goedemorgen, wij hadden gisteren een heeeeeeeele drukke verjaardag, waar veel Turkse mensen waren. Suze ging van hand tot hand tot hand tot hand en maar lachen tegen iedereen. Na een uurtje vond ik het genoeg en heb ik haar in een slaapkamer gelegd. Roos scharrelde er lekker tussendoor, Andy en ik waren zo trots op haar. Je kunt haar met gemak in een hele volle kamer zetten en ze vermaakt zich prima. Ik ga zo lekker aan het werk @ Sweepy, wat zonde zeg dat de familie niks had gezegd. Ik kan me heel goed voorstellen dat je er niet heen gegaan bent met je mannen. Was het fijn om zo'n spontane vrije dag te hebben? @ Mik, werk je op een woning of dagbesteding? @ ldm, foto's kun je ook verkleinen op www.fotoverkleinennl dan de foto ergens opslaan op je computer. Als je dan hier op het paperclipje drukt bij plaats reactie dan kun je die verkleinde foto uploaden en dan kunnen wij je prachtige kind zien Ik heb sinds verleden week (jaja het was nog niet druk genoeg ) een nrps pony gekocht, 5 jaar oud en ongeschoold @ Debzie, ik reken denk hoorn ook als Delft. Ik werk op de rotterdamseweg, aan het eind van de TU wijk. Heerlijke stad hè is Delft?
Goedemorgen allemaal! Volgens mij is het gelukt om een foto te plaatsen. Bedankt Petra!! Dit is onze meid, gister zat ze voor het eerst even in haar stoel, en het ging best goed.
Hoi meiden, Mijn kerst zit er weer op. Leuk dat iedereen zich nog een keer voorstelt. Ik denk dat er hier steeds meer lezers reageren. Leuk hoor. Ik Ga dus ook niet naar het besloten forum, vind het wel gezelig hier. Gelukkig heb ik nu even 2 dagen vrij om bij te komen van al het werken. Ik zal me ook nog eens voorstellen dan: Ik ben Melisa en ben 31 jaar. Mijn man en ik zijn 4 jaar samen, en sinds 2 jaar getrouwd. We wonen in Brabant. Chelsey is op 19 augustus geboren na een bevalling van 25 uur. Petra: wat mooi dat je 2 kindjes hebt zo kort op elkaar. Dat had ik ook wel graag gewild, maar mijn man wil echt nog niet. Nu ik weer aan het werk ben, vind ik het ook wel lekker even weer met het gwone leven me te draaien. Met mijn zwangerschap zat ik nml met 7 weken al in de ziektewet... Mik:beterschap meid. Ik was ook ziek, maar ben wel gaan werken, en wat denk je? Meld zich een collega ziek. Loop ik daar met een keelontsteking etc dubbel hard te werken. Volgende keer meld ik me ook gewoon ziek, want dit was niet fijn. Maar ik vind ook hoor: ziek is ziek! Ik zou me niet al te schuldig voelen.(ik ben gewoon te eigenwijs haha)
Goedenmorgen Dames, En welkom voor de nieuwe dames... Ik lees nog steeds mee hoor... Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst Petra... Je hebt de knoop toch snel doorgehakt. Ik hoop dat je heel lang heel veel plezier zult hebben van je poonie Ben gister ook weer even bij mijn pluizebol geweest. Na een week sneeuw kon ik eindelijk weer is naar em toe... Hij zag er nog steeds toppie uit... Alleen die wintervacht pffff... moet er niet aan denken dat dat er in het voorjaar weer af moet De vorige jaren heb ik em rond november geschoren. Dit jaar heb ik dat niet gedaan omdat ik nu niet van plan ben veel met em te werken... LEuke foto idm... Yrsa heeft gisteren ook even voor het eerst in haar stoel gezeten. Ze vond het wel erg leuk en het ging heel goed...
