Hoi Mama's Wel gelezen (en dat was een hoop, kletskousen!) maar even geen reacties, ik heb niet meegeschreven met het lezen omdat ik de hele tijd een beeb op schoot heb en dat typt niet makkelijk! Hij kan namelijk zo goed draaien in de box (zie hyves voor filmpje!) dat hij spontaan vergeten is hoe hij terug moet terwijl hij dat eerder kon... Gevolg, huilen/gieren/brullen als ik op mijn buik lig maar stil liggen op mijn rug ho maar... Als je hem neerlegt is het eerste wat hij doet, omdraaien... Erg vermoeiend de hele dag door... Dus op schoot kunnen we niet draaien even Hier nog een spam, ik heb zijn box versierd met een lichtslang, dat vind ie wel mooi hihihi Op het filmpje zie je het licht ook nogal Nu opschieten want de kids moeten naar een kerstdiner op school en we moeten nog tutten, ja ook jongens kunnen zich optutten!
Skatje, leuke foto van Aiden op zijn troon hahaha, Svinthe vind met haar hoofd omhoog ook niet leuk. Mara net bij het cb liet ze even zien dat ze het wel kan hihi! En mooi die foto in de sneeuw! Ollekebolleke, huh? Klemmetjes??? nee die heb ik nog nooit gezien? Staks eens even kijken.. Svinthe ligt nu te slapen in de bak. Liefie, fijn dat de kerstkaarten geschreven zijn. Goed gedaan hoor Mumtobe, goed einde van de discussie cjpt, al kolvend monteurs inschrijven.... hahahah, en dan ook een YouTube filmpje he En oeps... tja, een restaurant met een baby? Ik heb het nog niet geprobeerd.... Winterefteling is trouwens wel erg leuk Fon, mooie foto zeg! Prachtige ogen heeft ze! Rianne, daar ben je weer. Ik had pas gedacht... zou er wat zijn?... al even niet geweest. Maar druk met een draaiende baby dus Mooie foto zeg! Veel plezier met tutten! Ik ben net bij het cb geweest. Het liep weer uit Alles was weer goed, ze groeit alleen niet hard. Ze weegt nu 6155 gram. Dus ze groeit wel gelukkig. Verder ziet ze er goed uit hoor, dus geen zorgen. Ik heb een afspraak gemaakt bij de fysio om even te laten kijken naar de voorkeurshouding.... Ze kunnen door Svinthe's haren niet goed zien of het si afgeplat of niet. Dus volgende week woensdag even daar naar toe. Ach, zo blijf je bezig he. Ze heeft de laatste fles gekregen om half 11 en nu slaapt ze nog steeds en had net geen trek na de prikjes. Het blijft wel een beetje een strijd jammergenoeg, die flesjes. Dat vind ik wel weer een voordeel van werken in januari, kan iemand anders er even proberen wat melk in te krijgen (of is dit een rare gedachte hihi)
@ Fon: Van wie heeft jullie meisje dat lekkere kleurtje? Wit staat haar mooi! @ Rianne: haha de box versieren met een lichtslang wat een leuk idee! Schattige foto zeg van Elias! ik ga je even zoeken op hyves voor t filmpje...
@ Hanna, jij dus ook met Svinthe naar fysio voor voorkeurshouding. Tja dat is wat met dat haar he? Haha... Maar wel goed dat je gaat, hier gaat Do ook met sprongen vooruit! @ Fon... oh wat een lekker bekkie!! @ Rianne, daar is ze weer! Leuke foto! En succes met het optutten van je boys. Begrijp dat volkomen, heb een broertje van 7 jaar jonger en die moest vroeger ook iedere ochtend echt elk haartje op de goede plek hebben voor hij naar school ging ;o) @ Fruithapje / groentehapje, ik wilde het zo lang mogelijk uitstellen maar Dominique gaat de laatste dagen steeds meer kijken als ik iets in mijn mond stop. Soms steekt ze dan zelfs haar tongetje naar buiten alsof ze wil zeggen: Hé ma, doe mij een likkie! Haha, dondersteentje!
Dat vind ik wel interessant want als evolutie dan een argument is om bv te geven, zou je datzelfde argument dan ook gebruiken bij iemand die geen kindjes wil? Ik hoop dat je begrijpt dat ik het niet rot bedoel ofzo hoor, maar vind het wel interessant hoe je daar dan over denkt.
