Hoi meiden, Vanmorgen is het hoofdje van Svinthe opgemeten bij de fysio en ze belde net dat het niet scheef is ivm de voorkeurshouding. gelukkig maar. Nu straks nog naar het ziekenhuis voor de echo en dan zijn we er weer vanaf. ldm, ik heb eigenlijk geen idee hoe lang je die zijslaper kan gebruiken... Melisa, hoeveel slaapt Chelsey nog op een dag dan? Brusje, gefeliciteerd met je dochter!!
@ brusje, van harte gefeliciteerd met je dochter, dat ze maar een hele leuke verjaardag heeft en dat jullie maar mooi voor haar hebben gezongen @ Noor, wat fijn dat je even laat weten hoe het met Noor gaat, begrijp ik nou goed dat jullie nu nog in het ziekenhuis logeren? Wel zielig hoor dat ze het nu al zolang benauwd heeft. @ Ollekebolleke, leuk dat je weer even hier kwam, de pony heet nog steeds Da Vinci en het is echt onwijs leuk met hem, ik heb elke dag weer zin om te rijden. Dat slapen van Finn is lekker zeker? Suze begint ook steeds meer haar draai te vinden en slaapt door tot we haar wakker maken. Er zit EIN-DE-LIJK verbetering in Suze haar luieruitslag, dat heeft wel even geduurd zeg, allerlei smeersels van de huisarts gehad, maar het beste medicijn is toch als ze niet poept 's nachts. Mijn hele lijf is een beetje pijnlijk van de spierpijn van die paar dagen snowboarden en het is ijskoud op mn werk, maar ik vind het heerlijk om weer thuis te zijn en voorlopig onderneem ik even niets zonder mijn kaboutertjes Ons voedingsschema is trouwens ongeveer: 7-10-13-16-19-23 uur 150 cc en in de fles van 23 uur doen we ook 3 eetlepels rijstebloem. Wij zijn nog niet begonnen met bijvoeden
petra: wat krijgt je dochter nog veel flesjes. Kan ze niet naar de 180 cc? Dan gaat ze denk ik wel een voeding overslaan. Of krijgt ze dat nog niet weg? Hanna: chelsey slaapt nu van 10-12, 13-15 en 17.30-18.00. Dan gaat ze om 19 uur naar bed.
Ze drinkt de flessen van 150 cc nog bij lange na niet leeg, heel soms krijgt ze er eentje op ik maak me er niet druk om, ze drinkt wat ze opkrijgt en langzaam maar zeker komt het vast wel goed
petra: ieder kindje is anders. Ze slaapt in ieder geval wel de nacht door. Volgens mij doet ook niet ieder kindje dat van 4 maanden. Ik besef wel dat ik een geluksvogel ben hoor, als ik andere verhalen lees.
@ melisa, slaapt chelsey dan vanaf 19 uur de nacht door? wat knap zeg! Ik weet niet meer wanneer Roos zo lang doorsliep.
Ja, als het aan haar ligt wel, maar we maken haar om 22 uur nog wakker voor een flesje. Anders krijgt ze veel te weinig binnen. Maar ze heeft dan aan 100 cc meer dan zat. En binnen 20 minuten ligt ze weer heerlijk op 1 oor, tot half 9.
Hoi hoi, @brusje, Jeetje wat erg zeg, dat je zus een miskraam heeft gehad. Lijkt me zo vreselijk om dat mee te maken. Misschien ben ik eroverheen gelezen, maar hoelang was ze zwanger? @Hanna, gelukkig dat je dochtertje geen scheef hoofdje heeft. Hier weinig mee gemaakt vandaag. Even het huis goed schoongemaakt en even boodschappen gedaan. groetjes
@Daan: Dat is wel heel vervelend voor Noor. Ik hoop dat ze er snel vanaf is. @Brusje: Oh wat erg voor je zus! Heel veel sterkte! @Hanna: Fijn dat Svinthe geen scheef hoofdje heeft @Petra: Gelukkig gaat het wat beter met de luieruitslag! En hoe is het met Roos? Ook zo'n trotste grote zus? Of krijgt ze er nog weinig van mee? Voedingsschema is hier al een tijdje: 9.00 (soms pas tegen 10.00)- 1300-1630-1930 en dan 4x 210/240 nog geen fruithapje want ik heb nog niet echt het idee dat ze er aan toe is
@ petra, Manon krijgt haar gewone kleertjes aan, mutsje op en winterjas aan. In de maxi cosi hebben we nog z'n winterzak. tot morgen
petra: bedankt weer voor je leuke foto's. Vind het altijd leuk om andermans kindjes te zien (en mama's natuurlijk). Ik trek Chelsey een jas, muts, wanten aan als we naar buiten gaan. In de bak heb ik dan een dekbedje, en zoals vandaag doe ik ook het dek er nog even overheen, want het was hier echt waterkoud. Zo kan ik toch nog lekker wandelen (dat doe ik nog steeds iedere dag sinds de geboorte, door weer en wind. Chelsey vind het heerlijk)
hoi allemaal, kon er vanmorgen neit op. *wat een leuke foto *gelukkig heeft ze geen scheef hoofdje ik heb een keertje een jongen van 5 jaar gezien met een scheef hoofd, ik vraag mij af of dat nog wel goed komt. verder hier geen nieuws, ja we zijn aan het bierren. mijn dochter slaapt echt niet goed snachts, ze wordt om de twee uur wakker omdat ze gwoon bij mij wil zijn. dus ik zorg dat ze weer slaapt en leg haar terug. maar het is zoo vermoeiend dat houdt ik niet altijd vol, soms moet ik bij tanken en dan slaapt ze maar een nachtjke boij mij.
Petra, wat een leuke foto's weer! Ik zal proberen er dit weekend ook een paar te posten. Ze staan nu nog op de camera... Met Svinthe is het weer niet goed gegaan op het kdv.. Ze drinkt daar echt niet goed.. Ze hebben nu zelfs met een spuitje geprobeerd er wat in te krijgen. Gelukkig heeft ze toen we thuis waren wel haar hele fles op! Nu ligt ze lekker te slapen.
Goedemorgen, Alles goed bij jullie? Is het bij jullie ook zo koud? Brrr... @hanna, ik hoop dat het volgende keer wat beter gaat op het kdv. @petra, wat een leuke foto's van je meiden zeg en van jullie natuurlijk ook. Hier ook nog een fotootje van Manon in het zwembad. Ze heeft van de week ontdekt hoe ze moet spetteren!