He wat grappig, Noor heeft 2e kerstdag ook voor het eerst even in haar stoeltje gezeten. Ik doe ook even egoistisch en stel ook maar evne een vraag hier, ipv te reageren. Had ik op het andere forum ook gedaan: Vertelde toch dat Noor zo ligt te rochelen, hijgen en piepen? Nou, ik vanochtend maar de stoute schoenen aangetrokken en huisarts gebeld, zijn ze met vakantie tot 4 januari. Alleen voor spoedgevallen mocht ik een andere huisarts bellen. Nu heb ik mjjn vraag maar bij de zorglijn neergelegd en gevraagd of onze wijkverpleegkundige ons terug wil bellen. Is dit raar? Waar moet ik anders met mijn vragen naar toe?
hoi Daan, ik zou even de huisartsenpost (HAP) van het ziekenhuis bellen. Dat klinkt heel heftig maar met kleine kindjes zijn ze heel heel heel erg voorzichtig en ze zullen dus waarschijnlijk vragen dat je langs komt. Ik denk altijd maar zo: als zij geen risico willen nemen waarom zou jij dat wel doen? Je kan dus gewoon bellen. met de vraag wat je moet doen. @ Ldm, wat een prachtig kindje heb je, ze is al een hele meid zo in die stoel @ melisa, leuk dat ook jij je weer voorsteld, vind het toch makkelijk om wat kleine dingen van elkaar te weten @ Desiree, staat jou pluizebollepoonie op het land? Vind het nog steeds erg gezellig hier. Ben blij dat ik niet als enige hier ben overgebleven en ik hoop dat we veel tips aan elkaar kunnen geven en veel over de kleintjes kunnen kletsen
Haha! Aiden heeft PRECIES dezelfde steol, incl hoesje Ook hij heeft er 2e kerstdag voor het eerst ingezeten, tijdens het ontbijt. Hij doet ons dan al echt na. Hij ziet ons eten, propt hij zelf zijn tutteldoekje heel enthousiast in zijn moeltje
Daan: als jij je zorgen maakt moet je gewoon bellen. Jij kent je kindje het beste toch? Heeft ze ook koorts?
@ Daan, inderdaad gewoon bellen. Jij weet toch het best of dit goed is of niet? Beter 1x te veel dan... juist! ;o) Hier hebben we gelukkig een grote huisartsen praktijk met iets van 6 artsen. Dus altijd wel iemand die werkt. Ik zal me ook nog even snel voorstellen. Ik probeer het namelijk ook hier nog bij te houden. Mijn naam is Cindy, 29 augustus is ons 1e kindje geboren: Dominique. Ik ben 9 jaar samen met mijn vriend en Dominique is exact 3 jaar nadat we stopten met de pil geboren. Het heeft dus allemaal wat voeten in aarde gehad maar des te dankbaarder zijn we nu met ons meisje. Zo, even een zakje chippies pakken. Tis rond de feestdagen altijd uitgestorven op mijn werk dus ben net lekker aan het soppen geweest in het archief. Nu heb ik wat lekkers verdiend ;o)
HAP kan je toch alleen 's avonds of in het weekend bellen? Koorts heeft ze gelukkig niet. Wijkverpleegkundige belde net terug, als ik ongerust ben moet ik gewoon bellen. Ze vond het ook raar dat er alleen in spoedgevallen gebeld mocht worden naar de overige (5!!) huisartens (dus ook hier een grote praktijk. Heb net, druppels van vsm gehaald voor het slijm en luuf en als ik het niet vertrouw ga ik vanavond de HAP bellen. Thanx voor de reacties.
@ Daan, ik hoop dat je kleintje snel opknapt. Volgens mij kun je de HAP bellen als je niet naar je eigen dokter kunt. @ Cjpt, leuk dat je hier ook nog blijft! Bij jou was het aan het begin van de flesvoeding toch ook een beetje tobben met flesjes en hoeveelheden? Hoe gaat dat nu? Ik heb het ook superrustig op mn werk, heeeeeeeeeeeeeeeeerlijk. Ik vind zeker dat je chips verdiend heb . Hoe is het verder met Do @ skatje, dat is ook toevallig van die stoel! leuk, als je ook hier blijft. Nog een uurtje en dan ben ik alweer klaar en ga ik eerst lekker paardrijden, tis eindelijk lekker paardrijweer. Net oma gebeld en die was weer aan het volle teugen aan het genieten van haar kleinkinderen (roos en suze) zijn jullie ouders ook zo enthousiast? @ brusje, waar ben je?
