@ LDM, schattige zwembadfoto! wat knap dat ze al zelf spetterd, wat gaat het hard hè met de kleintjes. Het is toch ongelovelijk dat we al richting het half jaar gaan? @ Hanna, wat shit zeg dat Svinthe het zo slecht naar haar zin heeft/slecht drinkt, dat maakt het natuurlijk wel lastig om met een prettig gevoel op je werk te zitten, enne foto's zijn altijd leuk Wij hebben alweer een heerlijke nacht gehad, de meiden slapen telkens tot 7.30 uur. Ik ga vandaag een laptop kopen en ik zit me al de hele tijd op te verheugen, nu moet ik telkens in een aparte kamer gaan zitten en ik heb liever niet dat Roos daar speelt, dus kan maar heel af en toe op de computer
ldm, wat een schattige foto's zeg! Zit je op babyzwemmen of ben je gewoon naar het zwembad gegaan? Petra, leuk een laptop. Die heb ik vorig jaar gekocht als kerstcadeautje voor mezelf. Goede aankoop hoor! Svinthe in de sneeuw:
wat een heerlijk kindje is Svinthe toch. Ik merk dat ik heel erg mijn best aan het doen ben om het hier aan de gang te houden, maar ik geloof dat het langzaam maar zeker echt te weinig mensen zijn. Ik blijf nog even mn best doen, misschien dat het op doordeweekse dagen beter gaat
hoi hoi, Zo nu ga ik weekend vieren. We zijn heel de dag nog aan het klussen geweest, wat we af wilde maken hebben we af dus WEEKEND!!! @petra, geweldig he om te zien dat die kleintjes bijna elke week wel weer iets nieuws kunnen. Het gaat zo snel allemaal. En toch ben ik iedere keer weer benieuwd wat het volgende is wat ze kan. Hebben jullie dat ook? Ben je nog geslaagd voor een laptop? @hanna, heeft svinthe altijd al van dat lange haar gehad? Geweldig is dat zeg, leuk met dat staartje in. Leuk winterjasje ook! Ik werk in het zwembad, nog 2 ochtenden in de week. De rest werk ik thuis. In het zwembad geef ik baby en peuter zwemmen. Er leuk om te doen. Manon is eigenlijk zodra ze de eerste prikjes heeft gehad mee gegaan en als het niet te druk is doet ze ook mee. Erg leuk om te doen, vooral zo met je eigen kindje.
Jammer he dat er weinig mensen zijn om mee te schrijven! Ik zal ook mijn best blijven doen om te schrijven, ik vind het namelijk wel erg leuk!
Hoi meiden daar ben ik ook weer een keer! Heb weer leuke foto's voorbij zien komen Wat een heerlijke kindjes hebben we ook he! Ik ga zo even bijlezen wat er allemaal geschreven is maar ga nu eerst even eten want Rob komt binnen met patatjes
hee Debzie, leuk dat je er ook weer bent! @ Ldm en Hannah, ik hoop dat we het hier op gang kunnen helpen zodat "vreemde" of minder vaak postende hier ook nog af en toe langs komen met de laptop is het mislukt wist ik eindelijk welke ik wilde hebben (aanbieding bij de makro) was de laatste net verkocht, nu ben ik dus weer aan het zoeken. Niet dat ik iets heel bijzonders wil hoor, maar ik wil natuurlijk het allerbeste voor het minste geld
hoi meiden was ik ook weer even, wat een leuke foto's weer voor bijzien komen zeg.hier gaat alles ze gangetje. ons meissie moet alleen naar de ha maandag want ze heeft eczeem dus we gaan even kijken wat er aan gedaan gaat worden. @melisa wat fijn dat chelsey het wandellen zo leuk vindt. @petrbr jeetje wat is suze groot geworden. 2 leuke meiden hebben jullie hoor. en wat balen van de laptop. ik heb een acer was niet zo heel duur en toch met alles der op en der aan. succes met je zoektocht. hoe is het met je paard trouwens, of was dat monieqeu. @hanna dat staartje van svindthe leuk hoor!! is het bij jullie ook zo koud trouwens?
met het paard gaat het hartstikke goed, beetje jammer dat de bodem sinds de koop keihard bevroren is en ik dus niet regelmatig lekker kan rijden
Hier is het ook zo koud met een erg koude wind. De paarden kunnen bij ons niet naar buiten, want gelijk als je de stal uitkomt dan begint het ijs. Dus ik hoop dat het snel gaat dooien.
Hoi meiden, nou, als jullie dan zo om kletspraatjes verlegen zitten, meld ik me maar aan met jullie welbevinden? Ik lees wel al af en toe een beetje mee hier (en heb daarmee blijkbaar mensen weg gejaagd naar een besloten forum? ) maar nu is het lekker rustig zo! Ik ben Miepie, 35 jaar en mijn Mini is 22 augustus geboren, dezelfde dag als Svinthe (mijn banner klopt steeds niet, tellen blijkt moeilijk zelfs voor geautomatiseerde programma's ). Ze is natuurlijk de mooiste baby van de wereld net als die van jullie. Mini is erg lief en makkelijk, maar soms een wisselvallige eter, dat zijn dan de zorgjes die wij over haar hebben zoals iedere moeder haar eigen zorgjes heeft over haar kindje. Maar het lijkt me leuk en fijn om ervaringen uit te wisselen met moeders van baby's die ongeveer even oud zijn als Mini...
