Augustus 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door brusje, 13 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. morgenzon

morgenzon Actief lid

14 okt 2008
    469
    87
    28
    brusje: wat balen zeg dat djamione ziek was vandaag.

petra: fijn dat alles goed gaat met suze!
    wat een super schatig filmpje!!!!!

fabsie: welkom!

ik heb trouwens vandaag eindelijk de babydoos van felicitas gekregen!
    nouja beter laat dan nooit!
    gewoon via de post, ik dacht dat ze altijd aan huis kwamen ?

2. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    @ Fabsie, welkom! wat zullen jullie geschrokken zijn dat de kleine meid zich al aandiende en wat fijn dat alles goed gaat

Vandaag gaan de kinderen weer naar het KDV

fijne dag allemaal

3. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    hey fabsie welkom,

ik ga nu even niks melden hoor, heb het drukdrukdruk

4. sanell

sanell Bekend lid

16 dec 2008
    628
    0
    0
    hoi allemaal!

@Fabsie: wow dat zal schrikken zijn geweest zo vroeg, fijn dat nu alles goed gaat, enne wel een mooie dag hoor 20-08 (Amber is ook van de 20e:D)
    @morgenzon, ik had hem ook via de post gehad, er zat een brief bij dat ze te weinig mensen hadden om aan huis te komen, laat ik dat nou helemaal niet erg vinden...zoooo nutteloos8)
    @Idm: ook al een verkouden kindje thuis..beterschap! Lastig he dat ze dan zo slecht slapen. Hier heeft Amber het momenteel ook gisterennacht kon ik er echt 6x uit om haar te troosten/speentje te geven..zo vermoeiend dan ineens, maar vannacht heeft ze mama weer lekker laten slapen en vond ze 1 keer wel genoeg!
    @petra: leuke foto's en filmpje van de kinderen, grote zussenliefde!
    @Hanna: wat heb je toch een lief meisje!

Zo verder niet zoveel te melden. Manlief komt vrijdag al weer thuis..pfff zal toch wel blij zijn als hij weer naast me in ons koude bed ligt:) Voor de rest gaat alles goed, Nienke vind het prachtig om met papa via de computer te praten en verder zijn ze allebei best wel lief voor mij gelukkig. Even nog een foto spammen van mij en Amber:

5. fabsie

fabsie Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.289
    0
    0
    #7085 fabsie, 20 jan 2010
    Laatst bewerkt: 20 jan 2010
    Ja schrikken was het natuurlijk absoluut! Het is ook een hele spannende periode geweest, ze heeft eerst in ons ziekenhuis gelegen en na 4 dagen ging het zo slecht dat ze een week in Nijmegen is behandeld op de intensive care daar. Daarna mocht ze gelukkig weer naar het ziekenhuis hier en zijn we 6 keer per dag op en neer gesjeesd. Maar nu gaat alles HEEL ERG GOED!!

@sanell: 20-08 is zeker een mooie datum hihihi. Vandaag al weer 5 maandjes oud hè?! En wat een knappe dochter zeg!

@morgenzon: hier zijn ze aan huis geweest, maar had 'm liever via de post gehad. Ik zat nog vol met mijn hormoontjes en heb me natuurlijk weer van alles aan laten smeren...

Zijn jullie ook zo ontzettend aan het genieten van het mooie weer?

Zal binnenkort nog ff fotootje van Fabiënne er in zetten.

doeii!

6. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    @ Sanell, wat een leuke foto van jullie samen en wat een vreselijk knap kindje heb je. Hoe lang is je man nou weg geweest?

Suze is alweer 65 cm, moet dus echt snel de kleertjes maat 68 uit de dozen gaan halen want voor ik het weet past ze het niet meer. Mijn meisjes hadden vandaag allebei 2 keer op het KDV naast hun luier gepoept :) daar waren ze erg blij hihi

Deel Deze Pagina