@ Petrabr, ja Dominique dronk zulke kleine flesjes en bleef daardoor maar rond de 7 voedingen hangen. Onrustig drinken, regelmatig spugen. Nu gaat het een stuk beter. Helaas zit ze nog steeds op 6 a 7 voedingen. Ik krijg het er niet uit. 's nachts komt ze ook nog 1 a 2 x voor een voeding. Ze krijgt nu alle voedingen 150+5 en dan 3 schepjes nutriton. Ik werd wel eens onzeker omdat ik overal hoorde over 4 a 5 voedingen en veel grotere hoeveelheden en babies die doorsliepen etc. Ik heb inmiddels geaccepteerd dat dat bij Dominique niet lukt. CB weet ook niks nieuws te verzinnen. Die zijn het met me eens dat zolang ze goed groeit we haar geen dingen moeten opdringen. Dan zou ze straks eten gaan zien als iets vervelends en dan ben je verder van huis. Oh hier ook 4 HELE trotse opa's en oma's die het liefst elke dag zouden oppassen haha. Mijn ouders bleven na 2e kerstdag slapen. Ik wist dat mijn pa graag 's ochtends wilde kroelen met Do. Dus ik heb haar tussen mijn ouders in op het luchtbed gelegd. Vond hij helemaal leuk. Ze wilde alleen niet stilliggen en dus kon hij niet zo goed kroelen haha. Ze lag maar te gymnastieken, steeds pootjes in de lucht en dekbed wegschoppen. Dondersteen ;o) @ Skatje, wat een lieve Aiden! Verbaas me er steeds weer over als ik jullie kindjes in stoelen zie zitten. Daar is Do echt nog helemaal niet klaar voor. Maarja, ze is natuurlijk ook 1 van de jongsten hier.
@ Skatje, wat een schatje is Aiden op die foto's, Ik vind hem er heel anders uitzien dat de foto bij je banner
Petra: op de vraag of de opa's en oma's hier ook zo enthousiast zijn vind ik moeilijk antwoorden. Ik zelf heb geen ouders meer, maar de beste vriendin van mijn moeder zie ik als mijn familie. Die zijn dolblij met alle kleinkinderen, maar helaas zie ik ze te weinig omdat ze ruim een uur rijden weg wonen. Met mijn schoonouders heb ik slecht contact, ze zijn gek op Chelsey maar waarderen mij niet als moeder. Dat laten ze ook duidelijk merken, dus ik houd ze op afstand. Zit hier te rillen om mijn stoel van de kou, zie ik net dat de verwarming helemaal niet aan staat. Snel doen!
@ Melisa, wat erg dat je ouders niet meer leven. Lijkt me in zo'n zwanger/net bevallen periode echt een gemis. Maar wel fijn dat die vrienden voelen als familie. Kun je ze niet wat vaker opzoeken?
@Daan: gewoon de huisartsenpost bellen als je niet vertrouwt... Zoals er dus al meer zeggen @petra: Nee hij staat in een uitloopstalletje... en heeft alleen een regenjas aan... Ze staan namelijk graag buiten als het regent Bekijk bijlage 39778 Dit is em samen met zijn vriendjes... De "witte" is de mijne...
Hoi, Leuk om te lezen dat veel kindjes ook in de stoeltjes hebben gezeten. Manon heeft vanmiddag bijna een heel potje bruine bonen op . Het smaakte goed denk ik. @daan, gaat het al beter met Noor? Anders zou ik gewoon bellen, daar zijn ze toch voor?! Leuk is dat he, als je aan het eten bent dat de kleintjes je vork dan al helemaal volgen. Ik merk dat het hier ook steeds beter gaat. Als de lepel eraan komt dan gaat haar mondje al open, zo lief! @skatje, wat is aiden een lief mannetje! Werken jullie nog of zijn jullie lekker thuis bij de kinderen? Wij wonen op een boerderij dus wij zijn eigelijk altijd thuis, we hebben een winkel aan huis en die doe ik voor het grootste deel. Ik werk nog 2 ochtenden in een zwembad en daar geef ik de baby en de peuter lessen. Erg leuk om te doen.