijn dit jaar verhuisd).

12. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Annie: ow gatver hier stond er volgens mij op Fam. ..... wij zijn dus ook niet getrouwd en alleen mijn vriend en Dimara hebben dus die achternaam! ook stond er in het kaartje: Pa, Ma en J. (mijn Zwager) :( het zijn mijn Pa en Ma niet!!

@ Mamajess: Jij ook nog een jonkie :p hihi (niet dat de andere dames zo oud zijn hoor!!) super dat je die boekjes nog hebt kunnen bemachtigen!
    Hier ook nog niet heel veel kerstkaarten, het valt me op dat het ook hele ouderwetse kaarten zijn over het algemeen, ook van vrienden van ons :( zijn echt van die kaarten die mijn oma zou kunnen sturen, en nu moet ik zeggend dat de kaart die ik van Oma heb gehad (buiten de fotokaarten) het leukst is hahaha

@ Cjpt: Adem in... Adem uit meid!

Ow trouwens misschien nog een leuke tip voor als je geen kerstcadeautje weet...
    Ik heb voor de beide oma's (en opa's) voor kerst een verjaardagskalender gemaakt met de software van de trekpleister, en bij elke maand een foto van Dimara, en ze zijn echt superleuk geworden... zit te twijfelen of ik er niet meteen 3 bestel zodat ik er zelf ook 1 heb... ze zijn nu 9.85€ per stuk dus een leuk prijsje!!

13. Nita82

Nita82 Bekend lid

11 dec 2008
    672
    0
    0
    Ik blijf nog wel hoop houden maar hij is nog te..... tja hoe zeg je dat... niet toe aan een family life? Hij wil nog veel te veel wat eigenlijk niet te combineren is met een kindje.

Ik heb ook pas 2 kerstkaarten gehad en nu je dat zegt over verhuizen ben ik bang dat dat bij mij inderdaad ook zo is. Hoewel iedereen wel weet dat ik verhuisd ben.

Mum, die heb ik inderdaad ook als kerstcadeau :D.
    Leuk zijn ze he!

14. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Hier al wel een paar kaarten gehad.

Hee, is mijn banner weg??

15. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Marieke, het ziet er idd ook niet echt uit als eczeem. Het zijn meer heel veel schilfertjes. Ik heb het idee dat ik ook te lang gewoon de huidolie van Zwitsal heb gebruikt, terwijl die eigenlijk gewoon niet goed werkte. Nageltjes zijn hier ook heel kort geknipt + gevijld, maar ook met korte nagels kan je blijkbaar veel schade aanrichten...

Ginny, als ze wakker is pikt ze die wantjes nog wel een beetje (alhoewel ze dan niet echt kan spelen...), maar om te slapen wrijft ze altijd veel in haar oogjes, sopt op haar vingertjes en kriebelt in haar haartjes (heel schattig!) en dan komt ze met wantjes dus niet in slaap ;)

Nita, bam-moeders, ik weet het niet. Ergens natuurlijk lekker onafhankelijk, maar het lijkt me al zo heftig om sowieso alleenstaand moeder te zijn... Een vriend/partner/man erbij is dan toch prettiger, voor jezelf en voor je kids!

Mum, ohja, er daagt me weer wat over die leeftijden ;) Mooi he, die oogjes op die 2e foto! Ze heeft een heel apart kleurtje op dit moment, en ze lijken ook niet meer bruin te gaan worden (wat ik had gedacht).
    W.b. zwangerschap, ik zou ook zo weer willen. Maar ik wil graag juist wél wat leeftijdsverschil tussen de kids, ook zodat ik lekker lang van Julia alleen kan genieten. Mijn man en ik zijn allebei middelste uit een gezin met 3 kids, en ook allebei met 2 jaar tussen de oudste en de tweede. Ik heb dat als heel vervelend ervaren en voelde me vaak buitengesloten (stoere grote broer en een heel schattig klein zusje, ik was een beetje de 'nietszeggende tussenfiguur'). We zijn dus allebei niet happig op zo'n zelfde plaatje!

Skatje, whahahaha, zo kan het ook ;) Zal de "papa" niet zo blij mee zijn denk ik :p

Annie, pfff jouw sm is wel erg...

