Augustus 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door brusje, 13 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ladyjenn: fijn dat ik niet de enige ben, maar weet je hoe dat spul heet?

Ginny: jetje zeg dat zijn pittig wat kilo`s, maar als je dan inderdaad die foto van je kleine mannetje ziet maakt dat weer een heleboel goed!
    Ik zit gelukkig alweer onder mijn start gewicht, dus ben erg blij!
    Wat een lieve foto`s zeg.

Gentle: nee hoor ik ben nu juist helemaal gek op snoepen en snaaien, met de bv kan ik bijna alles eten wat ik wil en dat kan ik anders echt niet!

Rianne: kijk maar uit hoor, bij finn gaat het ook iedere keer zo dat als ik wat goeds vertel het dan meteen weer fout gaat, dus ik vertel het gewoon niet meer!!

Aguamiga: Finn slaapt `s nachts in zijn eigen wieg (bij ons op de kamer) de na de voeding van 8-9 uur gaat hij mee naar beneden en laten we samen de hond uit en doen wat dingetjes in huis, dan krijgt hij de voeding van rond 10-11 uur en dan gaat hij zijn eigen bedje in (tenminste als het zo uit komt) daar slaapt hij dan tot de volgende voeding en dan haal ik hem weer naar beneden tot zijn laatste voeding rond 9-10 uur en dan gaat hij weer naar boven. Hij gaat dus eigenlijk tussen de middag in zijn eigen bedje.

Annie: hahah wat een cool pakkie, net echt!!!

Noa: lief hoor! Was dat nog in het ziekenhuis?? Of heb jij dezelfde doeken?

Cjpt: ik eet ook regelmatig druiven en daar heeft Finn geen last van hoor, Finn had gisteren wel heel erg veel last van de bloemkool die ik gegeten had, dat was ook echt zielig. Wel vervelend van je niet slapen nacht, ik hoop voor je dat het vanacht beter gaat!

Foto`s: er komen echt wel veel leuke foto`s voorbij, zo lief allemaal!

Ik ga ook eens even kijken of ik het voor elkaar krijg!
    Alhoewel typen zo en zo al lastig is met de laptop op schoot en Finn die met zijn kontje op het toetsenbord hangt! Maar ik ga het ff proberen.

2. Liefie

Liefie Bekend lid

26 mrt 2008
    753
    1
    0
    Speciaal voor Marina even een foto van Rens waarop zijn rossige haar goed te onderscheiden is.

Oké en voor Petra en alle andere mama's die geen genoeg krijgen van alle uberschattige augustus2009baby's!

En wat vinden jullie van zijn Hollandse rood-wit-blauw-outfit? Had ik niet eens expres zo gedaan en zag het pas toen mijn man het zei.... :D

3. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Even kijken of het werkt...
    1,5 week oud, voor het eerst naar buiten!

4. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    Wat hebben wij mooie baby's gemaakt allemaal!!!

:D:D:D

5. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Super foto's van de augustus baby's :D

6. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Kijk mij eens leuk wezen, 1 week oud

7. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Ok nog 1 dan ;)
    1 week oud, ik hou zoveel van papa... maar nu even niet hihi

8. MvLisa

MvLisa Niet meer actief

Ik meld mij vanaf vandaag ook weer wat vaker! Lees elke dag even mee...

Erg schattige fotootjes zie ik voorbij komen! Super....

Simmer

9. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    WAT EEN MOOIE BABYS ALLEMAAL!!!

er was iemand die vroeg als 1 van ons een kleurtje had omdat yaslin zo donker haar heeft, de papa is indische met nog wat dus vandaar en ze heeft ook wel een klein tintje.

@ollekebolle die is de laatste foto die genomen is in ziekehuis zal even een andere opzoeken die recenterr is.

10. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Oh wat een lieve poeppies allemaal. Wat hebben we het goed gedaan he.

@Liefie, geweldige outfit haha

@Pluis, wat is Fenna mooi blond zeg.

*ziet simmer voorbij komen. Gaat even filmpje proberen online te zetten*
    Simmer, ben je er al uit wat het inbakeren betreft?
    Ik heb trouwens nu gewoon 2 doeken geknipt van een oud flanellen laken. Werkt perfect.

@Noa, hoe is het met je buikpijn afgelopen trouwens?

11. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
  12. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    ik weet niet hoe lang ik dit volhou hoor meiden... ze ligt weer aan 1 stuk door te krijsen van de kramp!! mijn vriend is naar de sportschool en de enige manier om haar af en toe even stil te krijgen is door haar te blijven wiegen in mijn armen. maar mijn armen en rug doen inmiddels pijn en ik loop huilend en bezweet rond omdat ik het niet kan aanzien dat ze pijn heeft. en vergeet het eten maar weer want koken kan ik zo natuurlijk niet!!

13. DesireeK

DesireeK Actief lid

26 okt 2008
    483
    0
    0
    Den Haag
    Ik meld me ook hier :)
    Jullie schrijven wel weer behoorlijk door zeg hahaha..
    Ga later even lezen en reageren...

Tot laters....

14. mik

mik Bekend lid

13 aug 2008
    528
    0
    0
    hey meiden
    kom me hier ook melden:D
    net even bijgelezen, en wat zijn er lieve foto's geplaatst!
    even kijken of het mij ook gaat lukken!

15. mik

mik Bekend lid

13 aug 2008
    528
    0
    0
    vindt et heel erg....
    maar weet niet hoe ik een foto moet plaatsen...:(
    kan iemand me helpen???
    heb geprobeerd met knippen/plakken en kopieren, maar het haalt allemaal niks uit...

16. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    hoi meiden,

zit nu met svinthe op schoot te typen, dus even geen hoofdletters.
    ze wil niet gaan slapen.... misschien een huiluurtje of wil ze gewoon bij ons zijn, want nu beneden ligt ze wel bijna te slapen.
    ik ben nu aan het twijfelen om toch maar een inbakerdoek te kopen....
    er zijn hier meiden die dit gebruiken toch?
    met goed resultaat of niet?

wat een schattige fot's van alle kleintjes heb ik voorbij zien komen zeg! leuk hoor!
    hebben we goed gedaan he met z'n allen!

ik ben ook van plan om mijn zw.kleding al een beetje uit te gaan zoeken en in een doos te gaan doen.
    toch nog maar niet weg, totdat we definitief hebben besloten dat het er hier bij een blijft. je kan het nu nog niet zeker weten he?

ik ga nu lekker even tv kijken.

fijne avond allemaal!

groetjes, hanna

17. verhip

verhip Fanatiek lid

23 aug 2007
    1.463
    0
    0
    Cjpt heb je al geprobeerd om haar in een badje te doen daar ontspant Tess wel in bij krampjes...?

ik wil ook even spammen vandaag gemaakt in de auto...

18. verhip

verhip Fanatiek lid

23 aug 2007
    1.463
    0
    0
    mik dat doe je via de knop plaats reactie in plaats van snelle reactie...en dan zit er onder het tekstvak de mogelijkheid om een foto op te halen...moet goedkomen toch?

19. Nita82

Nita82 Bekend lid

11 dec 2008
    672
    0
    0
    Hoi!

Heb het mamatopic ook gevonden!

Wat een leuke foto's komen er allemaal voorbij zeg!

Ik las wat over roze/rode en pijnlijke tepels. Hier ook helaas.. Komt omdat Milan sinds vrijdag spruw heeft dus ik ben druk aan het smeren met Daktarin. Hij is er inmiddels bijna vanaf maar mijn tepels doen nog best pijn. Ik moet er ook zoogcompressen op hebben anders kan ik er niks op verdragen en aanleggen en de eerste minuut drinken is tenenkrommend!!
    Maar het wordt gelukkig al een beetje minder.

Iemand vroeg ik het bevallingstopic nog hoe het nu ging met J. (das m'n ex) Milan en mij. Heel erg goed! Hij komt bijna dagelijks langs, soms een hele middag en soms maar een kwartiertje en hij is helemaal gek met Milan!
    Soms heb ik het er nog wel eens moeilijk mee, het is best zwaar in je eentje maar iedere keer als ik naar mijn geweldige binkie kijk weet ik dat hij het allemaal waard is (en is geweest). Ik zou hem voor geen goud meer willen en kunnen missen. Hij is het mooiste wat me ooit overkomen is.

En nu kan ik natuurlijk niet achterblijven met foto's:

20. Nita82

Nita82 Bekend lid

11 dec 2008
    672
    0
    0
    Nog eentje:

Deel Deze Pagina