Mumtobe, geaccepteerd! Hij is alleen nog aan het uploaden zie ik... ff geduld Ben blij dat jullie mijn afwezigheid opgemerkt hebben hihihi is toch prettig, was voor mij niet helemaal leuk want ik was gister ook erg ziek van die 2e prik maar toch naar mijn werk gegaan... Ik heb in ieder geval 16 werkuren afgeteld naar 8 die ik nog volgende week moet 8)
@ Mum, God nee, gelukkig niet zeg! Haha 16 uur creperen was genoeg hoor! Ze is de 29e geboren. 28e begon de inleiding. @ Griepprik, ik heb er deze keer echt veel minder last van dan de vorige keer. Toen kon ik dezelfde dag al mijn arm niet meer optillen en nu is de plek zelf wel beurs en warm maar verder heb ik niks!
@Nita, dat is idd wel beetje makkelijk gedacht van je ex, mijn moeder past wel op mijn zoon en ik ga lekker leuke dingen doen @Annie, Milan ziekjes, ga snel doorlezen hoe het vandaag met hem gaat @Gentle, als ik jouw bericht vanmorgen had gelezen had ik gezegd, sneeuw?????? Nu kan ik zeggen, yep hier ook sneeuw En voeden in het openbaar, ik moet dus soms ook gewoon opletten want ik gooi mijn cup ... ook gewoon zo op tafel en dan breng je mensen soms in verlegenheid Ik kan trouwens niet voeden zonder kussen, dus als jullie mij met een kussen zien sjouwen weten jullie hoe laat het is En het is idd schijnbaar normaal bij BV beebs dat als je een dip heb, ze 's nachts weer komen om het op te krikken Help me even, waarom kolf jij ook weer?? En hoop dat die moedervlek niets is @Verhip, jaaaaaaaaaaaa meisje, jij krijgt je bruiloft in de sneeuw Bijzonder hoor!! Succes met je zenuwen en een geweldige dag morgen! @Marina, joh als je meisje het verder goed doet dan niet druk maken over gewicht Anouk begon al bij 4560 he dus zou niet goed zijn als ze nu die 5 kg nog niet had bereikt @Hanna, leuk die foto Hoe vond Svinthe de sneeuw? Anouk snapt er de ballen van, die ziet het volgens mij niet eens @Cjpt, jaaaaaaaaaa geweldig joh!!! @Mum, het bv virus heeft me te pakken ja Maar heb totaal niets tegen fles hoor, Mirthe is daarop opgegroeid Ik ken het dus alle 2, ook wel bijzonder! @MamaJess, noteer ons maar voor 2e kerstdag dan! Die hebben we vrij en ik ben absoluut geen kok Dat schuiven in bed doet Anouk ook pas sinds een paar dagen En bijdeze deal, wij gaan in ieder geval al samen voeden! En hoezo 2e kerstdag met z'n 3tjes thuis En ik zie totaal niet op tegen de dagen, wij zijn heel makkelijk in Anouk over wegleggen, meenemen, wakker maken en weer meenemen Is vaak een kwestie van gewoon doen en niet druk over maken! Ga straks verder, Mirthe is wakker dus even de sneeuw in met haar
@ Rianne: haha ik kon 'm al niet vinden balen zeg dat je zo ziek bent geweest van de prik.. rotprikken zijn het! @ Cjpt: hmmm hoe heb ik dan zitten rekenen, Dimara is namelijk precies 2 weken jonger als Do en Dimara is precies met 42 weken geboren... Fijn dat jij minder last hebt van die prik... hier nog steeds een heel ei op mijn arm @ Monique: Heb jij Mirthe helemaal geen bv gegeven? had jij geen last van een "schuldgevoel" Dat Anouk wel mamamelk krijgt en Mirthe het niet gehad heeft?
@ Cjpt: haha ik denk t.. ach t is ook eigenlijk niet belangrijk pfff ik heb hier (ja nu al) een stronteigenwijs kind... heeft vandaag denk ik al wel 10x haar vinger in haar keel gestoken, en maar blijven kokhalzen... maar wel weer opnieuw die vinger erin...
