Augustus 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door brusje, 13 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    oow en dit is balen, mijn meissie komt nu snachts weer om de twee uur voor voeding. balen!!!

2. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,
    Ik spring er vanaf nu weer in.
    Ben ziek geweest...pfffffffffffff!
    Maar volgens mij ben ik weer wat aan het opknappen gelukkig.
    Fijn hoor, het hele weekend niet fit en dan maandag...hup weer aan het werk.
    Maar het is niet anders he.

Leuke foto's van Suze en Stef zag ik voorbij komen!

Brusje, jammer dat ze nu weer om de 2 uur wil eten..
    Hoe was eerst het ritme??

Svinthe zit weer in een ik-wil-niet-veel-eten-hoor-mama-ritme
    Is ook niet erg fijn.
    Vanmorgen om 6 uur maar 100cc (nadat ze 's avonds om 10 uur 150 cc op had voor de nacht..)
    En de fles van 10 uur 130cc. Toen viel ze in slaap.
    Erg schattig :D

3. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    @ Brusje, ik vind het erg leuk dat je dagelijks even wat van je laat horen.

@ Hanna, ik heb precies hetzelfde met Suze, vanmorgen heb ik er maar 90 ingekregen (en daar heb ik heeeeeeel lang over gedaan) maar goed ze is verder tevreden en lief dus het zal wel

Wij zijn net met het hele gezin naar Finley (het paard) gegaan en het was toch zo leuk. Suze lacht naar alles wat beweegt dus die was erg vrolijk en Roos liep door de bagger van de schapen naar de kippen naar de paarden en viel af en toe op de grond, maar dat mocht de pret niet drukken.
    Ik ging lekker rijden terwijl Andy ondertussen de stal uitmestte samen met Roos en ik was toch zo trots op mn gezin met die leuke meisjes en lieve papa

4. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Petra, leuk zeg zo'n uitje naar je paard.
    Het was er ook wel echt lekker weer voor he.
    Jammer dat Suze ook zo weinig drinkt... Zou het aan de geboortedag liggen? ;)

5. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Dat moet haast wel!

6. LadyJenn75

LadyJenn75 Actief lid

19 dec 2008
    190
    0
    0
    OOohw wat n schattige foto's weer..en idd leuk die barbapapa-kleding (jeugdsentiment)

Kinderwagenbak: Wij hebben hem nog niet omgebouwd, ik vind het wel prima ff zo de winter door. Noah slaapt er heerlijk in als ik met hem aan de wandel ben ..en ik vind het een wat knusser gevoel hebben nog..maarja hij heeft niet echt heelveel ruimte
    :D hihi

7. morgenzon

morgenzon Actief lid

14 okt 2008
    469
    87
    28
    brusje: heel begrijpelijk dat je jaloers bent en weer zwanger wilt zijn!
    ik zou ook wel weer zwanger willen zijn.
    en als ik dan al die zwangere zie lopen met hun mooie dikke buiken, word het gevoel al helemaal erg!
    wel balen dat djamione snachts weer op de 2 uur komt voor voeding!

hanna: dat is altijd zo dat je ziek bent in het weekend , of als je vakantie hebt!
    gelukig dat het nu weer beter met je gaat!

petra: wat leuk dat je hele gezin mee gaat naar de paarden!

morgen moet ik naar de tandarts , en ik heb een gaatje dus die moet gemaakt worden...
    maar ik ben echt super bang voor naalden dus ik hoop dat het allemaal gaat lukken.

stef is tot nu toe wel elke maand bij het cb geweest, maar ik zag nu in het boekje dat hij weer in february moest , dus 2 maanden na het laatste bezoek. hebben jullie dat ook?
    of hebben ze het gewoon fout opgeschrefen , want anders moet ik even bellen.

8. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    goedemorgen,

@ Morgenzon, het klopt hoor dat er af en toe meer tijd tussen de cb bezoeken zit.