Jingi, Julia's hoofd smeer ik nu in met blanke vaseline. Heerlijk spul en zit echt totaal geen parfum of rotzooi in! Alleen geloof ik niet te dik en niet te vaak smeren, aangezien het de huid afsluit.

Jessi, ik ben 22 ja. We zijn al met z'n 3en van onder de 25 ;) En trouwens, ook 5380 gr is nog normaal hoor!! Julia woog vorige week 5440 en ik kreeg er totaal geen commentaar op. Ze is gewoon een beetje druk en heeft een slanke bouw ;)

Speen/duim, hier een speen, maar mevrouw sopt ook regelmatig op 2 vingers of haar duim. Ik heb liever een speen, en ik ben er ook heel gemakkelijk in: met 6 mnd alleen nog in bed een speen, en met 1 jaar cold turkey dat ding in de vuilnisbak. Met 6 mnd neemt de zuigbehoefte al af, en zolang ik nog bv blijf geven, heeft ze daar ook veel zuigmomenten aan!
    Trekken jullie beebs ook de hele tijd de speen uit? Pffff, dat speenkoordje is een drama! Heel leuk speelgoed ;)

Sexleven, hier komt het weer een beetje op gang. 1 keer in de 2 weken ofzo. Ik ben gewoon moe en manlief ook. Ik ben trouwens nog helemaal niet ongi geweest. Nog meer bv mama's zonder cyclus nog?

Cjpt, ja met geboortekaartje/geboorte akte of iets anders waar de geboortedatum op staat + zijn eigen id dan krijg je hem ook!

Jessi, hier ook pas 1 kerstkaart, maar ik heb ze zelf ook nog niet verstuurd ;)

Nou, er ligt er hier eentje verwoed te schreeuwen en te pruttelen, en intussen op haar vuist te zuigen ;) Ze heeft een grote kikker-knuffel (heeft oma gemaakt, wel 30 cm ofzo!) en die heeft ook zo'n gestreepte zwembroek aan, maar nu trekt ze die steeds uit ;) Ligt ze in haar stoeltje met een hele blote kikker :p op z'n voeten te sabbelen!! Gek kindje.

Manlief heeft straks kerstdiner, dus ik eet opgewarmde chinees van gisteren, jummie!! Lekker tv kijken :)

16. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Hier ook nog geen ongi :)

17. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    @Annie, kan jij dat zo makkelijk regelen op je werk??
    Dat is wel lekker zeg, kan je lekker bij je mannetje blijven!
    En heeft je SM zo een kaart gestuurd, jeetje zeg;)

@Gentle, ik ben wat ouder als jij, maar voel me nog wel van jouw leeftijd:p
    En lekker joh je mannetje 2 wk thuis
    Hier heeft hubbie eigenlijk ook vakantie maar nu gaat het bedrijf verhuizen en verwacht zijn baas dat iedereen gaat komen helpen in de vakantie:x
    Och arme Julia, ik hoop dat het smeren snel gaat helpen
    En een cyclus wat is dat:)
    Ik keer ongi geweest zo'n 6wk na bevalling en daarna nooit niets meer gezien

@Cjpt, en een nacht zelf op een andere kamer gaan liggen en hem alles laten uitzoeken met Do voor een nacht???
    Succes met het geknijp van onderen:D
    En sorry maar ik moet zo lachen om je verhaal over de prik en je mannetje
    Voel dan meteen gelijk zo'n herkenning en ook opluchting dat ik niet de enige ben die in die winkel heeft geshopt

@Liefie, jij ook weer zo'n pijn in je arm dus, echt een gemene prik hoor!
    En hubbie snapt hier ook niet dat ik naar een meeting ga met meiden die ik totaal niet ken en dan zeg ik hoezo ken ik ze niet;)
    Wat een gave muts!

@Skatje, hi hi, wat zat ze te kijken op Nick jr??

@Marieke, bedoel je nu dat je er vanuit gaat dat als hij 19wk is dan ineens gaat doorslapen??
    Dan ga ik hier ook hopen:p
    En hoera voor Ties, weer een beeb uitgebakerd!