Hahahaha heel herkenbaar! Al is Do iets minder subtiel en doet het bij voorkeur met zoveel mogelijk vingers tegelijk. Tis maar goed dat ze zo mooi zijn want erg slim zijn ze nog niet ;o)
@ Cjpt: Haha idd slim zijn ze niet... hier ook haar hele vuistje in haar mond maar slechts 1 vinger bereikt haar keel! dat ze dat lekker vinden hé?
Ohhhhhhhhhhhhh dames ga jullie maar verheugen Dit is zoooooooooo leuk Vorig jaar moest Mirthe niets van de sneeuw hebben, alleen maar huilen En nu is ze er niet uit te krijgen Straks was Anouk al heel vlug wakker dus moesten we naar binnen. Hubbie gebeld en die was onderweg, ze heeft de hele tijd staan trappelen van ongeduld tot hij thuis was want dan mocht ze weer in de sneeuw Nu ben ik eten aan het maken en dan kan ik in de tuin kijken Ze heeft zo'n plezier, echt super! En volgens jaar staan er zo 2
hoi meiden nou hier is het einde van de middag begonnen met sneeuwen en het blijft liggen gezellie hoor, de hond vindt het prachtig en we hebben nog een nieuwtje. me nichtje is zwanger heel erg leuk voor hoor, maar ze werd zo dik ineens dus ik zei zijn het er geen 2 nee is der 1 hebben ze gezien, nou je raadt het al vandaag nog een echo met 9 weken en jahoor het zijn er 2 dus had het goed @moniqeu ja gelukkig heb anouk slaapzak aan anders krijgt ze het behoorlijk koud. @mamajess ja ben ook blij dat ze niks heb want dat afleren is niet niks., maar wie weet komt die behoefte nog. @hanna leuke foto hoor zo in de sneeuw. @cjtp ow leuk sleen. do is nog wat te klein maar in de wagen mee is ook gezellie, fijn om te horen dat je lekker geslapen heb. @mvy ow je hebt dus een reachtie gehad op je solli brief hopelijk wordt je uitgenodigd op gesprek en krijg je de baan, voel je je mischien ook weer een stukkie beterder. en esmee heeft dfus ook weinig behoefte aan iets. das wel fijn en met 9 maanden ervan af is helemaal super. OW ME PIZZA IS DER REAGEER ZO WEER VERDER!!
@ Monique: ow heerlijk zo'n overenthousiast meisje @ Noa: Gefeliciteerd met de zwangerschap van je nichtje, wat leuk ze toch een 2ling!!
Sneeuw, hier niet veel hoor maar in het weekend zou er meer vallen. Hoop het want dan hoef ik toch niet weg en kan ik foto's maken van Milan in de sneeuw! Verhip, jaaaa sneeuw op je trouwdag! Gaaf zeg!! Leuk allemaal die foto's in de sneeuw en Aiden in een gaaf stoeltje . Weet niet meer wie het schreef over 10-12 uur niet kolven, hoe hou je dat vol . Ik sta na 4 uur al op knappen . Gelukkig doe ik kantoorwerk dus ik kan gaan kolven wanneer ik wil. MvYenE, hopelijk wordt je sollicitatie wat! Wat voor baan is het? Noa, gefeliciteerd met je nichtje! Mum, dat kokhalzen doet Milan ook en toch blijven proberen of niet zijn hele vuistje naar binnen kan. Laatst had hij zijn handjes bovenop elkaar gelegd en 8 vingers in zijn mond . Monique, wat lief dat ze de sneeuw nu zo leuk vindt! Gentle, ja ik heb Edward zien rijden. Nieuw wereldrecord: 92,3%!! Ik ben moe! Het was superdruk op mijn werk en ik ben er vannacht weer 3x uitgemogen. Om 1 uur had Milan alweer honger en om kwart voor 4 moest hij spugen en daarna wilde hij weer eten. Toen begon hij om half 6 weer te piepen maar ik had het even gehad. Hij kon niet alweer honger hebben dus ik heb hem laten piepen. Hij ging echter steeds harder dus toen heb ik toch even gekeken en lag hij zonder deken . Stomme mama die ik ben! Kijk ik 1 keertje niet en dan is er dus gelijk wel degelijk een reden dat hij lag te piepen. Dat gebeurt me geen tweede keer, voortaan meteen kijken.