Ik ga tasjes inpakken en fles geven want moet zo weer werken. Wij gaan trouwens in juni naar mallorca en ik heb nu al voorpret, dan is Suze alweer 10 maanden

9. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Ik weet het wel zeker want Mini is nou ook bepaald niet kampioen flessen drinken! ;) De hapjes gaan er met smaak (en trappelende beentjes van plezier) in. Alhoewel ze duidelijk voorkeur heeft voor worteltjes boven sperziebonen. :D

Wat een schattige foto's van jullie kindjes! Mooi zijn ze hoor, met van die grote ogen! Ik krijg Mini nooit lachend op de foto, haha! Ze lacht heel veel maar dan kom ik met de camera en dan -hup- haar serieuze blik weer op. :D Wel kijkt ze altijd heeeeeel verbaasd, erg leuk!

Wij hebben de kinderwagen nog niet omgebouwd, ik vind het eigenlijk nog een beetje te fris (we hebben nog geen voetenzak). Op zich denk ik dat Mini het wel erg leuk zal vinden, maar in de bak vindt ze het ook prima.

Ja, Brusje ik herken dat jaloerse gevoel ook wel hoor! Niet dat ik het een ander niet gun natuurlijk, maar het was een mooie periode.

Hanna, hoe ging het op je werk, al een beetje opgeknapt? En Svinthe op het kdv vandaag?

Petra, leuk dat je paarden hebt, ook leuk voor je meisjes later! Of nu al eigenlijk, als ik het zo lees ;) Ik heb ook een blauwe maandag paard gereden maar pas toen ik een jaar of 16 was en maar een halfuurtje per week omdat ik niet zoveel geld had. Mijn paardrijkunsten waren lachwekkend, maar ik vond het heerlijk beetje tutten met die kneuzen van de manege waar ik altijd op moest/mocht rijden... :)

Morgenzon, na de prikjes van 4 maanden, ziten er idd 2 maanden tussen de CB-bezoeken. Gelukkig wel, ik heb er een hekel aan. Op zich krijg ik nooit commentaar ofzo en als ik het kreeg zou ik me er niks van aantrekken, maar er is altijd wel wat en die mensen van ons CB zijn echt heel raar. :D

Wij willen graag in de voorjaarsvakantie naar de canariepiet maar weten nog niet welk eiland. Eerst even kijken of het weer wel een beetje OK is daar in februari!

10. morgenzon

morgenzon Actief lid

14 okt 2008
    469
    87
    28
    petra: wat leuk dat je lekker op vakantie gaat in juni!!!

11. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Zo lekker thuis!
    Het viel niet mee om te werken vandaag.
    Ben nog niet lekker ...
    Maar goed deze dag is weer voorbij.
    Thuisgekomen lekker met Svinthe onder de douche geweest.
    Heerlijk genieten :D
    Ik zet haar eerst altijd in de wipstoel terwijl ik zelf even douche en dan mag ze erbij en was ik haar.
    Had ze in de tussentijd gewoon zitten poepen hahahahah
    Het wachten duurde haar zeker te lang!

Morgenzon, hoe was het bij de tandarts?
    Hopelijk is het meegevallen.
    Ik heb ook een naaldenfobie, maar niet voor in mijn mond...
    Ik weet het.. ik zit raar in elkaar hihi!
    Het klopt dat er nu 2 maanden tussen zit bij het CB inderdaad.

Petrabr, heerlijk vooruitzicht zeg Mallorca!!!
    Wij gaan in juli naar Zuid-Frankrijk. Heb ik ook erg veel zin in.
    Lekker 2 weken er op uit!

Miepie, grappig dat dan alle kindjes van 22 aug. geen goede drinkers zijn op het moment..
    Maar die van mij eet ook geen fruithapjes en groente... tsssssssssssssss, daar trapt ze ook niet in :)
    Ik heb een nieuwe camera gekocht omdat ik steeds ook te laat was met een foto maken.
    Nu heb ik er een die achter elkaar 10 foto's kan maken.
    Er zit er dan altijd wel een bij die leuk is :D

Ik ga nu even de foto's op de computer zetten en dan kom ik nog wel even spammen ....

12. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Even wat Svinthe spam....

13. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    En lekker gek doen :p

14. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Oooooooo Hanna wat leuk en lieffff!!!!! En wat ontzettend tof dat je al met speldjes kan spelen enzo, hééérlijk! :D Je hebt een mooie dochter (al wil ze dan niet goed eten)!

15. morgenzon

morgenzon Actief lid

14 okt 2008
    469
    87
    28
    hanna: wat een ontzetend leuko foto,s!!!
    echt schatig!

je de tandarts heb ik ook weer overleefd, maar fijn was het niet!;)

16. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    hanna wat een leuke foto's

hier is mijn meisje een dagje ziek geweest dus weinig aan bijhappen, maar ik wil nu ervoor zorgen dat ze savonds pap oid krijgt, want ze heeft echt gewoon honger snachts om de twee uur.
    kijken hoe dat werkt.
    verder niet zoveel nieuws, ik ga waarschijnlijk niet naar de bijeenkomst.
    en ik heb laatst een niet zo leuk programma gezien over therapeuten die huilbaby's helpen waarbij het mis is gegaan met een babytje.
    ik had het nooit moeten kijken want ik krijg het maar niet uit mijn hoofd.
    nou ik spreek jullie wel weer groetjes

17. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    hoihoi,
    net bij het CB geweest en daar vonden ze ook dat het erg goed gaat met Suze. Dat ze sommige flesjes (heel) lastig drinkt is geen probleem, hoefde het er in elk geval niet in te proppen ;)

Ik weet niet meer of ik dit leuke filmpje al met jullie had gedeeld? Roos geeft Suze kusjes
    YouTube - petraandy

@ Hanna, wat heb je toch een knap kind

@ brusje ik kan me voorstellen dat je pap wil proberen want om de twee uur is voor jou natuurlijk ook niet echt makkelijk

@ miepie, ik moet ook honderd foto's maken voordat ik de tralende lach van Suze te pakken heb, ik heb meestal zulke foto's:

18. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Hahaha Petra, HEEL herkenbaar!!! :D :D :D
    (maar ook op deze foto zie je hoe mooi ze is hoor!)
    (het filmpje kijk ik thuis even, zit nu op mijn werk)

19. ldm

ldm Actief lid

1 sep 2009
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo daar ben ik ook weer even.
    Manon is de laatste dagen erg verkouden, een verstopt neusje en geregeld hoesten. Jammer, want snachts slaapt ze hierdoor ook erg slecht. Iedereen hier in de buurt is verkouden, dus niet zo gek dat zij het ook heeft.

Wat een mooie foto's waren er weer. Mooie kindjes hoor!!!

Sorry voor het ego bericht maar ik had bij gelezen maar ben het weer vergeten inmiddels!

Groetjes

20. fabsie

fabsie Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.289
    0
    0
    Hey hoi!

Ik kán natuurlijk 709 bladzijdes terug gaan lezen, maar dat lijkt me een beetje te veel van het goede... Wel zou ik heel graag gezellig met jullie mee willen kletsen als dat mag...

Ik ben op 20 augustus 2009 bevallen van een dochtertje Fabiënne. Ze is 6,5 weken te vroeg geboren, maar na 5 weken keihard vechten, mocht onze kleine schat mee naar huis. Allemaal een heel lang verhaal, zal het niet allemaal in één bericht gaan zetten...

Fabiënne doet het nu gelukkig heel erg goed. Is een hele vrolijke meid. Ze loopt qua ontwikkeling ongetwijfeld wat achter op jullie wondertjes, maar daar doen wij niet moeilijk over. Het is een prachtmeid en we kunnen na een pittige start heerlijk van haar genieten.

Ik zal wel even een paar bladzijdes terug lezen, weet ik ook een beetje wat jullie bezig houdt en hoe jullie kindjes heten.

Tot babbels!

Deel Deze Pagina