@petrb ow wat jammer dat je nu niet kan rijden, hij ziet er wel lief uit hoor!!! @idm ow jij ook al paarden, en dus ijs als ze de stal al uitkomen das geen doen he, hopelijk is het snel over zodat de paardjes weer lekker naar buiten kunnen. @
hey meiden niet opgeven, ik ben en blijf hier ook schrijven, en misschien wordt het vanzelf weer wat drukker en anders is zon klein groepje ook wel leuk hoor! ik blijf hier wel posten hoor!
Ik doe ook mijn best hier hoor! Het bijlzen is nu zo gebeurd Ik zit ook op het andere forum en nog op een forum hier op zwangerschapspagina. Beetje verslaafd?? Nee juist een heerlijke ontspanning voor mij! Petra, jammer dat het mislukt is om een laptop te kopen. Bij die van mij ben ik gewoon naard e plaatstelijke comp.winkel gegaan , heb mijn budget gezegd en wat ik wilde en toen heb ik er een gekocht.. Binnen 15 minuten hihi! Als ik iets in mijn kop heb... Nu maar weer verder op zoek voor jou. Hopelijk lukt het snel! Staat je paard nu buiten?? BRRRRRRRRRRRRRRRRR (of kan hij er wel tegen?) Miepie, leuk nog een kindje op dezelfde dag geboren als Svinthe! Welkom hier, leuk dat je meeleest en schrijft. Ik ben ook 35 jaar. Is ze je eerste kindje? MOrgen moet ik weer werken, daar heb ik wel zin in, maar Svinthe wegbrengen en weten dat ze niet goed gaat drinken... Balen hoor Ik heb nu een sjaal om als het hele weekend, die geef ik mee. Kan ze mama snuiven en hopelijk drinkt ze dan???? Wordt vervolgd!
@ Miepie, leuk dat je mee komt schrijven en nog veel leuker dat je kindje van 22 augustus komt want toen zijn er toch een partij leuke kinderen geboren @ Hanna, ik hoop toch zo dat Svithe het morgen een beetje naar haar zin gaat hebben, ik ga voor je duimen, want ik kan me bijna niet voorstellen hoe ongemakkelijk het moet zijn als je kleintje uit dr hum is en jij weet hoe je het tegen meot gaan. Groot nieuws: Suze is ineens van 6 naar 5 flessen gegaan!!!! hiep hiep hoera voor Suze. Ze gaat de flessen van 150 cc nu bijna helemaal leeg drinken dus dat gaat lekker verder is het echt genieten van haar, ze is een echte lachebek, probeerd van alles te pakken em je hoord haar regelmatig schateren. Ze gaat nu ook steeds meer naar haar kleine grote zus kijken. mn paard staat binnen maar we hebben geen binnenbak of iets dergelijks, ach jet zal toch niet altijd blijven vriezen?
brusje: sterkte met je zusje. petrabr: wat een leuke foto van suze!!!!! hier is de grond ook te hard op paard te rijden helaas. hanna: balen zeg dat Svinthe niet drinkt op het kdv! lijkt me erg moeilijk. idm: wat een ontzetend schatige foto van het zwembad!! noa: je het is hier ook zo koud! echt niet leuk meer, ik hoop dat het weer snel weer beter word! miepei74: hoe bedoel je een besloten forum??? voedingshema: heb ik eigenlijk niet. ik geef stef eten waneer hij het aan geeft.
Dank voor het warme welkom! Hanna: Mini is mijn eerste kindje inderdaad. Ik was nooit zo bezig met kinderen krijgen maar sinds Mini er is ben ik echt helemaal 100% om! Ik vind het ZO ontzettend leuk om moeder te zijn, stiekem hoop ik er nog 2 doorheen te kunnen piepen maar ik word wel al een dagje ouder dus weet niet of dat gaat lukken. Wat vervelend voor je dat Hanna niet zo goed eet op het kdv. Maar waarschijnlijk heeft het even tijd nodig voor ze aan de plek en de mensen is gewend he? Sterkte morgen! Petra: en allemaal meiden ook nog eens op die 22ste! Leuk dat je 2 meiden hebt, zou ik ook graag willen in de toekomst. Wat heeft Suze nog lang 6 flesjes gehad... Maar ik las al dat je er relaxed onder bent en daar gaat het om. Maar wel lekker hoor, 5 flessen! Je paard heeft toch wel een dekje op? Morgenzon: ja sorry, ik heb ook een apart gevoel voor humor. Er is toch een besloten forum omdat er veel meelezers waren die niet reageerden? (zoals ik). Daar maakte ik een grapje over... Ik vond het toen gewoon te druk eigenlijk, had dat niet bij kunnen houden met zoveel mensen... Wij zijn 1 januari begonnen met bijvoeding geven. Tot nu toe vindt ze alles lekker. Maar Mini vindt eigenlijk alles wat nieuw is interessant, ze is erg ondernemend en beweeglijk!
hier ben ik ook begonnen met fruithapjes enzo. stef vind het erg lekker! miepie74:leuk dat jou baby ook alles lekker vind!