@Jingi, ga jij die beslissing voor een fles als laatste voeding helemaal laten afhangen van het wegen??
    Als jij echt 100% BV wil blijven geven dan vechten hoor meid, maar ik herken het zo dat je er doorheen zit
    Hier is het echt een redding geweest om FV erbij te doen als laatste en daardoor ook een BV redding

@Ginny, niet balen van die BV, het kon gewoon niet anders
    Maar ik hoop ook dat als er een 2e mag komen je het een keer mag ervaren

@Petra, op deze leeftijd al weer zwanger geworden van de volgende, kan me voorstellen dat je even moest wennen want moet er nu eigenlijk ook niet aandenken, pffffff

@Nita, hi hi dat prikkelen van je borsten dat ken ik idd
    Ik ben niet tegen BAM moeder zijn, waarom??
    Zeker als ik naar jou situatie kijk kan ik het heel goed begrijpen
    En als je die one night stand truc maar uit je hoofd laat, dat kan je toch niet maken he!

@Mum, ik heb in de linkerarm idd nog steeds een hele harde schijf zitten waar ze niet in wilden prikken

@MamaJess, dus nu kunnen we inhuren als kok met Kerst???
    En hier beginnen de kaarten ook nu pas goed binnen te druppelen
    Stuk of 12 nu

Hier is er 1tje begonnen aan bedverkennen:D

18. jingi

jingi Actief lid

30 nov 2008
    483
    0
    0
    Alphen aan den Rijn
    @mamajess, ja ik zei dat omdat Milan van Nita nu al ongeveer 8100 weegt. dat vind ik zo'n verschil. Vorige keer woog Ruben 6140 en nu 6380 dat is niet echt veel gewichts toename. Qua lengte is hij wel 2 1/2 cm gegroeit. Ze hebben inderdaad niet verteld van het dipje. Maar ik merk gewoon aan hem dat hij meer trek heeft dan ik hem kan geven. Nou ja ik blijf hopen dat mijn bv weer goed gaat lopen. en misschien moet ook maar eens met een ld bellen.

Ik heb tot nu toe, 3 kerstkaarten. Moet ze zelf nog gaan schrijven....schaam schaam....:)

Leuke tip van de kalender!

sex...pfffff...eigenlijk wel zin in maar als ik savonds in bed lig ben in zo vertrokken en te moe om maar een vinger uit te steken.

ik ben ook alleen en eet bami met kipkluifjes (wat een raar woord) jammie!

Ik ben ook nog niet ongesteld geweest. Ik heb een keer een week vaag bloedverlies gehad, maar daarna niks meer.

19. Nita82

Nita82 Bekend lid

11 dec 2008
    672
    0
    0
    Ik ben wel al een keer ongesteld geweest, precies 5 weken nadat het vloeien gestopt was en morgen is die ongesteldheid 4 weken geleden dus ik zit er eigenlijk weer een beetje op te wachten maar ik heb geen idee hoe mijn cyclus eruit ziet.

Leeftijd, ik ben 27 maar kan zo voor 22 doorgaan hoor :). Wordt altijd wel een jaar of 5 jonger geschat.

Ik heb rugpijn, echt onder in mijn rug. Ga maar eens een paracetamol nemen en dan koken.
    Ik eet rijst met kip en uitjes!

20. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    @ Monique, haha ja die winkel heet haha-je-bent-erin-getrapt-met-deze-man-en-er-zit-geen-garantie-op! Nouja, hij heeft uiteindelijk toch de prik gehad maar ik heb heeeeeeel kinderachtig toch zeker een uur niet tegen hem gepraat hahaha. Wat erg eigenlijk, heb altijd zo'n hekel aan dat soort negeer-praktijken. Maar ik dacht dat ik beter mijn mond kon houden dan iets zeggen dat écht heel lelijk was.

Nu zit ik aan de wijn ;o) en heb ik tegen Peet gezegd dat ik tot morgenochtend 8 uur even niks meer met Do te maken wil hebben. Dat klinkt rotter dan ik het bedoel, ik bedoel dat ze nu voor hem is en ik in bad ga en dan ga slapen. En al jankt ze de hele nacht aan 1 stuk door, pech voor papa haha.

Deel Deze Pagina