Augustus 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door brusje, 13 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Sweepy: Wat leuk dat jij ook zo'n goede camera meeneemt naar de meeting!
    Jullie zijn lekker op vakantie geweest? hoe was het? ging het goed met de mannen?

@ Rianne: Hihi je hebt Elias goed ingepakt :D Dimara heeft hier ook heel lang zonder jasje in de MC gelegen, als ik haar een jasje aantrok dan zweette ze zich een ongeluk in de voetenzak!

@ Cjpt: Fijn dat je veilig op je werk bent gekomen, het was volgens mijn vriend echt chaos op de weg... auto's in de sloot enzo!

2. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Goeiemorgen meiden!

Allemaal een leuk weekend gehad?
    Heb wel meegelezen, dus even kijken wat ik nog onthouden heb.

Besloten forum Ik ben ook voor! Merk toch wel dat ik hier niet alles (uitgebreid) vertel, omdat dit een openbaar forum is. Ik heb met een aantal meiden die ik hier op ZP heb leren kennen, ook een besloten forum, en dat is toch wel prettig.
    Heb even een gratis forum aangemaakt....daar zouden we dus zonder pottenkijkers kunnen kletsen!
    augustusmamas2009 :: Index

Rianne Zo Elias hee

3. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    @ Mum, hier kon je precies zien waar de strooiwagens en op sommige punten sneeuwschuivers hadden gereden. Echt van die bergjes opgehoopte sneeuw langs de wegen. Ik moet 15 km binnendoor rijden, dus niet over de rijksweg. En dat merk je wel, van die 80 km landwegen die dan net niet goed genoeg vrij zijn gemaakt. Nouja, zonder Do in de auto heb ik er niet zo'n moeite mee.

4. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    @ Besloten forum, zoals gezegd maakt het mij niet uit, dus meiden, gaan we hier blijven of gaan we over naar het besloten forum dat Ginny nu heeft geopend? Wel handig dat we allemaal op 1 plek zitten straks :p

5. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Cjpt: ja idd als je de kleine meid niet bijhebt dat scheelt al een hele hoop... ik ben ook een stuk voorzichtiger met Dimara in de auto, eigenlijk moeten we toch als we alleen in de auto zitten net zo voorzichtig zijn, we hebben nu wel een kindje waar we voor moeten zorgen!

@ Besloten forum: ik ben 100% voor, zoals ik al gezegd had!

Ik heb me vast geregistreerd, heb wel een andere nick als hier, maar jullie zullen me wel herkennen ;)

6. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Ik klikte per ongeluk op verzenden, dus we gaan hier gewoon weer verder!

Rianne Zo Elias heeft dus lekker geslapen! Kane wordt ook nooit wakker van ons, als wij naar bed gaan. We gaan hem altijd nog even een kusje geven en onze slaapkamerdeuren staan een stukje open, zodat we hem kunnen horen 's nachts en wij kijken altijd nog even tv op bed. Maar hij hoort niks gelukkig!

CJPT Gelukkig ben je veilig op je werk aangekomen! Ik hou er echt niet van om met dit weer te rijden. En wat een leuke foto's van Do op je hyves...lekker meisje is het toch!

Meeting Ik weet niet of iedereen zo'n mutsje heeft van Simply Colors met de naam van je beeb erop, maar misschien kunnen we die meenemen en opzetten bij de beebs als we een groepsfoto van ze maken!

Fruit- en groentehapjes De CB-verpleegkundige zei dat je beter eerst met groente kan beginnen ivm de fruitzuren in de fruitpotjes. Kane krijgt het allebei, maar niet elke dag. Gisteren en eergisteren heeft hij fruit gehad (en zaterdag gewoon echt een half potje op :$) en vanavond en morgen krijgt hij groente. En hij heeft vorige week gesabbeld op een stukje Liga...vond hij ook erg lekker!

Verder weet ik het ff niet meer...

