Cjpt, Florine slaapt inderdaad ook niet zoveel overdag. Maar inderdaad, ze hebben allemaal een andere behoefte qua slaap. De een slaapt nou eenmaal meer dan de ander. Noa, lijkt me heel moeilijk voor jullie om elkaar zo'n tijd niet te zien. Knuffel! Wat een lieve fotos! Ik zal ook even spammen, is alweer een tijdje terug. In de wipper
@mumtobe ow die was wel laag zeg pfff nou hopen dat de 3 maanden snel voorbij zijn. @liefie ow vevelend dat je niet lekker bent van die medicijne, en rens heeft dus ook ze wakkere uurtjes. ja dan moet je ook je schema aanpassen he hihi. en normaal kon ik er wel goed tegen hoor, zal nu mee maken hoe het nu zal gaan. en kom zeker hier kletsen hoor. ga nu lekker bakkie thee zetten met een koekie en zo me meisje in bad doen en naar bed en dan duik ik er zelf ook in ben kapot. fijne avond meiden nog ff me meisje spammen hoor!
Noa, knuffel voor jou! Moeilijk hoor! Ik ben wel trots op Julia hoor Dat truitje was wat ik laatst bij de Zeeman heb gehaald. Echt heel leuk vind ik het, aangezien we nu eindelijk lekker roze hebben!! Liefie, hopelijk gaat het snel beter! Jessi, grote ogen heeft ze zeg! Wauw! Hier eindelijk dus vandaag een slaap dag Ze is echt pas 3 keer een kwartiertje wakker geweest vandaag... Poeh! Ik begin haar bijna te missen
@marieke beterschap hopelijk is ties snel beter. @gentle dank je wel julia haalt haar slaap te kort in.
wat een leuke foto's weer. heerlijk om te zien! marieke, ach zielig voor ties. wat heeft ie? hopelijk is hij snel weer opgeknapt! cjpt, nee dan is die taart idd afgeschreven voor visite. maarre.... eet smakelijk voor straks svinthe is overdag toch ook nog wel wat uurtjes wakker zo alles bij elkaar. geeft niks vind ik, zolang ze 's nachts maar lekker slaapt!
hey meiden ben ik weer helaas nog steeds geen nieuws over mvy.... ben benieuwd of ze al uitslagen heeft. even een algemene vraag. gaan jullie straks allemaal weer aan het werk?? en zo ja voor hoeveel uur in de week?? ik werk zelf in de zorg (begeleidster verstandelijk gehandicapten) en ik ga terug voor 26 uur lijkt misschien een beetje veel, maar wil het eerst even uitproberen of het haalbaar is. kan altijd minder gaan werken. ben benieuwd naar jullie reacties
mik, ik ga van full-time naar 3 dagen werken. ik werk in het onderwijs en ga werken op maandag, dinsdag en vrijdag. zal wel wennen zijn hoor. een duobaan, andere kinderen. maar dit zal wel weer wennen. over hoeveel dagen zijn jouw 26 uur verdeeld?
ik werk ook in de zorg (verst.geh.) 3 dagen in de week en merkte na de bevalling van Roos dat het precies goed was. werk op ma-wo-do dus na 1 dag werken 1 dag vrij, 2 dagen werken en dan alweer weekend.
Werken: ik ga straks 18 uur werken. Twee middagen van 7 uur en dan gaat Milan naar het kdv. En 1 middag van 4 uurtjes en dan gaat hij naar me moeder. Ga op woe, do en vrijdag werken. Pff Milan heeft vandaag alleen van half 1 tot half 4 geslapen!!! Hij ligt nu te huilen in bed maar laat hem nu liggen want hij is zo moe!! Hij vindt het allemaal veel te interessant. Hij is echt alles aan het ontdekken en heeft geen tijd om te slapen hihi!
He meiden Sorry ik ben echt niet bijgelezen. Even Esmee spammen. Hier lachte ze nog (een beetje, is moeilijk om er een foto van te maken zoals jullie vast wel weten hihi)
@Marieke, he bah ook jullie naar het ziekenhuis!! Nou sterkte en knuffel. @Jessi, mooie meid hoor!! En jeetje wat wordt ze groot! Ze lijkt wel groter dan Milan! En mooie grote ogen! @Noa, stoere meid hoor die Yas!! @Petra, ook al zo'n lieve foto!! Nou ik ga ff lekker met me mannetje op de bank liggen. Lijkt wel of ik daar niet aan toe kom de laatste tijd!!