@ Daan: wow, een haf uurtje slaap per dag..niet te geloven. Huilt Noor verder dan niet gedurende de dag? Teun is ziek geweest dus misschien komt het daardoor, maar momenteel slaapt hij bijna de hele dag! Meestal gaat hij 1 a 2 uur na het eten weer naar bed. En soms is hij met moeite een uurtje wakker en dan begint hij al weer in zijn ogen te wrijven... Hij slaapt dan als een os. Op zich wel lekker, maar vind het wel veel!
Nou Anna, ze huilt als ik haar op bed leg. Ze is ook wel heel moe, maar krijg haar maar niet aan het slapen. Als ze bij ons is, is het goed. Geloof dat mama er meer aan toe is dan de kleine meid haha.
daan, die van mij gaat ook huilen als ik haar in bed leg. ik ga daarom ook eerst even door de kamer wandelen, ingwikkels in slaapdekentje, en dan valt ze in slaap omdat ze dan rustig is. en als ze slaapt leg ik haar in bed, daar slaapt ze dan max een uurtje. meestal wat minder. en tja nog steeds de draagdoek he. want anders zit ik de hele dag met haar en huishouden etc moet ook gedaan worden.
Sara slaapt ook nauwelijks overdag, dan mis je immers alle spannende dingen die gebeuren Ik zeg daar nooit zoveel over op het CB, dan krijg je toch het advies om het maar te blijven proberen, en ik zie het nut niet zo... Ze slaapt 's nachts hardstikke goed, en als ze overdag een keertje moe is valt ze wel in slaap...
@aguamiga, ik denk ook dat het beter is om zoveel mogelijk je mond te houden ja. Maar ach, ik hoor het alleen maar aan en voor de rest doe ik gewoon lekker wat mij goed lijkt. Naja, uitgaande van wat Noor aangeeft dan he.
Hey Daan, wat een lekker dame is Noor zeg!!! Olaf huilde ook heel veel als ik hem in bed legde. Ik heb nu gewoon 1 ritueel die ik aanhoud en dat helpt echt! Binnen een paar dagen was hij er aan gewend en nu leg ik hem wakker in bed en 9 van de 10 x valt hij binnen 10 min in slaap. Als hij echt overstuur gaat zoals jij schreef met bijna stikken dan pak ik hem ook en doe ik het ritueel nogmaals. Hij sliep ook erg slecht overdag en nu ineens 2 x een uur en 1x 2/3 uur! Dus erg lekker . Mijn ritueel is in de woonkamer als weltrusten zeggen tegen de spullen (ja echt!!!haha) boven nog even vertellen hoe lief hij is, wat zingen en dan in bed leggen. Je kan het gewoon eens proberen een dag of 2. En vergeet niet dat jij de langste adem hebt Wat een flessen verhip! Wel lekker centjes erbij.
@Catje, thanx voor de tips. Wij zitten hier zelf wel redelijk in een ritme. Overgehouden van het inbakeren zo lang. Maar dit kan ik ook eens proberen. Wat hier 's avonds wel helpt is het naast het ledikant gaan zitten en armpjes proberen rustig te houden. Dat is haar grootste euvel 's avonds. Ze blijft zo onrustig. Is ze altijd al geweest.
Even een snelle post. Wat een prachtige foto'd zijn er voorbij gekomen. Voor wie het vroeg: De swimtrainer heb ik besteld bij Fred swimtrainer rood Liesjes Houten Speelgoed Ze mogen in de swimtrainer vanaf 3 maanden tot 4 jaar. En omdat ze er niet in zitten kunnen ze er dus ook snel in en hoef je niet bang te zijn dat ze omvallen of niet goed kunnen zitten. Het leek me handig en in de praktijk zijn ze echt geweldig. Ze zijn dus wel wat duurder maar je doet er vrij lang mee en ik ben er echt heel erg blij mee en mijn mannen ook.
Daan wat een leuke foto's zeg! Knap hoor dat Noor op 4 flessen zit en dan zo lang slaapt 's nachts. Svinthe slaapt ook wel lang, maar niet zo lang Svinthe heeft trouwens nog 5 flessen 180+5, maar drinkt ze niet allemaal helemaal leeg. Het gaat al wel een stuk beter!
@ Daan, hahahah wat een lekkere pop is Noor! We moeten Dominique en Noor echt even naast elkaar leggen op de meeting want volgens mij krijg je daar de slappe lach van. Zijn echt 2 uitersten geloof ik. Ben net bij cb geweest en mevrouw is wel met een inhaalslag bezig; was 950 gram aangekomen in 1 maand tijd. Ze weegt nu 5900 gram en is 60,5 cm.
Haha ja, dat wordt lachen. Ik heb echt wel het zwaarste kindje (niet de langste natuurlijk he) qua leeftijd etc. Maar ach, ze is lief en ze lacht echt superveel. Ze heeft alleen vandaag een hangbui waar je U tegen zegt. Ze wil niks. En ik ben moeeeeeeeeeeeeeee.................................... Maar goed, dat is het moederschap he. Ik lees dat er meer moeders zijn die wel een winterslaap kunnen gebruiken. Hoe kan dat toch? Zijn we nog herstellende van de bevalling of wat?
Vanuit een koud brabant willen we jullie vast hele fijne kerstdagen wensen. Of ik nog voor die tijd aan kom waaien weet ik niet, want morgen hebben we een papa en mama-dag. Chelsey gaat naar de oppas, en wij lekker met z'n 2en weg. Volgens mij had ik hier nog nooit een foto gepost, dus dan weten jullie ook direct hoe mijn meisje er uit ziet!
@ Daan, ik zou ook inderdaad een winterslaap kunnen houden. Maar de reden is niet zo verrrassend haha. Heb sinds april geen normale nachten meer gehad, eerst door het vele plassen tijdens zwangerschap en daarna doordat Do niet doorslaapt. Dus tja...dan krijg je dat haha. Nouja, zal wel weer overgaan neem ik aan. OOIT gaat ze vast doorslapen ;o) @ Melisa, wat een poepie!