Wij hebben het weekend doorgebracht op de huisartsenpost!
    Zaterdag ontdekten we dat Kane's piemeltje wat dik was, dus we besloten het in de gaten te houden. 's Avonds waren we op visite bij vrienden in Rotterdam en had hij na het eten gepoept. Dus ik luier verschonen en ineens zag ik nog viezigheid bij z'n plasgaatje. Ik dacht dat het misschien nog een beetje poep was, maar het bleek dus pus te zijn. Naar de HAP gebeld en we konden langskomen en het bleek een ontsteking te zijn bij de voorhuid/eikel die open gegaan was. 3x per dag een biotexbadje en masseren zou moeten helpen, dus dat deden we. Maar gisteravond had hij ineens een soort van wondje aan de buitenkant van z'n piemel. Dus weer de HAP gebeld en daar gingen we weer. Er kwam gisteren al bijna geen pus meer uit, dus dat was zo goed als over. Maar de buitenkant daar moeten we bepanthen dik opsmeren en dat ziet er nu ook al een stuk beter uit. Ach zo zielig, m'n arme ventje....ik kon wel janken. Gelukkig heeft hij er zelf geen last van, want hij is nog net zo vrolijk als altijd en ook geen koorts ofzo. Ik kijk vandaag even hoe het gaat en anders morgen weer naar de huisarts.

Gelukkig gaat verder alles goed hier!

7. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Meeting: Ik ben ook in het bezit van een mutsje met naam van Simply colors!
    Leuk idee!!

@ Ginny: Aaahhh wat sneu zeg voor Kane... hoop dat het snel weer beter is hoor!

Grrrr heb me geprobeerd te registreren maar die code die je in moet toetsen lees ik op de 1 of andere manier verkeerd / typ ik verkeerd in, en nu issie voorlopig geblokkeerd, kan me dus nog niet aanmelden!

8. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    @ Ginny, ah gossie, wat zielig voor kleine Kane! Gelukkig heeft hij er zelf niet echt last van, dat scheelt al een hoop!

@ Mutsje, ik heb 'm ook maar of ze hem dan nog past?? Zal tegen die tijd even kijken.

Zo ik zit net in mijn agenda te kijken en morgen word echt een ren- en vlieg dag. Blegh... leuk ook voor mijn 35 weken zwangere vriendin die op visite komt...
    Nouja, om half 10 babyzwemmen (daar wil mijn vriendin bij kijken). Dan om half 12 cb (wil mijn vriendin ook kijken) en nu heb ik ook om 1 uur nog een afspraak bij de dokter gemaakt voor Do ivm eczeem.
    En dan had ik zelf nog om 3 uur een afspraak bij de fysio maar die heb ik net maar afgebeld want ik zou niet weten wanneer Do dan nog had moeten slapen ;o)

9. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    Ik ben voor het forum van Ginny! Gaat iedereen wel mee dan???

10. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    Oke heb me aangemeld, snap het alleen nog niet echt allemaal haha!

Maar het is nu de bedoeling dat alleen de mensen die meekletsen zich aanmelden toch?? Dus niet de mensen die alleen maar lezen en nooooit een bericht plaatsen???

11. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Annie Het is sowieso alleen voor de augustus 2009 mama's en dan dan inderdaad voor de meiden die hier tot het "vaste" clubje behoren. Ik denk dat iedereen zelf wel weet of je daar wel of niet toe behoort. Zal waarschijnlijk wel een beetje hetzelfde groepje zijn die ook naar de meeting komt.

Nieuw forum Voor degene die zich daar aanmelden...kan je na registratie ook gelijk inloggen, of krijg je eerst nog een bevestigingsemail? Ben even bezig met alle instellingen enzo, dus kan zijn dat het nog niet helemaal goed staat ingesteld. Ik wil namelijk een "goedkeuring" geven, zodat dus niet iedereen zomaar kan aanmelden en meelezen, want dan kunnen we net zo goed hier blijven haha!

12. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    hoi allemaal,
    wat wil ik toch graag met jullie mee kletsen, maar ikheb het zoooo druk nu, en ik ben nog eens ziek en nu met de naderde kerst ben ik ook niet meer zo alleen, wel even wennen hoor, en een man die mij meer nodig heeft, ik ben er nu niet zo blij meer mee. Hij houdt mij wakker, ben dan ook blij dat ie nu weer even weg is hoor!
    Hier ook een hele lading sneeuw. De bussen reden hier gisteren ook niet, wat wel een zielig gezicht was omdat er op een gegeven moment iemand een half uur stond te wachten voor niks, hihihi.
    Vanavond gaan wij lichtje lopen in de stad, we willen het record verbreken, dus ikben benieuwd wat de opkomst is.

verder niet zo veel nieuws.
    Ik wil graag op iedereen reageren, maar dan moet ik zoveellezen dat gaat nu even niet.

prettige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar alvast

13. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    ps, ik denk dat ik wel een van de weinige ben, die mijn dochter gewoon laat eten wat ik ook eet. Gister dus boerenkool. En ze is net zo dol op de yoghurt als ik mmmm lekker kwarkyoghurt met stukjes citroen en koek

14. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Ginny, ik had al een vraag gesteld op het nieuwe forum daarover. Ik kon gelijk inloggen en alles lezen dus moet je dat nog even goed instellen.

Ik ga trouwens ook mee!

15. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Hoi meiden,

Hier dus een lezer en niet zo'n poster! Jammer dat sommige mensen daar moeite mee hebben. Want ik werk weer volledig en heb dus gen tijd om steeds te posten, naast het draaien van een huishouden en een kindje verzorgen. Ik vind het fijn om dingen te herkennen in jullie verhalen en soms te reageren of een vraag te stellen. Vind het dan ook jammer te lezen dat er ivm "mijn groep mensen" een ander forum wordt gemaakt. Sorry, moest ik even kwijt.

16. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Ginny: ik heb moeten wachten op de bevestigingsmail, daarmee moest ik t activeren en toen pas kon ik erop!

@ Brusje: Voor jou ook hele fijne dagen!

@ Melisa: Ik denk niet dat je het zo moet bekijken, er zijn namelijk ook voor een aantal van ons vervelende meelezers, dat is de hoofdmoot denk ik!

17. MamaJess

MamaJess Niet meer actief

Nou zit ik in twijfel. Moet ik hier gaan reageren of op het nieuwe forum? Ik heb mn profiel aangemaakt op de nieuwe site, ik ga gewoon maar over daar naartoe. Zie jullie daar.

Annie, ben het helemaal met je eens hoor. Alleen de vaste club ja.

Ginny, ik kon ook meteen inloggen.

Zie jullie daar!

18. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    een prive forum klinkt wel leuk, maar toch blijf ik liever hier omdat ik ook andere onderwerpen lees en er op reageer

19. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Ik vind persoonlijk dat ook de vaste meelezers hier gewoon mee moeten kunnen naar het nieuwe forum. Het gaat daar toch niet om? Ik dacht dat het erom ging dat nu ook niet-geregistreerde lezers (dus familie en bekenden waar je niet op zit te wachten) kunnen meelezen en sommigen dat niet willen.

Ik zou persoonlijk denken dat meiden als Melisa (die we wel kennen van hier maar die gewoon niet veel schrijft) wel lekker moet kunnen blijven meelezen. Anders word het zo'n elite-clubje ofzo.

Ginny, kan er niet iets ingesteld worden zodat jij toestemming moet geven? Dan kunnen de meelezers van ZP die we kennen iig gewoon mee naar het besloten forum.

Nouja, ik volg ze beiden wel aangezien ik hier ook wel eens andere dingen lees.

20. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Cjpt, dat vind ik dus ook... maar dan idd alleen de 'bekende' meelezers!

Deel Deze Pagina